Borgåbladet ja unenlahjat

Juudas Kristus

Moi! Heräsin juuri postiluukun kolahdukseen ja odottelen kahvin valmistumista. Normaalisti olisin vielä onnellisesti nukkumassa MONTA TUNTIA, mutta kun arvon postinjakaja päätti jälleen kerran sulloa tuon Borgäbladetin postiluukusta sisään kello 3:30... Olisi edes työntänyt Uusimaan samasta luukusta, niin olisi jotain luettavaakin näinä aamuyön tunteina, ruotsia kun en osaa.

Toimitukseen olen laittanut palautetta, että en halua näitä "esittelynumeroita" vastaanottaa, joten voisivatko siirtää lehtensä muiden ilmaisjakelujen joukkoon päiväpostissa jaettavaksi, mutta armon toimitus ei ole edes vaivautunut vastaamaan asiaan. Kysymys kuuluukin, voisiko joku palstalla oleva lainoppinut kertoa, voinko tehdä ilmoituksen häirinnästä tai kotirauhan rikkomisesta, sillä mielestäni ilmaisjakelulehtien jakaminen keskellä yötä ei täytä lain vaatimuksia?

En todellakaan ole koskaan tilannut Borgåbladetia ja näiden kokemusten perusteella sitä ei tähän perheeseen tule edes tilattuna vaikka kuka vaatisi, todella ala-arvoista ja todella halpaa mainontaa tuollainen pakkotyrkyttäminen. Vaikka on pakkoruotsi, se ei tarkoita että on pakko vastaanottaa jotain ruotsinkielistä propagandaa KESKELLÄ YÖTÄ!!

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nirppa?

Ei kai auta muu kuin muurata postiluukku umpeen ja ruuvata oveen Etolan loota. Tai muuttaa asumaan seudlle, missä ei kuulu minkäänlaisia ääniä mistään.
      Mutta aihe on ihan hyvä huonon olon purkamiseksi.

• 40 talist

Miksi minulle ei tullut Bladea?voi olla että minulle kl.03.45 on aamuyö ja en ole tilannut sitä.Sinulle ky.aika on siis keskellä yötä!??

• LG

Nyt nopeasti terapiaan! Kun on näin pahasti kohdeltu ja viely jopa syrjitty. Muista pestä kätesi jos kosketit siihen lehteen. Saat vielä jonkin tartunnan!

• paskapää3333

Elikkä postiluukku kolisi puoli neljä aamulla, etkä saa enää unta.Viittaa siihen että olet työtön etkä muutenkaan tarvitse paljon yöunia, koska päivisin et tee kuitenkaan mitään. Vaikka minä heräisin puoli viideltä saan vielä hyvin unen päästä kiinni koska käyn töissä, ja olen öisin hyvin väsynyt. Postiluukku kolisi...niinpä niin, asut tietysti Kamppulassa kerrostalossa vuokralla muitten luusereitten kanssa, Tornipolulla arvaan, niin ja tietysti vuokralla.
      Koska et osaa edes sen verran ruotsia että tajuaisit edes kuvista mitään, olet luultavasti muuttanut tänne Savosta, joka selittää myös sen että luulet lehden olevan vastuussa jakeluajankohdasta. Lehti ei varmaan ole pyytänyt jakelijaa tuomaan sitä "yöllä", vaan kyseessä on jakelupuolen yrittäjä (luultavasti myös hän Savosta) joka jakaa lehtiä "keskellä yötä".

• WC-papper

BBL on niin naurettavan pieni tabloid-läpyskä, että postiluukun kolauttaminen sitä jakaessa kuulostaa tarkoitukselliselta. Sehän mahtuisi sujahtamaan luukun raosta lähes huomaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe