Suolahden palvelut vuonna 2020

Suolahti irti

Henkilökohtaisesti toivon niiden kaikkien sijaitsevan äänekosken taajamassa, koska on täysin järjetöntä ruokkia köyhää homehtunutta taajamaa näin likellä oikeaa Äänekoskea.
Suolahden ammatitaidottomat kunnan valtuutetut sössivät asiansa aikanaan ja jättivät kaiken p....n sitten avattavaksi, kun kunnat yhdistyivät.
Nyt tätä tuhon tietä tarjotaan koko suur Äänekoskelle.
Vielä ei olisi liian myöhäistä katkaista Suolahden napanuoraa.

11

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Jotakin ahistaa ja pahasti.....

    • napanuora poikki

      Seon juuri näin

    • Näin on

      Älyttömin päätös oli rakentaa suolahtisali sekä siirtää vanhainkoti suojarinteelle. Vanha vanhainkoti on rakennuksena paljon terveempi, ja nythän se on peruskorjattu käyttöön taas.

      • On se vaan kumma....

        Mitäs vikaa suolahtisalissa on? Missä monet konsertit pidettäisiin ellei siellä? Kyllä noita vanhuksia riittää molempiin päihin, dont worry!


    • tulevaisuus2020

      Ei ole enää 2020 vuonna suolahtea eikä äänekoskea, maisemointi on jo aloitettu, viimeisenä purtaan suolahdesta viinakaupan siipi, itse s-marketin puoli puretaan noin vuosi ennen viinakaupan lopettamista eli viinakauppa tulee olemaan viimeinen rakennus sen jälkeen ei ole enää muuta kuinlepikkoa ja pajukkoa, energiapuuta kasvaa pian koko ääneseutu.

      Ydinjätteitäkin vois harkita sitten ääneseudun kallioperään.

    • qwerty

      Kaikki palvelut tullaan ajanmittaan keskittämään Äänekoskelle, se on vain ajan kysymys. Vain koulut tulee jäämään.

    • koski2012

      ÄÄnekoski pitäisi liittää kokonaan uuraisiin tai saarijärveen.


      Äänekosken asukkaat ja päättäjät eivät tajuneet minkä mahdollisuuden saivat koonginkankaan, suolahden ja sumiaisten myötä.

      Kartalta koko äänekoski pois pakkoliitos uuraisiin, konneveteen , laukaaseen tai saarijärveen. Paperitehdas kuin vähentää on koko Äänekoski koko suomen ongelma ja kärkyy verorahoja muilta.


      Itse Äänekoski saarijärveen ja sumiainen ja suolahti sekä kongingangas liitettäköön konneveteen, säästyy veroeurot.

    • ökymiäs

      suolilahti

      • assi2

        änkkäkoski


    • mitä mitä

      sagnaknignok konginkangas

    • Hokkanen

      Onneksi on Sumiainen. Pakko ajaa Perslahden ohi kun ei jaksa kiertää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe