HOMO-TanssikurssejA ???

Missä ilmoittautua?

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta missä Kokkolassa järjestetään homopareille tanssikursseja ? Kyselen ihan vain naapurin puolesta, kun hän ei itse kehtaa kysyä näin julkisesti......, että ei tässä sen kummempaa.

13

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka2ka

      Google auttaisi tässäkin, eli "Homo tanssikurssi kokkola". Eiköhän tuolla löydy jos niitä on.

    • Ystävällismielinen

      Minä kerkisin goglata muttei ollu kus tavallisia kursseja ja haulla tuli
      kanssa jotain, teatterilavalla homo on usein väkivallan uhri juttua mutta
      sehän ei liity asiaan tai tanssiihan he teatterissaki vaan tartteeko noiden
      ees tanssia keskenään, eikös se oo vähän mautontakin ?

    • MachoSonni

      Lepakkolaaksosta löytyi jotain juttua viime vuodelta jossa sepustettiin, että homoparit eivät saa tanssia kilpaa - säännöt 1900-luvun alusta. En tiedä onko kyseinen kielto kumottu jo nykyään eikä paljoa kiinnosta mutta näiden palstojen otsikoita voisi etukäteen vähän rustata, ettei pure kieltään poikki yllätyksestä.

      Jk Minulle se on myös ihan sama "vaikka tanssivat lampaiden kanssa",
      kuten Hakka.. tänään sanoi.

    • Hii-Manni

      Ota selvää millon Yxpilan työväentalolla on seuraavat jamit
      opettajia on jonossa HIH !

    • bimbiiiii

      sano "naapurilles" et menee töihin ja lopettaa nuot pyllynreijän jutut kokonaan JA ALKAIS KASVAMAAN MIEHEKSI! Homot ahvenanmaalle kiitos ja hei

    • Tanssi trokari

      Ei heistä mitään harmia ole eivät edes kulje käsi kädessä kuten Sauli ja Adam paitsi puhuvat tosi kovaan ääneen mutta asiasta on sovittu siten, että koputan lusikalla patteriin, kun hatutus kynnys ylittyy. Olen kyllä yllyttänyt siirtymään isorintaiseempaan sukupuoleen mutta suuttuvat mokomat, eivät tosin ole pitkävihaisia vaikka huomauttelen asiasta viikoittain ja ymmärtävät näkökantani koskapa eivät ole muuttaneet pois. He eivät vain uskalla kommentoida täällä paljastumisen pelossa.
      Ovat muuttaneet tänne Tallinnasta puolivuotta sitten ja ymmärrän yskän, ettei kaupungistamme myötätuntoa uusille heru mutta minkäs teet naapurisopu pitää säilyttää etteivät ala jumputtaa stereoita yökaudet kuten edelliset asukkaat.

    • Baila Freddy

      Pankaa pystyyn kunnon homosapiens bailut ei sitä tarvi olla homo, jos pojat
      keskenään tanssii ja antaa joraa vaan tukka putkella niin misukat tulee
      opettaan jos ei muu auta.

    • Baltiraineri

      Sano niille että menevät linnanjuhliin kuokkimaan :) moni varmaan haluis opettaa
      yks kaks koli neli.

    • veripanot

      Missähän kokkolassa pääsee paneskelemaan perseeseen niin että veri roiskuu? Olis kyllä tosi kiva

      ps en löytnyt googlella

    • tyytyväinen asiakas

      Hot Slice Pizzassa, tuossa Rantakadulla. Siellä neonkeltaisiin työhousuihin pukeutunut jamppa johdattaa sinut ilomielin homotanssin saloihin ja tanssin pyörteisiin. Pistäkäähän jalalla koreasti!

    • hjlmn

      soita numeroon 050-3493906 ja kysy missä niitä kursseja järjestetään.

    • Ei iloinen

      Voisitteko homot tanssahdella iloisesti peräkanaa pietarsaareen ja jäädä sinne harrastuksinenne ja mieltymyksinenne pysyvästi asumaan

    • homokokkola

      ei me olemme tulleet kaapista ulos ja pysymme täällä kokkolassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe