mutta duunarit ei maksa veroja, sillä heidän veronsa maksaa työnantaja.
Viljelijät maksaa verot omasta
28
143
Vastaukset
- .
Viljelijät ei maksa omasta pussista yhtään senttiä veroa, vaan kaikki viljelijöiden verot maksaa kuluttajat.
- Valehtelet..
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
- Qtamoviljelijä
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
Maatalouden harjoittajat maksavat yhteensä maataloudesta palkkatuloista muusta yritystoiminnasta himpun verran enemmän veroja kuin palkansaajat. Noista veroista noin 75% tulee muista tulonläheistä kuin maataloudesta eli palkkatuloista ja muusta yritystoiminnasta.
Mitä taas siihen tulee että "työnantaja maksaa duunareiden verot" kuten aloituksessa annettiin ymmärtää niin jos haluat nähdä tosi hämmästyneen ilmeen niin koitas duunarina jos saat jälkiverolapun vaikka 2.000 euroa niin laitat sen työnantajalle ja sanot että "maksas tuo pois kun työnantaja maksaa duunareiden verot" ... Työnantaja tilittää (ennakko)verot työnantajien ja valtion kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti mutta valitettavasti ne on duunareiden ihan itse maksettava... - Mitä itket,
Qtamoviljelijä kirjoitti:
Maatalouden harjoittajat maksavat yhteensä maataloudesta palkkatuloista muusta yritystoiminnasta himpun verran enemmän veroja kuin palkansaajat. Noista veroista noin 75% tulee muista tulonläheistä kuin maataloudesta eli palkkatuloista ja muusta yritystoiminnasta.
Mitä taas siihen tulee että "työnantaja maksaa duunareiden verot" kuten aloituksessa annettiin ymmärtää niin jos haluat nähdä tosi hämmästyneen ilmeen niin koitas duunarina jos saat jälkiverolapun vaikka 2.000 euroa niin laitat sen työnantajalle ja sanot että "maksas tuo pois kun työnantaja maksaa duunareiden verot" ... Työnantaja tilittää (ennakko)verot työnantajien ja valtion kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti mutta valitettavasti ne on duunareiden ihan itse maksettava...palstalla ihmeellista provoilua viljelijöiden veronmaksusta vuodesta toiseen, kerran vielä, VILJELIJÄT MATSAVAT VEROA SAMALLA VEROTAULUKOLLA KUIN MUUTKIN. Tyhmyytesi tulee esille duunarien veronmaksussa, kyllä työnantaja maksaa sen 2000 euroa, olet vain niin tyhmä ettet käsitä sitä..
- Qtamoviljelijä
Mitä itket, kirjoitti:
palstalla ihmeellista provoilua viljelijöiden veronmaksusta vuodesta toiseen, kerran vielä, VILJELIJÄT MATSAVAT VEROA SAMALLA VEROTAULUKOLLA KUIN MUUTKIN. Tyhmyytesi tulee esille duunarien veronmaksussa, kyllä työnantaja maksaa sen 2000 euroa, olet vain niin tyhmä ettet käsitä sitä..
Viljelijöiden tuloista vain noin 30% on peräisin maataloudesta, loppu tulee sitten palkkatuloista ja muista yrityksistä. Samassa suhteessa menevät verot.
Koitas saada se työnantaja maksamaan jälkiverolappu... Kyllähän se niin on että duunari saa palkkaa x euroa josta duunari maksaa veroa tietyn prosentin mukaan y euroa. Tosiaan vain valtiovalta ja työnantajat ovat sopineet että työnantaja tilittää duunareiden maksamat verot (ennakonpidätys) jotta valtiovallan maksutapahtumat olisivat jossakin järjellisissä määrissä... - Noh......
Qtamoviljelijä kirjoitti:
Viljelijöiden tuloista vain noin 30% on peräisin maataloudesta, loppu tulee sitten palkkatuloista ja muista yrityksistä. Samassa suhteessa menevät verot.
Koitas saada se työnantaja maksamaan jälkiverolappu... Kyllähän se niin on että duunari saa palkkaa x euroa josta duunari maksaa veroa tietyn prosentin mukaan y euroa. Tosiaan vain valtiovalta ja työnantajat ovat sopineet että työnantaja tilittää duunareiden maksamat verot (ennakonpidätys) jotta valtiovallan maksutapahtumat olisivat jossakin järjellisissä määrissä...Älähän nyt vedä hernettä nenääs! Tämähän on samanlaista provoilua mitä me maataloudesta palkkamme saavat saamme täällä lukea ja logiikka justiinsa sama. Eli kun se työnantaja maksaa palkkaa työntekijälleen ja sillä rahalla tämä työntekijä maksaa sen jälkiveronsa, voidaan yksinkertaistaen sanoa et se työnantajahan sen veron maksaa.
Yhtä tyhmää on väittää veronmaksajien maksavan maajussien verot! - Maan tyhmä
Qtamoviljelijä kirjoitti:
Viljelijöiden tuloista vain noin 30% on peräisin maataloudesta, loppu tulee sitten palkkatuloista ja muista yrityksistä. Samassa suhteessa menevät verot.
Koitas saada se työnantaja maksamaan jälkiverolappu... Kyllähän se niin on että duunari saa palkkaa x euroa josta duunari maksaa veroa tietyn prosentin mukaan y euroa. Tosiaan vain valtiovalta ja työnantajat ovat sopineet että työnantaja tilittää duunareiden maksamat verot (ennakonpidätys) jotta valtiovallan maksutapahtumat olisivat jossakin järjellisissä määrissä...ei ymmärrä verotuksesta mitään ja ei nyt jaksa kaikkea sille selittääkään.
- tämä siis
Maan tyhmä kirjoitti:
ei ymmärrä verotuksesta mitään ja ei nyt jaksa kaikkea sille selittääkään.
tuolle kuutamoviljelijälle
- -
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
-
- Tyypillinen maajussi
Kyllä se ihan vitun selkeä juttu,että ihan omilla ellei pankista lainatuilla rahoilla nuo verot maksellaan.
Se on kommunistin ihan turha tulla kommunistin paskaa länkyttämään. - Siinä
Mitä itket, kirjoitti:
palstalla ihmeellista provoilua viljelijöiden veronmaksusta vuodesta toiseen, kerran vielä, VILJELIJÄT MATSAVAT VEROA SAMALLA VEROTAULUKOLLA KUIN MUUTKIN. Tyhmyytesi tulee esille duunarien veronmaksussa, kyllä työnantaja maksaa sen 2000 euroa, olet vain niin tyhmä ettet käsitä sitä..
meillä oikea järjen jättiläinen!
- ---
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
---
- ,,,,,,,,
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
,,,,,,
- -------------
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
-------------
- ---
---
- ---
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
---
- ----
Valehtelet.. kirjoitti:
viljelijät maksavat jopa enemmän veroa kuin palkansaajat keskimäärin..
---
- maausko.
Täytyy kyllä sanoa kun olen viljan viljelyn lisäksi palkkatöissä että kyllä palkkakuitissani on tulot ilmoitettu ensin verotomana ja sitten ennakon pidätys , verortissa olevan prosentin mukaan. Eli 15€ tuntipalkka tekee kahden viikon tilissä 2700€ josta työnantaja suorittaa ennakonpidätyksen ja tilittää rahat verottajalle. Jos sitten osoittautuu että ennakot olivat liian pienen pitää lopullisessa verotuksessa maksaa lisää, itse.
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
taas törsä heitti kunnon mönjät housuihinsa ,se on fakta ettei maatiainen maksa veroo senttiikään eihän työtulosta veroo maksella ,mutta kuluttamas törsäke on veroeuroi naama luimus onneton törsäke se on,,,
- menisit töihin
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:
taas törsä heitti kunnon mönjät housuihinsa ,se on fakta ettei maatiainen maksa veroo senttiikään eihän työtulosta veroo maksella ,mutta kuluttamas törsäke on veroeuroi naama luimus onneton törsäke se on,,,
arska täältä mesomasta
- ei se
menisit töihin kirjoitti:
arska täältä mesomasta
mee
- Qtamoviljelijä
"viljan viljelyn lisäksi palkkatöissä että kyllä palkkakuitissani on tulot ilmoitettu ensin verotomana ja sitten ennakon pidätys , verortissa olevan prosentin mukaan."
Sama vika rahikaisella. Tai siis ilmaisisin asian toisin. Palkkakuitissani on ensin palkkani bruttona ja sitten siinä on työnantajan palkastani tekemät ns vähennykset eli eläkemaksut, työttömyysvakuutusmaksut ja verot jotka työnantaja valtion kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti pidättää bruttopalkastani ja tilittää valtiolle. Jos jossakin vaiheessa vuotta huomaan että olen maksanut tarpeeksi sille vuodelle ja haen muutos prosenttiin=0 niin sen jälkeen työnantaja kiltisti maksaa minulle tuon bruton. - Yksinkertaisemmin..
Qtamoviljelijä kirjoitti:
"viljan viljelyn lisäksi palkkatöissä että kyllä palkkakuitissani on tulot ilmoitettu ensin verotomana ja sitten ennakon pidätys , verortissa olevan prosentin mukaan."
Sama vika rahikaisella. Tai siis ilmaisisin asian toisin. Palkkakuitissani on ensin palkkani bruttona ja sitten siinä on työnantajan palkastani tekemät ns vähennykset eli eläkemaksut, työttömyysvakuutusmaksut ja verot jotka työnantaja valtion kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti pidättää bruttopalkastani ja tilittää valtiolle. Jos jossakin vaiheessa vuotta huomaan että olen maksanut tarpeeksi sille vuodelle ja haen muutos prosenttiin=0 niin sen jälkeen työnantaja kiltisti maksaa minulle tuon bruton.sanoen, työnataja maksaa..
- hämm
Yksinkertaisemmin.. kirjoitti:
sanoen, työnataja maksaa..
No senverran täytyy maajussina oikaista, että työnantaja suorittaa ennakonpidätyksen palkasta, ja lopullinen vero selviää veropäätöksestä, voi tulla palautusta, tai on maksettava lisää. (ns.mätkyjä)
Sama käytäntö on jusseilla, on vain ennakkoverolaput joita maksellaan pitkin vuotta, ja veropäätöksessä selviää lopullinen vero. - No, se ei muuta
hämm kirjoitti:
No senverran täytyy maajussina oikaista, että työnantaja suorittaa ennakonpidätyksen palkasta, ja lopullinen vero selviää veropäätöksestä, voi tulla palautusta, tai on maksettava lisää. (ns.mätkyjä)
Sama käytäntö on jusseilla, on vain ennakkoverolaput joita maksellaan pitkin vuotta, ja veropäätöksessä selviää lopullinen vero.sitä että työnantaja maksaa, kerää rahat mm viljelijöiltä..
- Qtamoviljelijä
No, se ei muuta kirjoitti:
sitä että työnantaja maksaa, kerää rahat mm viljelijöiltä..
Työnantaja tilittää, työntekijä maksaa kukin palkastaan omat veronsa. Tai yritä lykätä jälkiverolappu työnantajalle että "maksas toi pois".
- Tukijussit
Qtamoviljelijä kirjoitti:
Työnantaja tilittää, työntekijä maksaa kukin palkastaan omat veronsa. Tai yritä lykätä jälkiverolappu työnantajalle että "maksas toi pois".
palkkatyöstä mitään veroa maksele,verovuoden tappiota yhteiskunnalle kuuluvilla verorahoilla tasataan,tosin osinkotulo ensin.
- Onko3
tuossa edellä esimerkki poloisten matematiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483