14 - vuotiaalle osa-aika töitä?

ZooeyC

Mä haluaisin aloittaa osa-aika työn puhelinmyyjänä, mut tuntuu että paikkoja on ihan mahdotonta löytää 14 - vuotiaalle. Mun isosisko oli kertonu että se oli mun ikäsenä eli joskus neljä vuotta sitten ollu puhelinmyyjänä Asennetta kampanjassa, mut kävin kattomassa ja siellä on nykyään että vaaditaan vähintään 16 vuotta ikää.
Olisiko kenelläkään jotain ehdotettavaa työpaikoista?
En haluis ryhtyy mainosten jakajaksi, kun pari kaveria kertoi että se on raskasta ja siitä saa huonoa palkkaa.

1

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on ja kivaa

Se on totta, että se on raskasta hommaa juosta talosta toiseen ja siitä saa huonoa liksaa. Tuon ikäiselle ei oikein muuta ole tarjolla. Ainoa on sitten esimerkiksi jokin TV-avustajan homma. Siinä voi tienata mukavastikin, varsinkin jossain mainoksessa.

Tosin, pitää osata käyttäytyä ja olla mallikkaana. Jos istuu jossain lippa vinossa jalat pöydällä ja välillä haistatellen, niin voit olla varma, ettei se tuotantoyhtiö pyydä toiste. Koko ajan tarvitaan erilaisia nuoria mainoksiin ym. mutta pitää osata käyttäytyä. Valitettavasti keikat vain tahtoo useimmiten olla päivällä, kun sinun pitäisi olla koulussa, mutta on niitä joskus iltakeikkojakin.

Itse olin tänään tekemässä yhtä mainosta. Porukkaa oli, mutta lisää kaivattiin. Liksa oli tunnilta suunnilleen samaa, kuin tavallinenkin aikuinen saisi. Joskus mainoksista saa useiden satasten palkkion, joskus jopa tonnin. Verokirja pitää vain olla.

Jos osaat jotain erityistä, niin kaikki on plussaa. Katso vaikka semmoinen paikka kuin Avustajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe