Olisko kellään tietoa/kokemusta eMachinen kannettavista? Onko hinta/laatu suhde hyvä ja ovatko ne laadukkaita ja kuinka kestäviä? Olen itse hankkimassa eMachine 15.6" kannettava eME443-E302G32Mikk ja sitä enne haluaisin tietää onko se kannattava ostos kun en ole ennen kuullut merkistä:)
eMachine
6
564
Vastaukset
- jackkron
eMachines ovat halpamerkkivalmistaja Acer:in edullisempi mallisarja, eli tuon pitäisi kertoa kaikki oleellinen.
-J-- uteliash
No mitäs se oikein kertoo?
- PR
Kestävyydestä en tiedä, mutta ostin juuri pari tuollaista tyttärille joululahjoiksi - ominaisuuksien puolesta hinta-/laatusuhde on loistava
- käytössä2
Osta pois.
hyvä miniläppärin korvike
Hintansa 249,- väärti reilusti.
Mukavan kevyt
kelpo näyttö
sopii kevyeeseen webbi surfailuun mainiosti
n-sarjan wlan
mainossoftia/kokeilu saa poistella CCleaner:llä
liittimiäkään ei oo turhii
muistii vaan 2gigaa, mut säästyypä virtaa
DVD-aseman tilalle voi joskus laittaa toisen kovalevyn/SSD:n - ihan jees kone
Itselläni oli päivittäiskäytössäni emachines -läppäri noin vuoden, ja juuri nyt Lifebookkiani olen vaihtamassa siihen merkkiin taas.
- Joulu2412
en ole saanut tästä läppäristä kameraa toimimaan, vinkkejä? en löydä ohjelmaa mistään, jolla saisi otettua kuvia.. kuitenkin videopuhelut ohjelmissa toimivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463