kemiläistä illanviettoa

9789878+097+87809870

neuvoksi muualta tulleille:jos sinut pyydetään iltaa istumaan ja juhlimaan kemiläisten luo,muista että sinulle ei tarjoilla mitään,juomat tulee olla omasta takaa,ja sinulla tulisi olla myös tarjottavaa kun menet kylää.varaudu myös siihen että saat kuunnella nuotin vierestä jodlattua karraookkea,noin kello puoli kahteen,ja sen jälkeen sinun tulee kustantaa kylästelypaikkasi isännälle ja emännälle taksi baariin.voi olla että he voivat jopa tarjota sinulle yhden pienen tuopin kunhan maksat koko laskun itse.Et tämmöstä kemissä...

8

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sää oletkin

ollu väärässä kyläpaikassa.

• stereotyyppitosikko

Niin varmaan kaikki kemiläiset ovat nyt samanlaisia kun sinulle on sattunut ikävästi.....voi tätä tyhmyyden tyhmyyttä!!!!!!!!

• Raitis.

Pitääkö sitä aina läträtä sen viinan kans?

• h54w35wt6j

Ompa typerää tekstiä :D
      Tuo ei liity mitenkään Kemiläisiin.

Mene seuraavan kerran oikeiden ystäviesi luo.

• teukkavuan kemmist

aloittaja puhuu asiaa koska niihän se on että se älähtää johon kalikka kalahtaa,ja voihan koko juttu olla keksittykin vain saadakseen ihmiset provosoitua mut kai siinä on jotain perääkin kun tuommoisia kommenteja tulee.

• 53eyj7rk68uryj

Jos homottelen sinua ja sinä suutut, niin silloinkin kalikka kalahtaa, vai?
        Hienoa logiikkaa.

Typerään aloitukseen ja yleistykseen tulee aina jos jonkinlaisia kommentteja, ja ne kommentit ovat ihan ansaittuja.

• married-09

Mulle änkes yksi tyyppi baarista kylään puoliväkisin, noh- kohteliaana naisena päästin hänet sisään aamyön tunteina. Kaveri oli jo aika jurrissa. Halusi paukkua joten hänelle "paukkua": 3c viskiä, jäitä ja liraus lämmintä kusta. Huiluttelin niin että jäät jo ehti melkein sulaa, ja annoin "paukun" kaverille. Sanoin että on oma koktail-älä kysele vaan juo. kaveri vaan kommentoi että saako tätä viskiä ihan alkosta ...?? Paukun jälkeen pukkasin kaverin ulos. Kerran on tavattu sattumalta ohimennen!

• Aijaanojoojoo

Aivanpa päinvastaiset on kokemukset. Karaokea on kyllä tarjolla useasti, mutta pakkoko on hekeutua ulisijoiden seuraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe