KaNtAmAt

yrttimaakari

Paljonko teidän aseidenne kantamat ovat ? Omani on n. 70m, aseeni on Marui vsr-10 m175 jousella.

51

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • josmäoisinsä

mul gybergun ak--47 ja kantaa ainaski 80m!!! ollaa kokeiltu ja lähtee varmaa 150ilometrii tunnissa

• kakkapää39

mitä noi ilometrit on

• oujeaaa

mul on varmaa joku 90 metrii ku se on ak-47 beta nii oikeellaki lähtee joku 600metrii sekunnissa nii kyl tol lähtee varman 250meti sekunissa

• LOL

250ms rikkoo suojalasit

• latexxxxii

60 m KWC glock 17 competiton(jousi) 40 m thompsonilla(sähkö) ja 30m cybergun taurus pt 92 en suosittele tuota taurusta mulla hajoo käsiin

• SuperSoftarairi

Omassa M249:ssäni kantomatka on lähes 110 metriä. Olen mitannut matkan.
      Kyseinen ase kronottaa 0.3g kuulalla keskimäärin 168 m/s.
      Aseeseen vaihdettu uusi CDI-boksi sekä hop-up -kumi on korvattu herneellä.
      Jousi on M190 ja moottorina hyrrää 60cc nelitahti.

• trololololololololo

mullaki on kasa paskaa hop up kumin tilalla :D

• Olli

Vittu mitä porukkaa saatana, keskimääränen kantomatka vakiopyssyissä (100-160m/s) On 40-70m luokkaa. Ainut pyssy minkä tiedän, että on sataan metriin ammuttu on Dragunov, oulusta. Lähdöt jotain 170-190 luokkaa, ja yli 600mm piippu. Että näitä saatanan dillejä en uskois.

• ollihuijaa

mitä mun aseella lentää varmasti ainaki 500m!

• kusenlaki

kissankusi

• .random.

oon pertsa haltin huipulta kerran ammuin mun airsoft vempulla ja joku oululainen säikähti ku osuin sitä päähän

• joku ihme15

haha

• trolololoolololololo

ja kissankuset saatana mul lähtee 150msekas ja kantaa ainaki 120metrii

• homoilijan poika

vähä homoo

• pasakakasa

oo sä pikku apina hiljaa ja anna meidä aikuste selvitt'ää nää.

• Aikuiset missä?

Suomi24:n airsoft-osiollahan onkin niin paljon aikuisia...

• Hmmm..

Luulen ettei kenelläkään näistä ole oikeaa kantamaa tai ylipäätään omista kyseistä asetta paitsi latexi.

• Fyreme

Itseasiassa Ollin kertoma asia on totta. Oulussa todellakin löytyy tämä torrakko, jota on kuulema ampumaradalla käyty koettamassa. Kyseessähän on siis tämä RSn tekele. Muiden mainitsemia tietoja en kyllä ole itse uskomassa, mutta Ollin mainitseman aseen tiedän todelliseksi (ihan näköhavainnot vieläpä löytyy).

• 666

mul lähtee 83km/h ja olkaa te pennut hiljaa ku ette tiiä näist asioista mitään

• Fyreme

83km/h on noin 11 m/s. Mistä saa näinkin huonotehoisia aseita? Muistaakseni markettivemputkin ampuvat tehokkaammin (n. 30m/s).

• gdfgfh

paska

• haggiksenmussuttaja

haista paska

• paskanjauhajat

mitä vitun järkee koko keskustelussa on ?

• juiöäl

softtajien metrejä ilmeisesti:lol:

• fyreme is GAY...

fyreme oot homo iha teidoks ja älä yritä esittää aikuista
      mä oon 23vuotias ja mun airsoftil lähtee joku 123km/h.

• olli

Elikkä oikea ikäsi on 11wee, ja onpas pyssykkäsi lussunpuoleinen, lähöt huimat ~25m/s!

• Fyreme puhuu asiaa.

23-vuotias jolla tulee huomattava määrä kirjoitusvirheitä... Epäilyttävää.
        Sitä paitsi Fyremellä on selvästikkin tuntemusta asiasta jote lievästi sanottuna:
        PÄÄ KIINNI!

• rynkypoju

no ette te tiiä mitää täst lajist dillet!! ei vittu oieesti mun maruin supertykist lähte yli 140km/h ja ampumakaaren tiheys ilmoitettuna neliön kuutiodesimetrinä on tyylii 34g/dm6!!1 lol kukaa mun kaverikaa ei uskala mua vastaan sotii ku mun supertykki on nii sika siisti ja tehokas ! :DD nii et hiljaa vaa ootte

• Olli

Oho, opikko tänään koulussa tilavuuden yksiköt ku niitä hehkutat? (:

• kusenlaki

kissanpissat pojat ja nyt kuselle

• 22

paska

• gghgf

paska

• 6776

paska

• 435

oot homo

• 2332
        435 kirjoitti:

oot homo

hiasta sälkin

• 45433
        2332 kirjoitti:

hiasta sälkin

mitä vittua !!""??8

• qaqawsx

haistakaa kaikki¤¤¤¤¤¤¤¤¤,¤¤¤¤¤¤¤
      omasta aseestani lähtee n.700km/h joka on vielä aika pieni luku, sattumoisin oikea ase josta te naskit ette edes osaa haaveilla.

• hjjhjh

nbbhhh

• vemppu hullu

mun vempulla lentää ainaki 150 m

• hggffgfg

ghhftgf

• aisoft-master19

CLASSIC ARMY G36K 122m/s ulkopeli ase
      G&G GR25 135m/s ulkopeli ase
      MARUI P90 102m/s sisäpeli ase
      KJW GLOCK 23 95m/s sisä/ulkopeli ase

• olen oikeassa

Joku alussa väitti että sen AK-47 betan lähtö ois 250ms oikeasti ei ole kuin 110ms

• niggahunter

Kui säälittävää porukkaa tääl on? Ainoot asialliset henkilöt täällä on .random. ja olli sekä fyreme, latexxi ja tämä joka on oikeassa. Eikä millään pahalla mutta suurin osa näistä leuhkijoista on todennäköisesti niitä jotka eivät ole airsoft aseita nähnytkään. Ja herra vemppu hullu enpä usko. Antaisitko sitten hieman infoa kuten että mikä ase sul on?

• Huom

Ymmärtäkääpä että se EI HUOM:EI ole KM/H vaan M/S pienellä tai isolla sillä ei oo merkitystä...

• vemppusomppu

mun vemppu pistooli lähtee 78m/s eli kantama on noin 30m et repikää siitä. ON MUUTEN TYHMIÄ SUURIN OSA TEISTÄ!!!!!!

• janskipanski

On se hyvä ettei nämä jonnet ole eksyny softaajan foorumille...

• eliittttttti

iha hyvi voi lähtä 150vempul! ostin halpahallist pislan joka on megatykki!!! lähöt oli jotai 300ms ja kantomatkaa jtn 100m että minä oon varmaan kokenein airsoftaaja!

• PAINUKAA PERSEESEEN

haista paska!
      minä ooon kokenein. oon softannu 100 vuotta ja mun VEmpyllä lähtee 856m/s
      ja kantomatka on 6km. että repikää siitä.

• Ei näin pojat

Huoh... Ei näytä hirveen hyvältä tän palstan tulevaisuus...

• m4cex

Pelkkaa p***apuhetta ja v***uilua koko palsta :DD

• jokurandomhemmo

just nii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      22
      1930
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      782
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe