Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta missä Kokkolassa järjestetään homopareille tanssikursseja ? Kyselen ihan vain naapurin puolesta, kun hän ei itse kehtaa kysyä näin julkisesti......, että ei tässä sen kummempaa.
HOMO-TanssikurssejA ???
13
261
Vastaukset
- Pekka2ka
Google auttaisi tässäkin, eli "Homo tanssikurssi kokkola". Eiköhän tuolla löydy jos niitä on.
- Ystävällismielinen
Minä kerkisin goglata muttei ollu kus tavallisia kursseja ja haulla tuli
kanssa jotain, teatterilavalla homo on usein väkivallan uhri juttua mutta
sehän ei liity asiaan tai tanssiihan he teatterissaki vaan tartteeko noiden
ees tanssia keskenään, eikös se oo vähän mautontakin ? - MachoSonni
Lepakkolaaksosta löytyi jotain juttua viime vuodelta jossa sepustettiin, että homoparit eivät saa tanssia kilpaa - säännöt 1900-luvun alusta. En tiedä onko kyseinen kielto kumottu jo nykyään eikä paljoa kiinnosta mutta näiden palstojen otsikoita voisi etukäteen vähän rustata, ettei pure kieltään poikki yllätyksestä.
Jk Minulle se on myös ihan sama "vaikka tanssivat lampaiden kanssa",
kuten Hakka.. tänään sanoi. - Hii-Manni
Ota selvää millon Yxpilan työväentalolla on seuraavat jamit
opettajia on jonossa HIH ! - bimbiiiii
sano "naapurilles" et menee töihin ja lopettaa nuot pyllynreijän jutut kokonaan JA ALKAIS KASVAMAAN MIEHEKSI! Homot ahvenanmaalle kiitos ja hei
- Tanssi trokari
Ei heistä mitään harmia ole eivät edes kulje käsi kädessä kuten Sauli ja Adam paitsi puhuvat tosi kovaan ääneen mutta asiasta on sovittu siten, että koputan lusikalla patteriin, kun hatutus kynnys ylittyy. Olen kyllä yllyttänyt siirtymään isorintaiseempaan sukupuoleen mutta suuttuvat mokomat, eivät tosin ole pitkävihaisia vaikka huomauttelen asiasta viikoittain ja ymmärtävät näkökantani koskapa eivät ole muuttaneet pois. He eivät vain uskalla kommentoida täällä paljastumisen pelossa.
Ovat muuttaneet tänne Tallinnasta puolivuotta sitten ja ymmärrän yskän, ettei kaupungistamme myötätuntoa uusille heru mutta minkäs teet naapurisopu pitää säilyttää etteivät ala jumputtaa stereoita yökaudet kuten edelliset asukkaat. - Baila Freddy
Pankaa pystyyn kunnon homosapiens bailut ei sitä tarvi olla homo, jos pojat
keskenään tanssii ja antaa joraa vaan tukka putkella niin misukat tulee
opettaan jos ei muu auta. - Baltiraineri
Sano niille että menevät linnanjuhliin kuokkimaan :) moni varmaan haluis opettaa
yks kaks koli neli. - veripanot
Missähän kokkolassa pääsee paneskelemaan perseeseen niin että veri roiskuu? Olis kyllä tosi kiva
ps en löytnyt googlella - tyytyväinen asiakas
Hot Slice Pizzassa, tuossa Rantakadulla. Siellä neonkeltaisiin työhousuihin pukeutunut jamppa johdattaa sinut ilomielin homotanssin saloihin ja tanssin pyörteisiin. Pistäkäähän jalalla koreasti!
- hjlmn
soita numeroon 050-3493906 ja kysy missä niitä kursseja järjestetään.
- Ei iloinen
Voisitteko homot tanssahdella iloisesti peräkanaa pietarsaareen ja jäädä sinne harrastuksinenne ja mieltymyksinenne pysyvästi asumaan
- homokokkola
ei me olemme tulleet kaapista ulos ja pysymme täällä kokkolassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602