Olen tänään kirjoitellut palstalle varmaankin kymmenellä nimimerkillä ja aina vähän erilaista sisältöä viesteissä. Feministisestä sovinistiseen, ATM:ien vihaamisesta niiden puolustamiseen. Muita kohtalotovereita, jotka nauttivat tästä? Välillä tuntuu, että palstan viesteistä 90% on tätä turhuutta, lukuunottamatta naisia, jotka eivät tylsyyttään/fiksuuttaan jaksa trollata ja provoilla.
Viihdyn multipersoonana
16
84
Vastaukset
- sfbhs54erdf
joskus teen ihan samaa, tosin pariin viikkoon ei oo jaksanu. mut älynhaamulla menee jo ihan yli
- ....................
Ei sillä ole mitään tekemistä multipersoonan kanssa. Se on vaan niin, että minä en tue enkä vihaa ketään mafiaa. Saatan puolustaa joskus ATM:aa, mutta saatan joskus mollata ATM:ää riippuen siitä onko hän toiminut minun mielestäni fiksusti tai ei. ja en minä nauti siitä.
Tämä suomi24 on vain tällainen vessan seinä mihin suollan ihan mitä tahansa mitä minulle tulee päähyäni ensimmäisenä mieleeni. - macgruber
Sama juttu. Huvittavia nää tyypit jotka tänne kirjoittaa tosissaan. Tai kirjoitan minäkin tosissani, aina välillä, joskus vähän kärjistäen, tai paljonkin kärjistäen.
Ihan mahdoton ajatus että ottaisi jonkun vakionimimerkin ja alkaisi esittää jotain fiksua nettipersoonaa. - amikseteitajuunaisia
ATM:stä sanon sen vaan, että kuin ämmiä ne voikaan olla, kun sille päälle sattuvat? Mun ATM:t on siis duunareita tai amiksia. Tähän kommenttiin riittä 2 ATM:äää 10:stä. Ei tartte olla kuin yks, kaks porukassa ja se pilaa lkaikkien maineen....niin surullista oikeastaan.
- dissaan sua ATM ;)
Kaikista hauskinta on provosoita säälittäviä ATM:ä, niiltä tulee niin koomiset vastaukset et on hauskaa tyrmätä lopullisesti :D
- neiti leija
Hienointa on pilkata atmiä, hipstereitä, vakavia naisia, DFää, homoja, Pentti Oinosta, ihan kaikkia. Sitten välillä kirjoittaa jotain mukaoivaltavaa, kieli poskella tottakai. Ja pienessä kaljahönössä.
- (He) Tero
neiti leija kirjoitti:
Hienointa on pilkata atmiä, hipstereitä, vakavia naisia, DFää, homoja, Pentti Oinosta, ihan kaikkia. Sitten välillä kirjoittaa jotain mukaoivaltavaa, kieli poskella tottakai. Ja pienessä kaljahönössä.
En oo kaljahönössä tällä kertaa, junkru.
- neiti leija
(He) Tero kirjoitti:
En oo kaljahönössä tällä kertaa, junkru.
En oo junkrupunkru.
- Punkkujunkru
neiti leija kirjoitti:
En oo junkrupunkru.
Pentti Oinonen?
- Halpaa YH hupia
neiti leija kirjoitti:
YH:t on kaikista helpoin kohde. Ne yrittää aina esittää ettei niitten panijat ja äpärät ole häpeätahra. Herne menee nenään todella helposti.
- voi poika pieni
Halpaa YH hupia kirjoitti:
YH:t on kaikista helpoin kohde. Ne yrittää aina esittää ettei niitten panijat ja äpärät ole häpeätahra. Herne menee nenään todella helposti.
Onneks ei näin yh:na tarvitse herneitä nenään vetää :) Yksinhuoltajakin saa ennemmin kuin ATM joten kieri sinä vaan itse säälissä, kokematon teini nulikka jonka oikeanpi vapaa suomennos ATM:stä on Aikuinen Tuhka Muna..Eli toivoton tapaus
- 19+13
voi poika pieni kirjoitti:
Onneks ei näin yh:na tarvitse herneitä nenään vetää :) Yksinhuoltajakin saa ennemmin kuin ATM joten kieri sinä vaan itse säälissä, kokematon teini nulikka jonka oikeanpi vapaa suomennos ATM:stä on Aikuinen Tuhka Muna..Eli toivoton tapaus
M.O.T.
- kkieds
Joo, tämä on mainio keino tappaa aikaa, jos ei keksi muuta. En ihmettele, että esimerkiksi jungfrau ja hämis ovat poistuneet palstalta käytännössä kokonaan. Niillä kun joskus jotain sanottavaakin.
- Naisasialooseri.
Minäkin viihdyn useina nimimerkkeinä.
- turpallinen
Miksi saan aina turpaani? joka paikassa.?
- Kunnian mies
Monet varmaan luulevat, että minä "trollaan", mutta olen ihan oikeasti sitä mieltä, että yli yhden miehen nussimat huorat pitäisi tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672220Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl371932Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051759Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251254Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve51242Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411055Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054