Olivatko Saulilla hermot enää ollenkaan hallinnassa?

EI !

Menikö Saulilta hermot? Alkoi mennä henkilökohtaisuuksiin ja vetää esiin ivailua, suistui suutuksissaan jopa Don Quijote-vertailuun?

Oliko viisasta mennä henkilöön ja alkaa haukkua?

Paavo Väyrynen pysyi asioissa, ei mennyt henkilöön.

Väyrynen pystyy hallitsemaan itsensä, tunteensa ja puheensa.

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

      Sepä hyvä, jos Sauli on täysin hermoton.

      • meeriamanda

        Ei ole Salin voittanutta.


    • Väyrysessä on voimaa

      Hän pystyy ajattelemaan ja hallitsemaan itsensä,
      on saanut hyvän ja rakastavan lapsuuden viettää,
      sieltä voi ammentaa voimaa,
      samoin nykyperheestään
      ja lastensa perheistä.

      Siksi se koulukin sujui niin hienosti,
      kiitettävästi.

      Minusta hänestä tulisi edustava ja viisas pressa Suomeen.


      .

      • hyhhyhyh

        MITES NUO LENTOEMOJEN NIPISTELYT..... mihinkä kategoriaan ne laitat..rakastettaviin ..vai


      • tase pappa

        Jalasmökissäkin joutui, köyhä kansanedustaja parka asumaan, silloin, kun Pate oli nuori Kansanedustaja.
        Perhehän asusteli keminmaalla, Paavon ollessa työmatkalla täällä Etelän mailla.

        No - lohdutuksekseen sai kuitenkin kuitata verottomat päivärahat, asuessaan muka vieraalla paikkakunnalla.
        Kyllähän Jalasmökki aina kotiolot voittaa.

        Olishan se somaa, jos paavosta tulisi Presidentti. Silloin tuo kuuluisa Jalasmökki voitaisiin museoida, niin kuin Lepikon Torppakin.

        Eipä siinä mitään.
        Rehellistä Politiikkoa ei taida olla syntynytkään.


      • bessie*
        tase pappa kirjoitti:

        Jalasmökissäkin joutui, köyhä kansanedustaja parka asumaan, silloin, kun Pate oli nuori Kansanedustaja.
        Perhehän asusteli keminmaalla, Paavon ollessa työmatkalla täällä Etelän mailla.

        No - lohdutuksekseen sai kuitenkin kuitata verottomat päivärahat, asuessaan muka vieraalla paikkakunnalla.
        Kyllähän Jalasmökki aina kotiolot voittaa.

        Olishan se somaa, jos paavosta tulisi Presidentti. Silloin tuo kuuluisa Jalasmökki voitaisiin museoida, niin kuin Lepikon Torppakin.

        Eipä siinä mitään.
        Rehellistä Politiikkoa ei taida olla syntynytkään.

        Olisiko pikkuisen vanha juttu, tuo jalasmökkijuttu? Monilla kansanedustajilla oli silloin vastaava systeemi. En muista Väyrysen itsensä koskaan vedonneen siihen, että kun muutkin?

        Tuosta lentoemojen nipistelystä, onko pieni taputus tai kosketus huomion saamiseksi yhtä raskas rikos kuin nipistely?
        Lentoemäntien istuvia työasuja kun ajattelen, niin en oikein jaksa uskoa, että nipistelyote onnistuisi, takapuolesta ainakaan. Juuri itse testasin, ei onnannut vaikka aika väljät lökäpöksyt onkin päälläni.

        Luulisi vähän "fiksumpaakin" arvostelun aihetta löytyvän Väyrysestäkin kuin jotkut ikivanhat pikkujutut.


    • ::::::::::::::

      Sauli on nirppanokka nyhverö, niinkun märkä liukas lapanen puheissaan.

    • Väykkä jankuttaa tapansa mukaan asian ohi, ei taida olla kepussa tervejärkistä aseenkantajaa jarruttamaan.

    • Aloittaja..

      ei missään tapauksessa tyrkytä omia ajatuksiaan, kunhan nyt sanoin, mitä mieleeni tuli.

      SEN kuitenkin sanoisin,
      että punnitse, seulo, nämä pressaehdokkaat ja sitten vasta valitse,
      sillä onhan se kuitenkin instituutio, josta VOISI olla hyötyäkin Suomelle ja suomalaisille, koko Euroopallekin.

      Kun se kuiteskin maksaakin.

      Voisi sen kyllä lopettaakin.



      .

    • Edellisen kannalla

      minäkin olen. En ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen, joten ihmistä olen äänestänyt.

      Vaikeinta in se, että toinen johtaa harhaan miljoonalla kolmellasadalla €urolla, ja Yksi kauna-L. myös miljoonalla €:lla,
      ja kolmannella on vain autonsa, jolla kulkee ihmisten luona,
      sekä kannattajia kyllä, oma puolue kuitenkin on aina pettänyt omansa, siihen tuskin on luottamista paljonkaan,
      ainakaan €uroja sillä ei ole vaalien jälkeen, ne menivät Jutta Urpilaiselle takuu-lupausten mukana...

      siinä pieni ihminen on sitten valitsemassa näistä ehdokkaista...

      • Kaikki tämän ikäiset ihmiset tuntevat erinomaisesti Väyrysen uran aivan alusta asti, joten tietävät kyllä pilkulleen mitä on tarjolla. Samaa on sitä paitsi ollut tarjolla jo parissa aiemmassakin presidentinvaalissa.


    • että se siitä..

      Luin lehdestä, että Väyrysellä on firma Saava Oy. Lastensuojeluun ja mielenterveystyöhön erikoistunut yritys teki kovan tuloksen 1,9 milj. € !!!liikevaihdon, josta voittoa kertyi 354.000,-€.

      Aika tuottoisaa hyväntekeväisyyttä, sanoisin kyllä bisnestä heikompien kustannuksella.

    • ====================

      Väyrynen on laittanut omasta palkastaan
      (josta verot on ensin päältä valtiotte otettu)
      omaan yritykseensä, ja se työllistää 40 henkilöä.

      Minusta työllistäminen on hyvä asia.

      Hän on hyvän luonteinen mies,
      ei ivaile, kuten kuten kaunainen Niinistö tai Lipponen tekevät.

      Toivon, että hänestä tulisi presidentti,
      tai sitten (vaihtoehtoisesti) voitaisiin koko instituutio lakkauttaa.

    • hyvä Väyrynen

      juu tehdään Väyrysestä pressa, käydään joukolla äänestämässä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe