Miksi ahtaajille ei kelpaa kerrostaloasunto?

köyhäkö

Tunnenpa pari ahtaajaa ja molemmilla kalliimmanpuoleinen OK-talo (Jämerä). Ja sen mitä olen kuullut, niin OK-talo on monilla muillakin ahtaajilla, joissa esim Puustellin keittiökalusteet, sauna, hierovaporeallas, ynnä muuta kivaa. Miksi ahtaajille ei kelpaa kerrostaloasunto Karihaarasta?

24

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahtaaja.

Älä sinä vaivaa päätäsi sillä.

• Hupsistarallaaa

Kemistä kannattaisi purkaa vanhoja vuokrakerrostaloja niin saataisiin tämä tyhjien asuntojen ongelma pois. Tilalle omakotitaloja ja rivitaloja. Olisivat muuten halutuilla paikoilla!

• PikkuPorvariPerkele

Minä tunnen monta ahtaajaa (kemi) jotka asustaa osaketalossa, eikä ne ole rikkaita eikä köyhiä. Ovatpahan omillaan toimeentulevia.

• Varmaan

samasta syystä kuin meillekkin, jotka emme asu kerrostalossa, vaikka emme ole ahtaajia!
      Kateusko se iski? No kannattaa kadehtiakkin, sillä me omakotiasujat asumme halvemmalla kuukauden omassa talossamme, kuin te vuokralla roikkujat, talkkarille vikisevät itikat!

• Luxus.

Kerrostaloasunto ei ole köyhyyden merkki. Jos kerrostalo on hyvällä paikalla, moderni, hyvillä näkymillä, niin sanoisinpa että se on tasa-veroinen OK-talon kanssa. Auton voi viedä lämpimään parkkihalliin jne
        Parhaiden kerrostaloasuntojen hinnat on samaa luokkaa ok-talojen kanssa.

• Eli liian
        Luxus. kirjoitti:

Kerrostaloasunto ei ole köyhyyden merkki. Jos kerrostalo on hyvällä paikalla, moderni, hyvillä näkymillä, niin sanoisinpa että se on tasa-veroinen OK-talon kanssa. Auton voi viedä lämpimään parkkihalliin jne

kalliita kivitalobunkkereita! Ja seinäntakana naapuri joka kuuntelee millon naapuri mitäkin tekee. Empä haluais semmosessa liemessä olla. Oma tupa, oma lupa.

• - Camilla -
        Eli liian kirjoitti:

kalliita kivitalobunkkereita! Ja seinäntakana naapuri joka kuuntelee millon naapuri mitäkin tekee. Empä haluais semmosessa liemessä olla. Oma tupa, oma lupa.

kaikilla ei ole varaa OK taloon. Monet ovat työttömiä ja köyhiä, eikä ole mitään mahdollisuutta ostaa OK-taloa.

• sssssaaaaaddd
        Luxus. kirjoitti:

Voi ok talossakin olla lämmitetty autotalli. Monissa onkin mutta lämpö on vain esim 10C

• ORANKKUTANKKI

Miksi ahtaajan,kuten muunkaan tuottavassa työssäkävijän tulisi asua teltassa,veneenalla tai slummissa.800 neliön uimaallasomakotitaloissa se asuu rautaporttien takana Kemiläinen virastoeliitti,linnankundit,huumehörhöt,juopot ja maahanmuuttajat.Luulenpa,että kun suhde muuttuu ja viimeinen tavaraerä ahdataan laivaan ja viimeinenkin tuottava työpaikka on siirtynyt silkkitien länsireunalle tulee ahtaajista ym työssäkävijöistä kuninkaita.

• niin.

Kemin virastoeliitti asuu OK taloissa. Soskun Kelan ylemmät virkailijat. Länskän johto, lääkärit. Heillä on OK talo

• utelias.
        niin. kirjoitti:

Kemin virastoeliitti asuu OK taloissa. Soskun Kelan ylemmät virkailijat. Länskän johto, lääkärit. Heillä on OK talo

Tietääkö kukaan paljonko soskun ämmät tienaa?

• ORANKKUTANKKI
        utelias. kirjoitti:

Tietääkö kukaan paljonko soskun ämmät tienaa?

NÄITTEN PALKAT LIIKKUU 3000-8000 EURON HAARUKASSA,RIIPPUU TITTELISTÄ,MUTTA KOKO SOSIAALIVIRASTON YLLAPITO MAKSAA KEMILÄISILLE VERONMAKSAJILLE PARIKYMMENTÄ MILJOONAA VUOSI.SE OSUUS MIKÄ JAETAAN AVUNTARVITSIJOILLE LIENEE ??? 5 PROMILLEN TIETÄMISSÄ.SOSSUSSA ON MONTAKYMMENTÄ TARKEÄÄ VIRKAILIJAA,JOIDEN TAKSIMATKAT MAKSAA AINAKIN MILJOONAN VUODESSA.EIPÄ SAA ALMUNANOJA TAKSIKYYTEJÄ.MONYA MUUTAKIN TURHAA VIRASTOA ON PALJON JOTKA MAKSAVAT MALTAITA,MIKSEI NÄISTÄ KOSKAAN SÄÄSTETÄ,SÄÄSTETÄÄN VAIN NIILTÄ JOTKA EI PYSTY PUOLUSTAUTUMAAN.

• kerroppa.
        ORANKKUTANKKI kirjoitti:

NÄITTEN PALKAT LIIKKUU 3000-8000 EURON HAARUKASSA,RIIPPUU TITTELISTÄ,MUTTA KOKO SOSIAALIVIRASTON YLLAPITO MAKSAA KEMILÄISILLE VERONMAKSAJILLE PARIKYMMENTÄ MILJOONAA VUOSI.SE OSUUS MIKÄ JAETAAN AVUNTARVITSIJOILLE LIENEE ??? 5 PROMILLEN TIETÄMISSÄ.SOSSUSSA ON MONTAKYMMENTÄ TARKEÄÄ VIRKAILIJAA,JOIDEN TAKSIMATKAT MAKSAA AINAKIN MILJOONAN VUODESSA.EIPÄ SAA ALMUNANOJA TAKSIKYYTEJÄ.MONYA MUUTAKIN TURHAA VIRASTOA ON PALJON JOTKA MAKSAVAT MALTAITA,MIKSEI NÄISTÄ KOSKAAN SÄÄSTETÄ,SÄÄSTETÄÄN VAIN NIILTÄ JOTKA EI PYSTY PUOLUSTAUTUMAAN.

Mikä puolue näiden virat perusti?

• ketä kiinnostaa missä kukanenkin ja miten asuu..hommatkaa elämä..t ahtaaja

• omaelämä kaikille

Kateus tuottaa helvetillistä hedelmää!!

• hyvä palkka....

Ahtaajan palkka 5000 eur/kk

• kysymys sinulle...

Miksipä asua ahtaasti jos on varaa parempaan...

• MarjattaJ.

Asuntomuoto on makukysymys. Ja riippuu usein myös elämäntilanteesta. Kerrostalo on vaivaton, mutta kerrostaloasujan pitää hyväksyä se, että elää saman katon alla muiden ihmisten kanssa.

• jovain

Ette te ihmiset oikeasti ole nuin kateellisia miettikää mitä teilllä itellä on .kuulen monta kertaa mitä joku lvi mies , talon rakentaja tienaa tai pyöräkoneen kuljettaja tai paperimies ja leuhkivat suoraan sanonnottuina mitättömillä ansiolla mutta jos se 2000-3000e kk tuntuu isolta saa minun puolesta tuntua itse olen erittäin hyvin hoitanut omat asiani ja saa yli 5000 e kuukaudessa käteen ja asun vuokralla kerrostalossa pienessä asunnossa ja ajan vanhalla autolla . minun mielestäni omilla tuloilla vouhottaminen ei ole mistään kotosin saati se että kadehtii mitä toisella on menkää itseenne

• jippijajeerahatuleer

ja omsita tuloista valehteleminen se säälittävää vasta onkin. . .

Jokainen asuu missä haluaa ja mihin kynnet kykenee. Ei kannata miettiä muiden asumista, vaan tehdä omasta asumisesta niin laadukasta että ehtii nauttia myös muista elon ilon tempukoista....

• money, money, money

Ne asuu OK talossa jolla on siihen varaa. Köyhät asuu kaupangin vuokraläävissä.

Ei se sen ihmeempää ole.

• Myllyn paras

Mulla on Honkarakenteen pyöröhirsinen ok-talo jossa 248 m² lämmintä. 2 auton talli (WV Golf ja Volvo V70 farkku, ei ihka uusia). Uima-allasta ei toistaseksi ole.
      Velkaa on 28 000€ jäljellä.
      Ottakaapa selevää paljonko niillä OK-talon "omistajilla" on asuntovelekaa, voipi siinä ahtaajaa ahistaa.
      Hyvvää joulua vaa kaikill

• Unnah Anumemah

Paskat autot sulla on.

• ladastelija

mulla lada ja asun yksiössä vuokralla,tehtaalla töissä ja vuokran maksun jälkeen jää noin 4ooo käteen tiukkaa tekee et pärjää,mut eipä tarvi tehä lumitöitä tai leikata nurmikkoa,ja halliin pääsee uimaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe