Mä haluaisin aloittaa osa-aika työn puhelinmyyjänä, mut tuntuu että paikkoja on ihan mahdotonta löytää 14 - vuotiaalle. Mun isosisko oli kertonu että se oli mun ikäsenä eli joskus neljä vuotta sitten ollu puhelinmyyjänä Asennetta kampanjassa, mut kävin kattomassa ja siellä on nykyään että vaaditaan vähintään 16 vuotta ikää.
Olisiko kenelläkään jotain ehdotettavaa työpaikoista?
En haluis ryhtyy mainosten jakajaksi, kun pari kaveria kertoi että se on raskasta ja siitä saa huonoa palkkaa.
14 - vuotiaalle osa-aika töitä?
1
143
Vastaukset
- Kokeiltu on ja kivaa
Se on totta, että se on raskasta hommaa juosta talosta toiseen ja siitä saa huonoa liksaa. Tuon ikäiselle ei oikein muuta ole tarjolla. Ainoa on sitten esimerkiksi jokin TV-avustajan homma. Siinä voi tienata mukavastikin, varsinkin jossain mainoksessa.
Tosin, pitää osata käyttäytyä ja olla mallikkaana. Jos istuu jossain lippa vinossa jalat pöydällä ja välillä haistatellen, niin voit olla varma, ettei se tuotantoyhtiö pyydä toiste. Koko ajan tarvitaan erilaisia nuoria mainoksiin ym. mutta pitää osata käyttäytyä. Valitettavasti keikat vain tahtoo useimmiten olla päivällä, kun sinun pitäisi olla koulussa, mutta on niitä joskus iltakeikkojakin.
Itse olin tänään tekemässä yhtä mainosta. Porukkaa oli, mutta lisää kaivattiin. Liksa oli tunnilta suunnilleen samaa, kuin tavallinenkin aikuinen saisi. Joskus mainoksista saa useiden satasten palkkion, joskus jopa tonnin. Verokirja pitää vain olla.
Jos osaat jotain erityistä, niin kaikki on plussaa. Katso vaikka semmoinen paikka kuin Avustajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462