Voitaisko todella?

Vakava kysymys

Meinaan tehdä sillä tavalla ettei kukaan vastaisi enää häiriköiksi pitämillemme henkilöille? Ihan oikeesti nyt!

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eslest ei k.

      Kaunis ajatus, mutta tuskin toteutuu. Vaikka kaikki muut saisit mukaan, teuta seistä jököttää omissa mielipiteissään niinkuin August Isaksson lähetyskirjeessä.

      • vastadius

        Tiedän Teutan historian ja lähipiiriä, sanottava on, että mainettaan parempi mies tuttujen sanojen mukaan.
        ehkä linssien 1 korjattava hieman 2,5 ja enter nappulaan vaimennin, hoppu painamiseen auttaisi,..;;;;;;;))))))))


      • kohtuus kohelluksess
        vastadius kirjoitti:

        Tiedän Teutan historian ja lähipiiriä, sanottava on, että mainettaan parempi mies tuttujen sanojen mukaan.
        ehkä linssien 1 korjattava hieman 2,5 ja enter nappulaan vaimennin, hoppu painamiseen auttaisi,..;;;;;;;))))))))

        No tuota, niin ja joo.

        Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.

        Jos kaikki kiertelevät rikollista kuiskaillen ja varpaillaan, ettei pirua härsyttäisi toimimaan, niin eihän siinä ole mitään rakentavan elämän tunnusmerkkejä silloin.
        Olemme kolme vuotta seuranneet tätä mielisairaan henkilön toimintaa täällä, sama ripuli valuu teit niin taikka näin, tämä on totuus. Joukossamme on paljon vakavasti sairaita ihmisiä jotka eivät käyttäydy loogisella ennustettavalla tavalla.

        Onko ihme jos suomessa on paljon perheväkivaltaa ja hyväksikäyttöä, kun tällaiset (housuunsa peloissaan ulostavat holhoojat) ja nurjamieliset opettajat on, että rikollinen on herra jota kenenkään ei saa häiritä.

        Pois se mikä pahentaa, näinhän Jumalakin tekee. kadotus kolahtaa jokaiselle joka Kristuksen hylkää ja höpinät pois. Pikki ja pinoon, muuta konstia ei ole.

        Kolme vuotta ketjuhäirintää herjaavien kopioiden avulla on riittävä aika jokaiselle itseeään kunnioittavalle. Vika on saitin toimituskunnassa, joka sallii kristittyjen ivaamisen jatkuvan esteettä, muuta syytä en voi nähdä.


      • julli hulli
        kohtuus kohelluksess kirjoitti:

        No tuota, niin ja joo.

        Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.

        Jos kaikki kiertelevät rikollista kuiskaillen ja varpaillaan, ettei pirua härsyttäisi toimimaan, niin eihän siinä ole mitään rakentavan elämän tunnusmerkkejä silloin.
        Olemme kolme vuotta seuranneet tätä mielisairaan henkilön toimintaa täällä, sama ripuli valuu teit niin taikka näin, tämä on totuus. Joukossamme on paljon vakavasti sairaita ihmisiä jotka eivät käyttäydy loogisella ennustettavalla tavalla.

        Onko ihme jos suomessa on paljon perheväkivaltaa ja hyväksikäyttöä, kun tällaiset (housuunsa peloissaan ulostavat holhoojat) ja nurjamieliset opettajat on, että rikollinen on herra jota kenenkään ei saa häiritä.

        Pois se mikä pahentaa, näinhän Jumalakin tekee. kadotus kolahtaa jokaiselle joka Kristuksen hylkää ja höpinät pois. Pikki ja pinoon, muuta konstia ei ole.

        Kolme vuotta ketjuhäirintää herjaavien kopioiden avulla on riittävä aika jokaiselle itseeään kunnioittavalle. Vika on saitin toimituskunnassa, joka sallii kristittyjen ivaamisen jatkuvan esteettä, muuta syytä en voi nähdä.

        ---------------kohtuus kohelluksess17.11.2011 00:04 0 Avaa Sulje-----------

        Jeesusta imitoiva pelle. Ja vain pelle saa kirjoittaa.

        Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.


      • ala pelle lampsia
        julli hulli kirjoitti:

        ---------------kohtuus kohelluksess17.11.2011 00:04 0 Avaa Sulje-----------

        Jeesusta imitoiva pelle. Ja vain pelle saa kirjoittaa.

        Siis jos häiriköt saadaan saitin toimituskunnan avustuksella pois, kuten järjestäytyneessä yhteiskunnassa asiat pitäisi hoitaa, niin ongelmia ei ole.

        jullipellet pois, oikias olet.


    • v,b.ro

      Kuka sinua häiritsee?
      Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan totuus vai Suomen Laki?

    • Kölin

      Sitten keskustelu loppuu, kun, asiat ratkaisee eikä kirjoittaja..................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe