Ilonan henkilökunta

tampaxxi

Vaihtakaa jo niitä portsareita siellä ovella.Ulkona kuin tamppoonin narut.

95

4652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat

      Ei ole tarvetta vaihtaa, parasta A-laatua. tampaxi vois katsoa peiliin ja pysytellä kotona vähän aikaa.

      • paskat1

        Ehkä yksiä maailman surkeimpia, jollain se urea vaan virtaa myös päässä


    • 534yhgf

      Naurettavia pellejä.Joka toinen lause oli kun ilona tuli lappeenrantaaan niin "ollaan Lappeenrannan uusimman yökerhon pokeja".

    • asiakaspalvelijat

      Eikös nuo samat naamat oo aina notkuneet sen uusimman ja tuoreimman yökerhon ovella viimoset 10 vuotta. Voisivat kyllä meikäläisenkin mielestä muistaa että myös portsarit ovat vain ihmisiä. Samaa mieltä aloittajan kanssa.

      • joneriksu

        Ei haittaa vaik ootte uusismman yökerhon pokeja.Mun faijalla o enemmä fyrkkaa ku teidän mutseilla yhteensä.


      • vexxeli
        joneriksu kirjoitti:

        Ei haittaa vaik ootte uusismman yökerhon pokeja.Mun faijalla o enemmä fyrkkaa ku teidän mutseilla yhteensä.

        Meidän äiti tekeekin kaikkien ilonan portsareiden ruuat.


      • VIKKE 5
        vexxeli kirjoitti:

        Meidän äiti tekeekin kaikkien ilonan portsareiden ruuat.

        mINUN ISI TEKI KAIKKI iLONEN PORTSARIT


    • 15+2

      Samaa mieltä. On Lappeenrannassa parempaakin kaartia portsarikunnassa olemassa!

      • utelia.s

        Mistä löytyy parempia ? :D


      • 11+15
        utelia.s kirjoitti:

        Mistä löytyy parempia ? :D

        Old Parkissa on ainakin minun osaltani ihan hyviä kokemuksia.


    • milfhunter879

      musta ilonassa on ihan ok poket,ei valittamista tähän mennessä

    • Jusu-Vm-81

      Ainakin viimeksi kun itse kävin ko.paikassa niin kaverit tuntuivat olevan todella ylimielisiä Pellejä, mutta omasta käynnistäni on jo pari vuotta aikaa, koska palvelu oli niin tylyä..Harmi sinänsä kun paikka olisi muuten ollut ihan viihtyisä noin puitteiltaan....

      • henkivartija27

        Arvatkaa kenen suusta kuultuna useamman kymmenen kertaa "minä olen ilonan turvallisuusvastaava"?


      • kokoekooo
        henkivartija27 kirjoitti:

        Arvatkaa kenen suusta kuultuna useamman kymmenen kertaa "minä olen ilonan turvallisuusvastaava"?

        No anna edes vinkki?


      • 545545
        henkivartija27 kirjoitti:

        Arvatkaa kenen suusta kuultuna useamman kymmenen kertaa "minä olen ilonan turvallisuusvastaava"?

        Turvallisuusvastaava on jokaisessa taloyhtiössä.Eiköhän se kaveri ole ihan normaali "poke" joka on vain märissä unissa nähnyt olevansa Tarja Halosen turvallisuusvastaava.


      • GouGaart
        545545 kirjoitti:

        Turvallisuusvastaava on jokaisessa taloyhtiössä.Eiköhän se kaveri ole ihan normaali "poke" joka on vain märissä unissa nähnyt olevansa Tarja Halosen turvallisuusvastaava.

        Sittenhän siinä on vähän samanlaista ajatuksenvirtaa, kuin teikäläisessä, paitsi sinulla on ne märät unet vasta edessäpäin :D


      • gougaart 2
        GouGaart kirjoitti:

        Sittenhän siinä on vähän samanlaista ajatuksenvirtaa, kuin teikäläisessä, paitsi sinulla on ne märät unet vasta edessäpäin :D

        gougaartti o märkäkorva


      • GouGaartti
        gougaart 2 kirjoitti:

        gougaartti o märkäkorva

        Pahempi solvaus voisi olla vain jonkinasteinen haistattelu :D Saitko apua jostakin tun heiton kehittelyyn? Ainiin, eihän tollasella voi kavereita olla ja vanhempiakin hävettää, kun dorkan menivät siittämään :D


      • 123ghhj

        Eiks Ilona vasta tuossa kesällä auennut..


    • Skökkendahl

      Heh. Huvittavinta tässä on se, että samat häiriköt kitisevät tällä palstalla, kun eivät saa sikailla ravintolassa mielensä mukaan. Ei kai se portsarin vika ole, jos asiakas on niin typerä, ettei sitä voi sisälläkään pitää.
      Sama typerys metelöi sitten pitkin kyliä ja luulee ihan aidosti, että saa vielä potkut järkättyä kaikille ovimiehille. Harmi vaan, ettei kukaan täysipäinen ota vakavasti tuota huutelua :)

      • komps

        Komppaan edellistä!


      • vakiasiakas

        Siinä vaiheessa, kun ottaa nettiärsytyksen sydämelleen, niin kannattaa vakavasti miettiä olenko oikeassa ammatissa. Ohje älä kommemtoi näitä ja yritä hymyillä juopoille, sinäkin olet joskus ollut kännissä ja et niin viisas.


      • Skökkendahl
        vakiasiakas kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun ottaa nettiärsytyksen sydämelleen, niin kannattaa vakavasti miettiä olenko oikeassa ammatissa. Ohje älä kommemtoi näitä ja yritä hymyillä juopoille, sinäkin olet joskus ollut kännissä ja et niin viisas.

        Siinä vaiheessa, kun sait päähäsi, että olisin itsekkin portsari, niin olisit kuitenkin edes kerran lukenut edellisen kirjoitukseni uudelleen. Ehkä olisit saanut selville, että tällaista mainintaa ei tekstissä esiinny ;)


      • 758890
        vakiasiakas kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun ottaa nettiärsytyksen sydämelleen, niin kannattaa vakavasti miettiä olenko oikeassa ammatissa. Ohje älä kommemtoi näitä ja yritä hymyillä juopoille, sinäkin olet joskus ollut kännissä ja et niin viisas.

        Minä uskon portsariin,kaikki valtiaaseen ovimikkoon,joka söi drinkkilippuja ja paskansi vip-kortteja,joka osasi kaikki itsepuolustuslajit ja n***i kylän naiset,se minun ylin ystävä on.


      • KuuraKorva
        758890 kirjoitti:

        Minä uskon portsariin,kaikki valtiaaseen ovimikkoon,joka söi drinkkilippuja ja paskansi vip-kortteja,joka osasi kaikki itsepuolustuslajit ja n***i kylän naiset,se minun ylin ystävä on.

        Kamppailu-urheilulla ja itsepuolustuslajeilla on iso ero ;)


      • tietämätön 88
        KuuraKorva kirjoitti:

        Kamppailu-urheilulla ja itsepuolustuslajeilla on iso ero ;)

        On tosissaan.Kuurakorva vois selittää et miten ne eroaa toisistaan?


      • KuuraKorva
        tietämätön 88 kirjoitti:

        On tosissaan.Kuurakorva vois selittää et miten ne eroaa toisistaan?

        No annas, kun setä kertoo:

        Itsepuolustuslajeilla on ominaista opittujen tekniikoiden hyödyntäminen oman, tai toisen henkilön fyysisen koskemattomuuden suojaamiseksi.

        Kamppailulajit ovat puolestaan lähinnä kilpailemistarkoitukseen kehitetyjä.

        Tässä, näin muutamalla sanalla kerrottuna. Kilttinä poikana, ongit sitten enemmän tietoa aiheesta muilta foorumeilta, jookos?


      • poliisipatu
        KuuraKorva kirjoitti:

        No annas, kun setä kertoo:

        Itsepuolustuslajeilla on ominaista opittujen tekniikoiden hyödyntäminen oman, tai toisen henkilön fyysisen koskemattomuuden suojaamiseksi.

        Kamppailulajit ovat puolestaan lähinnä kilpailemistarkoitukseen kehitetyjä.

        Tässä, näin muutamalla sanalla kerrottuna. Kilttinä poikana, ongit sitten enemmän tietoa aiheesta muilta foorumeilta, jookos?

        Luuletko että "kamppailulajien" harrastajien tekniikat eivät pure itsepuolustuksessa?Lähes kaikissa lajeissa on kilpailua sekä niissä kilpailulajeissa reenataan myös kadulla käytettäviä tekniikoita.Luultavasti olet sinisilmäinen järjestyksenvalvoja joka ei ole nähnyt joutsenoa pitemmälle maailmaa.


      • KuuraKorva
        poliisipatu kirjoitti:

        Luuletko että "kamppailulajien" harrastajien tekniikat eivät pure itsepuolustuksessa?Lähes kaikissa lajeissa on kilpailua sekä niissä kilpailulajeissa reenataan myös kadulla käytettäviä tekniikoita.Luultavasti olet sinisilmäinen järjestyksenvalvoja joka ei ole nähnyt joutsenoa pitemmälle maailmaa.

        Ei jutella enää, jooko?


      • 6546654
        KuuraKorva kirjoitti:

        Ei jutella enää, jooko?

        Onpahan pieni elämä jollakii.Työvuoron jälkee nopeasti yöllä katsomaan saako palautetta omasta työstä.Hyvää duunia=)


      • 00099
        6546654 kirjoitti:

        Onpahan pieni elämä jollakii.Työvuoron jälkee nopeasti yöllä katsomaan saako palautetta omasta työstä.Hyvää duunia=)

        Poke vastaan muu maailma netti kiistelyssä.Piti tämäkin päivä kokea.


      • KuuraKorva
        00099 kirjoitti:

        Poke vastaan muu maailma netti kiistelyssä.Piti tämäkin päivä kokea.

        Voi sinua pikku äpärää. Elelet omassa piskuisessa huushollisasi ja olettelet asioita, tuntematta faktoja vähääkään.
        Ainut seikka johon hätäpäissäsi pystyit enää takertumaan, oli tuo olettamus, että olisin portsari. Suotta minä sitä sinulle tolkuttaisin, että näin ei asia ole, koska metelöivä lapsi puolustautuu ainoastaan huutamalla päälle ja tuskin sitä kukaan jaksaa.

        En tiedä taustojasi kamppailulaijeihin rinnastettavassa urheilussa, mutta sen tiedän, että filosofiasi tällä saralla on niin retuperällä, että "mustavyökaratessa" lienee omiaan kuvaamaan tätä käsitettä.


      • 54235524
        KuuraKorva kirjoitti:

        Voi sinua pikku äpärää. Elelet omassa piskuisessa huushollisasi ja olettelet asioita, tuntematta faktoja vähääkään.
        Ainut seikka johon hätäpäissäsi pystyit enää takertumaan, oli tuo olettamus, että olisin portsari. Suotta minä sitä sinulle tolkuttaisin, että näin ei asia ole, koska metelöivä lapsi puolustautuu ainoastaan huutamalla päälle ja tuskin sitä kukaan jaksaa.

        En tiedä taustojasi kamppailulaijeihin rinnastettavassa urheilussa, mutta sen tiedän, että filosofiasi tällä saralla on niin retuperällä, että "mustavyökaratessa" lienee omiaan kuvaamaan tätä käsitettä.

        Tais osua ja upota.


      • KuuraKorva
        54235524 kirjoitti:

        Tais osua ja upota.

        Äpärä saa nekkuunsa kun seuraavaksi tulet vastaan.Katotaan miten karatekan käy.


      • KuuraKorva
        KuuraKorva kirjoitti:

        Äpärä saa nekkuunsa kun seuraavaksi tulet vastaan.Katotaan miten karatekan käy.

        Ihan hyvä yritys, mutta minä en vetele tuollaista ameebaa nekkuun, koska on tähdellisempääkin tekemistä.
        Ihme ja kumma, että nuo antipatiat portsareita kohtaan on niin vahvoja kohdallasi, vaikka vaikutat tosi hyvältä ja rennolta tyypiltä :D


    • Iida

      Eihä siellä ole kenenkään pakko käydä.Ollos hyvä ja menee sinne missä on hyvät poket ja hyvä palvelu.
      Itselläni ei pahaa sanottavaa kenestäkään,ei se ole helpoin duuni mutta jonkun sekin on tehtävä.

    • Sisäpiiri 2011

      Ei tietenkään ole, mutta tietty palvelutaso olisi varmasti syytä pitää yllä asikkaiden keskuudessa muuallakin kuin siellä on omassa Sisäpiirissä

      • pistivaan

        Hassua et "Jusu-vm -81" kävi siel pari vuotta sitten, kun ei koko paikkaa ees ollutkaan vielä.


    • mrBostik

      Jusu veti liimaa jo kouluaikoina, tiedän pellen.

    • Jusu-Vm-81

      Ikävä kyllä taisin jo tuohonkin aikaan tiukasti puskea töitä menemään kun sinä vielä niistit sitä liimas(kin) nenään...Toivottavasti olet tähän päivään mennessä päässyt noista pahoista tavoistasi eroon...

      • mr889

        Onhan nämä poket saanu jo varotuksia koska valitettu ihan johtoportaaseen asti.Päättömien porttikieltojen jakelusta on tullut ainakin valituksia.Parhaimmat on kuulema jaettu siten että kaverit ei ole ikinää käyneet koko ravintolassa niin porttikiellot päällä.


      • Gylliver
        mr889 kirjoitti:

        Onhan nämä poket saanu jo varotuksia koska valitettu ihan johtoportaaseen asti.Päättömien porttikieltojen jakelusta on tullut ainakin valituksia.Parhaimmat on kuulema jaettu siten että kaverit ei ole ikinää käyneet koko ravintolassa niin porttikiellot päällä.

        Heh. Soitteleeko ne johtajat sulle perään, että "nyt kyllä sai kaljupää sellaisen ripityksen, että oppii varmasti tavoille"?

        Missä faktat? Kaverit kertoi? Luit netistä? Näit unta? :D


      • Steppikake
        mr889 kirjoitti:

        Onhan nämä poket saanu jo varotuksia koska valitettu ihan johtoportaaseen asti.Päättömien porttikieltojen jakelusta on tullut ainakin valituksia.Parhaimmat on kuulema jaettu siten että kaverit ei ole ikinää käyneet koko ravintolassa niin porttikiellot päällä.

        Hei P''''ahousu. Mihin hävisit ? :D


    • mr998

      Paljon orgasmeja ja pinaattia. Eli tarkoitan siis kovaa työtä ja hikeä

    • gilleb

      Kummassakin Lpran S-yökerhossa **ttumaiset poket, olen saanut erittäin epäystävällisiä kommentteja jo sisään tullessa vaikka aina olen käyttäytynyt niin kuin kuuluukin. Naama norsunvitulla ja silleen. Ei tarvitse tulla uudestaan, tiedän myös paikkoja joissa osataan arvostaa asiakkaita, etenkin niitä, jotka ei aiheuta harmia.

    • Historia nyt

      Niinhän se on ollut jo aikojen alusta: niistä jotka eivät pääse poliisikouluun tulee vartijoita, ja niistä ketkä eivät kykene vartijan hommiin tulee pokeja. Ja pokeilla nousee ne steroidit päähän yhtä aikaa pissin kanssa kun saavat toteuttaa omaa sisäistä Hitleriään kurkkimalla teinityttöjen papereita ja jaella porttikieltoja, joita nyt saa omaan puulaakiinsa antaa vaikka jäätelöbaarin myyjä. Voi huokaus ja kyynel. Muutama vuosi lisää niin uudet nuoret pullistelijat ovat korvanneet nämä sankarit, ja sitten mietitään heidän kollektiivista idiotismia.

      • Hötöntöttö

        Tämä maa olisi kyllä hyvissä käsissä, jos sinusta tulisi diktaattori. Viisaus on lahjasi :D


      • ompatärkeäduuni

        Tämä ovella seisova tyyppi ei oikeasti saa antaa porttikieltoa kenellekään, ainoastaan poistaa asiakas tai evätä sisäänpääsy johon tietysti tulee olla hyvä perusteltu syy jota voi kysellä sitten vaikkapa seuraavana päivänä ravintolan omistajataholta/sen edustajalta, yleensä ne tietää näiden ovenaukojien ja sulkijoiden äo-n ainakin suuremmissa kaupungeissa, pienissä kuten Lpr voi olla hanklalampaa saada vastaava ymmärtämään että "salibandykaverisi" on mikä on,uskomatonta se että tässä maailmassa jossa nyt toi ovella seisominen ei todellakaan ole juuri mitään kokoneisuutta ajaterllen niin se on noinkin isoa juttu joilekin ja että nämä ovimikot tekevät siitä noin sioa, aivan sairasta.


      • Gylliver
        ompatärkeäduuni kirjoitti:

        Tämä ovella seisova tyyppi ei oikeasti saa antaa porttikieltoa kenellekään, ainoastaan poistaa asiakas tai evätä sisäänpääsy johon tietysti tulee olla hyvä perusteltu syy jota voi kysellä sitten vaikkapa seuraavana päivänä ravintolan omistajataholta/sen edustajalta, yleensä ne tietää näiden ovenaukojien ja sulkijoiden äo-n ainakin suuremmissa kaupungeissa, pienissä kuten Lpr voi olla hanklalampaa saada vastaava ymmärtämään että "salibandykaverisi" on mikä on,uskomatonta se että tässä maailmassa jossa nyt toi ovella seisominen ei todellakaan ole juuri mitään kokoneisuutta ajaterllen niin se on noinkin isoa juttu joilekin ja että nämä ovimikot tekevät siitä noin sioa, aivan sairasta.

        Onko sulla sellainen olo, että olet uhrin asemassa? Mitä teet muuten itse työksesi?


      • 5454543
        Gylliver kirjoitti:

        Onko sulla sellainen olo, että olet uhrin asemassa? Mitä teet muuten itse työksesi?

        Kukaan ei ole seppä syntyessään työssään.


      • Gylliver
        5454543 kirjoitti:

        Kukaan ei ole seppä syntyessään työssään.

        Vastailetko aina kysymyksiin eri tavalla, mitä kysymyksen funktio on? Aika kumma juttu. Mihinhän tehtävään työelämä tuollaisen nerokkuuden vielä saakaan hyödynnettyä :D


    • Ylöspäin

      Up

    • uranihuipulaolenpoke

      Portsari
      Hikipedia
      Loikkaa: valikkoon, hakuun
      ”Ei asu täällä”
      ”Väärät lenkkarit”
      ”Sovitaanko että sinä oot vahtimestari ja minä oon maailmanmestari?”
      ~Matti Nykänen
      Portsari on iso mies tai apina,[1] jonka habitaattia ovat ravintoloiden ovenpielustat.[2] Hän seisoo oven edessä ja näyttää pahalta. Lisäksi portsari näyttää pahalta ja käskee ihmisten jonottaa. Oli ihmisiä menossa ravintolaan sitten kuinka monta tahansa.

      Portsarin tarkoituksena ei ole tehdä ravintolaillasta miellyttävää. He eivät yritä saada asiakkaita tulemaan ravintoloihin.[3] He estävät asiakkaita tulemasta sisään.[4] Vaikka ravintola olisi menossa konkurssiin, portsari ei lauhdu. Hän ei yritä saada lisää edes niitä selviä asiakkaita. Hän ainoastaan estää mielestään epämiellyttäviä asiakkaita pääsemästä sisään.[5]

      Portsari asettaa alaälykkyysrajan ravintoloihin pääsemiseksi. Pääset sisälle vain jos olet ovelampi kuin portsari.[6] Tämä tarkoittaa sitä, että jos portsari sanoo että sinulla on väärät kengät[7] sinulla onkin repussasi uudet. Ja taskussasi on myös solmio, kauluspaita ja rusetti. Tosin ongelmana on se, että portsari päättää että olet "liian humalassa". Jos nimittäin vastustat millään lailla tätä päätöstä[8]alat automaattisesti "käyttäytymään häiritsevästi". Ja tämä tarkoittaa sitä että et pääse sisään ravintolaan. Portsarilla on myös oikeus evätä sisäänpääsysi jos tunnet "vääriä" ihmisiä ja olet joskus näyttäytynyt julkisesti näiden "väärien" henkilöiden seurassa.

      Eikä siinä vielä kaikki. Olennaisinta on muistaa antaa portsarille rahaa.[9] Tätä kutsutaan "narikkamaksuksi", jota kerätään sillä varjolla että haluat jättää takkisi tai alushoususi vaatenaulakkoon kenen tahansa varastettavaksi.[10] Tämä kerätään vaikka sinulla ei olisi takkia.[11] Japanista on tullut myös tänne suomeen villitys portsareille, että porsarit harrastaisivat judoa, jolloin heitettävät olisi helpompi heitää ja rahaakin siinä helpommin tulisi. Tämä ei kuitenkaan paljoa auta, sillä muutkin ihmiset ovat alkaneet oppia sitä ja nykyään asiakkaat voivat heittää itse itsensä ulos, joten portsarit ovat sukupuuttoon kuoleva laji ihan parin kuukauden kuluessa.


      --------------------------------------------------------------------------------

    • Ylöspäin

      Up

      • Alaspäin

        Down


      • köyhä 90
        Alaspäin kirjoitti:

        Down

        8 euroa jouluna sisälle.Hyvää joulua kiskurit!


      • pastoriMennander
        köyhä 90 kirjoitti:

        8 euroa jouluna sisälle.Hyvää joulua kiskurit!

        Mene töihin, niin saat vähän hiluja taskuun luuseri


      • 656356
        pastoriMennander kirjoitti:

        Mene töihin, niin saat vähän hiluja taskuun luuseri

        Ahneella on paskanen loppu.Taitaa olla budjetit miinuksella ku pitää rahastaa joka paikasta.


      • PastoriMennander
        656356 kirjoitti:

        Ahneella on paskanen loppu.Taitaa olla budjetit miinuksella ku pitää rahastaa joka paikasta.

        Köyhällä on paskanen loppu. Meinaatko, että ihan huvikseen kukaan pyörittää ravintolaa? Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan...


      • ex.asiakassss
        PastoriMennander kirjoitti:

        Köyhällä on paskanen loppu. Meinaatko, että ihan huvikseen kukaan pyörittää ravintolaa? Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan...

        Samaan paskaan on uponnut ilonakin.Vessat tukkeessa,oksennukset jaksetaan hädin tuskin siivota pois ja k-20 ikäraja tarkoittaa vissii sitä et yli kakskymppiset ei sisää pääse.


    • oppoop

      Kumma homma et samat työntekijät saa paskaa niskaa eikä muista baareista ole kritiikkiä ollenkaa.Pakko lähtee tarkastaa onks ne ovimikot niin onnettomia.

    • ?

      Onkohan tässä asiassa tapahtunut yhtään edistystä ja tällä edistyksellä tarkoitan parempaa palvelua ja suhtautumista maksaviin asiakkaisiin....

      • terter231

        Lappeenrannan yöelämä muuttuu.Ei ole muuttunut mihinkään.Taso laskenut huimasti ja nykysi 18v porukka pyörii sisällä myös.


      • t: 18v porukka
        terter231 kirjoitti:

        Lappeenrannan yöelämä muuttuu.Ei ole muuttunut mihinkään.Taso laskenut huimasti ja nykysi 18v porukka pyörii sisällä myös.

        Terter voisi nyt pysyä kotona vähän aikaa. Jos taso vähän nousisi sen ansiosta.


    • 77777777777777777777

      Onko palvelun taso muuttunut paremmaksi?

    • Isoleuka

      Kiva paikka on muuten mutta nämä kaksi ovitolloa pilaa koko paikan maineen. Isoleuka on niin hemmetin ylimielinen ja tää "alahuuli kuin pajatsonkuppi" ei oo sitten ikinä hyvällä päällä kun se kerran elämässä oli saanut naisen ja nyt sekin on jättäny ni mie mökötän ku tuntuu nii pahalta. Onhan tää väärä paikka arvostella, mutta harmittaa oikeasti paikan puolesta.

    • Optiot?

      Mutta voihan se olla et se yrittää saada sillä pajatsonkupillaan aina vähän enemmän tippiä

    • Ilonapaska

      Viikonloppuna seurasin sivusta, kun nämä kaksi tolloa kävi syyttömän miehen kimppuun ja retuutti miestä pihalle. V..tu jos minuun kiinni kävisi syyttä, niin käräjillä nähtäs.
      V..n paskapäät kuvittelevat 8 euron tuntipalkalla olevansa jotain poliiiseita.
      Menkööt vaikka tatamille nussimaan toisiaan perseeseen, jotta päässä oleva kusi haihtuisi kaljun läpi.

      • Kanta-asiakas

        Itsekkin olin juuri lähdössä pois Ilonasta, kun portsarit retuutti kaveria pihalle. Mielestäni hän ei tehyt mitään sellaista, minkä takia häntä kahden portsarin toimesta retuutettiin pihalle. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun näin on tapahtunut.
        Olen kuullu että valituksia portsareiden toiminnasta on mennyt useampaan kertaan korkeammallekkin taholle.
        Mikäli baari haluaa säilyttää suhtkot kunniallisen maineen, niin kannattaisi vaihtaa ainakin portsareiden suhteen firmaa.


      • ex.asiakas56
        Kanta-asiakas kirjoitti:

        Itsekkin olin juuri lähdössä pois Ilonasta, kun portsarit retuutti kaveria pihalle. Mielestäni hän ei tehyt mitään sellaista, minkä takia häntä kahden portsarin toimesta retuutettiin pihalle. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun näin on tapahtunut.
        Olen kuullu että valituksia portsareiden toiminnasta on mennyt useampaan kertaan korkeammallekkin taholle.
        Mikäli baari haluaa säilyttää suhtkot kunniallisen maineen, niin kannattaisi vaihtaa ainakin portsareiden suhteen firmaa.

        Valituksia suoraan linjajohtajalle tai korkeammalle taholle.Muutama portsari pihalle ketkä tuo henkilökohtaiset asiat työmaalle joka näkyy työnteossa.


      • Sgiekuralenkki
        Kanta-asiakas kirjoitti:

        Itsekkin olin juuri lähdössä pois Ilonasta, kun portsarit retuutti kaveria pihalle. Mielestäni hän ei tehyt mitään sellaista, minkä takia häntä kahden portsarin toimesta retuutettiin pihalle. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun näin on tapahtunut.
        Olen kuullu että valituksia portsareiden toiminnasta on mennyt useampaan kertaan korkeammallekkin taholle.
        Mikäli baari haluaa säilyttää suhtkot kunniallisen maineen, niin kannattaisi vaihtaa ainakin portsareiden suhteen firmaa.

        Mihinkäs se meno firmaa vaihtamalla muuttuis?


    • Angel of Death

      Minkäs firman palveluksessa, nää shootfighting namupojat on hommissa?

    • gaylord656

      Olipahan taas naamat rullalla gayfight pojilla eilen.Ottakaa lopputili jos noin raskasta.

      • 6756kake

        Eipä hirveästi ollut porukkaa.Piti menä sinne missä ihmiset oli.Nyrpeätä henkilökuntaa.


      • 567opportti
        6756kake kirjoitti:

        Eipä hirveästi ollut porukkaa.Piti menä sinne missä ihmiset oli.Nyrpeätä henkilökuntaa.

        Teinimesta nykysin.


      • topples
        567opportti kirjoitti:

        Teinimesta nykysin.

        top 3 poket Lappeenranta?


    • gm asiakas

      Joo aika teinimesta on!Sisään pääsee pärstän mukaan?Eli ikärajat ei pitäny vaikka piti olla aikuisten paikka.

      • 75674367

        Näköjään ihmiset hylänneet jo ravintolan ku perjantaina aivan tyhjä.


      • pää täysi
        75674367 kirjoitti:

        Näköjään ihmiset hylänneet jo ravintolan ku perjantaina aivan tyhjä.

        Heh, vai tyhjä. Porukkaa oli aivan tarpeeksi.


      • terveisin jp
        pää täysi kirjoitti:

        Heh, vai tyhjä. Porukkaa oli aivan tarpeeksi.

        vitsi vitsi vitsi.ei siel ollu ketää


    • Pettynyt nainen 27

      Onpahan kuollut paikka.Onneksi kohta avautuu uusi yökerho niin saa vaihtaa paikkaa.

      • clubbaaja89

        Täällä myös odotellaa uutta clubia!


    • kutittelija55

      Mikäs mahtaa olla tämä uusi yökerho ja mihin se tulee?

      • bilis999

        Biljardilappeen entisiin tiloihin tulee kuulema yökerho


      • joopelis99

        Old Cock, laajenee isommaksi kun wiltsukin.


      • 867867867867
        joopelis99 kirjoitti:

        Old Cock, laajenee isommaksi kun wiltsukin.

        Alkaako wiltsussakin remontti.Onkohan old cock isoin ravintola kompleksi kun yökerho aukeaa?


    • matildaaa

      Old Parkissa on uutta verta. Siistin oloinen ja maanläheinen nuorimies! Kiitos hänelle turvallisesta illasta :))

      • varamies67

        Paikallinen yritys tehnyt järjestyksenvalvonnasta tarjouksen.Saa nähdä vaihtuuko poikien tilalle miehiä.


      • eitodvaihtoehtoja
        varamies67 kirjoitti:

        Paikallinen yritys tehnyt järjestyksenvalvonnasta tarjouksen.Saa nähdä vaihtuuko poikien tilalle miehiä.

        Taitaa olla vaan huonoja vaihtoehtoja.

        Kirjoituksesta päätellen laatu ei ainakaan parane.


    • And Up We Go

      Nostatusta

    • j.zaza

      up yours !

    • Timo1982

      Veikkaan, että alkaa paikka mennä hitaasti nurin jos portsarit mielivaltaisesti valitsee asiakkaitaan ja pahoinpitelee avuttomia! Muutenkin käytös on pentumaista, mutta eipä niillä monella taida ikääkään olla kuin hitusen yli baarin asettaman ikärajan:D Olenpa kuullut heidän lyövän naisiakin!! Ravintolapäälikön kuuluisi puuttua asiaan ja antaa kenkää parille hepulle! Kaikki eivät sielläkään asiattomia ole ja veikkaan, että kaikilla siellä käyneillä on melko selkeä kuva ketä tarkoitan.

    • Ilonaan

      Miten tuonne pääsis töihin? Kiinnostais aika kovasti, kun sais kerrankin sellasen viran mistä vois olla ylpee ja kaikki kunnioittais.
      Luulen et olisin sopiva sinne kun kerran suunnittelin et olisin aloittanu salilla käynnin ja miutakii kiusattiin koulussa. Ei vaan taida ehtiä enää käyä portsarin tutkintoa kun on tota ikää jo sen verran(ei jaksais enää monen vuoden koulutusta! )

      • Röpökkä

        Mieti nyt kuitenkin vielä, josko tekisit vielä portsarin hommiakin simppelimpää duunia.
        Sitten, kun ymmärät sanan"virka" merkityksen, niin on aika jatkaa eteenpäin :D


    • väkivaltaville

      ne on vapaaottelijoita jotka ei ole koskaan tapelleet oikeasti kadulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe