Helsingistä halpoja/hyviä saleja

pianurheilemaan...

Hei, muutan Helsinkiin ja haluaisin nyt kuulla suosituksia halvoista saleista :) Eli esim. kaikki uimahallienkin salit käyvät...

Eli hakusessa on hyvä/halpa sali. Voi vinkata saleja, joissa myös ryhmäliikuntatunteja sekä sitten niitä saleja joissa vain kuntolaitteita. Lisäksi erittäin mielelläni kuulisin noista ryhmäliikuntatunteja sisältävistä saleista, missä ei olisi mitään aloitusmaksuja ja jäsenpakkoja (eli niitä vuoden sopimuksia jne)...

Mitään hintakriteerejä ei ole, koska en ole koskaan käynyt salilla, enkä tiedä paljon niissä käynti maksaa :)

Onko joitakin joissa esim. metropolian opiskelijat saisivat aleja ?

Tosiaan ihan kaikkia hyviä saleja saa vinkata, mutta etenkin halvat otetaan ilolla vastaan :)

3

3294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stadin salit

Olen muutama vuosi sitten käynyt Mäkelänrinteen salilla. Tykkäsin käydä siellä, oli riittävät laitteet ja oli mukava venytellä matoilla uimahallin puolella. Kalliossa kävin pari kertaa, mutta siellä sali on pikkuruinen. Malmilla oli uimahallin sali myös hyvä.
      Täältä löytyy kaikki tiedot ja muut urheiluhallien salit:
      http://www.urheiluhallit.fi/etusivu.html

Opiskelijat saa alennusta tuolta.
      Kisahallilla on myös halpa sali, siellä en ole itse käynyt:
      http://www.hel.fi/hki/Liv/fi/liikuntapaikat/kunto- ja voimailusalit/t__l_n kisahallin uusi kuntosali

Ryhmäliikunnasta:
      edullista ryhmäliikuntaa on urheiluhallien lisäksi Helsingin kaupungilla ja Friskis&Svettis -liikuntaseuralla:
      http://www.friskissvettis.fi/helsinki/

• Art2
    • Fitness 24 seven

Fitness 24 seven. En ole itse käynyt mutta katselin täällä suomi24:ssa joku kertoi salista. Hinnat on ainakin halvat. Ruotsalainen ketju jolla myös norjassa saleja. Hinta niinkin edullinen 9,90/kk päivällä klo 6-16 ja muuten 19,90e/kk. Salin sivuilta löytyy sopimusehdot. Kannattaa myös lukea nuo salilla kävijöiden kommentit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe