Ensin veikkaus laittoi lisävoittoluokat lotton ja huomasi että suurimmasa osassa pelatuista riveistä on lisävoittoluokat => lottoa siis kannatti uudistaa (taloudellisesti). Seuraavaksi tullee jokeriin jotkin lisänumero systeemit ja kuponkiin ruksi jossa lukee jokerin lisävoittoluokat 0,50 euroa ja kansa ruksii ja kas jokerin hintaa nostetaan (onhan siinä sitten vakiona lisävoittoluokat ja veikkaus kerää muutaman miljoonan vuodessa lisää fyffeä!)
Pian lotto uudistuu
5
168
Vastaukset
- En tajunnu.
Jokerissa ei tarvita lisävoittoluokkia. Siinä on jo järjestelmä, ja arvonta on ihan eri periaatteella.Mietitäänpäs? Vai miten siihen nyt lisävoittoluokat nyt sitten tehtäis?
- huomasitteko
muuten sen, että kun jättivät yhden llsänumeron pois,niin
voitonmahdollisuus väheni kolmanneksella?!! - vilunkinen feikkaus
jokerissa voitaisiin ottaa käyttöön ns. onnennumero eli arvotaan yksi numero väliltä 0-9 ja jos jokerin voittavassa rivissä on ko. numero vähintään 1 kertaa (jos enemmän niin se laskettaisiin 1 kertaa) niin saisi
lisävoittoluokan, esim.
2 1 = 1 euro
3 1 = 3 euroa
4 1 = 20 euroa
5 1 = 150 euroa
6 1 = 1500 euroa
onnennumero ruksi maksaisi sitten jonkin verran, esim. 0,20 euroa - onneton lottoaja
Onkohan tuossa nettilottoamisessa jokin filunkijuttu. On nimittäin niin, että silloin kun lottosin "rautkirjassa", oli minulla joskus jotain oikein ja voitinkin. Nyt lototessani netissä, en ole voittanut kertaakaan, vaikka olen harrastanut tätä jo ainakin pari vuotta.
Pystyykö tuo arvontakone jotenkin kontrolloimaan nuo toistuvasti samat numerorivit? Epäilyttää koko homma. Samoin nuo porukkapelit. Arvotaanko nuo numerot niin, että niihin ei varmaan voittorivi osu?- TietoOnValtaa
Vinkki:
Jos pelaat samoilla riveillä viikosta toiseen niin unohda nettilottoaminen ja veikkauskortin käyttö kokonaan.
Ps. Veikkauskortti toimii samalla periaatteella kuin kauppojen bonuskortit eli kaikki toiminta rekisteröityy muistiin myöhemmin tarkasteltavaksi Feikkauksen tietokoneille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483