On puhuttu kuinka paljon natsit tappoivat juutalaisia,siitä ei ole puhuttu kuinka paljon stalin heitä tappoi, ilmeisesti enemmän kuin natsit, MUTTA kukaan ei ole puhunut siitä kuinka paljon juutalaiset ovat itse tappaneet muita ja tappavat edelleen eli he itse ovat aika sotaisa kansa koska ovat "jumalan lapsia" ja oikeutettu tekemään mitä tahansa USA:n avustuksella muille kuten esim. palestiinalaisille. On muistettava että palestiinaiset ym. asuivat ko.alueilla ennenkuin juutalaisille annettin sieltä asuintila nyt he kuitenkin omavaltaisesti omivat alueita omiin nimiinsä.
Ihmettelen että miksei se Heidän jumalansa auta nyt Heitä saamaan alueitansa takaisin,vai päteekö tässäkin se suuri jumalan viisaus että tutkimattomat ovat herran tiet.
Olen tarkoituksella kirjoittanut sanan jumala pienellä koska myös Jumalat Zeus,Afrodite,Thorn ym. ovat olemassa, eli ei missään ole sanottu (paitsi juutalaisilla)
että on olemassa vain yksi jumala, myös muut yhtä "luotettavat" lähteet kuin raamattu kertovat tämän saman tarinan jopa tuhansia vuosia ennen raamattua(tämä tosin on jumalan pilkkaa) koska raamattua ei saa arvostella.
muitakin jumalien nimiä.
juutalaistenvainot
heinha56
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772200Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412079Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?64901Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760