Maailman puhtain, ehein ja rikkumattomin rauha vallitsee täällä Suomen Nivalan Rauhanyhdistyksen uskovaisten keskuudessa. Toivoisi kaikille maailman ihmisille samaa lintukotomaista ihanuutta. Täällä taivas hipoo maata Ry:n, jokaisen uskovaisen kodin ja uskovaisen ihmisen kohdalla.
Täällä Suomi ja Nivala!
23
969
Vastaukset
- Sisar vjv
Kovimpa olet lintuinesi metsässä Invalalainen. Käydään sitä täälläkin ihmissydämmissä taistelua oman heikkouden vuoksi. Synti aina tarttuu ja matkan hitaaksi tekee. Lisäksi ovat nykyään hyökkäämässä nämä liperaaliveeällät Jumalan valtakuntaa vastaan täälläkin kotosiionissamme. Kovasti ovat paikalliset näissä nettikeskusteluissa nimettöminä esiintymässä ja Jumalan valtakuntaa sonnittamassa.
- lkghölfkhöldkh *****
Täällä ei oo ees petoviilejä niinku naapureissa.....ja harakat ja vareksetki saa lentää aivan vappaasti.....mutta peräkyttiä ja seläntakana p....n puhujia ja valehtelijoita löytyy sitte naapureittenkin puolesta........
- ***--*****'
.....siitäkö se johtuu että täällä Nivalassa haisee pas...a koko ajan .....keskustassaki......olisivat rakentaneet jumalan valtakunnan johonkin sivukylälle vähä niinku jehovatki niin olis ees keskustassa ollu parempi ilima....jos sisar vjv nyt tekis poikkeuksen ja panis nimen alle ettei sonnittas nimettömänä...tata foorumia.....
- lannottaja
eiköhän sitä jokaisella ole sitä sonnitusta ihan omasta takaa, niin ettei tarvitse muiden sonnituksista olla huolissaan:(((
- invalalainen
Voi kun tämän taivaallisen rakkauden soisi jokaiselle ihmiselle :)
- 21+57
"Kovasti ovat paikalliset näissä nettikeskusteluissa nimettöminä esiintymässä ja Jumalan valtakuntaa sonnittamassa. "
Onneksi sonnittamassa vain tätä maanpäällistä vanhoillislestadiolaista seurakuntaa, ettei sitä oikeaa Jumalan valtakuntaa. - Korpirannan mitätön
Ekö ne korpirannan Ry:llä kulkeneet ne maailman
"mitättömimmät miehet". hoitosaarnamiehen mukaan.- mittavirhekö?
Niitä mitättömiä oli ympäri Suomenniemen, mm. Kiimingissä koko ry meni helvettiin erään hörhön julistamana!
Eivät poloset muistaneet, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", tai samalla mitalla teillekin mitataan, jolla te mittaatte! - vikilii,,
mittavirhekö? kirjoitti:
Niitä mitättömiä oli ympäri Suomenniemen, mm. Kiimingissä koko ry meni helvettiin erään hörhön julistamana!
Eivät poloset muistaneet, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", tai samalla mitalla teillekin mitataan, jolla te mittaatte!Hörhöjä vl hoitomiehiä ovat kaikki.
Helvetintulessa rasvankeittotulijärvessä. omassa katotaanko.
Siitäpä HÖRHOILLE sanankuuloa
- rantakorpi
Joko rauha on rikkoontunut? Päivänä muutamana paikallisessa lehdessä tekstailtiin hoitomiesten perään. Lienevätkö ottaneet hoitamiinsa yhteyttä. Korpirantaset vaikka.
- SelmaAnnikki
Kunpa epäuskoisten korviin kantautuisi tai verkkokalvoille piirtyisi veljen kallis todistus siionin ihanuudesta, että pääsisivät sen ihanuuden osallisuuteen jo täällä ajassa.
- Hoitokokous.
Oletko ihan sekaisin?
- HeinolanHeli
Kyllä vastaa sisaren teksti henkeen.
- yx uskovainen
Minä kovasti ihailen teitä lestadiolaisia ja tavallaan kadehdinkin. Teillä on varmaan hyvä olla siellä Jumalan valtakunnassa. Teillä on luja yhteenkuuluvuus. Se ei oo kiva, että te niin karsastatte liikkeenne ulkopuolisia uskovia, mutta sekin on ymmärrettävää. Lujat muurit suojaavat teitä. Toivotan teille Jumalan siunausta. t. yx uskovainen Hgistä.
- klklklklölk
..jokkainen kiinnijäävä lessupedo räjäyttää tynamiittia suojamuuriin .....ja aukko vaan suurenee kun löytyy joka pedon takaa suojelijoita ja salaajia....
- sannoo Jeesus
Nivala hoi - Varokaat väärää rauhaa, koska se voi merkitä samalla suurta sokeutta!
- puolsokkee
Onneksi meillä on ainaski pätevä silimälääkäri.....ossaisko tuo hoitaa sokkeuttakkii...
- että silleen
Mistäs johtuu Nivalan OP:N johtajan hinku myydä sipanneelle autokauppiaalle ja hänen parturivaimolleen kiinteistöjä ilman tarjouskilpailua molemmat saneerauksen tehneitä tytön lukuun toimivia keplottelijoita...
- ;););););););););)
Repesin ;:D
Et muuta kanavaa keksinyt tuohon ongelmaasi :D:D:D:D:D
- että silleen..
Eikö Säästöpankkien ja Arsenaalin tekoja muista kukaan ,omaisuus hävitettiin,velallinen jäi ikuiseen vankeuteen.ja valtio maksoi/asiakas..että silleen..
- missäseon
Mikä ihmeen Nivala? :))
- Kaupin löyhkää
Jeesuskin oli kapinallinen. Mutta rakkaudessa ei ole hyvää ja pahaa erikseen, vaan ne ovat yhtä.
Matt."He tulivat Jerusalemiin, ja Jeesus meni temppeliin ja alkoi ajaa myyjiä ja ostajia sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat eikä antanut kenenkään kulkea tavaraa kantaen temppelialueen kautta. Hän opetti ihmisiä näin: 'Eikö ole kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva kaikille kansoille rukouksen huone'? Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan.' - Nauris.
Missä hiidessä on Nivala? Lada Nivoista oon kuullut, mutta että sen mukaan nimetty kylä. Ja onko siellä Suomen ainoa Jumalan valtakunta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661