Terve! :)
Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia mesen puolelle, löytyisikö sellaisia täältä?
Olen vähän päälle kolmikymppinen nuorimies Kuopiosta, itse voit olla minkä ikäinen vaan ja kauempaakin kelpaa, kunhan osaat jutella ja et ole turhan tosikko.
Tässä on vaikea kertoa kaikkea itsestä, mutta joitakin juttuja itsestäni kuitenkin. Olen sen verran rauhoittunut jo, että koti-illat kiinnostavat baareiluja enemmän. En tykkää valehtelusta, siitä että esitetään jotain muuta kuin mitä oikeasti on ja selän takana pahan puhumisesta. Yleensäkin ilkeily sukkaa!
Sitten näitä perusjuttuja eli... telkkarista on noussut suosikkisarjoiksi esimerkiksi Lost, Rillit huurussa, Kylmä rinki ja useampi Scifi-sarja. Leffoista ovat iskeneet mm. Aliens, Battle Royale, Unelmien Sielunmessu ja Mulholland Drive. Musiikin puolella toimii puolestaan CMX, Zen Cafe, YUP ja Marilyn Manson, mutta maku on todellisuudessa paljon laajempi.
Kirpputoreja tulee kierreltyä ahkerasti, samoin pyöräiltyä. Kirppiksiltä on nurkkiin haaliutunut vanhoja pelikonsoleitakin, joten niitäkin tulee aina välillä pelailtua :)
Kaiken lopuksi paljastetaan, että olen katsonut myös BIG BROTHERIA!!! ;D
Jos noiden jälkeen vielä löytyy kiinnostusta ja ehkä useampi kohta sopii sinuunkin, niin laitahan rohkeasti kaveripyyntöä osoitteeseen deltius(a)hotmail.com . Voi samaan osoitteeseen laittaa myös normaaleja sähköpostiviestejä, jos niistä tykkää enemmän :)
Meseen kaveria :)
M31 Kuopiosta
2
208
Vastaukset
- M31 Kuopiosta
Tämä ilmoitus on vielä voimassa, erityisesti, jos löytyy edes osittain samankaltaisista asioista kiinnostuneita ihmisiä. Eikun vaan ottamaan yhteyttä! :)
- M31^
Vieläkin on voimassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504