Muistaako joku miten menee joululaulu
"Taas on joulu, laulu enkelten kaikuu takaa vuosituhanten..."
En muista ite enempää eikä googlettamallakaan löytyny!
Kiitos avusta =)
Joululaulun sanat kadoksissa!
2
242
Vastaukset
- Avustajat
Sorry. Noi sanat vaikutti jotenkin tutuilta, mutta kun kävin läpi Suuren toivelaulukirjan, Joululauluja, niin sieltä ei löytynyt yhtään, joka olisi alkanut noilla sanoilla.
Jos asia hiertää oikein urakalla, niin ei muuta kuin menoksi Unioninkadulle Yliopiston kirjastoon. Siellä on ainakin iso kasa laulukirjoja (kävin vuosi pari sitten) ja kyselyä pystyyn, että josko laulu löytyisi. - Jeanne*2v12vi.jYjt
mutta onneksi tollasta paskaa ei tartte kuunnella
ku lähikaupasta löytyy Ylijumalatar Maija Vilkkumaa'ta.
että sittenkin tulit oikeeseen paikkaan sönköttää.
nyt tiedät kuka on kaikkien aikojen ylivoimaisesti nerokkain säveltäjä:
Ylijumalatar Maija Vilkkumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457