Eli pistetääs homma alusta, vaihdetaan oikein nimikin. Jatketaan tänne meidän kuumeilijoiden ja odottelijoiden mietteitä!
Uudet vaan rohkeasti mukaan, ollaan mukavia ja ihania ihmisiä! Ennen kaikkea kaikki samassa veneessä! :)
m-i-n-t-t-u- kp 28/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 50/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 27/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 15/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 20/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 15/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp19/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 5/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 52/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp41/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 22/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 11/38 1yk, 24v, T: 24v/ kp24/? 1yk 23v
jokojoko: kp 15/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 35/30-40 yk 4, 22v
Daija92, kp 49/?? yk 0, 19v
ssssofia- kp 15/30-32 yk 27? 19v
Sirena--: 6 4 yk 3 20v
EllaMi: rv8 2, yk 1, 23 v.
Nuoria kuumeilijoita & odottajia.
171
606
Vastaukset
- ssssofia
Lisäsin ittenikin nyt sit takas listalle. Huoh. :D
- vauvelintuoksua
En muista kuka siellä äskeisessä keskustelussa kyseli mutta vastaan nyt tänne:) Eli siis mulla on kyllä aina ollu tuo kierto jotaki 40-45 päivää eli tosi pitkä.. Eihän sitä tiiä, toivon kyllä et lyhenis.. Tänään ollu oikeella puolella mahassa sellasta inhottava vihlontaa:( Kestäny nyt monta tuntia.. Välilä se kävi pois mut nyt on taas.. auts:( särkylääkettä naamaan!
- ssssofia
vauvelintuoksua: Mitä tarkoitat kun sanot aina? Pillereiden lopetuksen jälkeenkö? Onhan toi silleen vähän kurja kun on noin pitkä kierto, joutuu pitkääm odottaa ovista ja menkkoja. Miten muuten ootko ovista viel kertaakaan bongannut? :)
- m-a-m-m-a
minttu: Joo 14-vuotiaana olin raskaana ihan puhtaasti vahingossa, olin sen kesän jälkeen menossa lukioon niin ei pystyny hirveesti pitämään sitä lasta. Tosin itse olisin halunnut pitää sen, mutta exän puolelta ja mun mutsilta tuli hirvee huuto ja kaikkee ni ei sit annettu mahollisuutta pitää sitä.. Näin jälkeen päin harmittaa ihan järjettömästi ja oon nähny ties kuinka paljon painajaisia sekä viel se ett oon saanu aika paljon itkukohtauksia ku oon lapsia nähny (siinä vaan ajattelee ett mullakin vois olla tommonen nyt) oon jopa käyny psykologilla sen takia kun toi masennus tuli veikkaan ihan puhtaasti ett johtuu tosta keskeytyksestä..
Siis noi lapsethan ei ole mun :D siis keiden kaa nyt asun :) ne on mun miehen lapsia ja ne on 9 ja 8 vuotiaat välillä kyllä toivon ett ois mun niin niitten ei tarvis kokea sitä rumbaa mitä joutuvat välillä kokemaan ja ei tarvis olla pahaa mieltä siitä mitä heidän äitinsä tekee.. - vauvelintuoksua
sofia: siis pillereiden jälkeen, ja oli mulla ennen niitten aloittamistakin muistaakseni pitkä kierto. En muista tarkalleen.. ja en oo bongannu ovista :( mulla oli tarkotus tilata niitä tikkuja mut unohtu
- ssssofia
vauvelintuoksua: No toi pitkä kierto tasottuu jossain vaiheessa. :) Ei se yleensä kellään pitkäksi jää. :) Ja kannattaa tikkuja tilailla. :) Tiedät vähän ylipäänsä että ovuloitko ja näin. :) Koska turha ressata koko kuukautta et josko plussa tulis jos ei ovulaatiota oo tapahtunu tai jotain muuta. :) Olisko sulla nyt sellanen olo et jäis kierto normaaliksi? Niin mitäs se sun miehes nyt meinaa? Onkos hän ihan mukana jutussa vai miten?
mama: Aika kauhia tuo sinun tarinas. :) Mutta ennnen kaikkea se on ollutta ja mennyttä. :) koitat sitten nyt elää uusiksi sen ajan minkä sillon jäi elämättä. :)
Miten se muuten menee, unohtui kysyä, ei asuukos noi osittain äidillään vai välilläkö siellä vaan käy? Kyllä se niin ikävää kateltavaa on, kun jotkut ei saa elämää mitenkään raiteilleen, vaikka lapsiakin on.. Mutta toivottavasti jokainen löytäisi jonkun paremman keskitien! :) - vauvelintuoksua
sofia: ei hän vieläkään oikeen mukana oo silleen:/ edelleen että jos "vahinko" sattuu niin antaa tulla vaan:D Mies ei taida ees tietää kuin paljo kuumeilen, vaikka oon monesti sanonu.. Musta jotenki pienesti tuntuu että tää kierto vois nyt lyhentyy, ja tosiaan jos ovis oli sillon ku luulin niin sittenhä kierto menis paljoki lyhyemmäks tai enemmän normaaliksi :D Tosiaan vois niitä tikkuja tilailla joku päivä!
- ssssofia
vauvelintuoksua: Oonko muuten koskaan kysynyt mistä sun nickkis tulee?
Ja toi on kyllä aika kurja kun mies vähän niinku tollasella asenteella. :( Toivottavasti se siitä nyt muuttuisi. Tosiaan kyllä kaikille tarvis vähän tälläsen asian kanssa antaa oma aikansa, koska sehän menee niin et sit jos se tulee. Niin siinä voi iskeä aikamoinen paniikki. Noh, nähtäväksi jää, ei saa liikaa miettiä tollasia. :) Ja mun mielestä sun kannattais puhua tosta! :) Niinkun sanoit et se ei välttämättä tiedä kuinka paljon kuumeilet. Niin se olis ihan hyvä ehkä kertoo sillekkin! :)
Ei kannata melkeen ostaa tikkuja netistä, vaan osta ensin jotain halpis testejä, ja sitten kattele niiden kanssa. :) - Haaveilija-
Sofia: Toivottavasti sitten pian saatte apua sieltä hoidosta :) Ja eikait sitä tiedä jos jonkinsortin ihme tapahtuu ja saisit plussan, vaikka ennen hoitoja! :D
Minttu: Täälähän otetaan hyvin vastaan niin mukava tulla juttelee :) Ite oon kyl miettinyt sitä, että haluis aloittaa jo yrittää, kun vähän epäilen ettei ihan heti vaan raskaaks tulla. :P
Miten kauan tääl ihmisillä on ollu vauvakuume ennen kuin ryhtyivät tosi toimiin? :) - baby19
Voiskoha tääl ehkä sittenki olla plussa tuulia? Vatsa tosiaa pidemmän aikaa nyt ollu outo ja sekkasin, mutten oo kiinnittäny mihkää huomioo vaik rinnatki ollu kipeet, koska mul oli pikkumenkat tos välissä. Nyt mua oksettaa NIIIIN paljon etten voi sanoin kuvailla, ja tuntuu et on kuumetta. Mitä jos sittenkin oli vaan kuukautiset ja....?
- ssssofia
Haaveilija: Kiitos, toivotaan niin! :) Olishan se ihana uutinen. Mutta en siitä huolimatta nosta hattua vielä liikaa. Vaikka joka kuukausi jaksankin tän asian kanssa sekoilla! :D
baby: TESTAA!!! heti :P vaadin infoa!!! :PPPPP
btw, mitkä pikkumenkat? ja siis saisko ton selkokielellä :D tippusin körryiltä :D - mimmmin
Baby: Testaa, täälläkin odotellaan kuumeisesti vastausta. Samoten ku Daija ja Kaapo voisi myös testata.. Hyvät neuvot tulee meiltä täällä palstalla :)
Kaapolle: Ymmärrän sinun ajatuksen siitä, että et välttämättä kertoisi miehellesi testistä ja sen tuloksesta, mutta kuitenkin se on aika tiiviisti mukana tässä hommassa, joten minusta miehellä on oikeus tietää.. Vaikka kotitilanne ei nyt kauhean iloinen olekkaan..
Babyfever: Täälläkin kiinnostaa minkälainen talo, kuinka iso, uusi??
Ja sitten vähän kertausta omasta tilanteesta, kun tuolla aikaisemmin muistaakseni ellami ja minttu sitä kyseli.. Olen lopettanu pillerit ennen kesää, tulee siis puoli vuotta siitä. Koko ajan ollaan ilman ehkäsyä oltu, mutta kierto aivan sekaisin.. Pillereiden jälkeen yhdet menkat hormonilääkkeiden avulla tullut. Lääkäri sanoo vaan, että kierto ei ole vielä tasoittunut.. Kuulemma tammikuuhun asti voisin mekkoja odotella ja sitten syödä toisen kuurin. Ajattelin kuitenki käyttää omaa valtaa ja syödä sen kuurin jo joulukuussa jos menkkoja ei näy (mulla siis niitä tabletteja on valmiina edellisestä kerrasta). Nii ja periaatteessa jos ovis onkin jossain vaiheessa ollut, voisin ollakkin raskaana, eli on mahdollista että ylläri pylläri tulisikin :) Kp 28 oli kunnon limaisuutta ja enemmän alavatsakipuja, mutta epäilen sitä, että ovis olis voinu olla noin myöhään.. Huomenna pitäis testi tehä, vaikka välillä mietin, että turhaan sen teen, kun luultavastikkaan en raskaana ole ja vaikka olisinkin niin nyt en kuitenkaan sitä kuuria vielä syö. Mutta pakko tehdä se testi, että saa vähäksi aikaa mielenrauhan :)
Sofia: En ole edes ajatellut tuota 4D ultraa. Olis ihan kiva, mutta luulempa, että jää minun kohdalla kokeilematta.. Pitää kuitenkin miettiä. Mies ehdottomasti mukaan neuvolaan, jos vain aikataulut sopii. Sukupuolen haluaisin ehkä tietää, ainhan sitä ei normaali ultrassa näy. Jos sukupuoli ei näy, se ei minun maata kaada, mutta olishan se kuitenki kiva.
Haaveilija: Tervetuloa. Mekin vielä molemmat opiskelijoita ollaan, minä valmistun nyt ens kuussa, miehellä vielä koulua jotain parisen vuotta jäljellä. Ja kova on yritys päällä :) - m-a-m-m-a
sofia: lapset asuu meijän kaa kokoajan käy äitinsä luona vaan vkl/kk jos ees sitäkään riippuu miten lapset haluu.. Se nuorimmainen nyt muutti lokakuussa sinne asuu ku ei oo biologisesti ollenkaan meijän isommat eli 8 ja 9 vuotiaat käy meijän kaa täällä koulut loppuun ja katotaan mitä sitten käy.. ovat kyllä sanoneet etteivät halua muuttaa äitinsä luokse ollenkaan.. Nuorimmainen käy kuitenkin täällä aina ku miehellä on vapaata eli on noin 10pv/3vk meillä vähintään..
minttu: en oo puhunu lasten äidistä ollenkaan mutta voin kyllä kertoa koska ei se mulle mitenkään kipeä aihe ole.. lasten äiti siis on käytännössä sairas ja kärsii mielialahäiriöistä sekä omistaa narsistisen luonteen.. eli kun alettiin seurustelemaan aikoinaan lapset oli mun miehellä sen takia kun äiti ei jaksanut heidän kanssa olla.. mikä tällähetkellä on mun mielestä todella hyvä kun ollaan puhuttu ton mun miehen kanssa sen menneisyydestä ja samalla lasten menneisyydestä.. eli lasten äiti siis pahoinpiteli sekä mun miestä että lapsia aina kun tuntu pahalta tai ku se sai kohtauksen..
Nyt en tiie mikä meno niillä on kotona ku ei pahemmin puututa niiden asioihin.. Mutta jossain vaiheessa varmaan taas tulee ilmi ett sillä on räjähtäny pää.. Toivottavasti ei nyt sit lapsilleen tee mitään (sillä on siis se meijän nuorimmainen siel sekä n. 5kk vauva)..
Ja sit mikä mua kaikkein eniten syö siinä ihmisessä on tällähetkellä se ett se ensin tekee lapsia ja sit ei jaksakkaan hoitaa niitä (ei siis ollut n. 2 vuoteen missään yhteyksissä lapsiinsa ja on ennenkin hylänny lapsensa ku on juossu miesten perässä) ja sit ku me kerrotaan ett aletaan yrittämään lasta ni se haluu olla omien lastensa kanssa enemmän yrittää puhua niille muutosta sinne niiden luo (sen ja uuden miehen..), alkaa puhuu lapsille ett me unohdetaan ne heti ku saadaan yhteinen lapsi ja puol vuotta myöhemmin saadaan tietää ett se on raskaana ja odottaa 4. lastaan.. Silloin kun se ei ollu lastensa kanssa tekemisissä yritettiin ett jos se vois hoitaa lapsia silleen ett saatais yhteistä vapaa-aikaa ett voitais käyä jossain esim. leffassa tai jtn ni ei tullut kuuloonkaan että hän olisi lasten kanssa..aina tuli vastaus että enkö minä voi hoitaa niitä tai sitten hänen isänsä tai siskonsa.. ja nyt kun ollaan sitten pyydetty niitä hoitamaan niin yllättäen me ollaan juoksutettu joko sen siskoa tai isää.. Niin ja lapsille väitti ett mun mies ei anna sen nähä niitä..
Mut onneks noi lapset on kuitenkin suht viisaita ja tajuaa asiat miten ne on ja on sitä mieltä että eivät halua äidin luokse asumaan koska meillä on paljon tasapainoisempi elämä ku siellä.. Ovat nykyään jopa sanoneet itse äidilleen puhelimessa että eivät halua mennä sinne joka kerta ja mun mielest se on aika paljon kun ne uskaltaa tehä sen vaikka pelkäävät omaa äitiään.. Koulusta on kyl tullu valituksia ett lapsien pitäis säännöllisesti käydä siel mut ei me haluta niitä pakottaa..ni ei sit käy säännöllisesti.
Mut nyt täytyy kyllä hehkuttaa sitä kuinka ihana mies mulla on :D Mennään joulukuussa mun synttärien kunniaksi kattomaan Hartwallille Yö-yhtyettä ku on se 30-vuotis juhlakiertue ni se sit tossa illalla sano ett jos saatais koirille joku hoitaja ni voitais kyllä mennä ihan hotelliin yöks ja viettää ihan kunnolla semmosta laatuaikaa keskenään :) lapset menee siis silloin toivottavasti äitinsä luokse jos haluuvat muuten joutuu niillekkin hoitajan hankkimaan :) oli kyllä tarkotus muutenkin sillo käyä syömässä jossain ja mennä viel kattoo stand up:ia sen jälkeen mut kattoo nyt mitä kaikkea sillo tehään.. - m-a-m-m-a
Aamun päivitys :)
m-i-n-t-t-u- kp 29/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 51/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 28/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 16/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 21/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 16/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp20/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 6/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 53/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp42/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 23/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 12/38 1yk, 24v, T: 24v/ kp25/? 1yk 23v
jokojoko: kp 16/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 36/30-40 yk 4, 22v
Daija92, kp 50/?? yk 0, 19v
ssssofia- kp 16/30-32 yk 27? 19v
Sirena--: 6 5 yk 3 20v
EllaMi: rv8 3, yk 1, 23 v.
Nyt vähäks aikaa takas nukkuu ja sit muksun kaa hampilääkäriin katotaan jos saatais kuvat hampaista tänään ja sit seuraavalla kerralla raudat :) - baby19
Siis mul oli kuukautiset tos kuunvaihteessa, kesti n. 3 päivää. ei mitkään runsaat mut kuukautiset kumminkin. ni sillon menetin toivoni täs kierros plussaamiseen, mut tiettekös naiset oon just töistä lähdössä lääkäriin ku oksettaa niin paljon ettei pysty töitä tekemään ja lämpöä
- Sirena--
Siis aivan TAJUTON määrä viestejä yhdessä päivässä :D
Yritän nyt vastailla mahdollisimman moneen kysymykseen ainakin:
Sofia: En meinaa menna 4d-ultraa. Olisihan se tietenkin ihan hienoa, mutta yksityisellä ihan hirveän hintainen. Mulla on sille rahalle parempaakin käyttöä, vaikka ei tässä kuitenkaan puutetta ole. Oon vaan aika pihi luonteeltani :D Sukupuolesta en vielä tiedä. Toisaalta haluaisin ottaa selville, mutta toisaalta taas en. Ja siitä ei ole kyse, että tietää minkä värisiä vaatteita. En aio tytölle ostaa pelkkää pinkkiä ja pojalle sinistä. Enkä muutenkaan kotiani valtaa hirveällä värikaaoksella. Sellaisia neutraaleja värejä, kuten beige, valkoinen, ruskea yhdistettynä pieneen määrään väriä jonkin kuvion muodossa. Näitä vaatteita on kyllä aika hankala löytää mistään kun kaikki on niin sinistä tai punaista -.-" Jos se on tyttö, nii tiedän että anoppi antaa laatikollisen tyttöjen vaatteita.. Ja kaikki on PINKKIÄ... apua.. :D
Miehen otan totta kai neuvolakäynnille mukaan. Käskin jo vaihtaa sen aamuvuoron iltaan, että yhdessä päästään menemään :)
Haaveilija: Tervetuloa joukkoon. Miehen kanssa kannattaa jutella ja kysyä kysymys "miksi ei".. Kannattaa opetella valmiiksi muutama hyvä "myyntiargumentti" millä saat asias läpi ;D Tosin, ei ketään kannata väkisin pakottaa isäksi, siitä ei hyvä seuraa. Mutta yrittäkää löytää yhteinen sävel tässä asiassa :)
mamma: Harmittaa lasten puolesta tuo teidän tilanne =/ Mutta hyvä että ovat huomanneet että teiltä löytyy se tasapainoinen arki :) Mutta tuo reissu kuulostaa mahtavalta!
En muista kuka asiaa ehdotti siitä telttaretkestä. Sofia vai?
Telttaretki kuulostaa tosi hyvältä. Itse olen ainakin messissä! Tai siis mikäli vauva sallii. Oon jo aika viimeisilläni kesällä että taitaa jäädä haaveeksi :D
Vitsit.. Syön vähän enemmän proteiinipainotteisemmin, mutta hiilareitakin syön jonkin verran. Eilen mättäsin lautaselle täysjyväriisiä mitä en ollu pitkään aikaan syöny. Herran jumala ku maha turpos ku ilmapallo :D En tietenkään muistanut sitä että ruoansulatus hidastuu, jotta sikiö ehtii saada omansa.. Piti töissä vaihtaa löysempään paitaan ku tuntu että napit ratkee :D Tästä lähin syön niitä pieniä annoksia monta kertaa päivässä kuin että yhden ison :D Tää on sit se syy, miksi on niin turvonnut olo raskaana!
Pientä päänsärkyä on myös ilmassa. Eilen illalla alkoi hieman kivistellä. Syön itse muutenkin tosi vähän särkylääkkeitä, joten mulla on sillee aika korkea kipukynnys. Panadolia (vai mikä se oli) vois käydä apteekista varmuuden vuoksi silti hakemassa.
3 viikkoa vielä neuvolaan.. Vitsi että menee hitaasti aika. Eikä ne vielä vissiin ultraa edes silloin. Sydänäänet vaan. Ei malta odottaa..
Noh, onneksi nyt pystyy tosiaan juttelemaan anopin kanssa ja kysymään siltä jos jokin mietityttää :) - ssssofia
minttu: No onhan tuo totta. :) Mutta kivahan sitä on nytkin ajatella kaikkea tollasta mikä mahdollisesti tulee eteen.
- Haaveilija-
Saa kyllä lukea näitä viestejä kokoajan näköjään jos haluaa tietää kaikki jutut kun tulee niin paljon tekstiä :D No parempi kait se näin päin, että on luettavaa :)
Kiitoskiitos kaikille jotka tervetulleeks toivottaa, onpa mukava kun heti pääsee juttuihin mukaan :)
mimmmin: Miten sulla vauvakuume tuli ja oliko mies heti mukana? :) hmm. kunpa tuo opiskelu ei ois vaan näin suuri este tääl. en tiedä miten vois miehen vakuutella et mikään elämäntilanne ei varmaa oo yhtäään parempi :p
Sirena: No on se suostunut miettimään kevättä, mutta tää yrityksen aloittamisen odottelu rasittaa kyllä :D Tuntuu että haluis tietää mitä tuo miettii, mutta en halua painostaa. On tuo mies kuitenkin välillä oma-aloitteisesti vauvasta puhunut, mutta enemmän minä :) Mutta onnea sinulle kun oot raskaana. Aivan ihanaa kun semmosia pikku nyyttejä kohta kaikilla :) - ssssofia
Haaveilija: Joo, meillä vähän niinkun koitetaan kaikki ottaa lämmöllä mukaan juttuihin, koska ilkeetä se niille uusille on hypätä kun on muutenkin ihan pihalla. :)
minttu: Joo. Mites sun päivä muuten lähtenyt käyntiin? :) Olisiks sä mukana jos tollasta miittiä muuten järjestettäisiin? :)
Meinaatko nyt siis koska testata?
Aika hyvä tuo vitamiini juttu :D repesin aika huolella :D Ja toivotaan että oli enneuni ;)
leidit: Katsellaan ihan rauhassa! :) Mites siellä muuten menee? Siellä alkaa toisellakin olla ovis nurkilla! ;)
Nyt tulee avautumista! Eli siis mua ensinnäkin ketuttaa noi saakelin ovistestit. Ne on nyt viispäivää näyttänyt ihan samaa. Eli okei, tänään nyt pissasin tummemman viivan ovistestiin, mut jos en oo raskaanakaan niin miks noi näyttää samaa joka ikinen päivä!! mun tekis mieli ottaa kuva, mut ei tänne pysty mitenkään sellasta liittämään. Eli tosiaan siis ne on joka kerta tasavahvoja ton kontrolliviivan kanssa silleen, et siitä puolet on tummempi kun kontrolliviiva ja puolet kontrolliviivan värinen. Oon niit nyt 5 päivänä tehnyt, ja näyttää plussaa koko ajan. Saakelin epämääräset testit!!! Tulkitsen ton tän päiväsen kuitenkin nyt niin kun olin laskeskellu, et huomenna olis ovishuippu. Eli tänään jää kyllä pupuilut pois, ja huomenna sitten. Menee maku tähän hommaan ensinnäkin kun se tavara valuu seuraavana päivänä koko päivän pois, vaikka miten rutistelis!! :D kerpele.
No Mä sitä jään oottelee tosiaan INNOLLA isolla INNOLLA että pääsen sinne hoitoihin, kun tavara lykätään suoraan kohtuun, eipä valu koko ajan pois.
Sit sellanen kysymys, et oks kellään mitään hajua, kun raskautta edistää jos saa orgasmin, no mua saa kyllä vääntää ja kääntää ainakin 4 tuntia ennen kun orgasmin saan, eli ei tuu helpolla. No sitten eilen aloin kelailemaan et kun on rakkasulihakset eli lantion pohjalihakset, niin vaikuttaaks ne jotenkin orgasmissa? meinaten vaan et niitä jos osaa käyttä, nin vaikuttaaks se siihen kohdunsuun aukeemiseen jotenkin?
Ei huh huh mitä juttua taas selitän :D m-i-n-t-t-u- kp 29/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 51/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 28/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 16/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 21/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 16/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp20/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 6/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 53/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp42/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 23/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 12/38 1yk, 24v, T: kp25/? 1yk 23v
jokojoko: kp 16/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 36/30-40 yk 4, 22v
Daija92, kp 50/?? yk 0, 19v
ssssofia- kp 16/30-32 yk 27? 19v
Sirena--: 6 5 yk 3 20v
EllaMi: rv8 3, yk 1, 23 v.
Sofia: No vähän oli semmonen sopimus, että kun digitaalisen testin teen, ja jos se negaa näyttää niin sitte odotellaan tätiä käymään. Ja jos täti ei tuu käymään, niin sitte voi tehdä uuden testin! :)
Niin ja nyt sit oikeesti, voisko joku kertoa, että miks hitossa mulla on paha olo heti ruokailun jälkeen o.O Tää alko jo eilen illalla, kun oltiin tortilloja syöty, niin tuli paha olo. No sitten tänään aamupalan jälkeen sanoin R:lle, että meen kyl pitkäkseni tän aamupalan jälkeen, kun on paha olo. Noh, äsken syötiin päiväruokaa, niin nyt on taas paha olo. Ja tää ei voi olla psykologista. :D
Niin ja R odottaa nyt 1-2 kiertoa, että kierto vähän normalisoituis :)- ssssofia
No ihan ymmärrettäväähän toi on. :) Mutta ei sitä edes niin paljon kannata ressata. :) Meinaten että teillä ensimmäinen yrityskerta vasta kyseessä. :) Niin katsoo ihan rauhassa vaan asiaa. Vaikka eihän sitä tiedä jos testi ei vielä pystyny sitä hormoonia näyttää. ;) Millanen olo sulla on? Tulisko täti käymään vai olisko siellä joku jo? :)
Ja usko pois, kaikki oireet voi itelleen kuvitella, jopa tuon! Ennen kun vasta tulee oksennus, niin se voi olla sellanen että sitä ei hirveen nopeesti pysty esittää. Koska jos mietit sen näin päin, että oireet ei ilmene noin nopeasti, että jos se täti tulee kuvioihin nyt tästä kierrosta niin huomaat sitten et kaiken voi kuvitella. Mulla oli ihan sama homma yhdestä kierrosta. Mutta niin se täti vaan tuli käymään.. :)
Toi kierron tasautumisen odottaminen onkin varmaan ihan fiksua. :) Meinaten että saa sitten oviksen ja muut tärpättyä ja sit nähtyä miten se kierto oikeastaan menee. Vaatii vaan paljon kärsivällisyyttä. :) - vauvelintuoksua
Sofia: Nickin keksin vaa äkkiä sillonku aloin kirjotteleen, ei mitään hajua mistä se tuli! :DD varmaan siitä ku mun äiti aina puhuu kuin ihanalle vauvat tuoksuu ^^ Toivotaan tosiaan et mies innostuis enemmän, ja aionki puhua hänen kanssaan tässä joku päivä asiasta:) Ehkä se helpottaa molempien oloa..
Voi että mä vaan niin oottelen jo seuraavia menkkoja, enkä tiiä ees miksi:D Jotenki kokoajan pelottaa etttä taas stressaan liikaa ja ne ei tuu taaskaan! Ähh.
Niin ja tosiaan tossa oot oikeessa että oireet voi kuvitella, mulla oli maha kipee ja oksetti välillä pari kuukautta:D ja kuvittelin vielä että mun maha olis kasvanu! Lihoinki pari kiloa, onse kummallista miten mieli voi tehä tepposet :)- Daiju92
aaarrghh! Mie en oo päässy tietsikal kirjottelee,enkä ymmärrä miks. Rekisteröidyinkin,mut se ei auttanu yhtää. Nytkin olen kännykäl tääl eikä tää toimi samalla tavalla kuin tietokoneella.
Niin,sit asiaan. Kyllä ne menkat alkoi. Mut sitä jäin miettimään et mikä miun kp on nyt,kun lauantaina tuli sitä tuhrua.. Onko se 3/48 vai 4/47? Onpa kiva kun uusi kierto alkoi. :) en oo muuten testiä tehnyt ku omast mielest nää on ihan normimenkat..
- ssssofia
Vauvelintuoksua: Vauvat kyl tuoksuu ihanilta! :) Mut ihan hauskanen nick. Et sä tänne rekisteröitymistä oo miettiny? :) ja tuut sitten kertoo mitä mies sano kun oot sen kanssa saanut juteltua! :) Ja ton sun kiertos kyllä ymmärtää, kun se niin pitkään oli poissakin..
daiju: Kurja homma! toivotaan et enskierrosta olis parempi tuuli näiden kanssa! ;)
ja eikai tuon yhden päivän kanssa niin väliä oo. :) En ite ainakaan oo siitä mitenkäään silleen enempiä miettiny. :)- Kaapo89
Oho onpas tullu paljo tekstiä. :) nopeesti selailin läpi. Tulin vaa ilmottamaa et menkat kai alko tänää.. Jonkun verran vuotoa mut ei mitää menkka kipuja :O? Normaalisti on kyl kovaaki kipua jo vähä enne ku vuoto alkaa. Kyl oon miettiny et ku (joskus) varmistuu et olen raskaana ni kerron heti miehelle oli isän tilanne mikä tahansa. Pitää vaa selittää miehelle että keskenmenon mahollisuus on..
taijan mie tännekkin kirjotella ku tuolla toisella palstalla on välillä vähän hiljasta. eli mie oon kohta 20 vuotias vauvakuumeinen. jätin pillerit pois kuukaus sitten ja vauvakuumetta oon potenu jo ihan hirveen pitkään. nyt sain vaan miehenkin suostuteltuun.. kirjotin ylioppilaaks keväällä ja nyt käyn oppisopimuksella nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaks. poika ystävä lähtee tammikuussa inttiin ja aloittaa insinööri opinnot sen jälkeen. hmm. mitähän muuta kertosin. ollaan oltu yhessä kuusvuotta ja kihloissa neljä ja tänä vuonna ostetiin sit omatalo. niin ja nyt on kp 25 menossa mut kierron pituudesta ei mitään tietoa eli sen päättymistä odotellessa.. tai voihan se olla että ei lopukkaan :D no tuskin sentään vielä..
- mimmmin
sofia: Noi sun testit on jotain ihan kummallisia.. Jospa se mikä oli hieman tummempi, niin merkkaisi ovista, ne muut ei mitään. Minä en ehkä oo paras näistä neuvoon, kun en ole ikinä niitä ite kokeillut. Tuli muuten mieleen, että aikasemmin joskus kirjottelit, että sulla on ne "röörit" eli luultavamminkin munanjohtimet tukossa.. Mitä sillä sillon tarkotit? Mistä tiedät että ne on tukossa vai päättelitkö vain?? Nii ja kysyit niistä lantionpohjalihaksista. Orgasmissa ne lihakset vissiin jotenki supistuu ja kuljettaa siittiöitä oikeaan paikkaan eli voi auttaa raskautumisessa. Lantionpohjalihakset auttaa orgasmissa. Katoin joskus jotain seksiohjelmaa :) siinä treenattiin lantiolihaksia, että saatiin parempia ja helpommin orgasmeja. Lihasten jännittäminen seksin aikana tai oikeaan aikaan, voi pidentää ja parantaa orgasmia. Myös miesten pitäis harjottaa lihaksiaan. Lantionpohjalihaksiahan voi treenata kuulilla, mutta myös jännittämällä lihaksia, pysäyttämällä virtsasuihkun ja selällään jalat koukussa nostamalla pyllyä ja aukasemalla jalkoja ja laittamalla kiinni.. Huh tulipas selostettua :)
Haavelilija: Oon ajatellu, että lapsia saa tulla kun mulla koulu loppuu. Mies oli sitä mieltä, että pitää olla talo, työpaikka yms. Sitä lämmittelin aluksi eikä se millään meinanu suostua, sitten se jossain vaiheessa suostuki ku huomas miten iso juttu se mulle oli. Ja tykkäähän se itekki lapsista. Meillä lähipiiriin tullu aika paljon lapsia nyt ja semmosetki joille en olis ikinä kuvitellu. Se oli aika hyvä perustelu, sanoin, että "kuvittele noillekki tuli lapsi ja hyvin on pärjänny.." Mies mietti aika paljon rahajuttuja, että ei tulla pärjäämään kun niin paljon pitää hankkia kaikkea. Minä aina keksin hyviä perusteluja kaikille miehen "tekosyille". Eihän ketään voi pakottaa isäksi niin kuin joku jo sanoi, mutta jos lapsia alkaa tekeen niin, että odottaa hyvää hetkeä, sitä ei varmasti ikinä tule. Sinunki miehellä on niin vähän koulua jäljellä, että valmistuminen on jo ihan lähellä vauvan saannin kanssa jos heti tärppäisikin. Olihan se sinun mies jolla oli koulua vuosi jälellä..
No itellä täällä semmonen tilanne, että eilen illala tuli pientä verituhrua (tai enemmänki veristä limaa) paperiin vessassa käydessä, no ajattelin että menkat alkaa ja tänään on mahakin ollu vähän enemmän kipeä. En sitte testanu aamulla, ku ajattelin menkkojen alkavan. Eihän niitä kuitenkaan kuulu.. Nyt meille on tulossa vieraita kylästeleen pariksi päiväksi, että en nytkään viitti alkaa testaan. Jospa otan uudestaan sitten loppuviikosta :) - ssssofia
Kaapo: Voi harmi että täti tuli käymään! ;s ensikierrosta toivottavasti tärppää paremmin!
niinnuska: Tervetuloa! täällä kyllä riittää höpötystä! Eli kerrotko itestäs hieman? OOnko kuin tasanen kierto? Mistäs päin kirjoittelet? Haluutko tohon listaan kans liittyä? :) Mites oot miettiny et yrityksen käy, jos mies inttiin lähtee? :o Jos siis ei oo plussaa siihen mennessä tullut? Oottepas olleet kauan yhdessä, meinaten sun ikään nähden! Kiva että ootte noin paljon saanut aikaiseksi! Onko sun mies töissä vai miten ootte noin nopiaa talon saanu? :) Millanen talo teillä muuten on? :) Kiva saada uusia kirjottelijoita tänne. :)
mimmmim: Joo, huonoja testejä, mies osti. :D Joten eipä voinut vaatimukset olla korkeella kun halvin lähti ja vielä isosta kaupasta prismasta! :D Mutta ei haittaa, iso ilo niistä silti mulle on, vaikka valitankin :PP Ja tuolla röörit tukossa, eli munajohtimet tukossa, tarkotan sitä että sinne on jotain tukosta vaan tullut, en tiedä mistä se tulee, mut se aika yleinen ja sellanen asia minkätakia ei raskaudu. Ovuloin mitä ilmeisemmin kun ovulaatiotesteihin plussaa saan, joten ei oo ovulaatioongelmia. Eli sit ongelmiksi jää et mulla on joko huonosti kehittyneet musasolut, mitkä ei hedelmöity. tai sitten mun kohdussa on jotain vikaa, ettei munasolu ota kiinni, tai sitten tuo röörit tukossa, tai sitten väärässä/hankalassa kohtaa kohtu. No siinä niitä syitä olikin äkkiseltään. Mutta noita röörejä (lyhennän kun munajohtimet niin pitkä sana) mä veikkaan et on syynä ainakin. :) Joo, sen mä tiiänkin miten niitä harjotetaan ja näin. oon vaan miettiny et just sillon kun mies laukee, niin jos käyttää rakkauslihaksia, niin auttaako se viemään sinne kohtuun niitä siittiöitä. Koska yks mikä on kans raskautumisen vaikeutumisen syynä on se että kohdunkaulan lima on liian paksua tai vääränlaista tai jotain. Niin miettisin et vaikuttaako ne lihaksien ponnistelut sitten myös sinne kohdunsuunlihaksiin? En tiedä, selitin vähän vaikeasti kans nyt asian :DD
Tosi hienoa hei jos säkin saisit sen tädion kylään! meinaten siihen et sais sit uuden kierron käyntiin! ;))
Tälleen uusille, miksei vanhoillekkin, ketkä ei oo vielä kerennyt vastaaman..
Kumpaa veikkaatte että saatte ensin? Tytön vai pojan? Vaiko molemmat? :)
Pelottaako synnytys?
Meinaatteko mennä 4D ultraan? :)
Missäs täällä muuten on kaikki vanhat kirjottelijay hävinneet? Muutamista ei oo taas kuulunu pitkään aikaan! :o N.i.i.n.u.s.k.a: Tervetuloa joukkoon! :)
Sofia: Vaikee se on arvata kumman ensin saa, mut toisaalta toivoisin poikaa, ei tytösskään vikaa ole! :D Pääasia on, että on terve! :) Synnytys hieman jännittää, mutta uskon pärjääväni hyvin :D Tuskin sitä ehtii pahemmin ajatella :D 4D ultraan tuskin menen, tai no ei voi tietää, mutta tuskin :)- ssssofia
leidit: Mitäs tää R sanoi sun odottamisesta aikoinaan? Meinaten siin että miks päädyitte ensin et hän yrittää etkä sinä? :)
Sofia: Siis ihan aikojen alussa mä oon sanonu, että haluan ensin yrittää ja R siihen suostuis. No sitte tossa oli vähä hiljasta vauvahaaveiden kanssa ja sitten yks päivä R ilmoitti, että mitä jos hän yrittäiski ja ei mulla ollu sitä oikeen mitään vastaan! :D Ja nyt sit kävi näin, että mulle tulis ovis hyvään saumaan ja päätettiin kokeilla mulle :D Toivotaan, että mulla nyt oikeesti tärppäs! Se oli multa vähän tyhmää tehdä se testi tänään, kun hyvin tiestin, että se negaa näyttää, kun ei kerta kp päiviä ole ton vertaa enempää :D No viikonloppua odotellessa ja jos täti ei tuu käymää, ni sit varmaan uutta testiä :)
- ssssofia
Leidit: Okei. No toivotaan tosiaan et sinnekkin täti jättäisi käymättä ja tärppi tulisi! ;)
- m-a-m-m-a
Joo kyllähän sitä tulee toivottua ett se lasten äiti nyt jaksais ja ois ihan oikeesti paranemaan päin mut ei niitä toiveita hirveen korkeelle voi nostaa sen takia ettei lapset sitten pety :/ En kuitenkaan haluu niille mitään pahaa ja niiden hyvinvointi on nyt tärkein. Vanhin menee nyt ehkä koulupsykologin kaa juttelemaan asioista ku on tota väkivaltasta käyttäytymistä aika paljon ja haluttais miehen kaa tietää mistä johtuu.. Siitä ett on aikoinaan nähnyt ja kuullut liikaa vai siitä ettei osaa ilmaista tunteitaan ollenkaan..
Hyviä aamuja kaikille :) Päivitin listan nyt valmiiks tälleen aamuyön tunnelmissa :D Ja lisäsin N.i.i.n.u.s.k.a:n mukaan ja laitoin yrityskerta 1 :)
m-i-n-t-t-u- kp 30/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 52/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 29/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 17/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 22/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 17/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp21/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 7/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 54/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp43/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 24/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 13/38 1yk, 24v, T: kp26/? 1yk 23v
jokojoko: kp 17/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 2/30-40 yk 4, 22v
Daija92, kp 3/48 yk 0, 19v
ssssofia- kp 17/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 26/? yk 1 ,20v
Sirena--: 6 6 yk 3 20v
EllaMi: rv8 4, yk 1, 23 v.
Hyviä päiviä kaikille ja iloisia ilmeitä :) sekä ennen kaikkea PLUSSAtuulia :) - vauvelintuoksua
Musta on jotenki aina tuntunu että sitte ku saan lapsen niin se on poika:) Sellanen tunne vaan.. Tai jotenki kai se johtuu siitä että toivoisin ehkä poikaa mutta toki kumpi vaan on tervetullut:) Musta vaan jotenki pojalle ois helmpompi keksiä nimi(jota oon jo nyt miettinykki heheh). Tietenki sellanen pikkuprinsessaki ois ihana, ja eihän tuo nimen keksiminen tytöllekkää niin vaikeeta olis, en vaa oo ehtiny ees miettiä:) Mua pelottaa ihan sairaasti synnytys.. Mun äiti on tehny 3 lasta ja kaikki on tullu keisarinleikkauksella ku ollaan oltu väärinpäin :) Niin äiti ei oikeen voi kertoo mulle siitä synnyttämisestä, mutta jotenki mua pelottaa että kuin paljo se sattuu ja helpottaako ne kivut yhtään niillä "lääkkeillä" ja muilla apukeinoilla.. Eniten pelottaa se että jos tulis jotain repeämiä ja sitte ois niin kipeenä sen synnytyksen jälkeen.. Eihän se ois kiva hoitaa pikkusta vauvaa jos itellä ois niin vaikee olla. Noh, en halua vielä ajatellakkaa koko asiaa:) Mulla on tässä aikaa rohkasta itteki. Myös se että mulla on tosi kapee lantio ni en sitte tiiä että pystysinkö ees synnyttään alakautta.. Tietty sehän se ois kuitenki parempi vaihtoehto ku leikkaus koska leikkauksesta paranee hitaammin :/ En oo aatellu mitään 4d ultraa, en usko että menen sitte.. Hui apua ku jäin rustaileen ni huomasin että kello on nuin paljo, pitää juosta pysäkille:) Mukavaa päivää kaikille !
Mie nyt päivitin omalta kohdaltani tuon listan :)
Daija92, kp 5/47 yk 0, 19v
Sirena--: 6 6 yk 3 20v
Nii, Pääasia tietenkin on että lapsi on terve. Itelläni sellanen tunne et saan varmaan pojan. Jotenkii tuntuu siltä koska suvussani on enemmän miespuoleisia tyyppejä, itelläkii 4 veljee.. Mut ehkä kuitenkin toivoisin tyttöä. Koska sit sille vois tehä kaikkii hienoi kampauksii ja ostaa kivoja vaatteita :)
Vähän ehkä pelottaa synnytys,vaikkakin oon kovasti katellu kaikkii synnytysohjelmia. Pelkään ehkä eniten sitä kipua ja sitä jos en onnistu siinä D:
4D ultra, tuskin :)
Minttu ja Sofia, miekii oon s-ryhmällä töissä :) Tai olin koko kesän ja nyt sit tehtiin pariks viikoks sopimus. Kymmeneltä alkaa tänään työt :) Vitsi ku mie tykkään niin kovasti kaupan kassalla olemisesta :) Tuntuu niin hyvältä olla siinä ja palvella asiakkaita :)- ssssofia
Sirena--: 6 6 yk 3 19v
Mama: Niinuska vielä 19. :) Hyvä että ryhdytte heti toimiin tuon pojan kanssa. :) Ei kerkiä sitten mennä liian pahaksi. :)
kaapo: hahaa ;D meinasin sanoa tervetuloa kun sä aloit nyt kertoo itestäs! :D Joo o, vähän väsynyt siit. Mut piti sanoa et sori, mulla on tainnu mennä sun tulo jotenkin ohi? Yleensä kyselen uusilta kaikkea? Mistäs päin sä kirjoittelitkaan? :) JA hei toiaan tervetuloa joukkoon! :D siitähän se tuli, siis tuohon s-ryhmään :P se on paras! :D Ja kerros mulle viel et mitä artesaani tekee, oon laiska enkä jaksa googlettaa, nimi kyllä niin tuttu.. :) Hehe heeh. onk putket hyvin rassattu? ;P
HUOMENTA MUNKIN PUOLESTA! :D
Tämä aamu alkoi mielettömän hyvin. Ensinnäkin, vihaan aamuja, siis ylösnouseminen jotain ihan käsittämätöntä. No Tänään heräsin ennen kun kello soi, joten tällänen ihana aamu tietää aina tooodella hyvää päivää! Mun hyväntuulisuutta lähetelty teillekkin. Ja plussatuulia ennen kaikkea! :p Sofia, taisit kirjoitella tuossa miulle etkä kaapolle :DD Nii, Lappeenrannasta kirjoittelen... No, miust piti tulla koruartesaani, eli tuotesuunnittelua ja -valmistusta... :)
Nii, mie en oo kotikoneella päässy oikeen kirjoittelee tänne...ni oon siks harvoin kirjoitellut..- Kaapo89
Joo mä kans aattelin että nyt meni nimet sekasi :D mä voisin kans ilmoittaa et ite oon päiväkodissa pientenpuolella töissä :) että lastenhoito/kasvatus tuttua hommaa :D eniten kuumeilenki sitä raskausaikaa! ja tietenki ihana asia ois saada se oma lapsi avokin kans. Pojalle nimi ollaa keksitty aikoja sitte et kai sitä jotenki poikaa oottaa mut pääasia että tulis tervelapsi :)
Mie kerran jo pitkän tekstin kirjotin, mut kotona päätti netti temppuilla niin eihän sitä muuta voi ku kirjottaa kaikki nyt työ koneella uudestaan. :D
Sofia: itsestäni en oikein muuta osaa kertoa:D tykkään hirveästi lapsista ja pienempiä sisäruksia oon kyllä jo paljon hoidellu että silleen lapsen hoito on kyllä verissä :D ja kaikki tavaratkin on valmiina, puuttuu enää vain vauva. :) ja niin kierrosta en tiedä ollenkaan, kun tosiaan vasta pillerit lopetin ja niitä söin niin mahdottoman pitkään, että en kyllä muista millainen kierto oli ennen niitä. ja tuskin oon sillon kierroista mitään tienny, ku nuorempana ei semmoset hirveemmin kiinnostanu. Kirjottelen Pohjois-Karjalan alueelta joensuun lähistöltä. Niin ja yrityksen ja armeijan yhdistäminen. no onhan se lomilla sieltä viikonloppuisin niin sillon sitten yritystä sitäkin enemmän. ;) ja tosiaan toivon, että tärppäis jo enne sitä, mut ei tässä kovin montaa kiertoo kerkee olemaan niin tuskinmpa vain. molemmilta puolin on kyllä suku aika sikiäväistä sorttia, mut miun tuurilla myö ollaan poikkeus. yritän olla tressaamatta mitänn, että ei vaikuttas, mutta kyllähän sitä toivoo, että kaks viivaa siihen testiin tulis. tänäänkin piti testata on rinta varustus ihan kummallisesti ihan järkyttävän kipeä :o ihan yölläkin herää siihen että käsi painaa ja koskee. mut yllätys yllätys eipä näkyny yhtään mitään muuta ku yks viiva, joten se siitä. :D mielikuvituskin saa ihan ihmeitä aikaan. niin tuota on kuullu usein että oottepas pitkään ollu :D mut mitäpä sitä hyvää vaihtamaan :D ei se helppoo oo todellakaan ollu ja välillä olikin puolenvuoden tauko ja molemmilla omat elämät mut todettiin että ei se vaihtamalla parane :D ja ollaan tehty kaikki kummallisen nuorina niin ollu suvuilla ihmettelemistä. miun isä olis lyöny tonnista vetoa ku täytin kaheksan toista, että ku täytän kaks kymmentä niin ei olla enää yhessä. no olis kannattanu lyödä se veto ehken. juu on miun mies tällä hetkellä töissä ennen armeijaa ja kouluu, mutta se on vain väli aikasta. miun tulot riitti lainaan, ku täällä korvessa talot on halvempia. :) meillä on vanha rintamamiestalo, joka on remontoitu ennen meitä jo tosi kivaks ja jotain uudistuksia tehtiin itsekkin. ja niin ku lainaa lyhennetään pienellä määrällä niin tuli talon osto ns. halvemmaks ku asua vuokralla, joten rahan takiakin ostettiin oma. ja onhan se kiva ku on hehtaarimaata kukkapenkkeineen, omenapuineen ja metsineen jne.
tulipas hirmusen pitkä viesti. :)- ssssofia
Daija: Mistä sun nick tulee? Ja joo, hyvin oon taas silmät ristissä vastannut! :D Ai niin siitä se nimi olikin tuttu. :p kaverin äiti artesaani :p Ihan hienoa hommaa. Osaatko nyt tehdä ite koruja itelles? Mä voisin ostaa sulta jos jaksat jotain kivaa vääntää! :p Esim mä haluaisin mun kihla ja öö aviosormuksen silleen et ne saa yhteen silleen hauskasti.. :P
kaapo: Ai oot tarhassa! pienet on ihania! Olitko ihan siellä pienissä pienissä, vai keskikokosissa? kun niitähän on yleensä kolme ryhmää, tai ainakin turussa on. :)
niinuska: Kannattaa sunkin aina kopioida tekstiä välillä, niin ei mee ihan hukkaan, ellei sitten kone kaadu. :) Mitkäs tavarat sulla on valmiina? Ja mites sun mies on tässä mukana? :) Ja toi inttihomma, niin onhan siinä sekin vielä et sun ovis voi siottua keskelle viikkoa? heheh, sulla on hauska kirjotustapa, huomaa murteen tekstistä! :p siis positiivisena asiana. Olis hienoa itekkin osata jotain muuta kun rumaa turun murretta! ;p Se voi olla et jos sulla on pidempi kierto niin ei plussa vielä näy. :) Mutta rauhassa kannattaa ottaa toi testaaminen :) Kyllä se sieltä! Pillereiden lopetus kuulemma vaikuttaa kummallisesti, et silläkin varmaan saa oireita keksittyä! :p Oho, ihana talo! eli toisin sanoen tota vois miettiä et muuttais jonnekkin muualle, täällä talot ainakin tuntuu olevan järkyttävän hintasia. Vaikka en mä kyllä voi tosta sanoa yhtään mitään vielä kun en oo sen enempää viel uskaltanu kattellakkaan. Kiinnyn vähän turhan helposti uusiin asioihin! :p
Mitäs tykkäätkö laittaa pihaa? :) Se on mun mielestä niin parasta! :p Voi kumpa omankin talon saisi! :p
Ja kannattaa tähän teksti tulvaan tottua, meinaten että täällä tulee ihan mielettömästi tätä tekstiä! :p no siis miehän kopioin sen tekstin, mutta ku ei se netti toiminu ollenkaan niin en saanu liitettyyn sitä minnekkään esim. sähköpostiin :D niin töihin piti lähtee niin aattelin uudestaan sitten kirjottaa sen. :D ni siis tavaroista niin kaikki vauvaan liittyvä on valmiina, paitsi vaipat:D oon kato vanhin lapsista ja äiti on tehny näitä vauvoja vähän enemmänkin ja ku on nää miun siun ja yhteiset lapset niin miun nuorin pikkusisko on puol vuotta niin sieltä on ihan kaikki tulossa äitiltä miulle sitten :) rattaat, hoitopöydät, turva istuimet, sängyt jne.. :) ollaan aika samankokoisia niin jottain raskaus vaatteita on kanssa miulle siellä sitte:D riippuen mitä kaikkee kelpuutan :D no miun mies on silleen keskin kertasesti mukana :D että ei se ihan innolla asiasta puhu, ei kyllä muutenkaan yleensä oo puhuvaa sorttia, mutta kyllä se niinku mukana on :) sano vaan yks kerta ku jottain vauvan vaatteista tuli puuhetta niin että elähän nyt mitään ostele enneku on ees tietoa koko vauvasta. :) en siis kyllä ollu ostamassakaan :D että niin tiedostaa asian, mutta ei hehkuta sitä :D niin voihan se olla, mutta sit ei vaan voi mitään, se kierto menee sitten sivu suun. :) nyt on hyvä noin vielä ajatella, mut sitku se on ajankohtasta niin vituttaa varmasti aika paljon :D niin mie puhunkin aina tosi murtaen ja miulle siitä aina muualla asuvat huomauttelee:D entisessä työpaikassa ( lomakeskus) niin jouduin välillä aina joillekkiin vaan puhumaan ihan mitä vaan ja ne kuunteli ihan tohkeissaan ku se kuulostaa kuulemma niin hauskalta. :) niin rauhassahan se pitääkin ottaa se testailumut, miulta on vaan teko vauheessa unohtunu ne rautaset hermot jonnekkin :D niin se on kyllä oikeesti tosi nätti. onhan siinä vielä paljon laitettavaa, mut sisältä se on laitettu tosi nätiks :) niin jokaisessa paikassa omat hyvät ja huonot puolensa. :p juuy no oon kyllä semmonen jauhopeukalo ainakin kukkien kanssa että keväällä piti oottaa että kukkiin tuli kukat enneku pystyin kitkemaan että tiesin mitkä on kukkia ja mitkä rikkaruohoja. ;D mut tekemällä oppii :D ens keväällä opettelen marjapuskien leikkuun ku ne rehottaa siellä ihan hassusti. syteen tai saveen mut pittää kokkeilla:D no mie oon onneks muutenkin aika hiljanen. töissäkin nuoret miulle sano kaks poikaa, että: niina sie oot ihan kamala ku puhut välillä niin paljon :D
- ssssofia
niinuska: Aikas paljon sulla on sitten jo tavaraa! Ja todella kätevää kun tolleen kaiken saakin! Ootko puhunut sun vanhempien kanssa tosta että aloitte yrittämään? Tai yleisesti, mitäs vanhemmat olis mieltä asiasta? :) Ja voi kuule, ei tässä hommassa kauheen monella täälläkään rautasia hermoja oo :p Nää on näitä sanahelinöitä ja kuuluisia sanoja toisille. Todellisuus vaan on ihan toista. Niin siis testailun kannalta. :p Mut toivottavasti sinne tärppi tulis, ennen kun mies intiin lähtee. Oks sulla paljon sisaruksia muuten? päätellen et jos nuorin on puol vuotta? :) hahaha, vai et sellanen viherpeukalo :D no eikai, kyllä siinäkin hommassa varmasti juurikin oppii :) Etenkin kun huomaa missä kasvaa mikäkin. :) Hyvähän sitä on välillä puhua, meinaten että tulee sit kaikki ulos kerralla :p
- vauvelintuoksua
Siis nyt on pakko tulla avautuun tänne :D hui kauhia ku aamulla heräsin iha normaali olo oli ja menin sitte bussiin ja vähänyli puolessa välissä matkaa mulla alko ihan tajusti OKSETTAAN! Tuli ihan sairaan huono olo ja mun kädet hikos ja tuntu että laattaan siihen paikkaan. Pidätin kuitenki ja laitoin silmät kii ja mietin et "en oksenna en oksenna" :D ku en viittiny jäähä jossain pysäkillä keskellä mitään. No pääsin sitte ulos omalla pysäkillä ja käppäilin koululle, se olo jatku edelleen ja kävin jo vessassa mutta ei tullu mitään.. Se kesti jonku about tunnin se olo ja loppu ku seinään :o Vitsit että mua alko pelottaan :D yritin kuitenki kokoajan miettiä et tää nyt on vaa jotain, että en alkais taas stressaan siitä että no onkohan tämä nyt sitä aamupahoinvointia.. Voi että mua ahistaa, en halua tehä testiä koska viimeksikään sei auttanu mitään vaan stressasin sen testin tekemisen jälkeen vaan lisää ku mietin vaan että jos tää testi näyttääki väärin :P
- ssssofia
Vauvelintuoksua: En kyllä usko että on aamupahoinvointia, Sulla päiviä niin vähän, plus pitkästä aikaa tuli kierto. Toi voi olla ihan selitettävissä jos sulla on niska/ hartiakipuja tai sitten jos et ollu syöny, nukkunu hyvin jne syitä löytyy tooosi paljon. Testaa varmuudeksi. Sun pitää vaan itelleen uskotella et kyl se tosia näyttää.. :)
- vauvelintuoksua
minttu: apua nyt mua alko pelottaan vielä enemmän:D noei, mutta eihän se varmaan siinä tilanteessa paljo kiinnosta vaikka ois kuin alapää riekailena ku on saanu oman pienen ja terveen käärön syliinsä:) ja kyllä uskon että ne aika nopeesti paraneeki..
- vauvelintuoksua
sofia: uskottelinki siinä aamun että ehkä se johtui vaan siitä etten ollu syöny:D tai sitten siitä ku illalla/yöllä oli ihan jumalaton selkäkipu yhessä kohtaa ni jos se jotenki siitä tai sitte vähästä yöunista johtu että oli vähä paha olo :) Eipä sitä sen kummemmin kannata alkaa miettimään..
Iltaa.. Täällä on ollu todella huono päivä! Pyykinpesukone ei pese vaatteita tarpeeks hyvin vaan jättää niihin tyyliin kaiken pyykinpesuaineen että nukkasihdin mukana tuli KAJAALIkynän palanen (me ei käytetä kajaalia) Ja ei tässä kaikki, astianpesukone jätti vedet koneeseen ja kaveripariskunnan piti tulla meille, mutta ilmoitti, että eivät tulekkaan (ei muuten ois harmittanu niin paljon, mutta oltiin suunniteltu ruuat yms valmiiks) sitte kaupassa käydessäni huomasin, että mulla oli kyllä oma rahapussi mukana, mutta R:llä oli mun pankkikortti ja rahat! :D No luojan kiitos R odotti pihalla ja toi rahat mulle :D Ei siinäkään vielä kaikki, mulla on nyt öö 4 päivää ollu niitä menkkakipuja (ei oo oikeesti koskaan ennen ollu ENNEN menkkoja menkkakipuja) ja tänään on oikeen munasarjan kohdalla ollu kipuilua, ei kuitenkaan sellasta että se siis sattuis, mut semmosta että sen huomaa. Ja mitähän muuta. Anteeks vuodatus, mut oli ihan pakko jakaa tää myös teille :D
- m-a-m-m-a
sofia: Aijoo mä oon viime yönä lukenu silmät ristissä näitä juttuja :p pitäis varmaan joskus nukkua ihan kunnolla vaikka kyl tuntuu ett kaikki vapaa-aika menee nukkumiseen.. Niin ja noi kaikki lapsoset on tyttöjä :) Ymmärrän kyl ett voi helposti luulla pojaks ku ei tytöt yleensä niin käyttäydy mut nytpä käyttäytyy valitettavasti..
- ssssofia
Minttu: Loistavaa! täytyis sellasta kattos sit johonkin Helsinki/espoo/ tampere suuntaan, koska se olis varmaan lähinnä kaikkia silleen suhteessa ottaen! :) Mut toi on tosi hyvä ettet ota ressiä, etenkin kun se on ihan hirveen tyhmää miettiä koko ajan asiaa! Meinaan mä en ota ressiä noista testeistä, mut ne näyttää joka päivä samaa! tummaa kahta viivaa, se toinen viiva on vaan silleen kummallisesti puoliks tosi tumma ja puoliks saman värinen kun se kontrolli, ja ketuttaa kun en nyt ymmärrä mitä se meinaa.. huoh. Sorrun varmaan taas raskaustestiin :DDD ahahah No joo. Mut Toivotaan et se plussa sieltä joskus päättäisi tulla :p
Mites sulla menny viimepäivät? :)
Ja hei onnittelut pleikkarin johdosta! Tykkäätkö pelailla? Meillä xbox, mies ikään kun harrastaa pelejä noin ammatin ja harrastuksen puolesta, niin musta tullut ihan hirvee peliaddicti! :D Se dancer party on kiva peli, ite kans koittanu, ihan hauskanen ;p
Ja mä jään odottaa sun mahdollista negaa ;) Ei sulla mitään oireita menkoista olis?
vauvelintuoksua: Tossa sulla aika hyväkin litania mistä se voinu tosiaan johtua. :) Mut toivotaan silti sinne pikaista plussaa niinkuin kaikille muillekkin! :p
leidit: Jakseluja sinne! Lähetän mun hyväntuulisuutta sinne!! :P Mistä se kajaali tuli? Jättääkö jälkiä vaatteisiin? Mä en tiedä mitään astianpesukoneista, eli mitä tapahtuu kun tiskikoneen avaa? Aika huonoa tuuria teillä ollut kyllä! :s
Mä jostain luin aika hyvän lauseen missä sanotaan näin '' Naisella jokainen kierto on erinlainen ja se tuo erinlaiset vaivat ja säryt mukaan'' Eli tosiaan vois aatella et tuo on vaan erinlainen kierto! toivotaan nyt parasta että enteilis siitä negasta huolimatta jostain kivasta! ;) Ja R:lle terkkuja! :p
mama: Sanoit poika käyttäytyy? :D Siitä mä sen pojan repäsin kuvioihin :D hehe, no ei se mitään, koita saada levättyä! :p
Mulla tosiaan kaikinpuolin mukava päivä ollut, jaksaa hymyilyttää. No mitä nyt noi ovistestit vähän lastistaa, kun ne saakelin perkuleen testit näyttää joka päivä samaa :D Ja alkaa naurattaa itte kutakin jo et joko ne testit on niin huonoja ettei mitään rajaa, mitä veikkaankin, tai sitten mä en tosiaan vaan osaa tulkita niitä. :D Ken tietää, mutta nitä en ainakaan erehdy enää ostamaan :D Sofia: Kiitos tsempistä! Hyväntuulisuus tuli perille! :) Kajaali varmaan R:n siskon?! Ei oo ainakaan huomattu, että olis jättäny jälkiä :D Ja ilmeisesti ollu rummun ulkopuolella tjn. Voihan se tietty olla, että tää on vaan erilainen kierto :) Joo ja se nega tuli varmaan sen takia, kun tein sen tosiaan 5-6pvä ennen ku luulen menkkojen alkavan :) Mut jos nyt viikonloppuna ei menkkoja tuu, ni kattoo sitte teenkö uuden testin vai jäänkö vaan odotteleen :) R:ltä terkkuja takas! :)
Sofia, miun nick tulee ihan vaan miun etunimestä :D No mie en oo hirveesti ehtiny koruja tehä, vaan yhen sormuksen, joka oli näyttötyö ykkösellä ja yks käulakoru jäi kesken, mut yritän päästä sen tekee loppuun ennen joulua.. Voihan sitä tietty joskus katsella jos jotain väsäisin... ;)
Minttu, mie oon salessa, tuossa viereisessä kunnassa... Juu, no onhan sil ihan mukava palkka :) Kuha nyt veloist pääsis eroon... :)Sofia: no siis niin. ei olla porukoille puhuttu mitään eikä hirveemmin kellekkään.. miehen sisko ja täti tietää ku ne on oikeestaan niinku miun parhaat kaverit niin tulee juteltuun paljon kaikesta. :) mut äiti kysy jo viime raskauden jälkeen (siis omansa) että jättääkö äityisvaatteet miten esille? niin sanoin vaan että jätä vain. niin kyllähän se silleen on tietoinen, että miulla vauvakuume on, mut se olettaa että teemu ei suostu vielä pitkään aikaan lapsiin niin ei se varmaan ihan silleen osaa aatella että myö lasta jo yritetään :) ja no omalle isälle se tulee olemaan varmaan maailman loppu niin oonkin tässä miettiny että mitenhän kummassa sille asiasta sitten toivottavasti aikanaan kerrotaan :D varmaan vaan ultrakuva pöydälle ja äkkiä pois:D ja teemun siis tän miun miehen vanhemmat varmaan suhtautus ihan rauhallisesti asiaan :D oma suku miulla vaan tätä aika kiivaasti syttyvää mutta no onneks eivät ihan naapurissa kukaan asu. :) ja onhan miulla noita sisaruksia silleen että neljä on niinku meitä kokonaisia sisaruksia eli samat vanhemmat kaikilla. sit isällä on yks uus muksu lisäks ja äitillä kaks. onhan meitä jo aika paljon, ja oonkin äitille jo sanonu että kohta meitä luullaan hihhuliuskovaisiks ( ei siis mitään pahaa niissä, toivottavasti ei kukaan loukkaannu). ja äitille oon sanonu että vauvan teko on nyt lopetettava, että vuoro on vaan joskus annettava eteenpäin ku mie en haluu että on sit veljet/siskot ja omat lapset ihan sekasin niinku että veli olis vaikka nuorempi ku oma lapsi.. se kuulostaa miusta ihan hullulle, mutta joillekkinhan se on arkipäivää tietenkin. niin ja niistä testeistä niin se on hirvee kapelo ku tilas niitä enemmän kerralla niin aattelee aina, että jos mie yhen nyt niin kyllähän niitä vielä jää :D
niin ja tuohon synnytys juttuun niin minnuu ei yhtään pelota se ite synnytys minnuu pelottaa eniten ne puudutteiden otot ku ne neulat näyttää aivan julmettoman isoilta niin mie pelkään, että se koskee ihan hirveesti. tuskin sitä kyllä siinä vaiheessa paljon miettii :D
hei muuten mie oon lukenu, että nuo ovistikut näyttää positiivista myös, jos on jo raskaana. eihän se siis vältti sitä tarkota, mut sanoinpahan vaan :)- baby19
Negan testasin, suolisto tulehdus siitä kaikki oireet.. nyyt kyllä suututtaa.. :(( on niin epätoivonen olo vaik ei oo ees ollu kauaa ilman ehkäsyä mut ku tekis mitä vaan et sais jo alkaa kasvattaa omaa lasta ja PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....
- ssssofia
Leidit: Hyvä homma! Et sä haluis kans tätä mun ylipirteyttä vastaan ottaa? =p Saan kaameen hepulin kohta :D Joo, melkeen itteään kiusaa kun on keksitty tällänen testaaminen. Mä kans miettisin et pitäiskö mun nyt vääntää siihen tikkuun se toinen nega, et uskon. Mut pidän pääni nytö Kulutan noi loput ovistestit varmaan kans sit loppuun. :) Tuli muuten sellanen kysymys mieleen, et miten teijän luokitellan kun asutte yhdessä? Oks se papereissa et ootte kvereit vai ihan avoliitossa?
Daija: Siis onko sun oikee nimi Daija? Aika hauskanen nimi. :) Ei ookkaan aikasemmin tullut vastaan! :)
baby: Kauhee! mikä tollanen suolisto tulehdus on? Ja miten sä sen sait selville? Onko sulla nyt siihen joku lääkitys? Paranemisia hirmuisesti! Ensimmäiset negat ottaa aina koville. :) Usko pois, sulla on parempi mieli jo alle viikon päästä. :) Ja ennen kaikkea sulle tulee aina seuraava kierto ja seuraava yritys! :)
Sirena--: 6 6 yk 3 19v
otin listaa taas hieman alemmas. :) - m-a-m-m-a
sofia: Ai sanoin vai?? No johtuu varmaan siitä ku toivon niin kovasti poikaa itelleni :) tyttöjä on niin paljon ett haluis poikasen :) Itseasiassa oon ihan pienestä asti halunnu poikaa :)
- Haaveilija-
Taas on tullu kauhiasti tekstiä! :D Oon ollu Eilen illan töis ja tänään aamun niin oon tosi väsynyt ja muutenkin ihan kelkasta varmaan tippunut jo :D
Tuntuu vähän ku ois ihan vääräs ryhmäs ku ei yritetä, mutta ei oikein tietäs minne tätä vauvakuumetta vois purkaa kun kuitenkin päivittäin mieles.. :S
Sofia: sä ainaskin otat kaikki mukaan ja jaksat jutella kaikille :)) itellä tuntuu, ettei nyt kerkee tajuta kaikkia juttuja ku on niin väsynyt ja sit silmät ristissä lukee ja kirjottaa. Onneks huomenna on vapaapäivä :)
mimmmin: joo mun miehel enää oli vuos koulua. Ite kuitenkin oon töis niin mä oon varmaan mahoton ku haluan jo nyt lapsia :D hmm. Ollaan kyl kahestaan lapsiakin vahdittu ja muut. tiiän et mies on hyvä lasten kaa, mutta kait sillä menee aikaa miettiessä kaikkea rahajuttuja :D
Niinuskalle tervetuloa :D vaikka itekki uus, mutta kaikki tääl otetaan niin avosylin vastaan :) - mimmmin
Ekaksi ei ne menkat täällä alkanukaan.. Pitää vaikka perjantaina testata, ei tästä tuu muuten mitään.
Sofia: Puhuit sormuksista, että haluat semmosen jonka saa yhteen. Oon kans haluamassa sellasta, en vaan oo niitä missään nähny ja ovat varmasti kauhean kalliita. Ja tyydyn monesti asioissa aika vähään, eli en varmaan tuu sellasta saamaan. Mutta voihan ihan normi sormuksenki liitättää yhteen.
Niinuska: Tervetuloa, en nyt muista olenko sinulle jo sanonut.. Onpas teillä vain paljon lapsia perheessä. Minusta on ihanaa kun on paljon lapsia, siis tietenkin jos vanhemmat jaksavat hoitaa.
En jotenki osaa tietää kumpi tulee ensin. Aikas paljon on tullut nyt kaikille poikia ja siskolla kaks poikaa. Jotenki ajattelen, että poika olis helpompi ensimmäisena kun miettii murkkuikää.. Mutta kaikki vaatteet mitä meillä on valmiina on poikien tyylisiä, niin ihan varmasti saahaan tyttö :) Mulle on periaatteessa ihan sama, kunhan olis terve. Haluaisin kuitenki molempia sukupuolia, ja useamman lapsen ehkä neljä.. Mutta mitään ei voi tietää mitä saa. Kuinka monesta lapsesta ootte kaikki muut haaveillu?
Synnytys pelottaa siinä mielessä, että mitä jos kaikki ei menekkään hyvin. Äidillä on ollu raskausmyrkytys niin pelkään sitä tietenki itelle..
Mutta nyt positiivisia ajatuksia ja todella isot plussa tuulet kaikille :D- Kaapo89
Noh nega testi tuli tehtyä :( oli pakko varmistaa vielä ku on ollu niin niukkaa vuotoa eikä menkkakipuja ollenkaa. Ja listaan vois laittaa mun kohdalle yk 5 nyt ku kierto alko alusta et minttu: oon sua vähän edellä :D sofia tais kysellä töistä ni oon 1-3v. ryhmässä. Meillä on vaa kahteen ryhmään jaettu :)
Huomenta kaikki!
Sofia, miun nimi ei oo daija,vaan taija :) T vaihdettu D kirjaimeen nickissä :)) heheh :D
Ite oon aatellu et haluun niin monta lasta et on sit molempaa sukupuolta ja oon myös sen miehelle sanonut :)m-i-n-t-t-u- kp 31/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 53/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 30/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 18/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 23/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 18/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp22/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 8/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 55/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp44/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 25/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 14/38 1yk, 24v, T: kp27/? 1yk 23v
jokojoko: kp 18/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 4/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 6/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 18/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 27/? yk 1 ,20v
Sirena--: 6 7 yk 3 19v
EllaMi: rv8 5, yk 1, 23 v
Päivitin listan :) Toivottavasti on oikein :)
Hyvää päivänjatkoa! Mie lähen taas kympiks töihin :)- Sirena--
Päivitän omalta osalta uudestaan. Nyt lähtee siis mulla kahdeksas raskausviikko eli 7 0
m-i-n-t-t-u- kp 31/29-34 yk4, 20v
Sirena--: rv 7 0 yk 3 19v
Oon lukenu teidän juttuja läpi, mutta työt kutsuu taas niin en ehdi kommentoida enempää :) Sofia: Nyt on itellä NIIN hyvä fiilis! Kaikki palaset alkaa mennä kohdilleen!
- ssssofia
mama: toivotaan että sinne poika tulisi! :)
haaveilija: kyllä täällä nopeesti juttuihin pääsee, lukemista on vaan ihan hirmusesti välillä! Anna säkin sun tiedot, niin lisätään sut listaan, jos sitten hyppäät pois, niin kyllä se siitä saadaan pois kans. :)Mitäs meinaat tehdä vapaapäivänäs? :) Ja oon sellanen räpätäti, et juttua riittää! :p mulla ei niin väliä tuleeko tyttö vai poika, tyttöä veikkaan et tulee eksks.
mimmmim: Ja hankin paljon lapsia, ainakin 6! adoptoimalla meinaan myös hankkia, että synnytän sitten ehkä vähemmän. :) toivottavasti siellä nyt plussa pärähtäis tai täti edes! u
Sirena: mitäs sinne kuuluu? Millainen vointi?
Ellami: mitäs sulle kuuluu? onkos viel pöntönhalailua? :)
missäs kaikki muut? piiiitkään aikaan ei oo ihmisiä näkyny!! :) Porukka hävinny johonki o.O
- Haaveilija-
Leidit: Kiva kuulla :) Teillä siis molemmat yrittää? :)
Sofia: Lukemista kyllä riittä :D Mä en oikein tiiä mitä tänään tekis. Aina vapaapäivät menee vaan että pyykkää ja pitää kotia järjestykses ja tietty yrittää vähän rentoutua :P En tiiä viel kannattaako laittaa tietoja kun
tuntuu et sit seuraa liikaa noita oviksia ja muut, mitä ei tietenkään nyt pitäs tehdä :)
Itse Haluaisin tyttöjä ja poikia :) Ihan sama missä järjestyksessä. Tosin tytön nimi tiedetään, mutta poijan nimi on vaikeampi keksiä :D haluaisin 2-3 lasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu :) miulle ei itse lapsi luvulla oo niin suurta merkitystä. toivon vaan että enemmän ku yks ku haluun että lapsista on seuraa toisille.. :) nykyiseen taloon ei kyllä mahu ku maks kolme pienempää lasta tai sit kaks isompaa mut ei kyllä ollakkaan aateltu, että t uossa loppuun asti välttämättä asutaan. :) tai sit pitää jo lisä siipi rakentaa :)
ja mielummin tyttöjä ja poikia :) mie oon aina miettiny silleen että jos eka on tyttö niin siitä on sitten enemmän apua muiden lasten ja kodin hoidossa (no miks ei tietenkin pojastakin mut tytöt ehkä yleensä vähän innokkaampia) ja sit jos eka on poika niin sit se suojelee niintä pienempiä varmaan aika hanakasti isompana:) tiiä häntä.- vauvelintuoksua
Mä haluan vain ja ainostaan yhen lapsen :D Päätin sen jo nuorena.. Tottakai se mieli voi sitten myöhemmin elämän aikana muuttua mutta tällä hetkellä mä haluisin vaan sen yhen lapsen:) Jossain kaupungillaki ku nään nuoren äitin jolla on 3 alle 5-vuotiasta lasta ni mua jotenki alkaa ihan hirveesti ahistaan ja mietin vaan että miten tuo kestää:D Mä ehkä just ja just jaksaisin sellasen yhen pienen kans. ja sitäki oon aatellu että jos sitte joskus hankkii lisää lapsia ni sit vois ehkä yrittää toista ku eka ois sellanen nuori , joku 13-15 vuotias, sais jo nuoresta pitäen opetella sitte huolehtimaan pienemmästä:) ja varmaan osasyynä kans se että ku mä olin ite ton ikänen ni toivon ihan hirveesti että mulla ois sellanen pikkusisarus joka ois iha vauva!:) Tosiaan mun oma pikkuveli on vaan 4 vuotta nuorempi eikä oo muita pieniä sisaruksia.
- ssssofia
Ainiin, mailman positiivisin juttu tapahtu! :D Ne ovistestit alko näyttää haaleampaa. eli ei enää tummia viivoja! :) SEN KAI VOI SIIS YMMÄRTÄÄ ET OVIS ON OHI :p jes jes. nyt odotellaan et tulee vaan menkat ja sillee. :P
- m-a-m-m-a
ONNEA LEIDIT rekisteröidystä parisuhteesta :)
Itse odotan kokoajan milloin työkaveri ilmoittaa että ovat tyttöystävänsä kanssa rekisteröineet parisuhteensa itseasiassa kahdelta parilta odotan tuota ihanuutta :)
Mites kaikkien päivät on menny??
Mulla taas vaihteeks nukkuessa :) ja taas yöks töihin mut sit on vkl vapaa ja lasten kaa tyttöjen ilta kavereitakin tulee niin että asunto täynnä lapsia :) - ssssofia
http://animalsbeingdicks.com/page/77
Tossa halpaa huvia eläimistä, jos joku vaan tekemistä haluaa.. :p
Täällä päivä mennyt, kera pahanolon, mikreenin ja väsyneisyyden kanssa. :P eli eiliseen verrattuna vähän kehdommin. :D Haaveilija: Ei, kun siis mä yritän nyt (T) ja R nyt tasannuttaa kiertoa :)
Mamma: Kiitos! :) Rekisteröiminen on parasta mitä mulle on tapahtunut tähän mennessä- ssssofia
Leidit: Onneksi olkoon munkin puolesta! Mennyt taas ohi ihan kokonaan teijän noin ison asian kertominen ohi! :o Onneksi olkoon ihan hirmusesti! :)
- Sirena--
Ehdin tässä taas pikaisesti laittaan viestiä
Leidit88: Hirmuisesti onnea !
Sofia: Ihan hyvä olo on! Välillä aistin pientä väsymystä, hajut haistan melko herkästi, pari kertaa pää ollut vähän kipeä ja pienetki asiat ärsyttää. Pahoinvointia ei suuremmin oo ollu kuitenkaan. Eli kaiken puolin mukavasti. Mammavaatteita sain jo muutaman.. Tosin oli kyllä niin mammavaatteen näköisiä että huh huh.. Miks kaikki pitää olla vaaleenpunaista ja kukallista?
Noh, pitää töistä shoppailla vähän sellaisia vaatteita, jotka menis vaikka olis pitemmälläkin raskautta :) Harmi ettei yhtään tiedä että kuinka isoksi toi maha kasvaa :O - ssssofia
Sirena: Tosi hieno homma! Aika ihanaa et oot päässyt tohon odotusvaiheeseen! että mä niin oon kateellinen sulle ja ellami:lle! :( Mutta oikeesti nyt nautitte täysin riennoin siitä! ;)
mie tein pienen 12 ja puolen tunnin työ vuoron tänään niin siinähän se koko päivämenikin :D viimiset kolme tuntii olin alaasteelaisille tekemässä kasvomaalauksia ja tein varmaan tuhat angry birdsia ja ikinä pelannukkaan koko peliä :D no ainakin miun mieliks sanovat että hienoja tuli :D
- m-a-m-m-a
minttu: mulla on yks vapaa noin 4 viikkoa kohden eli yleensä saatan olla 3vkl duunissa ja sit 1 vapaa.. Mut ei kyllä silleen harmita yhtään ku noit vkl on niin kiva tehä sen takii ett saa enemmän rahnoo :p ja ku sitä ei oikeesti oo ikinä liikaa :/
- m-a-m-m-a
m-i-n-t-t-u- kp 31/29-34 yk4, 20v
Sirena--: rv 7 0 yk 3 19v
vähän alemmas taas :)
- ssssofia
niinuska: aika pitkä päivä sulla sitten takana! :p Ja hienoa et sait olla tommosessa toiminnassa mukana! :p
minttu: Mä veikkaan et senkin takia tää ei oikeen toimi kun tänne tulee aivan varmasti vielä lisää ihmisiä, plus sitten odottajat viel samassa paikassa. Et musta tuntuu et se kannattaa vaan tehä niin et jakaudutaan kahteen ryhmään.. :) Jos ymmärsit mitä meinasin.. :) Mä kans mielummin kirjotan kun on vähemmän. Vaikka kännykällä yleensä nää väsäänkin, niin on vaan helpompaa kun on vähemmän viestejä, kun mulla ainakin niiin huono muisti että sit menee ihan sekasin jo kun on paljon vastattavaa.. :) Ompas sulla kiva kun oireet alkaa vasta samana päivänä! Siis mulla alkaa ihan hirveet jomotukset heti oviksen jälkeen. Tissit kipeytyy jne. :s Ja kannataa pelit ostaa käytettyinä, hyvin toimii, ja on paljon halvempia! En tiedä, kyllä sieltäkin varmaan löytyy Gamestop tai joku vatsaava pelikauppa. :) Netistä kans kannattaa kattella, myy yleensä halvemmalla. :) Ja en tosiaan osaa sanoa mikä noita ovistestejä vaivas, veikkaan etten ovuloinut tästä kierrosta ollenkaan. :) Ja tuut sitten heti aamusta kertoo oli tulos mikä vaan! Mihin aikaan sinne hesaan lähdet? :) Ja toi leikekirja kuulostaa mielettömän hyvältä! toteuta ihmeessä. sitä varmaan kiva kattoo sit myöhemminkin! :)
Mä oon aina miettinyt kun oon täällä ollut et tunnen itteni niin erinlaiseksi, siis ihan kaikella tapaa :D aika hauskasta silleen. Syitä mitä tulee nyt mieleen, on esim vastenmielisyys yleisesti mekkoja kohtaan silleen et en haluais häitä, kihloja en mitään tällästä perus mitä kaikkia aina haluaa. :D Haluan lapsia tuhottoman paljon, Mielummin vaikka puolet just adoption kautta, sitten tosiaan te melkeen alkupuolilla yrittämisen kanssa, ja mä menossa hoitoihin, Sitten oon aina kirjottamassa tänne, kun te muut rehkitte töissä jne. (ihan kun mulla ei olis elämää) jne jne. Siis sillen hassulla tavalla olis hauska nähdä, kun itekkin meinaan psykaa lähtee lukemaan, et jos sit tavataan joskus jossain, et ollaanko millasia mielikuvia luotu toisistamme.. :p - ssssofia
mama: oot kyllä niin oikeessa, rahaa ei oo koskaan liikaa!
Mä oon miettiny et kun täällä ei oo muutamia näkyny piiitkään aikaan, et mahtaakos olla enää mukana? Vois vaan tulla huikkasee et hei täällä ollaan ja niin edespäin. :( - mimmmin
Minttu: Siis mitä tarkotit sillä leikekirjalla? Mitä juttujua siihen alkaisit kasata? Ite kans tykkään kaikesta tollasesta näpertelystä vaikka sitten usein jää ajan puutteen takia tekemättä. Innostuin heti :)
Täällä kans aijon testata huomen aamuna. Negahan sieltä luultavammin tulee, mutta pakko varmistaa. En kyllä varmaan ihan aamulla sitä ehdi käydä ilmoittamassa.. Tämmönen pika päivitys täältä päin, nyt on pakko lähtee nukkuun. - vauvelintuoksua
Huomenta. Tuli eilen koulun jälkeen nukahdettua "päiväunille" :) menin tossa joskus neljän aikaan levähtelemään sohvalle. Noh, olin sitte nukahtanu siihen ja heräsin vartin yli seitsemän :D Ja olin vielä sillonki ihan rättipoikki väsyny. Yks kaveri alko miettiin että mulla vois olla anemia kerta oon koko ajan niin kauhee väsymys..
"Raudanpuutteen tavallisimpia oireita ovat väsymys, heikotus, huimaus, kalpeus, ihon tai silmävalkuaisten keltaisuus, heikentynyt yleiskunto, hajamielisyys ja keskittymiskyvyn puute, päänsärky, hermostuneisuus, ruokahaluttomuus, hengästyminen ja hengenahdistus, sydänkipu, ihon ja huulten kuivuminen, kynsien halkeilu, hiusten haurastuminen ja hiustenlähtö, nopeutunut pulssi."
No löytyy itellä ainaki puolet oireista, elikkäs ei muutakuin rautatablettien ostoon joku päivä.. Tai sitten eka lääkäriin.. Toivottavasti rauta auttais nimittäin meinaan koulussaki nukahtaa ja kotiin ku pääsen ni en mä jaksa mitään tehä, lötkähdän vaan sohvalle:D - m-a-m-m-a
Vauvelintuoksua: Täällä ihan samanlainen meno..tosin mulla voi myös johtuu siitä ku teen niin paljon duunia kuin vaan mahollista ni kroppa ei saa levättyä kunnolla ja sit käydään ylikierroksilla..
Mut joo nyt nukkuu ja illaks taas töihin täl kertaa JV keikkaa :) Minttu, en mie oo ollu ku vaan tän kesän (n.3 kk) Salessa... Voisin omasta puolesta jatkaa siel vaik kuinka kauvan, taikka mennä vähän lähemmäs kotia, esim. johonkin s-markettiin... Asunkin ihan lähellä s-markettia :D Juu, ja tos salessahan on posti ja veikkauskin (onkohan kaikissa sale kaupoissa posti ja veikkaus??). Posti hommat on miulle viel vähän hankalia, mut jospa se tuosta pikkuhiljaa ^^
Juu, mie olin tosiaan eilen töissä 10-18.30... Illalla siivoiltiin tässä kotona, oli tääl kyl aikamoinen sotku. Et nyt tääl on ainakin siistiä, verrattuna vaikkapa eiliseen aamuun. :) Mie ite oon ain ollu huono/laiska siivoomaan.. Ja niin on vissiin tuo mieskii :D Mut sit ku se päättää et NYT SIIVOTAAN, niin sit kans siivotaankin... Ja miuta ahistaa :D Mut nyt on hyvä mieli kun on taas siistiä :)
Sit illalla väsytti ihan sikana. Nyt tänään on onneksi vapaapäivä, itseasiassa vapaa viikonloppu! :) Vois vaikka käydä takaisin nukkumaan, tai tiskailla ja pestä pyykkiä...hmmmm...
Tuli mieleen, miulla ei oo koskaan ollut minkäänlaisia menkkakipuja. :P
Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille ihanaisille! :)- m-i-n-t-t-u-
Juu negahan sieltä tuli niinku veikkailinkin, eli kostea viikonloppu tiedossa:)
daija, meilläkin on posti ja veikkaus, mut siel uudes paikas ei oo kumpaakaan:D Eli mulla hommat helpottuu. Tykkään kyl molemmista et sillee vähä harmi:P Toivottavasti saat jossain vaiheessa vaihdettua sinne s-markettiin niin työmatkakin lyhenisi:) mie oon miettiny tuon naimisiin meno jutun nyt silleen, että jos tuun raskaaks niin mennään maistratissa nyt naimisiin ja pidetään juhlat sit myöhemmin. :) tää on taas tätä että mie oon miettiny että todellisuus voi olla hyvinkin eri :D ilmotin mie miehelle, että mie en sit haluu, että lapsella on eri sukunimi ku mulla:D muuten vois häätkin vaikka järjestää ens kenäsä mut eipä oo niin paljoo ylimäärästä. :D ja tänä kesänä oli vasta ylioppilasjuhlat niin eipä oikein kahtia juhlia samalle kesälle kehannu :D
miekkiin lähen tänään iltaan ja sit viikonloppu vapaata. :p itse asiassa kaks viikonloppuu putkeen. ;) yleensä oon joka toisen viikonlopun töissä :)
mut nyt on pakko mennä halkoja pinoomaan ku olis aikamoinen läjä saatava pinoon ennen lumia:D näitä omakotitalon hienouksia nää puu työt:D ja uunitkin pitänee lämmittää :D- haaveilija-
Huomenta kaikille :)
Leidit: Okei, minä jo aattelin että teillä kohta kummatkin raskaana jos molemmat yrittää samaan aikaan:) Onnea paljon teille!! :)
Täälähän on aamuvirkkua porukkaa kun aamusta asti kirjottaa :D kerrankin ite nukuin vähän pitempään kun iltavuoroon meno. Koko viikonloppu onkin sit töitä :P - ssssofia
jepjep, niinkun aavistin. eli kipeenä ollaan. jäätävä mikreeni jo toista päivää, ei nujerru ees lääkkeillä. :s hariat ja niska jo niin jumissa kun oon jännittäny niitä ku pää särkee, eli nyt ei käänny edes pääkään. nenä tukossa, kurkku sattuu, kuuostan koiran vinkulelulta ja joka paikka särkee niin paljin ettei pysty kävelee, plus oon purru yöni aikaa kummankin posken puolelle kipeen kohdan!! arg. vaöituksen mittapuussa mä oon toooosi korkeella, ottaa vaan aivoon et oon aina kipee.
mimmim: eihän sitä tiedä, koska ootte varmaan pupuillu normaalisti? että jos sulla onkin ollu ovis ja se oli kiinnittymisvuotoa? Jos ei, niin voisi se tätikin sinne tulla! Mä saisin varmaan hirveen ressin ja hengailisin lääkärissä koko ajan.. :o
Minttu: Harmi negasta! Toivotaan et siellä nyt joku asuisi eikä vaan näy testeissä vielä, taikka sitten tulis se täti pian kylään! Höh. mä niin toivoin et olisit tullu kertoo et oot raskaana! :) Oikeen hyvää viikonloppua! pidä kivaa! :)
vauvelintuoksua: Kannattaa rautaa syyä, samoin kuin vitamiineja ja foolihappoa jne. Ainakin ite syön. eikä siitä haittaakaan voi olla. :)
daija: hyvähän se on siivota välillä! :j mulla kyl melkeen sama homma, ainut vaan et mä oon se kun saa niitä hepuleitä et nyt siivotaan. ja se tapahtuu yleisimmin vielä klo 12 yöllä..:D ja sullakaan ei oo oireita?kiva kiva, vaihdetaaks kenkiä, mullekkin kelpais tollanen.. a täällä päin ei oo postit yhteydessä kun rkioskin kanssa jos sitäkään. veikkausta löytyy melkee joka kaupasta. :)
niinuska: ihan fiksultahan toi suunnitelmas kuullostaa. Vaikka totta puhut, että todellisuus on vaan eri asia. ja hyvää vapaa päivää sinnekkin!
Oikein hyviä viikonloppuja kaikille! Nyt kovasti plussatuulia!! :) Sofia:Kiitos. :) onhan tosta jo siis aikaa. :D Mut oon mä sen tainnu alku esittelyssä kertoo :D
Sirena: Kiitos :)
Minttu: Kiitos :)
Haaveilija: Joo ei toistaseks ainakaan :D Kiitos onnitteluista :)
Täällä aamulla testasin halppis raskaustestillä ja mun ja R:n mielestä siinä oli haamu. No kumminkin päätin, että se on nega ja täti tulee luultavasti kylään viikonloppuna vaikka mun puolesta sais jättää tulematta! :D- ellami
Moi!
Vitsi et taas ihan kauheesti viestejä, kun hetkeks selkänsä kääntää :D Mut hauskaa, et tää ketju pysyy eläväisenä :)
leidit88: Jos siinä on ollut haamu, niin positiivinenhan se testi sitten on! Meinaa vaan sitä, et raskaushormonia on niin vähän ettei se kunnolla vielä näy. Kokeilkaa vaik sunnuntaina testaa uudestaan, josko väri olis tummentunut. Minkä merkkinen testi teillä on käytössä? Mäki silloin testasin ekaks ihan haamujen haamun. Siis sellaisen, mikä näkyi vasta tosi kirkkaassa valossa ja vähän hyvää tahtoakin oli mukana, mut kyllähän se muutamassa päivässä siitä kirkastui :) Onks oireita?
sofia: Voi ei, toivottavasti paranet pian!
mintulle hauskaa viikonloppua, juhli kunnolla :)
Ja hyvää viikonloppua muille kanssa! Mulla on mennyt aika lailla oksennellessa tää viikko. Onneks en oo työelämässä, vaan opiskelen, nii on helppo jäädä kotiin :) Eka neuvolakin oli. Eipä siellä oikein mitään ihmeellistä tehty. Verenpaineita mitattiin ja kertoi asioita, jotka olin jo moneen kertaan lukenut netistä :) Ai nii, ja paljon sai kaikkia oppaita mukaan, sekä DVD:n! Nykyaikaa :D 3 vkon päästä ultraan, nii sit vasta selviää, et onko tuolla ketään ja onko se elossa... - ssssofia
¨leidit! Hei ihan upeeta jos se nyt olis tärppi tullut! HAAMUKIN LASKETAAN PLUSSAKSI! eli paljon mahdollista et siellä plussa! ;)
ellami; Voi ihanaa että sulla jo ultrakin kohta! Ihan huippua! toivottavasti tuo sun olosi nyt paranisi pian! :)
Tuut sitten kertomaan et mites on asiat! :) - ssssofia
Hei vielä sellanen juttu teille jotka on jo asunnon hankkineet. Eli oon aika pihalla näistä raha asioista ja en tunnu saavan realistista summaa päähäni, mikä se laina sitten tulee olemaan, enkä löydä laskuriakaan mistä sen voisi laskea. Eli Jos nyt ajatellaan et teen koulun ohella töitä, ja pääsen vakituiseksi jne. Niin mitkä siellä on pankin alkukriteerit, mistä lähetään sitä lainaa laskemaan, et paljonko sitä rahaa pitäisi olla? Ja paljon sitä lainaa siten saa? :) Mies kun ei koulunohella voi töitä tehdä, niin miettisin et jos mun tuloilla lähtis asiaa edistää, niin mitkä olis sit tulevaisuuden suunnitelmat.
Voitte vaikka kertoa omia kokemuksianne. no se riippuu lainasta. tulot taitaa enemmänkin olla syynissä ku ne jo olevat varat. meillä ei ollu alkupääomaa ollenkaan miun miulla vaan tuloja ja se riitti 70 tuhannen lainaan. tiesti monestakaan paikasta ei asuntoa saa tuolla. meillä on myös kaksi takaajaa. mutta niin. tarpeeks hyvät tulot niin ei tarttee välttämättä olla pääomaa. asuntohan itse on myös tae jonkun verran :)
Huomenta. Toivottavasti saisin liittyä seuraan? Tuo palsta mihin aiemmin kirjoittelin on aika hiljainen :)
Eli täällä tilanne yk3, kp31/31 :) ja jälleen taitaa ne kuukautiset tehdä tuloaan raskausoireista huolimatta :( Löytyi kaikki: pientä flunssaa, vatsanippailuja, pahaa oloa ja lämpöä, mut silti vaan... Söin pillereitä 15 vuotta ja ekat menkat kesti tulla 2 kuukautta ja sen jälkeen on säännöllinen kierto ollut. Ovista en ole tikuttanut, joten onhan mahdollista ettei sitä edes tule :( Olemme mieheni kanssa ajatelleet, ettemme kauhean kauaa yrittämistä jatka, ikää kun meillä on jo ja miehelläni vielä enemmän kuin mulla :) Toivoisin niin kovasti joulukahjaksi ilouutista, mutta saa nähdä! Yksi kierto ehtii vielä :)sekaan vaan kukkatyttö. :) no eihän sitä tiedä, enneku ne tulee. :) voihan se olla että nyt sit jo tärppäis. :)
niin saiskin tulla meille kaikille jouluks ilo uutisia:) jouluhan on onnellista aikaa. ;) toivotaan , vielä on aikaa :)m-i-n-t-t-u- kp 32/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 54/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 31/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 19/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 24/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 19/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp23/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 9/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 56/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp45/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 26/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 15/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp30/? 1yk 23v
jokojoko: kp 19/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 6/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 7/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 19/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 28/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 1 yk 3 19v
EllaMi: rv8 6, yk 1, 23 v
Katsokaas sitte, että on oikein :)Ellami ja Sofia: Katsotaan nyt mitä tulee :) Mä toisaalta pahoin pelkään, että se täti tulee käymään :/ En osaa vielä sanoa mtn. Ja niistä oireista, niin tässä nyt menkkakipua ollu sitte öö 11.11 alkaen :O ja sillon 13.11 tuli jotain "tuhrua" (ruskeeta) kiinnittysmisvuotoa?! Ja 14.11 alkoi illalla pahaolo heti syötyään ja sitä on nyt jatkunu tähän päivään asti. Mistäkö muistan kaikki, no mä kirjotan kaikki vihkoon! :D Katsotaan nyt tää viikonloppu, että tuleeko se täti vai ei :) Vähä on tosiaan semmone olo, että kyllä se kylään taitaa tulla, mut ei se auta, kun uutta yritystä sitte vaan :) Btw. Mulla on kans flunssaa ja lämpöä ollu, mut mä oon laittanu sen kyllä ton "syysflunssan"-piikkiin :D
- vielä kerran äidiksi
leidit88 kirjoitti:
Ellami ja Sofia: Katsotaan nyt mitä tulee :) Mä toisaalta pahoin pelkään, että se täti tulee käymään :/ En osaa vielä sanoa mtn. Ja niistä oireista, niin tässä nyt menkkakipua ollu sitte öö 11.11 alkaen :O ja sillon 13.11 tuli jotain "tuhrua" (ruskeeta) kiinnittysmisvuotoa?! Ja 14.11 alkoi illalla pahaolo heti syötyään ja sitä on nyt jatkunu tähän päivään asti. Mistäkö muistan kaikki, no mä kirjotan kaikki vihkoon! :D Katsotaan nyt tää viikonloppu, että tuleeko se täti vai ei :) Vähä on tosiaan semmone olo, että kyllä se kylään taitaa tulla, mut ei se auta, kun uutta yritystä sitte vaan :) Btw. Mulla on kans flunssaa ja lämpöä ollu, mut mä oon laittanu sen kyllä ton "syysflunssan"-piikkiin :D
hei kaikille pitkästä aikaa nyt me ollaan täällä sodankylässä oltu kohta kaksi viikkoa ja mulla on ollut tietoteknisiä ongelmia eli en ole pääsyt tänne olenkaan kahteen viikkoon sisälle :/ mulla ei kuulu tätiä ja olen tehnyt kaksi testiä toisessa käväisi kaksi viivaa mutta sitten toinen katosi rupesin miettiin että heitinköhän sen liian pian pois no tuossa odottaa kolmas testi:) en kyllä jaksanut lukea kahden viikon viestejä mitähän kaikkea täällä on tapahtunut ? Onko moni plussanut ? Ja mitä muuta kuuluu ? . Menen vielä tuohon muuttoon kyllä se on kamalaa meillä oli yli 70kymmentä banaani laatikkoa tavaasa muut paakasit ja huonekalut ja muutama kodin kone ja vieläkään ei kaikki ole ihan paikoillaan muuta asunto on aivan ihana ja hiljainen ja tietysti rauhallinen . kaikille jaksuja :)
- vielä kerran äidiksi
leidit88 kirjoitti:
Ellami ja Sofia: Katsotaan nyt mitä tulee :) Mä toisaalta pahoin pelkään, että se täti tulee käymään :/ En osaa vielä sanoa mtn. Ja niistä oireista, niin tässä nyt menkkakipua ollu sitte öö 11.11 alkaen :O ja sillon 13.11 tuli jotain "tuhrua" (ruskeeta) kiinnittysmisvuotoa?! Ja 14.11 alkoi illalla pahaolo heti syötyään ja sitä on nyt jatkunu tähän päivään asti. Mistäkö muistan kaikki, no mä kirjotan kaikki vihkoon! :D Katsotaan nyt tää viikonloppu, että tuleeko se täti vai ei :) Vähä on tosiaan semmone olo, että kyllä se kylään taitaa tulla, mut ei se auta, kun uutta yritystä sitte vaan :) Btw. Mulla on kans flunssaa ja lämpöä ollu, mut mä oon laittanu sen kyllä ton "syysflunssan"-piikkiin :D
hei kaikille pitkästä aikaa nyt me ollaan täällä sodankylässä oltu kohta kaksi viikkoa ja mulla on ollut tietoteknisiä ongelmia eli en ole pääsyt tänne olenkaan kahteen viikkoon sisälle :/ mulla ei kuulu tätiä ja olen tehnyt kaksi testiä toisessa käväisi kaksi viivaa mutta sitten toinen katosi rupesin miettiin että heitinköhän sen liian pian pois no tuossa odottaa kolmas testi:) en kyllä jaksanut lukea kahden viikon viestejä mitähän kaikkea täällä on tapahtunut ? Onko moni plussanut ? Ja mitä muuta kuuluu ? . Menen vielä tuohon muuttoon kyllä se on kamalaa meillä oli yli 70kymmentä banaani laatikkoa tavaasa muut paakasit ja huonekalut ja muutama kodin kone ja vieläkään ei kaikki ole ihan paikoillaan muuta asunto on aivan ihana ja hiljainen ja tietysti rauhallinen . kaikille jaksuja :)
Leidit, Toivotaan ettei täti tule..! :) Kuulostais jo aika hyvältä!
Kukkotyttö, tervetuloa joukkoon!! :)- ssssofia
Kukkatyttö: tervetuloa vaan. Uskallatko kertoa ikäsi vielä niin lisäillään sut vielä siihen listalle? :) Toivotaan ennen kaikkea että sinne plussa tulisi! Saanko udella miksette kauempaa halua yrittää, ja meinasitteko sitten jättää haaveeksi lapsen vai miten? Ja mites onko teillä ennestään lapsia vai onko ensimmäinen kyseessä, ja mistäpäin kirjoittelette? :)
leidit: Toivotaan nyt parasta. Hyvältähän toi kuulostaa! Koska ajattelit testata uusiksi? Veikkaan että jos huomenna testailisit, niin näkyisi jo kirkas plussa testissä! Mä ainakin haluan jo tietää mitä se sun testis näyttää! :pp
vielä kerran äidiksi: Kannattaa jotain tekstejä lukea, jotain tässä on tapahtunut aivan varmasti. Ainakin paljon tullut uusia yrittäjiä! Siis sait jonkun plussan jo testiin? No tee toinen, tahtoo tietää!! :) Plussatuuli selkeesti alkanut täällä! Toivotaan että jokaisen tästä kierrosta tavottais kaikki ;) Ja jaksamisia sinne teidän muuttoon! :) Nauttikaa ja koittakaa saada asuntoa kuntoon! :)
Täällä ei ihmeellisempiä, Tehty pitkä päivä taas pihahommissa ja siihen sitten päälle kävästiin saunassa. Sitten vähän niinkun miehen kanssa päätettiin, että kun sen vanhemmat ei oikeen jaksa tätä taloa enää hoitaa, niin jutellaan niille ensviikosta, et muutettais tänne sit vuoden sisään! ihan mahtavaa. Mä ollut tänään toooodella onnellisella päällä, kun kaikki alkaa osumaan kohdilleen, vaikkei lasta vielä kuulukkaan, niin oon toooosi onnellinen. Mulla on mun elämässä niin paljon kaikkea ihanaa, että ei voi kun olla onnellinen! Kohta syömään heseen, ja sitten kullan kainaloon kattomaan vielä leffaa. Sit jos ei ihan väsyny ole, niin voisi melkein siirtyä viel ulos juoksemaan jonkun lyhkäsen lenkin! :)
Positiivista mieltä kaikille, ja ennen kaikkea plussatuulia!! hei vähän hieno juttu tuo talo hommeli sofia. :) miulla tosiaan loppumassa kp29 ja mitään merkkejä ei mistään ole:D kauhulla vaan odotan että mitenhän pitkä kierto tää eka sitten oikein on :D no se jää nähtäväks:D hirveetä tämmönen odottelu ku ei tiedä mistään mitään :D
- ssssofia
niinuska: Täällä ollaan jo sirenan kannalta todettu, että oireettomuus voi ihan hyvin olla hyväkin juttu! ;) mutta ei nyt innostuta liikaa.
- vielä kerran äidiksi?? i
kyllä se on vain todennäköisesti niin että täti sieltä on tulossa kolmas testi näytti negaa tämä oli apteekin onni testi edelliset oli prsman halpis testejä ainakin ne ovis testit on näyttänyt hyvin laskurin kanssa samaa ku testin ja omien tuntemuksien kanssa :) tein näistä kolmesta testistä yhen liian aikaisin ku kalenteri joutui hukkaan niin en ollut varma päivistä :D ja ei mulla menyt kun kolme ja puoli tuntia kun luin viestit :D kovia olette kirjoitaan ja paljon on tapahtunut :) hienoa onnea kaikille jotka on plussanut :) ja muille plussa tuulia :)
- ssssofia
Vielä kerran äidiksi: Joo siis hirmuisesti tulee tekstiä, ei me mistään ihmeellisestä olla puhuttu, mut jännät paikat oli monella, toisilla alko kierto uudestaan ja toisten kohdalla odotellaan vielä tätiä tulevaksi. :) Toivotaan nyt että teillä tulisi jotain parempia uutisia nyt vielä! Etenkin kun teillä noita yrityskertoja niin vähän! Kysyinkös sulta et miksikäs te niin paljon yhteen suuntaan muutittekaan? :)
Heheh, mä taas juttelin äiskän kanssa. Asuu tosiaan espoossa, niin jutellaan yleensä skypen tai mesen videopuheluominaisuudella, ja tuli taas ajauduttua sit kertomaan ihan kaikki. :) Vaikka se on toooosi tietonen mun tilanteesta nyt muutenkin. :) Ja se hirmuisesti odottaa jo uutisia, että sais kuulla ilosia uutisia uudesta lapsenlapsesta. :) Niin toivon et nekin pian syntyisi, kun äiti reppana jo niin vanha jne, et saa nähä kauan sillä paikat kestää et jaksaa leikkiä lapsien kanssa sitten! :) Millään en malttaisi odottaa että plussa ilmottaisi tulostaan. Siksipä tulisipa tammikuu!!! pääsee hoitoihin, kihloihin, töihin, hammaslääkäriin jne! :) Kaikkea kivaa sillon vaan tiedossa :D ja ikäkriisikin iskee päälle kun sillon tulee pyöreitä vuosia mittariin. Heeheh.. :p Huomenta. Mä Sofia testasin nyt aamulla ja 1 viiva tuli :( Näin kyllä unta viime yönä, että sain plussan ja unessa olin R:lle menossa kertoo, ni ylläri, mä heräsin ja pettymys oli aika suuri :( "se oli taas vaan unta" :( Niin ja eilen jouduttiin lähteen kavereiden luota pois, kun mulle tuli paha olo. :S No, josko se on sitte jotain muuta, ku sitä mitä toivoo :/ Josko se täti sit jo tänään tulis käymää.
- ssssofia
Leidit; voi perse sentään!! ;o mutta yleensä haamuplussat kyllä näyttää seuraavaks vahvempaa plussaa :O
HMPH. no tähän hommaan kun ryhtyy, niin pitää varautua myös pettymyksiin! ;s Toivotaan että ensikierto olisi teilläkin jo paljon parempi, ja sieltä sit jotain tulosta saataisiin aikaan! Eniten varmaan nyt on pettunyt itseensä, kun huomaa että kaikki oireet on kehiteltyjä. Eikö vaan? Ihmisen mieli on kyllä jotain niin kummallista!!
m-i-n-t-t-u- kp 33/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 55/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 32/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 20/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 25/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 20/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp24/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 10/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 57/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp 46/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 27/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 16/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp31/? 1yk 23v
jokojoko: kp 20/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 7/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 8/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 20/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 29/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 2 yk 3 19v
EllaMi: rv9 0, yk 1, 23 v
Tarkistelkaas kaikki. Oon miettinyt et toi lista homma menee niin tyhmäksi siltä kannalta et ne ketkä ei käy täällä. Siis me vaan päivitellää niiden päiviä, jotkutki menee yli kp 50? tuskin niin on, ei vaan oo kerinny tulee tänne ilmoittamaan. No anyways, voitais ottaa joku limitti siihen kuin kauan pidetään listoilla. Koska jos porukkaakin tulee samaa tahtia, niin sehän alkaa menee sellaseks et täällä pyörii sellasetki ketkä ei enää käy. Voihan sitä sit listoille uudelleen lisäillä jos tulee käymää? Sofia: Katotaan nyt mitä tulee! :) Toi on tommonen 3€ cittarista ostettu raskaustesti :D Tiiä sitten kuinka herkkiä ne on :) Ja eihä tässä nyt vielä kannata hanskoja tiskiin heittää, kun ei oo täti koputellu vielä ovea :) Ja kyllä mä oon varautunu siihen, että pettymyksiä tulee :) Ja onhan se kumminki aika tuuria jos tulis ekasta yrityksestä raskaaks :) Meillä, kun on kumminki hiukan hankalampaa toi yrittäminen, ku muilla :D
Ja mitä tohon tulee, että vois kyl pudottaa sellasia pois, ketkä ei oo hetkeen täällä pyöriny :)- m-a-m-m-a
m-i-n-t-t-u- kp 33/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 55/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 32/30-31 yk 2, 39v
mimamau: kp 20/30 yk 2, 18v
babyfever: kp 25/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 20/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp24/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 10/26-28 yk1, 19v
sandepöö: kp 57/ 19-21 yk 1, 24v
vehka88: kp 46/28-32 yk ?, 22v
m-a-m-m-a: kp 28/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 16/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp31/? 1yk 23v
jokojoko: kp 20/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 7/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 8/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 20/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 29/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 2 yk 3 19v
EllaMi: rv9 0, yk 1, 23 v
Korjasin noi omat kp:t ku on jo 28 pv menossa ja tädistä ei oo viel tietoa.. Noh ehkä se kohta tulee kolkuttelee ovelle :)
Viel on muutama lapsi kylässä ja kohta sitten lähetään tonne viemään tota duunikaverin lasta ja sitten vissiin jäädään sinne kylään ku toi lapsonen niin haluaa.. - ssssofia
leidit: mielummin menee vähän pettymys tuulella asian kanssa kun oikeen toivoo liikoja. Sitä kauheempi se pettymys meinaan on. :) Ja ei hätää teilläkään. Sit kun jollaki alkaa mun yk;t paukkumaan niin sietäis jo ihmetellä. :) Mut päivä kerrallaan, toivotaan ettei sun täti sieltä ollenkaan tulisi ;)
Huomasin nytte vasta et olitte laittanu ittene oikee eri riveille :) Fiksua! :)
Mama: Mites meni viikonloppu? Toivotaan myös ettei sinne täti tulisi ollenkaan kylään, vaan olisi jostain mukavasta kyse. ;) Miul tuli mielee... Nii, et ite en oon puhunu omille vanhemmille miun kuumeesta, eikä mieskään oo puhunu omille vanhemmilleen. En ite aijo etukäteen mitään ilmoitella, vasta sitten kun plussa tulee ja keskenmenon suurin riski on ohi. Parille kaverille oon kertonut. Yks kaveri on ollut silleen et voi hitto jos oot raskaana ni ei voida mennä ryyppäämään. Mut eipä tuo miuta itteeni haittaa ollenkaan, kun en muutenkaan kovin useasti ryypiskele... Sen tiedän et oma isä ei välttämättä tykkää, mut toisaalta sitäkään ei kyllä voi tietää. Saattaisihan se olla innoissaan ensimmäisestä lapsenlapsesta, vielä kaikenlisäks ainoan tyttären ensimmäisestä lapsesta. Mut sen näkee sitten. Nyt naapuriin kahville :)
- vauvelintuoksua
Mites ihmisillä on menny viikonloppu? :) Mulla kivasti, oltiin eilen miehen vanhempien kotona "vahtimassa" hänen pikkuveljee:D Oli kyllä kiva vaan rentoutua ja saunoa ja tehä ruokaa... Perjantaina tosin tuli juotua vähän niin että eilinen meni aika väsyneenä:D harmittaa nyt ku tuli otettua ku vielä aattelin että en nyt vähään aikaan ota alkoholia, mutta kaikki sai sittenhoukuteltua:(
Oon muuten alkanu bongailla ovista mittaamalla aamulämpöjä.. en nyt tiiä onnistuuko se mut luin netistä että oviksen alkaessa lämmöt nousisi yleensä ainaki 0,5 asteella.. Saa nyt nähä onnistuuko, mutta ainakin ennenki oon huomannu sen että mulla menkkojen alkamista ennen parikin viikkoa saattaa olla tosi kylmä ja lämpöä tosiaan melkeen kokoajan :D Ja oonki aina ihmetelly että mistä se lämpöily tulee, mutta tosiaan sehän voi johtua siitä.. Nyt on ainaki vielä lämmöt pysyny normaalina. mä en sit jaksanukkaa niitä tikkuja tilata, päätin että ne saa jäähä, aiheuttas mulle varmaan vaa lisää stressiä:) - m-a-m-m-a
Sofia: Ihan hyvin meni vkl vähän oli riitaa tytöillä mut se on kyllä aika yleistä jos on niin paljon lapsia saman katon alla :D ja mullakin muutaman kerran hermo meni kun ei osattu muuta ku valittaa mut loppu peleissä kaikilla oli tosi kiva ja hauska vkl kuulemma :) eli kaiketi onnistunut meno :) itse otin vielä tälleen sunnuntain yön töitä ku sitä rahaa ei tosiaan oo ikinä liikaa varsinkaan näin joulun aikaan..
Antoisaa tulevan viikon alkua kaikille :) Ja plussa tuulia :) - ssssofia
Eli koittakaas kaikki kans muistaa tää ihan perussääntö, uusille tooosi hyvä homma kans tietää tässä vaiheessa. Eli ei olla täällä sellanen ''oma napa'' tärkein henkilö. Vaan vastataan niihin muidenkin juttuihin. Se ihan toimiva käytäntö ollut. Ennen kaikkea ei tulla vaan sitä omaa napaa jakamaan vaan päivityksillään. Sanon nyt vähän ilkeän kuuloisesti asian, että sitten voi jonnekkin muualle mennä kirjoittelemaan, koska täällä homma pelittää tosi hyvin silleen että jokainen ottaa osansa asiaan. Sellaset ketkä käy vähemmän täällä, esim. kerran viikossa, en kannata tätä palstaa, koska täältä tulee hirmuisesti tekstiä, ja ennen kaikkea vastauksista tulee aika yleisiä. Eli jos tän nyt kaikki ottaa huomioon, niin eiköhän pelitä. ps. älkää pahoittako mieltä, meitä vaan niin paljon, että pakko tehdä jotain sääntöjä!
daija: Rohkeesti vaaan puhumaan niille. :) Voi olla ihan positiivisiakin yllätyksiä. Miksikäs veikaat ettei sun isäsi tykkäisi asiasta?
mama: Tosi kiva! ja ei ollenkaan paha jos meni hermot, ymmärtäähän sen! Hyvää työvuoroa sulle! Ja jakseluja! :) Urhee oot, nostan hattua, kun jaksat noin isossa hommassa olla noin hyvin mukana! :)
Minttu: Kyllähän ton ymmärtää! meitä niin mielettömän paljon täällä, ennen kaikkea mua ehkä harmittaa se, että ihmisistä ei kuulu mitään, ja sitten ne vaan roikkuu tuolla. Oon seuraillu et kauan tää meijän palsta ( yksi) kestää ennen kun menee täyteen. Viimeksi oli 2 viikkoa. Nyt ei taida enää sekään riittää, nii miettii et jos ei oo kahteen viikkoon kirjottanu, ni ei tässä oo mitään järkee olla mukanakaan, kun tippuu niiin paljon jutuista. En siis sano ettei sais olla, mut mun mielestä toi 4-5 viikkoakin on toooosi paljon. siinä kaks palstaa jo mennyt. Ja siis ymmärrän jos on kiirettä, mut sit et jättäytyis edes pois. Koska sit kun tulee taas kirjottaa, niin uudemmat ihan hukassa. Et ehkä siihen seuraavaan vois sääntöjä vähän laatia. Ja toi facebook ajatuskin on tosi kiva. :) Mä ainakin toosi mielelläni olisin sellasessa mukana, tai sitten vaan et tehtäis joku oma eliitti ryhmä, missä pyörittäis tietyllä ryhmällä. Vaikka sit ihan toiseen kategoriaan niin sinne ei eksyis kaikki! :D
Ja niin omituista miten mulla loksahtaa sun tekstin kanssa palat yhteen! :D Siis mulla kans ollut tänään jotenkin kauhee ärsytys päällä. Tosin mä kyllä tiedän et se johtuu etten saanut lämmintä ateriaa, kun mies teki ruokaa, olin nukkumassa, ja se pölkkypää herätti mut kun ruoka oli valmista ( en ikinä syö samantien kun oon heränny ) No herätti sit viel kaameella tavalla, niin mä olin jo kiukkunen ennen kun nousin sängystä, ja kun pääsin ylös, niin ruoka oli jo kylmää! arg! :F miulla kanssa ihan hyvä viikonloppu :) puita tehty urakalla ja on siellä kaks pinoo jo pystyssä :) sit käytiin kyläilemässä ja silleen. :) kattelen lentoja itävaltaan, jos kävis tammikuussa siellä pyörähtää kaverin luona, ku mies on sen ekan armeija viikonlopun varmasti kiinni ja ku tammikuussa pyöreitä vuosia tulee (niinku vissiin sofiallakin) molemmilla (miulla ja sillä kaverilla) täyteen niin ihan olis käydä. ku eka oli, että mennään sinne kesällä, mut jos on iso maha niin enhän mie sitten lähe ja pääsekkään lentelemään. :)
mahaa nippailee siihen malliin, että liekkö nuo huomenna menkat alkaa sitten.. en kyllä muista että hmm. yleensä on nippaillu aina menkkojen aikaan ei ennen niitä mut ehkä tää on nyt joku uus juttu pillereiden lopettamisen takia:D- ellami
leidit88: Tosi kumma juttu toi, et ei nyt sit näkynytkään väriä (koska tosiaan mä oon käsittänyt niin, et haamukin on plussa, koska sitä väriä ei voi tulla siihen ilman sitä Hcg-hormonia...). Toivottavasti nyt tulis joku selvyys asiaan. Mites se olikaan, et yritättekö nyt molemmat, vai vaan toinen teistä? (Anteeks, mulla on lyhyt muisti)
vauvelintuoksua: Rennoissa merkeissä meni täälläkin viikonloppu, lähinnä sukuloidessa. Noi ovis-testit on kyl sellaisia, mitkä helposti lisää stressiä, kun silloin vauvan tekeminen on sit joka päivä mielessä. Ja sit ainakin niiden liuskojen kanssa turhautuu, kun niitä voi joutua vähän tulkitsemaan, kun niissä pitää olla niin selkeä se viiva, et se meinaa ovista.
minttu: Kiva, et oli hyvä viikonloppu sulla. Päädyittekös ihan baariin asti kavereitten kanssa? Mulla itseasiassa pahoinvointi on nyt helpottanut, ja nyt sekin vähän ahdistaa, et onks kaikki kunnossa. No, turha sitä on miettiä nyt, kun ei asiaan voi itse tällä hetkellä mitenkään vaikuttaa :)
sofia: Samaa mieltä, et ei mitään omanapa-ketjua saa tästä tehdä. Hirveesti muilla palstoilla näkee just sellaisia ketjuja, et kaikki vaan kertoo omista jutuistaan, eikä kommentoida muille mitään. Ihme yksinpuhelua sellainen. Vois kyllä poistaa tosiaan palstalta kadonneita tolta listalta, ja sit lisätä sinne uudestaan, jos palaavat takaisin. Kiva, et sä olet palannut takaisin listalle :) - ssssofia
niinuska: Aika kiva viikonloppu sulla takana! :) ja toivotaan että sinne täti tulee pian käymään!
ellaMi: Joo, palailin, oon jättänyt sen kyttäämättä vaan. Silleen et en edelleenkään ookovin tietonen mun kieropäivistä tällähetkellä, :p Mutta tätiä odotellessa. :p Hei hienoa että sulla pahoinvointi helpottanut! Mites sun miehes tähän kaikkeen? Ootteko te saanut kerrottua jollekkin? :) Mä pidän sulle peukkuja ja lähetän paljon tarrasukkia! :) Kyllä se vaavi siellä kyydissä pysyy! ootko miettinyt et mistä toi sun pelko tulee et pelkäät? :)
Huomaa että mä olen saanut ruokaa. :D Paljon positiivisempi mieli. plus mulla tosiaan hartioille asti ylettyvät tummat hiukset. :D No sunnuntain masiksen jälkeen kun tajusin et mulla on huomenna vapaa päivä! Niin arvatkaa mitä tein!? No vedin tukkani alle 5 cmpituseks. eli ihan lyhkäseks poikatukaks meni. :D Huomenna vois sitten vaikka varailla kampaajalle aikaa, jos sais tän tukan vaikka siirtittyä! :D Ah, mä rakastan olla spontaani! :D Mies tapaa sanoa et oon hedonisti. Ja itseasiassa olenkin. Nautin elämästä kyllä joka mutkassa, sano vitisijät ja marisijat mitä. :)
Oikein paljon positiivista viikon alkua kaikille!!
Tarrasukkia plussanneille!
Plussatuulia kuumeilijoille!!
m-i-n-t-t-u- kp 34/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 56/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 33/30-31 yk 2, 39v
babyfever: kp 26/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 21/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp25/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 11/26-28 yk1, 19v
m-a-m-m-a: kp 29/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 17/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp32/? 1yk 23v
jokojoko: kp 21/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 8/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 9/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 21/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 30/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 3 yk 3 19v
EllaMi: rv9 1, yk 1, 23 v
Päivitin listan. Muutamat nimet napsin pois. :) Mikäli vielä elossa jossain kiven alla, niin tulkoot esiin, niin lisäillään teijät listalle uusiksi.
Katselkaas muuten kaikki noi teijän yrityskerrat. Niiltä siis keiltä se puuttuu. :) - maria321
Voi että, oli pakko tulla heittämään teille kaikille isot tsempit ja plussatuulet :) Olen yksi niistä "alkuperäisistä" nuorista naisista jotka aloittivat nämä nuoret kuumeilijat ketjut reilu vuosi sitten ja on kyllä jotenkin ihana huomata että nää ketjut on jatkanut eloaan :) Muistan vieläkin kuinka ihanaa oli tulla purkamaan tunteitaan tänne, jakamaan ilot ja surut, antaa ja saada tukea. Uskomattoman äkkiä on aika mennyt, juuri äsken päästin ilonkyyneleitä koneen äärellä kun kirjotin tänne plussanneeni ja nyt tässä vieressä jokeltelee meidän mitä mahtavin pikkumies
Hei taas!
Kyllä, se on KUKKOtyttö :)
Eli olen 30 vuotias ja nyt alkoi yk4 ja kp3 :( eli en ollut taaskaan raskaana!
Olen töissä ja olen sosiaalialalla, Varsinais-Suomesta :) Mistäpäin täällä ihmiset on??
Sssofia: pidetään peukkuja että haamu vahvistuu!!!
Kyselit miksemme halua kauempaa yrittää, syynä suurimpana mieheni ikä. No, kyllä varmaan vuoden päivät yritetään, mutta siihen sitten saa jäädä. Sitten vaan haudataan haaveet ja puretaan hellyys ja energia johonkin muuhun!
Kyllä niin valtavasti lasta haluaisin, että kyll sitä kyyneleet tulee joka kuukausi kun menkat alkaa :( Kumpa tulisi ihana joululahja!!!Anteksi kamalasti, sen siitä saa kun lukee näitä heti herättyään :/ siis onnea viivasta leidit88!!!! Yritän lukea näitä ja päästä sisään siihen missä nyt mennään, vie varmaan vähän aikaa :)
- m-i-n-t-t-u-
Nonni, kirjoitin maria123 vaikka se olikin 321, sorry:D
Kukkotyttö, ootteko ajatelleet et jos ei yrittämällä tule, niin sit jatkatte elämää ilman ehkäisyä mut sen kummemmin ajattelematta? Että yritätte yrittämättä?:) Ootko muuten lukenu tätä meidän ketjua miten pitkään? Juuri vähän aikaa sitten oli puhetta et mistä päin ihmiset täällä on:) Mä oon tampereelta, porukkaa taisi olla myös itä-suomesta ja pohjanmaan suunnalta jos en väärin muista:p - ssssofia
Maria: Paljon onnea pienen pojan johdosta! :) Ja kiitoksia toivotuksista! :)
minttu: Joo, kuuluu ihan perus luonteeseen :D aamulla piiiieeni järkytys kun mulla kiharat hiukset ni mulla oli sellanen sliipattu etutukka pitkin ottaa ja koko muu pää oli ''afroa'' :D Mutta siitä kun sen sit laitto taas niin kyllä näytti niin hyvältä! Ja hmm sit täytyis joku kampaaja saada kiinni niin et se siistis mun tukan.. :D Mies ei meinannu mitään, kun ikään kun kysyin sen lupaaa '' oks ok jos mul olis lyhyt tukka taas'' se kerkes sanoo ''joo, olishan se, kuin niin'' ja siin vaihees mulla oli päässä enää muutama sentti tukkaa :D ja ei se sii sano et näytän rokkarilta. :D ja nii eespäin et ei se hirmusesti mitään sanonu et olis pahan näkönenkää :D Ja tota ryhmää meinasin, et facebookissa sellanen onnistuis, mut en kyl usko et täällä pystyy... Niin julkinen paikka kumminkin..
Mä aloin miettii et ootko varma ettei sulla jotin masussa asu? Koska teit testin kumminkin perjantaina, ja jne. :o
kukkotyttö: mistäs sun nimimerkki tulee? :)
Ette oo hoitoihin siirtymistä miettineet? pääsisitte sinne vielä, ja saisitte yritystäkin varmasti onnistuneilla prosenteilla! :)
Piti järkätä miehelle kynttiläillallinen ja muuta kivaa, mut enköhän mä sit menny taas häärää muuta :D eli sen kampaajan unohdin heti herättyäni varata, ja nyt sain sen viideksi! no se siitä kynttiläillallisesta. vietettään varmaan hesburgerin kapeilla pöydillä ''romanttinen' ilta. :D hohoh - ellami
Sofia: Mä luulen et mun pelot johtuu ainakin siitä, et luen liikaa kauhujuttuja eri keskustelupalstoilla (tosi järkevää). Lisäks olen aika perus pessimistinen ihminen, eli siinä missä moni kysyy, kun jotain pahaa tapahtuu: "miksi juuri minä?", nii mä kysyn, et "miksi en juuri minä" :D Hah, sähän olet spontaani-tyyppi :) Jotenkin voin kuvitella, et oot varmaan aika hauskaa seuraa :) Mulla kans muuten ruoanpuute vaikuttaa mielialoihin. Nälkäisenä suututtaa kaikki, mut heti kun saa hyvää ruokaa, niin kaikki onkin taas hyvin :)
maria321: hauskaa kuulla vanhojen palstalaisten kuulumisia, vaikka en vielä sun aikaan roikkunutkaan täällä. Hyvän ketjun perustitte, kun vieläkin täällä kirjoitellaan :)
minttu: Toivottavasti pian olisitkin tässä tilanteessa :) Toi on just niin raastavaa, kun ei yhtään tiedä, milloinka tärppää. Tai jotenkin toi yritysaika olis helpompaa jaksaa, jos näkis itsensä tulevaisuudessa, jolloin on jo tärpännyt. Vaik sama jatkuu oikeastaan vieläkin, kun ei oo mitään takeita siitä, et lopulta saa sen vauvan syliin. Mäkin oon miettinyt jotain vähän yksityisempää palstaa, koska välillä kyllä tuntuu vähän inhottavalta jakaa näinkin henkilökohtaisia asioita kaiken kansan luettavaksi. Mistä sitä tietää, kuinka moni tätäkin palstaa lukee? Mäkin olisin niin tunnistettavissa, jos joku mun tuttu lukis kaikki mun kirjoitukset, mikä on sinänsä vähän tylsää, koska en oo edes vielä vanhemmilleni kertonut tästä raskaudesta...
kukkotyttö: Oletkos sä noiden ovistikkujen kanssa yrittänyt ovista bongailla? Toivotaan, et sit pian tärppäis. Vaik sä taas oot kuitenkin vielä niin nuori, et sulla olis vielä monta vuotta aikaa tulla äidiks. Nii, ja mä oon kotoisin pk-seudulta :) - ssssofia
EllaMi: Älä turhaan pelkää tollasia. :) Kaikki menee aivan varmasti hyvin! Mites se sun mie son tähän suhtautunut? Ja joo, mä saan näitä loistavia ideoita aina :D Mulla on vähän mustahuumorintaju, eli ei niin jokasen mieleen sopiva :pJa kun sanoit tosta et sut tunnistais tekstistä, niin sähän voit olla ihan kuka tahansa mailmalta! tai no suomesta ;D kun suomea puhut :D mut kumminkin, ymmärrän mä silleen sun huolen. Koska sä ajattelit kertoa sun raskaudesta? :)
kukkotyttö: oon ihan sekasin taas :D Niin siis piti kans sanoo tuota et sähän oot kumminkin nuori, et kaikenlaista voi tapahtua. :) Sofia: kiinalainen horoskooppini on Kukko, joten siitä tuo nimimerkki :) ja täytyy varmaan ens vuonna tilailla aikaa lekurille, jos se löytäis jonkun syyn siihen etten raskaudu :(
Ellami: ei olla velä kokeiltu ovistikkuja, mutta jos sitten ensi vuonna, jos ei nyt ennen joulua tärppää :) niin ja onnea sinulle raskaudesta!!!
Tällä hetkellä mieli maassa, aika toivoton olo... Mutta ei auta kuin taas vain yrittää ja toivoa!!! Tällä hetkellä olisi elämä kunnossa ja valmis lapsen tuloon, takana aika kauan vauvakuumeilua :) Nyt olis ihana aviomies, oma koti ja kummallakin työt, mutta jotain puuttuu...- Haaveilija-
Sofia: Hienolta tuo tukka kuulostaa :D Kiva kun jotkut vaan voi noin vaan sponttaanisti tehdä noin. Talo juttukin kuulostaa mahtavalta :)) Miten sulla viikonloppu meni? Oot varmaan kerotnut, mutta täälä menee asiat sekasin kun on niin paljon tekstiä.
Leidit: Toivottavasti plussa tulisi sinne!! :))
En nyt yövuorojen jälkee oo parhaimmillani kirjottamassa tänne, kun mennee kaikki sekasin :D Eli yritän mukana roikkua vielä. Lukenut oon kaikki jutut vaikka kommentoida ei nyt jaksa ihan kaikkea. Ehkä toisena päivänä oon virkeämpi. - m-i-n-t-t-u-
sofia, nopeesti vaan kommentoin ennen töihin lähtöö, en oo varma enää mistään:D Mut yritän ajatella nyt pessimistisesti nii ei tuu pettymyksiä:p Koko ajan juoksen vessassa kyttäämässä et joko menkat alko. Vaikka ei oo mitää tuntemuksia juuri ollu mut silti. Iiks, eiköhän se täti yöllä kurvaile tähän osotteeseen:) Mut pidän teidät ajan tasalla!:) Ja se fb ryhmä vois olla ihan hyvä, mut se pitäs tehä niin ettei muut fb-kaverit tajua mistä on kyse, eli piilonimellä tms :DD
- ssssofia
kukkotyttö: No tuohan sitten kuulostaa fiksulta. :p Ja vähän toivoa peliin. :) Ei saa niin masentunut olla. Sitä pahemmalta se tuntuu mitä enemmän sitä miettii. :) Ajattele positiivisesti, teillä vielä yritystä tooosi vähän. Täällä päässä yli kaksi vuotta ja ollaan menossa hoitoihin. Että kyllä se pieni käärö sinne tulee! :) Täällä käynnistyny plussatuuletkin, niin kyllä se sinnekkin puhaltaa! :)
haaveilija: Kiitoksia. Sitä se tulee tossa 5 jälkeen olemaankin kun pääsen kampaajalle. :) Mulla viikonloppu meni tosi hyvin, perjantaina kotona ollessa miehen kainalossa muutaman leffan kera. Lauantaina sitten miehen vamhempien luona pihahommia tekemässä, ja saunassa käymässä. Eli kaikki tosi jees sunnuntai meni tosi kiukutellen, mut seki siitä sitten käänty parempaan suuntaan..
Mites omasi? :) Jaksamisia sinne paljon! :)
minttu:No odota pari päivää ja testaa jos ei kuulu! :) Oireettomuushan on hyvä juttu jos muistat! ;) Tuu kertomaan jos täti tulee kylään ja muutenkin et mitä meinaat! :p Siis siellä voi tehdä ryhmän, mikä on sallittu vaan tietyille henkilöille. Ja sille vois laittaa jonkun muun nimen. Ettei nimikääm kertois mitään. Mä teen sellasen vaikka. :) Katsellaan et paljonko sinne sit saatais tätä porukkaa! :) - maria321
Sori jos tästä mun vastauksesta nyt tulee vähän "omaa napaa" vastaus, pikkuherra vähän rajoittaa tätä kirjoittelua :D Eli siis meillä tärppäsi neljännestä kierrosta, ikää oli molemmilla 18 vuotta. Jotenkin näin jälkeenpäin olen iloinen siitä ettei heti ensimmäisestä kierrosta tärpännyt, sillä se tunne kun vihdoinkin tärppäsi oli niin uskomaton :) tottakai se olisi muutenkin ollut hienoa ja itku olisi tullut mutta olisihan se ollut aika "helppoa", toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan :D ja tosiaan vaikka tuo yritysaika tuntui sillon raastavalta, kun vauvakuume oli niin järkyttävän kova, niin odotus todellakin palkittiin ja myönnän että menen vieläkin välillä lukemaan vanhoja kirjoituksiani plussakierrosta ja "elän tuon ajan uudestaan" :) Tuossa plussakierrossa olin muuten aivan varma että menkat ovat alkamassa, olin myös aina aiemmin kuvitellut jos minkälaista oiretta, mutta nyt olo oli "normaali", lopulta huomasin vähän ennen menkkojen alkua muutoksia nänneissä ( :D ! ) joita ei voi vaan kuvitella, tein testin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja negaa näytti, 2 päivää myöhemmin nega/viivanpaikka ja vasta kun menkat olivat 5 päivää myöhässä niin sain plussan. Että älkää tytöt masentuko jos testi ei heti näytä plussaa ja tosiaan niin kauan kun täti pysyy poissa on kaikki mahdollista :)
Sitten vielä:
EllaMi: ONNEA! Äläkä turhaan pelkää tuollaisia, olin itse ihan samanlainen enkä uskaltanut iloita raskaudesta ennen np ultraa ja jälkeenpäin tuli paha mieli kun olin "haaskannut" 12 viikkoa pessimismiin enkä iloinnut.. Ei ole pahaksi varautua siihen että jotain sattuu mutta se ei saa estää iloitsemasta !
Kukkotyttö: Nainen raskautuu keskimäärin 4-6yk aikana joten älä säkään vielä turhia murehdi :) Olet kuitenkin vielä hyvässä iässä ! :) Tunnistan tuon olon jota kuvailet, muista että tuo kääntyy vielä onneksi ! Joku ehdottikin sulle ovistikkuja ja ne saattais tosiaan auttaa, kaikki kun ei tosiaan ovuloi siinä kierron puolessavälissä! Mullakin meni monta kiertoa ohi kunnes hoksasin oireista että mähän ovuloin keskivertoa aiemmin.. :D (tämä myös vahvistui ultrassa nimittäin kp9!!!) - ssssofia
maria: Kuulostaa aika ihanalta kaikki tuo! Voi kumpa pääsisi itsekkin tuonne asti homman kanssa! :) Kiva kun ootte päässeet itse tuonne asti! :) Mitäs ootteko suunnitelleet toista lasta tulevaksi? Että hyppäätkös tänne mukaan? Mitä muten, minkä ikäinen poika sulla on? Ja onkos ollut rauhallinen lapsi? :)
- Haaveilija-
Sofia: Hyvä, että viikonloppu meni hyvin! :) Mulla se meni nukkuen päivät ja töissä yöt :D Silloin kun oli hereillä ja kotona niin oli ihanaa miehen kainalos vaan ihan rauhassa olla ja kattoo telkkaria :)
Maria: Kiva kun tuut kertoo tänne omia kokemuksi :) Kuulostaapa ihanalta. minttu: Sama homma mulla :D Ihan semmone olo, että nyt alko menkat ja äkkiä vessaa, "HUH ne ei alkanukkaa" :D Tälläkin hetkellä semmonen olo, että taas pitäs juosta :D Nii ja btw mun menkkakivut on hävinny o.O tiiä sitte onko se hyvä vai huono juttu. Tosin mä olen niin ku NIIN 110% varma, että täti tulee kylää vaikka en millään haluis, mut kumminki yöllä salaa hiippailee :(
Joopa. Joku kyseli, että miten vkl meni, niin täällä ihan perus juttuja. R:n kanssa siivoiltiin oikeen kunnolla ja pysy itellä ajatukset jossain muualla :) Täällä oli viime yönä tullu luntaki :) Sori, että en ihan kaikille vastannu, mutta jotenki oli taas NIIN paljon tekstiä, että huh! Koitan ajatuksen kanssa lukasta vaikka läpi ja vastailla teille kaikille ihanille! :) Mitä siihen plussaan tulee, niin mulla on vielä 1 testi jäljellä, mutta en tiedä haluanko sitä "tuhlata" nyt ihan vielä :)Niin ajattelin siis, että jos sen tekisin vasta tulevana viikonloppuna, luonnollisesti jos täti ei oo tullu tätä ennen käymään :)
- ssandy-
Heippa, minut saa kyllä tipauttaa listalta jos siltä tuntuu, kun niin harvakseltaan jaksan kirjotella. Usein kuitenkin käyn lueskelemassa teidän juttuja kun on kiva tietää miten täällä menee.:)
Plussia teille:) Meillä alkaa yritys ilmeisesti vasta ensi kesänä (aikaisintaan) m-i-n-t-t-u- kp 34/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 56/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 33/30-31 yk 2, 39v
babyfever: kp 26/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 21/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp25/ 45 yk 2, 21v
ssandy-: kp 11/26-28 yk1, 19v
m-a-m-m-a: kp 29/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 17/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp32/? 1yk 23v
jokojoko: kp 21/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 8/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 9/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 21/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 30/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 3 yk 3 19v
EllaMi: rv9 1, yk 1, 23hih miulla mies kysy tänään jo ku koneelle tulin ja jotain kirjotin, että : "taasko sie vaan jotain vauva juttuja kirjottelet:D " naurahti vaan sitten. :) eli ehkä sekkiin alkaa lämpiimään lisää ajatukselle.
minttu: niin miulla on tosiaan eka kiertomenossa pillereiden jälkeen. muistan miekkiin, että ennen pillereiden alotttamista miulla oli vesiputous, mut ei ikinä mitään kipuja. :) niin toivottavasti ei ala nyttenkään tulla sitten. :o
sofia: ihanaa tuommonen spontaani toiminta:D mie oon vähän semmonen, että jos keksin jotain niin se pitää sit toteuttaa mielelläään heti :D onneks mies pitää aina välillä miun villit jutut maan pinalla:D varmaan tosi kiva se siun tukka. :)
niin ja sitten. eipä alkanu menkat tänään ei. tänäänkin on kyllä mahassa juilinu ja yöllä kanssa hassusti ääntelehti koko maha. :o ihmeellistä kylläkin, ihan ku olis jonkun toisen maha vaan miussa kiinni :D ja niin tänään oon miekkiin sit vessassa ravannu että nyt se täti varmaan tuli, mut ei sittenkään :D no pysys vaan poissa.. no ehkä huomenna sitten tulee, ku eilen illalla alko tissitkin olla kipeet vähnä siihen malliin, niinku aina ennen menkkoja on.. no se jää sitten arvotukseks:D- ssssofia
Haaveilija: Haluisitkos sä liittyä tohon listalle?
Ja en tie oonko kysynyt, varmaan unohtanut, mutta mitä sä teet työkses? :)
leidit: tee testi vielä kerran, osta joku halpis testi. Vai meinaatko olla tekemättä?
Niinuska: Joo, tukasta tuli mielettömän kiva! Vähän keira Knigleyn tyyppinen lyhyt tukka leikattiin. Ja hyvä et mies alkaa lämpeemään ajatukselle! Ootko muuten kertonut kellekkään yrityksestä? Varmaan oonkin kysyny, mutta taas päässy unohtumaan :pp Mulla sama homma, et mies vähän pitää maan pinnalla mun jalkojani kaikkine mun ideoideni kanssa. :p
Tee testi! tahtoo tietää ootko jo plussannut! ;)
Ssandy: Kiva että jaksat kumminkin meijän juttuja lueskella. Ei sua sinne facebookkiin kiinnostais tulla sitten?
Mitäs ootte nyt sie mieltä siitä facebookkiin siirtymisestä? Koska oon vähän sitä mieltä et tää ryhmän koko on nyt aika maksimi. Tänne ei tietääkseni voi mitään yksityistä ryhmää tehdä, plus jos siirrytäään toiseen kategoriaan niin sinne tulee sit ihmiset välistä huutelee. Eli kuin monella olis sellanen facebook tunnus edes olisi?
Mä mielelläni tekisin sinne jonkun ryhmän, mihin ei pääse lukemaan juttuja, ja mukaan pääsee vaan mun kutsusta. :) Miltäs kuulostais?
Mulla takana taas tosi kiva päivä. Eli oli vapaa päivä vielä tänään koulusta, ja sit kampaajalle varasin ajan. Oon harrastanu tätä oman tukan leikkuuta vähän enemmänkin, niin kampaaja reissu oli tosi lyhyt, kun se vaan hieman siisti ja ohensi sitä. Siitä sit menin pelastusarmeijan kirpputorilla, sieltä mukaan tuli taas lastenvaatteita. Sen jälkeen käytiin hakemassa ruokaa ja mulle hiusväri. Tultiin kotiin ja syötiin. mä hoidin hieman kotihommia.
Huomenna ja ylihuomenna sitten taas katsomaan siskon lapsia. :) Mennään pistää niiden huone taas uuteen uskoon. :) Sen jälkeen sit saa nähdä et mitä olis luvassa. :p
Taas tiedossa menkat, että niitä odotellessa. :p - maria321
sofia: No kyllä haaveissa ois pikkukakkonen, mutta ei nyt ihan lähiaikoina kuitenkaan siirrytä tuumasta toimeen :D Järjellä koittaa ajatella että ensin opiskelut ja vähän parempi rahatilanne ja sitten vasta, mutta koita nyt järkeillä kun tunteet koittaa ottaa vallan :D mulla kuitenkin alkaa koulu vasta ensi syksynä ja tutkinto kestää 4,5-5v, tuntuu niiiin pitkältä ajalta!! Tää ensimmäinen on vähän vajaa 2kk, ihanan iloinen ja rento poitsu :) Ollaan kyllä oltu ihan ällikällä lyötyjä, oletettiin että alku tulee olemaan kamalan raskasta, huonosti nukuttuja öitä ja vauvanitkua päivästä toiseen - no ei todellakaan.. Meillä on ollut niin hyvä tuuri etten voi uskoa, heti kotiuduttua ollaan öisin herätty kerran tai kaks. Eli ei se aina niin "kamalaa" ole kuin pelotellaan :D
leidit88: Unohdin kirjoittaa sulle vielä että sinuna testaisin parin päivän päästä uudestaan ja voin kokemuksesta kertoa että toi sittarin muutaman euron testi oli ihan hyvä ;) sillä plussasin vaikka apteekin oma ja joku muu näytti negaa sillon ensin. - ssssofia
maria: ai hän on vasta niin nuori! ihanaa olla tollasen pikkusen kanssa varmasti! miten sulla otettiin raskaus uutiset vastaan? Ja miten sun raskaus sujui? Miten synnytys meni? :) Kuulostaapa nuo yöheräämisetkin helpolta! Tosin tuo on niin yksilöllistä, että ei parane ilahtua liikoja. :) Mutta kiva että sulla on noin helppoa ollut. :) Nauti kovasti ja muutenkin jaksamisia sinne! :)
sofia: no töissä tietäävät että jään toivottavasti jossain vaiheessa äitiys lomalle. ja sit yks kaveri tietää ja naapuri ja miehen sisko :D eli ei nyt iahn hirveen iso litanja ku jotenkin haluun sit vasta kertoo ku kaikki on varmaa:D jollekkiin vaan oli pakko kertoo, että ei ihan yksin joudu asioita vaan tutkailemaan:D jos ei aamulla ala menkat niin pitää sitten testata aamulla ennen kotoa lähtöä :D mut en jotenkin jaksa uskoo siihen ku kumminkin vasta eka kierto. tapahtuuhan niitä ihmeitä tiesti :D ja ja en tiiä siis ketä ootte sinne ryhmään aatellu mut miulla on ainkin facebookissa tunnukset.
niin ja hei onnee vauvasta oon ihan unohtanu sanoo kokonaan. :) ja hyvä että on hyvin menny. :)
Miulla onneks näitä vauvoja on ku sisko on sen puol vuotta ja naapurin pikku likka vajaan puol vuotta niin sitä naapurin muksuu käyn aina hirveesti hoivaamassa ja joulun alla tulee varmaan miulle hoitoonkin ihan jos pulloon vaan oppii ennen sitä. :) on ne vauvat vaan niin kivoja, vaikka vaan hetkenhän ne vauvoja on. :)- ssssofia
niinuska: Aika monella tärppää pillereiden lopetuksen jälkeen ´:) että ihan hyvin voit siihen ryhmään kuulua! :) Ja hienoa et sä olisit ainakin siinä sitten mukana. :) Ja tät ryhmää sinne aateltiin, ketä nyt tässä mukana on. :)
- ellami
Mulla jotenkin tökkii tää suomi24 enemmän nyt kun oon kirjautuneena täällä... :/
maria: Mulla kans kävi noin, että negaa sain testata, ennen kuin näytti positiivista. Tietty mulla kierto oli kyllä aika epäsäännöllinen. Toi on kans tuttua, et nää oikeet raskausoireet oli sellaisia, et niitä ei olis kyl pystynyt kuvitella. Pitää tosiaan yrittää olla stressaamatta, sillä eipä se murehtiminen mitään auta. Voi vitsi, en jaksais odottaa, et oon samassa tilanteessa kuin sinä :)
sofia: Ultran jälkeen meinasin kertoa, jos siellä näyttää kaikki olevan hyvin. Toi facebook - ryhmä kuulostaa kyl tosi hyvältä! Pitää vaan keksiä sille joku salaperäinen nimi, sillä mulla on facebook-kaverina mm. mun mummi, enkä ihan vielä haluais tän paljastuvan :) Minkä värisen hiusvärin ostit? - ssssofia
Eli mä teen sen ryhmän facebookkiin, se tulee olemaan salainen Nimeksi tulee NKO-Ryhmä eli Nuoret Kuumeilijat Odottajat. Sinne saa kaikki tämän porukan ihmiset tulla jos haluaa. Tuossa facebook linkki niin löydätte minut.
Lisäilkää kaveriksi niin saan ryhmän tehtyä. Sitä ei tosiaan muut pysty näkemään muut kuin ryhmän jäsenet, ja vaan mun kutsusta pääsee sisälle. :) Eli siirrytään sinne! :)
http://www.facebook.com/sofia.ojanen
EllaMi: Musta väri upposi päähän. Kuvan näet kun lisäilet mut! :) - ellami
Haa, loistava salanimi! :D Menenpäs tästä lisäämään sut :)
- ellami
Paitsi hetkinen - miks en löydä sitä "lisää kaveriksi" juttua mistään? Tossa on vaan vaihtoehto, et "Tilaa" ja sit "Ilmianna/estä"...
- ssssofia
Pistäkääs kaikki mulle sitten viestiä, jos ei kaveriksi pysty lisäämään. Niin mä lisäilen teijän sitten. Se on varmaan asetuksista kiinni, mutta en millään löytänyt että missä sellanen kohta on. :)
- vauvelintuoksua
Hyvää huomenta ihmiset:) täällä ollaan jotenki hyvällä tuulella! Luulempa että ovis alkaa läheneen vissiin!!? En tietenkään voi olla varma luotanko siihen lämpöjen mittailuun mutta nyt aamulla oli 36,1 (normaalisti aina yli 36,5) :D Ja tietääkseni ennen oviksen alkamista lämmöt saattaa käydä alhaalla vähän aikaa ja sitte alkaa nousuun.. Pitää muistaa tällä viikolla ahkerasti peittoa heilutella;) Pitää vielä saaha mieski innostumaan:D
Huomenta!! :)
En jaksanu eilen käydä tääl mitään kirjoittelemas, enkä lukemas.. Oli jotenki rankka työpäivä.
Sofia, kysyit et miks luulen et isäni ei tykkäis..hmm...Epäilen ku se ei vissii oikee tykkää miun miehestäkään.. :( Valitettavasti. Oon mie vähän joskus meijän äitille puhunu et oon aina ajatellu et haluun suht nuorena lapsia, ni se vaan sano et miul on viel elämä edessä..Mut en mie uskalla kertoo et yritetään jo... :O Toi on muuten hyvä toi facebook juttu. Sit ei periaattees tarvii tääläkään käydä, paitsi muita palstoja lueskelemassa.
Miuta vähän harmittaa ku en oikeen osaa kommentoida ihmisten juttuihin oikee mitää, enkä sit myöskään osaa kysellä. Mut tottakai toivon, et kaikille plussat tulis pikimmiten! :)
Miun viikonloppu meni kotona touhuillessa ja serkun 11v synttäreillä kävin..m-i-n-t-t-u- kp 35/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 57/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 34/30-31 yk 2, 39v
babyfever: kp 27/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 22/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp26/ 45 yk 2, 21v
m-a-m-m-a: kp 30/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 18/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp33/? 1yk 23v
jokojoko: kp 22/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 9/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 10/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 22/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 31/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 4 yk 3 19v
EllaMi: rv9 2, yk 1, 23
Päivitin taas, korjatkaa jos ei menny ihan oikein. Sandyn otin pois.daija92 kirjoitti:
m-i-n-t-t-u- kp 35/29-34 yk4, 20v
mimmmin:: kp 57/? yk1, 22v
vielä kerran äidiksi? 34/30-31 yk 2, 39v
babyfever: kp 27/27(lääkkeillä) yk 1, 25v
baby19: Kp 22/28 yk ?, 19v
vauvelintuoksua: kp26/ 45 yk 2, 21v
m-a-m-m-a: kp 30/25-30 yk?, 22v
leidit88: R: kp 18/38 1yk, 24v,
leidit88: T: kp33/? 1yk 23v
jokojoko: kp 22/28-35, yk?, 29v
Kaapo89: kp 9/30-40 yk 5, 22v
Daija92, kp 10/47 yk 0, 19v
ssssofia- kp 22/30-32 yk 27? 19v
N.i.i.n.u.s.k.a kp 31/? yk 1 ,20v
Sirena--: rv 7 4 yk 3 19v
EllaMi: rv9 2, yk 1, 23
Päivitin taas, korjatkaa jos ei menny ihan oikein. Sandyn otin pois.Toivottavasti Mintulla olisi nyt tärpännyt! Ja leideillä myös! Ja Mammalla! Ja Niinuskalla! Nyt olisi hienoa jos neljällä olisi tärpännyt!
Ilmoitelkaas niitä testien tuloksia jos/kun teette niitä!!! :)
- sofia
Tänne ei kannata kirjotella enää. siirrytään sinne facebookkiin.
- 123321
Kyllä tänne kannattaa kirjotella niiden ketkä eivät naamakirjaan halua, kyllä tää palsta silti on tärkeä joillekkin....
- m-i-n-t-t-u-
Nyt alkaa ihan oikeesti kiinnostaa et miks joillaki tärppää heti ja toisilla ei. Yk v*tun 5 pyörähti käyntiin, voi päivittää mulle kp1/29-34. Luen tässä teidän kommentit ja kirjottelen kans kunhan kerkiän. Mikä tää fb juttu nyt on et tänne ei kannata kirjottaa???
- 123321
Mäkään en ymmärrä tota fb juttua koska tää on kuitenkin yleinen aihe monella nii miks pitää tollee rajottaa ettei tulis enempää ihmisiä. Ja ite sofia viel kutsuit tuol muualta tänne nii miks nyt valitat että liikaa porukkaa.. sä voit kyl kirjotella siel fb niis paljon ku haluat mut turha tulla tänne sanoo ettei kannata kirjottaa..
elkää nyt tuohtuko. :) tuskin kukaan tarkotti että tänne ei kannata kirjotella olisko sofis tarkottanu että hän ei enää lue tätä niin hänelle on turha tänne kirjotella..
miulla tosiaan kp32 eikä mitään!! ei toista viivaa testiin eikä myös menkkoja. voihan se tosiaan olla että vielä ei testissä vaan näy niin ootellaan nyt ja toivotaan että tätiä ei tule:Pite vierastan tota fb:ia, joten mä jatkaisin mieluusti tänne, mut jos ketju kuolee,niin ei sille sit mitään voi :( sit täytyy etsiä uusi!
- vauvelintuoksua
Ähh, kuulin tänään taas vauvauutisia.. Yks kaveri jota et oo pitkään aikaan nähny soitteli mulle tänää ja kerto olevansa raskaana :) Hänellä oliki viikkoja jo 20 kuulemma.. Tottakai olin hänen puolestaan tosi ilonen mutta silti mulla tuli jotenki tosi katkera olo että miksi hän eikä minä? Ollaan samanikäsiä ja hällä on jo kaks lasta, eli nyt siis kolmas jo tulossa:/ Ton puhelun jälkeen jotenki tuli sellanen iha hirvee pelko että mitä jos oon tässä tilanteessa vielä viiden vuoden päästäki??! istun tässä edelleen ja kirjotan kuumeilijoiden palstalle siitä kui V*tuttaa ku menkat alko taas.. ystäväni vielä tokaisi että "No miksette te jo tee sitä vauvaa? tehkääpä nyt se jo että saahaan leikittää meijän vauvoja kahestaan"´.. No joo, meinasin sanoa että eipä sitä noin vaan TEHDÄ sitä lasta :( voi ahistus ja ällötys että mua jotenki masentaa nyt iha liikaa.. No, jospa tää menis ohi, pienet päiväunet ja suklaata ni eiköhä ne saa vähä paremmalle mielelle. Toivottavasti.. Okei kuulosti varmaan että oon iha hirvee ihminen ja tää oli aika omanapajuttu eli anteeksi siitä:(
- sofia
Numerollinen: Sulle siis kirjoitin että kannattaa aiheita lukea. :) Sulla se tilanne on aivan toinen kun monella täällä. :) Ja olet nyt hieman ulkona mitä täällä on tapahtunut, eli siirryttiin meidän ryhmän kanssa tuonne facebookkiin juttelemaan, ja mennään sinne tämän porukan kanssa. :) Eli turhaa siellä nyt hernettä nenään laitetaan.. Mutta sepä siitä, sä voit täällä edelleen jatkaa kunhan uudet kuumeilijat tänne löytänee.. :)
Ja ilmoittakaa tänne ketkä ei tuonne fb;hen siirry, niin jatketaan sillä porukalla sitten siellä ja tiputetaan listalta. :)
vauvelintuoksua ei sinne ilmeisesti ole eksymässä?
Tuo linkki vie siis mun sivuille vaan, pistäkää viestiä, niin hyväksyn kaveriksi, jostain asetuksista kiinni, mutta en saanut vaihdettua, :) - 123321
Sofia: Olen lukenut keskustelujanne elokuusta asti koska itsellä kova vauvakuume mutta mies ei vielä valmis joten en ole ryhmään liittynyt. Joten tiedän hyvin kaikkien tilanteen täällä. Mun mielestä sun on turha puhuu mun tilanteesta mitään kun et mua tunne. Mielestäni hyvä että sinä lähdet tästä ryhmästä pois koska mielipiteesi ovat usein olleet liian suorasukaisia etkä ajattele toisten tunteita.
- sofia
Numerollinen: En nyt ymmärrä oikein mistä sä olet loukkaantunut? Okei, erehdyin ensinnäkin luulemaan sinua joksikin muuksi. ja en sano pahalla, mutta kyllä täältä suurin osa sinne siirtyi. En siis yksin minä. :) Eikä tässä mun mielipiteita pahalla olla jaettu, toiset sen ottaa enemmän itseensä. Sille en voi mitään, tälläinen olen ja tälläisena itsestäni pidän. :) Ja en puhunut sun tilanteestasi, kun sua aivan toiseksi henkiölöksikin luulin :) Että ei siitä kannata suuttua, ihmiset on erehtyväisiä. Kaikille voi sattua virheitä. :) No mutta tänne kuitenkin eksyy todella paljon kuumeilijoita, että kyllä tänne vielä ihmisiä tulee. :)
Onnea yritykseen ja toivottavasti sinnekkin pieni käärö tulee mahdollisimman pian, sillä samahan toive se täällä kaikilla on. :) - mimamau272461781
Hei, anteeksi, mä olen vielä täällä: älkää ottako mua pois listalta tai laittakaa ees takasin! Mun kone ei postaa mun kirjoittamia tekstejä mutta olen kyllä ihan mukana :( apua, miten mä nyt ton facebook-jutun teen? Viihdyn kyllä facebookissa mutta siis meinaako tämä että tänne ei enää kirjoitella ollenkaan?
- sofia
Mimamau!!1 hei hienoa oot elossa. Lisää mut kaveriksi!
http://www.facebook.com/sofia.ojanen
Ajateltiin että se et oo enään mukana tässä kun susta ei ooo piiiitkään aikaan kuulunu mitään! Meillä pelittää homma nykyään facebookissa ihan mielettömän hyvin. Eli tosiaan siirryttiin sinne kun täällä toi ryhmä meni niin isoksi ja tekstiä tulvi niin paljon että kaikki alko jo olla sekasin, niin ajateltiin et tulee olemaan niin maksimi määrä mitä pystytään toisille vastailee. :) mut siis niin tuu sinne, tossa linkki, laita mulle viestiä, mä lisään sut kaveriksi ja sit sinne ryhmään!! :) Ja sinne siirryttiin, et tää vähän kun jää pois :)- mimmmin
Huh kun täällä on tapahtunut, olen viikonlopun ajan ollut kirjottelematta niin täällä on hypätty aivan härän pyllyä :)
Minäkään en nyt kyllä sori vain tule sinne facebookiin.. Oletteko kaikki siellä nyt? Jääkö tänne ketään?
Minusta tämän palstan idea on ollut se, että saan jakaa ajatuksia ja lukea samassa tilanteessa olevien kokemuksia anonyymisti. Esim. me ei miehen kanssa olla kerrottu meidän vauva yrityksistä edes perhepiirissä. Mistä minä tiedän vaikka joku tämän palstan ihmisistä asuisikin vaikka meidän naapurissa.. Eli jatkaisin mielellään täällä jos tänne jää ketään. Tai voi olla, että minäkin sitten siirryn johonkin muuhun palstalle :) (varsinkin kun tämä palsta on nyt pätkinyt aika paljon..) Olisi tietenkin ollut mukava kuulla teistä muistakin joskus jotain..
Minä Kukkotyttö jään ainakin tänne kuumeilemaan eli tänne vaan kirjoittelemaan kaikki uudet ja vanhat kuumeilijat :)
- sofia
siellä on mimamau, minttu, minä, vieläkerran äidiksi, mamma, leidit,daija,niinuska,sirena, ellami ja maria. Loput eivät ole vielä varmaan täälä käyneet. :)
mimmmim: Tänne tulee kuitenkin aivan hirmuisesti porukkaa, ja varmasti jääkin porukkaa! eli ei sulla täällä mitään hätää ole, jatkumaan tulee aivan varmasti meno täälläkin! :) - ellami
mimmin: Joo, ei varmasti tämäkään palsta kuole, eli eiköhän tänne pian tule paljon lisää porukkaa :) Mulla taas on niin päin, et mua rupes vähän ahistamaan tänne kirjoittaminen, sillä oon kertonut mun juttuja täällä niin yksityiskohtaisesti, et varmasti joku tuttu tunnistais mut, jos vaan lukis näitä :)
- vauvelintuoksua
Minä jään kans tänne:) Ei mekään olla kerrottu yrittämisestä kellekään! Ja täällä on musta paljon mukavempi kirjotella. Ei mun mieskään ees tiedä että kirjoittelen näillä palstoilla:) En näe tärkeeksi sitä hälle kertookkaan koska tiiän miten hän suhtautuis.
- Haaveilija-
Mä oon miettinyt kans, etten liity facebookin ryhmään, mutta en varmaan enää tännekkään kirjota. Alkaa ahdistamaan jos joku tunnistaakin :D Lueskelen varmaan täälä silti jos tänne jää joitain kirjottelemaan. Oli silti mukava tääl jutustella hetken aikaa minkä kerkesin olla :)
- maria321
Niin siis toi facebookryhmähän on salattu eli sitä ei kukaan ulkopuolinen pysty seuraamaan, toisin kuin tätä palstaa joka on kaikkien luettavissa.. Muakin on aina ahdistanut se että jos joku tunnistaa, ihan varmaan tunnistaisikin jos lukisi! :/
Mut pitäkää yllä tätä ketjua!! :) Ihan varmasti tulee uusia ihmisiä niinkuin aina ennenkin :) Ou nou..tää ketju on näköjään vähän niiku kuollut... :/
Mä en kyl varmaa sinne fbuukkii viiti tulla, ku kuitee kirjotan jotaa vauvajuttuja sillee vahingossa jonnee tilapäivitykseen, et kaikki näkee... :/
Mut oli oikein hauska tutustua kaikkiin täällä kirjottaneisiin ja kyllä käyn pyörähtelemässä täällä aina välillä katsomassa onko uutta keskustelua lähtenyt käyntiin... :) itellä on nyt ollu se sata ja miljoona asiaa yht aikaa menossa, et ei ole vauva-juttuja kerennyt edes ajattelemaankaan...ja ei siis ole tärpännytkään..mut hätä ei ole mihinkään ja nyt jos tulen kohta raskaaksi, ni kerkeän ensikesänkin hyvin tehdä töitä... :)
Plussa tuulia älyttömästi kaikille ja toivotaan parasta, että kaikki pienen tuhisevan nyytin vierelleen vielä lähiaikoina saisivat!! :)- mimmmin
Babyfever: Ollaan jatkettu muutaman vanhan ja uusien keskustelijoiden kanssa uusi keskustelu. Tule ihmeessä sinne moikkaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10268261
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?92777Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1652685- 1852527
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n152052Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari222006Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701572Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231172Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?711163Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta851057