Tulin juuri veneretkeltä. Sää oli kaunis ja perjantai iltana tähdet loistivat.
Jotkut lienee jo purtensa nostaneet ylös? ja aloittaneet kitinänsä lyhyestä kesästä. Minulla se on kestänyt jo 7kk.
Vieläkö veneilette
12
394
Vastaukset
- Veneilykökärsimyslaj
Tiedä lyhyestä kesästä mutta päivä ainakin on aika lyhyt nyt. Olitko Jakomäessä?
- Vesipatteri
Vähän kateeksi käy. Olisi voinut itsekkin pidentää kautta jos olisi tiennyt syksyn olevan näin lauha. Tarttis vaan ehkä hommata kunnon lämppäri vanhan thermicin tilalle.
- Webasto vesipatteril
Kohta löytyy hyvä ja tehokas Webasto. Ikää toki on, mutta toimii ja tehot riittää vielä joulukuun lopullakin, jos vene ei kovin lähelle kahtakymmentä metriä ole.
Irroitus tapahtuu lähipäivinä. Täysi teho 8000kcal/h. Toivottavasti tuli yksiköt oikein.
Noin 9 Kw uudempina yksikköinä.
Ilmoitelkaa jos mielenkiintoa löytyy. - Vesipatteri
Webasto vesipatteril kirjoitti:
Kohta löytyy hyvä ja tehokas Webasto. Ikää toki on, mutta toimii ja tehot riittää vielä joulukuun lopullakin, jos vene ei kovin lähelle kahtakymmentä metriä ole.
Irroitus tapahtuu lähipäivinä. Täysi teho 8000kcal/h. Toivottavasti tuli yksiköt oikein.
Noin 9 Kw uudempina yksikköinä.
Ilmoitelkaa jos mielenkiintoa löytyy.Onkohan jo liian suuritehoinen 9 metriseen purkkariin?
- Webasto vesipatteril
Vesipatteri kirjoitti:
Onkohan jo liian suuritehoinen 9 metriseen purkkariin?
Voi olla yläkanttiin.
Ainahan sitä voisi kokeilla. Miten Sinut tavoittaa?
- Hermot lepää talvell
Ei makeaa mahan täydeltä.
- 23
No, ei siellä kyllä mitkään kesäkelit enää ole olleet. Olisihan sitä voinut vähän vielä jatkaa, mutta toisaalta olipa kerrankin aika inhimilliset säät tehdä syyskunnostusta ja pressutusta. Yleensä meillä kausi kestää n. 6 kk.
Kylmyyden ohella tuo päivän lyhyys haittaa jo pahasti. - seadog
Rannassa on jäätä jo muutama sentti. Turhan karut olosuhteet lasikuituveneelle.
- Puatti
Nähtäväst veneilykausi jatkuu vuodenvaihteen yli.
Kyllä, mutta vasta ensi kautena vaikka dieselin hinta nousikin ;)
- Kelkkapilkki
Kyllä nyt odotetaan jäitä ja lunta että pääse kelkkailemaan!
- Ohotamjere
Hienoja veneilykejä on ollut täällä Helsingissä jo viikko tolkulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473