Mitä tämä on ?

KAIKKI PÄNNII,HELP !

Antakaa diagnoosi. Kaikki ottaa pannuun. Tekisi mieli räyhätä kaikille.
Eilen palautin kirjan kirjastoon hätäisesti lukemalla, kun ei uuden varauksen takia voinut uusia lainaa netissä. No, siellähän oli samainen kirja hyllyssä ihan vapaana. Huono systeemi, kuulivat kunniansa. Menin kauppaan, siellä tiskissä 7 kpl edellisenä päivänä vanhaksi menneitä isoja kalkkunan koipia. Kuulivat kunniansa. Erikoispatja ollut tilauksessa Anttilassa, myöhässä toimitusajasta kaksi viikkoa. Tänään petti hermo,kun ei kuulu mitään. Soitin ja vaadin selvittämään tilauksen kohtalon. Siellä oli varastossa seisomassa, kuten arvelin. Viime viikolla eivät vaivautuneet vielä selvittämään. Saivat hekin kuulla kunniansa. Miniä ja poika syvältä. Eivät välitä opettaa kohta kaksi vuotiasta lastaan potalle. Lapsi saa myös seista syöttötuolissa. KOHTA MENEE HERMO.

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleitsesihelppi

Ensimmäisenä tulee mieleen, että ennen diagnooseja kannattaa miettii arkisempia selityksiä eli huono käyttäytyminen tulee mieleen.

Toiseksi diagnoosin arvelu tällaisen kertomuksen perusteella alentaa koko diagnosoinnin hauskaksi ja typeräksi leikiksi, jota voi vaikka tällä palstalla leikkiä.

Kolmanneksi: mitä diagnoosi sinua auttaisi? Eiköhän peiliin katsominen auta enemmän.

• aloittaja jatkaa...

Ap jatkaa. ...
        No, kävin patjan viimeisillä bensoilla hakemassa Anttilasta. Kotona huomasin, ei ollut lainkaan tilaamani laatupatja ja kokokin oli väärä. Taas meni hermo.

Siis anteeksi, kenen huonosta käyttäytymisestä tässä on puhe, kysyn vaan.
        Eiköhän tämä ole paremminkin nyky-yhteiskunnan lepsuilua, jota tapahtuu joka alalla. Nuoret eivät kertakaikkiaan pysty hoitamaan asioita tätä nykyä. Toista oli ennen, kun minä olin nuori. Mihin tää kansa on menossa ??

• Pappa Johansson
        aloittaja jatkaa... kirjoitti:

Ap jatkaa. ...
        No, kävin patjan viimeisillä bensoilla hakemassa Anttilasta. Kotona huomasin, ei ollut lainkaan tilaamani laatupatja ja kokokin oli väärä. Taas meni hermo.

Siis anteeksi, kenen huonosta käyttäytymisestä tässä on puhe, kysyn vaan.
        Eiköhän tämä ole paremminkin nyky-yhteiskunnan lepsuilua, jota tapahtuu joka alalla. Nuoret eivät kertakaikkiaan pysty hoitamaan asioita tätä nykyä. Toista oli ennen, kun minä olin nuori. Mihin tää kansa on menossa ??

Osuitpa asian ytimeen ; Mihin tää kansa on menossa ??

• Mitäpä jos kokeilisit ottaa, vaikka ihan vaan rennosti...

Kuulostat aika vaativalta persoonalta...Sekin on eräänlainen diagnoosi, voit soveltaa sitä mielesi mukaan. Ei täällä kuitenkaan kukaan voi mitään varmaa heittää.
      Mieti, vaikka itseksesi, miksi kaiken pitää olla aina tip, top...Kaatuuko maailma, jos asiat eivät tapahdu juuri sillä sekunnilla, kuten niiden haluaisi tapahtuvan? Ei, ei se mihinkään kaadu...

Relax, elämää tämä vain on, siinä minun motto.
      Jospa siitä olisi apua sinullekin. Asenne ratkaisee. :)

• tpjoo

Rupes kyllä vähän naurattaa tää alotus. Ettei vaan ois huumori mielessä? Jos ei ni sitte äkkiä naama näkkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe