Täällä Suomi ja Nivala!

invalalainen

Maailman puhtain, ehein ja rikkumattomin rauha vallitsee täällä Suomen Nivalan Rauhanyhdistyksen uskovaisten keskuudessa. Toivoisi kaikille maailman ihmisille samaa lintukotomaista ihanuutta. Täällä taivas hipoo maata Ry:n, jokaisen uskovaisen kodin ja uskovaisen ihmisen kohdalla.

23

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisar vjv

      Kovimpa olet lintuinesi metsässä Invalalainen. Käydään sitä täälläkin ihmissydämmissä taistelua oman heikkouden vuoksi. Synti aina tarttuu ja matkan hitaaksi tekee. Lisäksi ovat nykyään hyökkäämässä nämä liperaaliveeällät Jumalan valtakuntaa vastaan täälläkin kotosiionissamme. Kovasti ovat paikalliset näissä nettikeskusteluissa nimettöminä esiintymässä ja Jumalan valtakuntaa sonnittamassa.

      • lkghölfkhöldkh *****

        Täällä ei oo ees petoviilejä niinku naapureissa.....ja harakat ja vareksetki saa lentää aivan vappaasti.....mutta peräkyttiä ja seläntakana p....n puhujia ja valehtelijoita löytyy sitte naapureittenkin puolesta........


      • ***--*****'

        .....siitäkö se johtuu että täällä Nivalassa haisee pas...a koko ajan .....keskustassaki......olisivat rakentaneet jumalan valtakunnan johonkin sivukylälle vähä niinku jehovatki niin olis ees keskustassa ollu parempi ilima....jos sisar vjv nyt tekis poikkeuksen ja panis nimen alle ettei sonnittas nimettömänä...tata foorumia.....


    • lannottaja

      eiköhän sitä jokaisella ole sitä sonnitusta ihan omasta takaa, niin ettei tarvitse muiden sonnituksista olla huolissaan:(((

    • invalalainen

      Voi kun tämän taivaallisen rakkauden soisi jokaiselle ihmiselle :)

    • 21+57

      "Kovasti ovat paikalliset näissä nettikeskusteluissa nimettöminä esiintymässä ja Jumalan valtakuntaa sonnittamassa. "

      Onneksi sonnittamassa vain tätä maanpäällistä vanhoillislestadiolaista seurakuntaa, ettei sitä oikeaa Jumalan valtakuntaa.

    • Korpirannan mitätön

      Ekö ne korpirannan Ry:llä kulkeneet ne maailman
      "mitättömimmät miehet". hoitosaarnamiehen mukaan.

      • mittavirhekö?

        Niitä mitättömiä oli ympäri Suomenniemen, mm. Kiimingissä koko ry meni helvettiin erään hörhön julistamana!
        Eivät poloset muistaneet, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", tai samalla mitalla teillekin mitataan, jolla te mittaatte!


      • vikilii,,
        mittavirhekö? kirjoitti:

        Niitä mitättömiä oli ympäri Suomenniemen, mm. Kiimingissä koko ry meni helvettiin erään hörhön julistamana!
        Eivät poloset muistaneet, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi", tai samalla mitalla teillekin mitataan, jolla te mittaatte!

        Hörhöjä vl hoitomiehiä ovat kaikki.
        Helvetintulessa rasvankeittotulijärvessä. omassa katotaanko.
        Siitäpä HÖRHOILLE sanankuuloa


    • rantakorpi

      Joko rauha on rikkoontunut? Päivänä muutamana paikallisessa lehdessä tekstailtiin hoitomiesten perään. Lienevätkö ottaneet hoitamiinsa yhteyttä. Korpirantaset vaikka.

    • SelmaAnnikki

      Kunpa epäuskoisten korviin kantautuisi tai verkkokalvoille piirtyisi veljen kallis todistus siionin ihanuudesta, että pääsisivät sen ihanuuden osallisuuteen jo täällä ajassa.

      • Hoitokokous.

        Oletko ihan sekaisin?


      • HeinolanHeli

        Kyllä vastaa sisaren teksti henkeen.


    • yx uskovainen

      Minä kovasti ihailen teitä lestadiolaisia ja tavallaan kadehdinkin. Teillä on varmaan hyvä olla siellä Jumalan valtakunnassa. Teillä on luja yhteenkuuluvuus. Se ei oo kiva, että te niin karsastatte liikkeenne ulkopuolisia uskovia, mutta sekin on ymmärrettävää. Lujat muurit suojaavat teitä. Toivotan teille Jumalan siunausta. t. yx uskovainen Hgistä.

      • klklklklölk

        ..jokkainen kiinnijäävä lessupedo räjäyttää tynamiittia suojamuuriin .....ja aukko vaan suurenee kun löytyy joka pedon takaa suojelijoita ja salaajia....


    • sannoo Jeesus

      Nivala hoi - Varokaat väärää rauhaa, koska se voi merkitä samalla suurta sokeutta!

      • puolsokkee

        Onneksi meillä on ainaski pätevä silimälääkäri.....ossaisko tuo hoitaa sokkeuttakkii...


    • että silleen

      Mistäs johtuu Nivalan OP:N johtajan hinku myydä sipanneelle autokauppiaalle ja hänen parturivaimolleen kiinteistöjä ilman tarjouskilpailua molemmat saneerauksen tehneitä tytön lukuun toimivia keplottelijoita...

      • ;););););););););)

        Repesin ;:D

        Et muuta kanavaa keksinyt tuohon ongelmaasi :D:D:D:D:D


    • että silleen..

      Eikö Säästöpankkien ja Arsenaalin tekoja muista kukaan ,omaisuus hävitettiin,velallinen jäi ikuiseen vankeuteen.ja valtio maksoi/asiakas..että silleen..

    • missäseon

      Mikä ihmeen Nivala? :))

    • Kaupin löyhkää

      Jeesuskin oli kapinallinen. Mutta rakkaudessa ei ole hyvää ja pahaa erikseen, vaan ne ovat yhtä.

      Matt."He tulivat Jerusalemiin, ja Jeesus meni temppeliin ja alkoi ajaa myyjiä ja ostajia sieltä ulos. Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkysenmyyjien jakkarat eikä antanut kenenkään kulkea tavaraa kantaen temppelialueen kautta. Hän opetti ihmisiä näin: 'Eikö ole kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva kaikille kansoille rukouksen huone'? Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan.'

    • Nauris.

      Missä hiidessä on Nivala? Lada Nivoista oon kuullut, mutta että sen mukaan nimetty kylä. Ja onko siellä Suomen ainoa Jumalan valtakunta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1945
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      84
      990
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      729
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      661
    Aihe