Olen ihastunut tai rakastunut miten itse kukin haluaa asian tulkita, erääseen kundiin. Näen häntä työn merkeissä lähes päivittäin mutta puhe yhteyttä en saa häneen kuin hyvin harvoin en edes joka kuukausi. Syy ei ole minun eikä hänen vaan ei ole yksinkertaisesti tilaisuutta koska näen häntä yleensä vain autonratissa. Hän on töissä oman työpaikkani naapurissa mutta muuta en hänestä tiedäkkään. Siitä että onko hän homo vai hetero, sinkku vai varattu, missä hän asuu, minulla ei ole hajuakaan. Mutta luulen ettei hän ainakaan asu samalla paikkakunnalla koska työnajan ulkopuolella en ole häntä koskaan nähnyt missään vaikka olen tuntenut hänet jo kohta vuoden. Lisäsin hänet reilu viikko sitten facebookkiin mutta en ole saanut siihenkään minkäänlaista vastausta. Teoriassa on tietenkin mahdollista että hän ei ole käynyt sen jälkeen koko facepookissa mutta kun aikaa on kulunut kuitenkin jo yli viikko niin pelkään jo pahinta eli hän ei vaan halua minua facebook kaveriksi ja kun facebook on vielä siitä ovela että siellä ei näe milloin toinen on viimeksi kirjautunut niin ei voi varmaksi tietää onko hän nähnyt kutsuani vai ei. Ajattelen häntä koko ajan ja joskus näen hänestä jopa uniakin. Ja kun hän melkein joka päivä pyörii silmieni edessä mutta kuitenkaan ei ole tilaisuutta päästä juttusille niin tämä tilanne on kertakaikkiaan aivan kestämätön.
Rakkauden painajainen!
2
175
Vastaukset
- surensunkanssa
tuttu juttu.. Itse pääsin eroon aivan käsittämättömästä ihastumisesta (en tuntenut heppua hyvin enkä puhunut hänen kans ku tosi harvoin..) vasta silloin ku se lähti muualle opiskelemaa enkä oo nähny sitä puoleen vuotee. Sillo aikanaa ku näin unta siitä ja meistä ni sitten kun heräsin sain paniikki kohtauksen ku huomasin et se oli unta.. Ota tää rakentavana neuvona ja epäilen kyllä ettet siihen pysty vaikka en susta mitään tiedä mut ota tähän tyyppiin vähä etäisyyttä :( mikää muu ei mulla toiminu
- kh
Olen hyvin kiitollinen viestistäsi, mutta siinä olet ihan oikeassa että en todellakaan pysty täyttämään neuvoasi. Koska hän on minulle kuitenkin tärkeä ja aina silloin kun tarjoutuu tilaisuus päästä hänen juttusilleen niin hän on hyvin ystävällinen, ja häneltä löytyy aina pieni hetki aikaa minulle vaikka hänellä on ihan oikeasti työkiireet päällä. Ja hän on muutenkin hieno ihminen kuin rakkauden tähden, ei puhu koskaan kenestäkään pahaa jne. Vaikka en hänestä koskaan mitään poikaystävää saisikaan niin minulle riittäisi ihan pelkkä ystävyyskin. En ole näissä asioissa koskaan ajatellut sillä tavalla että joko kaikki tai ei mitään, sellainen olisi itsensä kiusaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874