HBL:ssä ym. on tänään ruotsinkielisen opettajaliiton Dan Johanssonin lausunto, jossa hän selkeästi Vaasassa sanoo liiton kannan, että:
"Suomenkielisten vastuulla on heidän om ruotsinkielistämisensä. Suomenkielisten on itse järjestettävä ja maksettava suomenkielisten muuttaminen ruotsinkielisiksi, eli kaksikielisiksi. Kustannuksia ei tule säästää. Vaikka ruotsin kielen opettaminen suomenkielisille ja heidän asenteensa muuttaminen ruotsinkieliselle kulttuurille myönteiseksi maksaa, ei tule laskea sen aiheuttamia kustannuksia. "
RKP:"Suomenkielisten pakkoruotsitettava itse itsensä"
omakustanteisesti
2
65
Vastaukset
- hovinarri..
Fyrk finns alttså!:) Fyrkka riittää pakkoruotsitukseen:)
- Voi mahoton!
Voiko röyhkeämpää ihmistä olla kuin surusveko!
Missään muussa maassa ei pienen vähemmistön edustaja uskaltaisi heittää tuollaista kommenttia kuin Suomessa.
Ollaankohan me suomalaiset liiankin suvaitsevaista ja rauhallista kansaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462