Meinaan tehdä sillä tavalla ettei kukaan vastaisi enää häiriköiksi pitämillemme henkilöille? Ihan oikeesti nyt!
Voitaisko todella?
7
57
Vastaukset
- Eslest ei k.
Kaunis ajatus, mutta tuskin toteutuu. Vaikka kaikki muut saisit mukaan, teuta seistä jököttää omissa mielipiteissään niinkuin August Isaksson lähetyskirjeessä.
- vastadius
Tiedän Teutan historian ja lähipiiriä, sanottava on, että mainettaan parempi mies tuttujen sanojen mukaan.
ehkä linssien 1 korjattava hieman 2,5 ja enter nappulaan vaimennin, hoppu painamiseen auttaisi,..;;;;;;;)))))))) - kohtuus kohelluksess
vastadius kirjoitti:
Tiedän Teutan historian ja lähipiiriä, sanottava on, että mainettaan parempi mies tuttujen sanojen mukaan.
ehkä linssien 1 korjattava hieman 2,5 ja enter nappulaan vaimennin, hoppu painamiseen auttaisi,..;;;;;;;))))))))No tuota, niin ja joo.
Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.
Jos kaikki kiertelevät rikollista kuiskaillen ja varpaillaan, ettei pirua härsyttäisi toimimaan, niin eihän siinä ole mitään rakentavan elämän tunnusmerkkejä silloin.
Olemme kolme vuotta seuranneet tätä mielisairaan henkilön toimintaa täällä, sama ripuli valuu teit niin taikka näin, tämä on totuus. Joukossamme on paljon vakavasti sairaita ihmisiä jotka eivät käyttäydy loogisella ennustettavalla tavalla.
Onko ihme jos suomessa on paljon perheväkivaltaa ja hyväksikäyttöä, kun tällaiset (housuunsa peloissaan ulostavat holhoojat) ja nurjamieliset opettajat on, että rikollinen on herra jota kenenkään ei saa häiritä.
Pois se mikä pahentaa, näinhän Jumalakin tekee. kadotus kolahtaa jokaiselle joka Kristuksen hylkää ja höpinät pois. Pikki ja pinoon, muuta konstia ei ole.
Kolme vuotta ketjuhäirintää herjaavien kopioiden avulla on riittävä aika jokaiselle itseeään kunnioittavalle. Vika on saitin toimituskunnassa, joka sallii kristittyjen ivaamisen jatkuvan esteettä, muuta syytä en voi nähdä. - julli hulli
kohtuus kohelluksess kirjoitti:
No tuota, niin ja joo.
Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.
Jos kaikki kiertelevät rikollista kuiskaillen ja varpaillaan, ettei pirua härsyttäisi toimimaan, niin eihän siinä ole mitään rakentavan elämän tunnusmerkkejä silloin.
Olemme kolme vuotta seuranneet tätä mielisairaan henkilön toimintaa täällä, sama ripuli valuu teit niin taikka näin, tämä on totuus. Joukossamme on paljon vakavasti sairaita ihmisiä jotka eivät käyttäydy loogisella ennustettavalla tavalla.
Onko ihme jos suomessa on paljon perheväkivaltaa ja hyväksikäyttöä, kun tällaiset (housuunsa peloissaan ulostavat holhoojat) ja nurjamieliset opettajat on, että rikollinen on herra jota kenenkään ei saa häiritä.
Pois se mikä pahentaa, näinhän Jumalakin tekee. kadotus kolahtaa jokaiselle joka Kristuksen hylkää ja höpinät pois. Pikki ja pinoon, muuta konstia ei ole.
Kolme vuotta ketjuhäirintää herjaavien kopioiden avulla on riittävä aika jokaiselle itseeään kunnioittavalle. Vika on saitin toimituskunnassa, joka sallii kristittyjen ivaamisen jatkuvan esteettä, muuta syytä en voi nähdä.---------------kohtuus kohelluksess17.11.2011 00:04 0 Avaa Sulje-----------
Jeesusta imitoiva pelle. Ja vain pelle saa kirjoittaa.
Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole. - ala pelle lampsia
julli hulli kirjoitti:
---------------kohtuus kohelluksess17.11.2011 00:04 0 Avaa Sulje-----------
Jeesusta imitoiva pelle. Ja vain pelle saa kirjoittaa.
Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.jullipellet pois, oikias olet.
- v,b.ro
Kuka sinua häiritsee?
Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan totuus vai Suomen Laki? - Kölin
Sitten keskustelu loppuu, kun, asiat ratkaisee eikä kirjoittaja..................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701