JOUDUTTE VIELÄ MYÖNTÄMÄÄN

Aivan niin kuin peruspalveluministeri sanoi valelääkäreille, että tulette jäämään kiinni, sanoisin oikeille lääkäreille, että joudutte vielä myöntämään homesairaudet tosiksi.

Kannattaa miettiä suhtautumistapaansa jo nyt, sillä niin tuossa tulee vielä käymään - tai on käynytkin jo. Sitä nolompaa vain, mitä kauemmin tietojen päivittäminen muun maailman tasalle kestää.



( http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/guzenina-richardson-valelaakareille-te-tulette-jaamaan-kiinni/art-1288429109678.html )

6

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykoosvdir8gäafbhuo

      Lapin Kansa Lauantai 19 marraskuuta.
      Lainaus alkaa:
      Potilasturvallisuus:
      Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
      Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin.
      Lainaus loppu.
      Ei lääkärit ole taviksia kummempia näissäkään asioissa.
      Kakaroilla menee lujaa. Hometyöpaikkojako?
      Heippatirallaa...

      • "Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
        Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."

        - Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!


      • sanasinko kirjoitti:

        "Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
        Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."

        - Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!

        Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen...

        Totuuden etsiminen johtaa totuuden luo eikä pidä antaa koskaan periksi!

        Kaltaisiasi tarvitaan - hang on, Ville!

        http://suomi2017.wordpress.com/tag/entinen-laaketieteen-opiskelija-ville-savolainen-helsinki/


      • sanasinko kirjoitti:

        "Huumeongelmat ovat lisääntyneet selvästi lääkärien keskuudessa. Huume- ja lääkeriippuvuudesta kärsivät erityisesti nuoret lääkärit.
        Päihdeongelmat näkyvät lääkärien toimintakielloissa, jotka liittyvät yleensä päihteisiin tai psyykkisii ongelmiin."

        - Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa. Viimeistään kuollessa maine puhdistetaan, siihen voi luottaa jokainen totuutta etsivä!

        "Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa."

        - Muistatteko lääkäri Riitta Kauppisen tapauksen? Vaikka hänen lääkärinoikeuksiaan on nyt yli 30 vuotta sitten liikenneonnettomuudessa saadun neurologisen vamman ja vainoamisen takia rajoitettu, hän on tehnyt mittavan ja kunnioitettavan uran poliitikkona ja vaikuttajana:

        "Kauppinen tuli tunnetuksi 1980-luvulla 'kohulääkärinä', joka passitettiin vasten tahtoaan ja laittomasti psykiatriseen sairaalaan. Taustalla oli Kauppisen epäily, että hänen potilaissaan ja itsessään havaitsemien oireiden syynä olivat Pieksämäen vedessä ja ilmassa olevat myrkyt."

        Ks. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/riitta-kauppisen-lääkärinoikeuksia-rajoitettu/70863

        - Teepä Ville "kauppiset"... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä:

        "Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuin

        Ks. myös:

        Suomalaisia oikeusmurhia
        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2498#2498

        Korruptio Suomessa
        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2546#2546


      • sanasinko kirjoitti:

        "Toivottavasti Ville Savolainen jatkaa vielä opintojaan. Tarvitaan uutta verta ja uutta näkökulmaa."

        - Muistatteko lääkäri Riitta Kauppisen tapauksen? Vaikka hänen lääkärinoikeuksiaan on nyt yli 30 vuotta sitten liikenneonnettomuudessa saadun neurologisen vamman ja vainoamisen takia rajoitettu, hän on tehnyt mittavan ja kunnioitettavan uran poliitikkona ja vaikuttajana:

        "Kauppinen tuli tunnetuksi 1980-luvulla 'kohulääkärinä', joka passitettiin vasten tahtoaan ja laittomasti psykiatriseen sairaalaan. Taustalla oli Kauppisen epäily, että hänen potilaissaan ja itsessään havaitsemien oireiden syynä olivat Pieksämäen vedessä ja ilmassa olevat myrkyt."

        Ks. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/riitta-kauppisen-lääkärinoikeuksia-rajoitettu/70863

        - Teepä Ville "kauppiset"... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä:

        "Nelosen uutisten selvityksen mukaan (17.9.2006) Suomi saa väkilukuun suhteutettuna erittäin paljon langettavia päätöksiä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta. Suomelle annetaan moitteita lähes kaksi kertaa niin paljon kuin maille keskimäärin. Muihin pohjoismaihin verrattuna Suomi saa noin seitsenkertaisen määrän langettavia päätöksiä."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_ihmisoikeustuomioistuin

        Ks. myös:

        Suomalaisia oikeusmurhia
        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2498#2498

        Korruptio Suomessa
        http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=2546#2546

        "Teepä Ville 'kauppiset'... Jos jaksaisit, voisit aloittaa maineesi puhdistamisen ensin oikeusteitse Suomessa ja sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimessa EIT:ssä --"

        - Olisi lähes välttämätöntä saattaa EU:n tietoon, kuinka Suomessa homesairaita kohdellaan!


      • sanasinko kirjoitti:

        Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen...

        Totuuden etsiminen johtaa totuuden luo eikä pidä antaa koskaan periksi!

        Kaltaisiasi tarvitaan - hang on, Ville!

        http://suomi2017.wordpress.com/tag/entinen-laaketieteen-opiskelija-ville-savolainen-helsinki/

        "Jos et tajua voimaasi, Ville, aloita aamusivujen kirjoittaminen..."

        - Taianomaista päivittäistä voiman lataamista. Jos toisten ilmaisu hyytyy, omani ainakin jatkuu ;)

        Mitään muuta en haluaisi tehdäkään kuin kirjoittaa aamusta iltaan. Mutta mitä eniten haluaa, sitä karsittava... Syö aivan liian paljon aikaa kaikelta muulta.

        Meikän vuorokaudessa pitäisi olla aikaa 2 x 24 tuntia, että ehtisi kirjoittaa ja tehdä muun. Jatkossa panostettava siihen muuhun ja jätettävä kirjoittaminen vähemmälle paitsi aamusivut, jotka rustattava joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe