täällä o vaikka minkalaisia tarinoita lainoista ja elämän kaatumisesta.
Ketä oikeesti kiinnistaa tuollaiset kun jokaiselle on omat murheensa ja moni varmaa tarvis paljon rahaa asioihin, mutta ei kertakaikkiaan pysty tai haluu laittaa jalkojaan märkään betoniin asioitten saamiseksi.
SE jännä ku o ensin unelmat ja sitten kun on saanut paljon velkaa sen toteuttamiseen, niin tulee krapula jo viikossa ja sit alkaa täällä poru....
Se o hyvä sit syytää pankkia, kun itse on kussut alleen. eiks pitäs mielummin lopettaa se juominen ja huumeiden käyttö eikä syyttää lääkäriä jos ei saa riippuvutta katki - tehkää itse jotain ongelmienne hoitamiseksi, älkää kaatako sitä muiden niskaan
ketä oikeesti kiinnostaa
3
126
Vastaukset
- 0018948hjfg
Ei ne tarinat ole ees totta. Ne alkaa aina tälleen että, en nyt ihan viitsi kaikkea kertoa, mutta .... sit alkaa sellanen tarina missä on työttömältä loppunu ruokaraha ja on pikavipillä pitäny ostaa kahdelle lapselle ruokaa. Missään vaiheessa ei oo puhetta että mites tuliko siellä sossussa käytyä jne jne. Nää tarinat on aina poikkeuksetta keksittyjä ja ihan täyttä bullshittiä.
Eri asia on selkeet konkreettiset kysymykset. Esim mitenköhän käy tilanteessa jossa:? jne jne...
Mutta tarinat, jossa pyydetään pientä tai isonpaa lainaa milloin mistäkin syystä, ovat kaikki petos/huijausyrityksiä. Joka on - yllätys yllätys - rikollista toimintaa onnistuessaan. - Aneemista
Sinäänsä aika välipitämätön kirjoitus, että _ketään_ ei kiinnosta jonku ihmisen avuntarve. Tän palstan heikkous on vaan siinä, että vilpittömien ihmisten avunpyynnöt menee lähinnä vilpillisten ihmisten korville. Tossa kirjotuksessa ilmenee tää perus suomalainen sairaus, että miks ketään kiinnostais kun itelläkin on ongelmia. Kertoo jo sinällään itse kirjoittajasta tarpeeksi. Paistaa läpi oletus, että kyseinen ihminen on itse täältä yrittäny jotain rahareikään löytää ja kirjottaa sitten katkeruudessaan ko. tekstiä. No, kaippa tuokin nyt sitten lämmitti kirjoittajan mieltä.
- satilas poranen
niinkuin eka vastaaja sanoi, nii itsekullakin omat tarinansa ja kun täällä ei kukaa näe toisiaa, nii se totuus on sit aina oma juttunsa.
Jos tällästä potaskaa kuulis livessä, nii ehkä itse pienillä rahoillakin vois vipata femman eikä sen jääminen takaisin saamattakaan harmittaisi.
Mutta kun itselläkin on totaali rahapula ja sen takia jääny parisuhteet ja talot unelmien tasoon, nii ei sitä jaksa olla kiinnostunut ylivarjonsa eläneiden tarinat. Ja mennääs pari vuotta eteenpäin, nii te jotka itkette nyt muutaman satasen perään, nii ootte pikkurikollisia kun parin vuoden päästä tulee tänne isoroistojen palsta ja itkut o satoja tonnoeja.
Kyllä talousneuvontaa on nykyaikaan ollut jo vuosia, nii miks sit jotku vielä tulee parin satasen takia tänne purkaa ja poraa... ja tulevaisuuden varalle... ei ne muutamien tonnienkaan jutut oo ku paria satasia, ja istumalla ne kakut sulaa... korot on vain sakkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497