vm 2007 jarrupalojen vaihto.
onko vielä jarrumäntä kierrettävä sisäänpäin?
eli jos laitat uudet palat pitää mäntä saada sisäänpäin.
pitääkö olla joku erikoisavain vai käykö jos teen sellaisen
männänkokoisen ristikkoavaimen,siinähän pitäs olla ristikko urat
olenko oikeassa?
en ole vielä purkanut mitään ja en halua maksaa työstä 500euroa
honda accordin
13
5438
Vastaukset
- iuiouiouio
pitäs mennä ihan painamalla.ainaki omassa -03
- iVTEC
Etupää menee painamalla, takana pitää kiertää. Esim. Bilteman alle 15€ työkalu sopii mainiosti ja homma onnistuu hyvin.
- hyvää tulee kun itse
onko se työkalu sellainen ristikko
tein sen itse töissä kun näin kuvan männästä.
meneehän se isolla ruuvimeisselilläkin mut ristikko parempi. - iuiouiouio
tourerissa menee takanakin painamalla....sedanissa ilmeisesti joutuu kiertämään
- tourer 2.2
ok,pitää sit kokeilla kun vaihdan
mulla tourer
- tourer d
kestääkö neste painaa säiliöön vai pitääkö löysätä ilmausruuvi?
- iuiouiouio
ei tarvii mitään availla.
- rtbatrbn
Ei tarvitse kiertää,,,,tuo sinun mainitsemasi hinta työlle on hatusta vetäisty.
Merkkiliikkeessä palat eteen 100e ja vaihto huollon yhteydessä kun muutenkin jarrut puhdistetaan n,80e.
Jossain autokorjaamossa saat vielä halvemmalla sillä työhön menee aikaa puolituntia. - geepeli
Hollossa olisi minunkin autoon ollut jarrupalojen vaihto ja levyjen vaihto eteen ollut käsillä. Hollosta soitettiin ja kielsin vaihtamasta kun maksoi melkein 500€. Tarvikkeena vastaavat osat murto-osaan tuosta hinnasta ja kun peukalo ei ole keskellä... niin ei tuo ole kummempi homma vaihtaa.
- toureri 2.2
hintaa tulee merkkiliikkeissä
esim raitisilmasuodattimen vaihto vehon oulun liikkeessä
arvioitu aika 30 min
itse otan sen pois ja laitan uuden niin menee noin minuutti.
hidasta porukkaa veholla.
jos ajattelee jarrupalojen vaihtoa niin varmaan työosuus on jotain kolme tuntia.
riistohinnat huolloissa.- Tyytyväinen asiakas
Tuskinpa sitä suodatinta siellä liikkessäkään sen kauempaa vaihdetaan mutta täytyyhän työveloitukseen laskea paljon muutakin. Ei kukaan sitä hommaa tee 1 minuutissa kun auto täytyy ajaa sisään suodatin hakea varaosatiskiltä vaihtaa ja auto ajaa ulos ja seuraava homma vielä sisäänkin.
Jos hommasta velotettaisi 1 minuutti niin niitä suodattimia pitäisi vaihtaa 450 autoon jotta päivän tunnit olisi täynnä siihen tuskin sinäkään pystyt.
Kyllähän huoltohommat kannatta itse tehdä jos osaa mutta ei kai siinäkään mitään pahaa ole jos haluaa ne merkkiliikkeessä teettää.
Ei merkkiliikkeen henkilökunta sille mitään mahda että alkuperäiset osat on huomattavan paljon kalliimpia kuin tarvikeosat mutta jotkut ihmiset laskevat painoarvoa myös sille että auto on yhdellä huoltokäynnillä kunnossa.
Kyllähän se maksaa vähän enemmän mutta eipähän tarvi juosta paikasta toiseen ja etsiskellä varaosia.
- vaihdoin just
jarrupalat taakse 24e tarvikekaupasta
työ omana vaihtona jos tekee hitaasti
ja varmasti 10min toinen puoli 10min toinen
eli tienaa hyvin
eikä se liikkeessä työosuus ole huollon yhteydessä kuin 20e
mut palat ovat tosi kalliit merkkiliikkeessä. - 09-Acco
Häh,,,Veholla maksaa töineen B-huollon yhteydessä 09 accoon palat ja vaihto 150e.
Jarrupalat maksavat merkkiliikkeessä 100e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502