Adventtikirkon YKSI HARHA on se, että he julistavat kolminaisuusoppia joka on pakanallista alkuperää:
http://www.kuninkaansoturit.org/kolminaisuusonharhaopetusta.htm
LISÄÄ RAAMATULLISTA OPETUSTA os.
http://www.kuninkaansoturit.org/SIVU6.htm
YKSI SUURI HARHA ADVENTTIKIRKOSSA:
39
283
Vastaukset
- #€%&/()
jahas, ja kun Raamattu sanoo, että Isä on Jumala, Poika on Jumala ja Pyhä Henki on Jumala, niin mikä muu se sitten on, jos ei kolminaisuus???
että te siellä örvellätte harhaa... - ilmiantaja
Jakomielitautisuus on monen kultin jäsenen kirous.
Monien uskovaisten oma persoona on jakautunut useampiin hahmoihin.
Se on skitsofreniaa eli jakomielitautisuutta.
Senpä vuoksi näitä poloisia kiehtoo ajatus Jumalankin jakautumisesta.- nunnuka-lailailai
Skitsofrenia ja sivupersoonahäiriö ovat kaksi aivan eri asiaa. Mutta ei sinulta juuri voi odottaakaan muuta kuin tyhjää pään aukomista.
- mielenterveys
nunnuka-lailailai kirjoitti:
Skitsofrenia ja sivupersoonahäiriö ovat kaksi aivan eri asiaa. Mutta ei sinulta juuri voi odottaakaan muuta kuin tyhjää pään aukomista.
Sama aisia, mutta nykyään terminologiaa ja vivahteita on enemmän ja mielisairauksia on alettu lajittelemaan pienempiin ryhmiin aivan turhaan.
Vanha kansa oli kuitenkin oikeassa määritelmissään.
Skitsofrenia, eli persoonallisuushäiriö=jakomielisairaus,eli persoonallisuushäiriö. - benkku setä
Hölmökin tajuaa, että lehmän vasikka on lehmän vasikka.
Ja Jumalan Poika on Jumala - nunnuka-lailailai
mielenterveys kirjoitti:
Sama aisia, mutta nykyään terminologiaa ja vivahteita on enemmän ja mielisairauksia on alettu lajittelemaan pienempiin ryhmiin aivan turhaan.
Vanha kansa oli kuitenkin oikeassa määritelmissään.
Skitsofrenia, eli persoonallisuushäiriö=jakomielisairaus,eli persoonallisuushäiriö.Älä sekoile. Sotkit sivupersoonahäiriön ja jakomielisairauden keskenään. Eri asioita kokonaan. Vai onko sinulla kummatkin. Mahdollista sekin voisi olla, niin monella nimimerkillä kun kirjoittelet noita skitsoja viestejäsi.
- Kiittäkää Herraa!
Jos et sinä Marko usko Jeesuksen jumaluuteen niin miksi sinä jumaloit häntä? Eikö se ole sinulta epäjumalan palvontaa?
- eo liirumia
Totta on että Markon pitäis tehdä parannus, epäjumalten palvonnasta...ei epäjumalat tänne sivuille itsestään tuu,..palvelijat ne tänne änkee
- entinen e
Kuninkaansoturit lahko ei edusta kristinuskoa. Kieltää Jeesuksen jumaluuden, ja on jehovantodistajien kanssa samassa hengessä.
Voi hallelujaa joo, heh.
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni valehdellut korvat heiluen kun menin kasteelle ja minulta kysyttiin ymmärränkö kolminaisuusopin ?
Nuo ns kastelupaukset eivät ole sinänsä mitään lupauksia, ei niitä ihminen kaikkea ymmärtää voikaan sillä hetkellä. Ei kasteelle pidä pitää vaatimuksena mitään teologista osaamista, vaan Jeesusta ja parannuksentekoa, synneistä luopumista.
On kuitenkin välttämätöntä kertoa ihmiselle mitä kirkossa opetetaan etti tule sitten liian suurta kulttuurishokkia yhtäkkiä ja tule katumapäälle.
Kaikessa tiedossa sitten jokainen edistyy yksilöllisesti omantuntonsa mukaan ajassa.
Kolminaisuus oli hyvin hankala minulle. Yksinkertaisesti se ei istu ihmisen päähän millään että 1 1 1=1 ? Mahdoton yhtälö.
Kaikkein hämmästyttävintä oli ettei yksikään papin planttu osannut minulle missään asiaa opettaa. Löysin ainoastaan yhden kirjan joka oli Kansanlähetyksen Matti Väisäsen kirjoittama jossa hän opasti nostamaan tassut pystyyn asian edessä kuitenkin ettei asiaa pysty selittämään ihmisjärkeen menevällä tavalla.
EI mistään siis oppia opille joka on niin keskeinen niin että ihminen tajuaisi ?!
Minua hämäsi lisäksi että olin lapsena ja oppinut myös jehovantodistajien mallin. Sattui kesäpaikassani olemaan missä kesät vietin hyvin paljon tekemisissä jehovantodistajien kanssa. Kohteliaisuussyistä sitten istuimme konventteja ja kokouksia ja kirjantutkimisia, ja opin tuonkin opin kokonaan joskus, mutta en ole koskaan ollut ko uskon jäsen. Siis kohteliaisuussyistä.
Eli siis olin täysin ymmällä ja vailla tietoa miten kolminaisuutta voisi selittää ja mitä sillä tarkoitetaan.
Löysin sitten avaimen ja kyse on siitä että pitää lähteä ajatuksesta että kyse on jumaluuden (mon.) -luuden, ilmenemisestä pelastushistoriassa.
On vaan niin että Jumaluus esiintyy Isänsä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.
Ei ole aikaa olemassa hamassa ennen luomistakaan ettei Poikaa olisi ollut.
Poika loi maailmat ja Isä delegoi Pojalle kaiken mikä koskee maapalloa.
Kaikki Jumalan ilmoitukset ihmiselle JHWH on itse asiassa Poika.
Enkeleiden Ylipäällikkö.
Olen sitten tehnyt kolminaisuudesta sellaisen kirjoituksen joka menee ja uppoaa ihmisjärkeen;
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/1.1
Siinä pitäisi olla kaikki asia siten että ymmärrys voi olla mukana kun selitetään kolmiyhteistä jumaluutta.
yst. jari- pyh!
Ei se ole 1 1 1 = 1, vaan 1x1x1=1
- Käänteentekevä
Kirjoitus oli ajattelemaan pistävä. Minut on kastettu adventtikirkossa, ei kolminaisuuteen . Mutta ei sitä voi ymmärtää .
Menen mukaan Helsinkiin 7.12. ensi keskiviikkona, aiheena
raamatun opetus jumaluudesta.
Se pidetään Töölön kirjaston Mika Waltari salissa 18.00.- Kiittäkää Herraa!
Kerrotko vielä mitä kirjoitusta tarkoitat. Tämä nykyinen systeemi on niin sekava, että on välillä vaikea arvata mihin viestin toinen viesti liittyy.
Kiitos.
Ne kaksi jaetta siellä jotka kertovat jumaluudesta (mon.) on asian avain.
Kolmiyhteistä Jumalaa ei sitten pysty kukaan ymmärtämään kuin Hengessä korkeintaan sen verran kuin itse kukin-.
Sitä ei siis ihmisjärjellä pysty selittämään yksikään ihminen.
On ihmisen heikko yritys ymmärtää Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.
Oikeaoppisuusvaatimuksia ei parane asiassa asettaa.
Minä en ole yhdenkään jehovantodistajankaan tuomari kun heille Jeesus on Jumalan poika jonka kautta kyllä pelastutaankin, mutta joka oli pelkkä ihminen jolla ei tekemistä jumaluuden kanssa. Niin siis jehovantodistajilla.
Jumala on jokaisen tuomari ja huomioi ihmisen omantunnon tiedon määrää vasten. Jehovantodistajissakin on 100% vakaumuksellisia.
Mitä sanoin JT uskon lain korvaamista kungingaskäskyllä on Jaak 2:8-13
selvät sanat.
Minä en toimi koskaan tuomarina tuossa.
Jumaluudesta ei siis voi asettaa oikeaoppisuusvaatimuksia kun siitä ei hirmu selvää ilmoitusta ole. Jumalan Henki opettaa ihmiselle jumaluuden tarpeeksi itse kullekin.
Kyse olikin minulla asian pukemisesta ihmisjärjelle selitettävään muotoon.
Siitä oli kyse kirjoituksessani joka oli mietintöni tulos mihin tulokseen itse pääsin jumaluuden selityksessä.
Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä olisivat kirjoituksestani siellä ?
yst. jari
- jarinhotelli
käsitän, että tarkoitti tätä,
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/1.1 - kirsimarja*
YKSI SUURI HARHA ADVENTTIKIRKOSSAKO?
Miksi puhut pelkästään adventtikirkosta, puhu kaikista kristityistä, eli helluntalaisista, luterilaisista, babtisteista, ordotokseista ym, sillä kaikki kristilliset kirkot ovat sitoutuneet kolminaisuus oppiin. Siis koko kristikunta on langennut ja poispoikennut.- Heima
" Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi." Luuk.3:16-20
Isä lähetti Poikansa, koska hän itse oli kuin kuluttava tuli. Pyhä ja Kaikkivaltias.
Jeesus on syntien sovittaja, jonka kautta ihminen pääsee rauhaan Jlan kanssa. Toimi maan päällä, hänen elämänsä, kuolemansa, ylösnousemuksensa kautta kaikki on jo valmiina, kun se uskossa vastaanotetaan.
Pyhä Henki on opettaja, joka todistaa Pojasta. Hänen Henkensä vaikuttaa ihmisen henkeen ja ohjaa.
Koska vastakkainen puoli haluaa eksyttää jäljittelemällä Jumalaa ja Jumalan teitä, silläkin on oma kolminaisuutensa. Peto, pedon kuva ja pedon merkki(666). Miksi se ja sen kolminaisuus on helpompi ymmärtää kuin Jumalan kolminaisuus. Peto on itse saa*tana, joka haluaa olla itse Jumalaa korkeampi. Ja Ihminen Antikristus, jonka kautta hän toimii maanpäällä . Itse s. on kuilussa, jollei ole sieltä vapautettu. Ja väärä profeetta, "hengellinen" opettaja, joka viettelee vääryyteen, vihaan, sotaan ihmeillä yms.
On taivaallinen Jer. ja vast. Babylon
On Jumala ja Tyros
On Pyhä Henki ja eksytyksen henki
On Jeesus ja Antikristus
On iankaikkinen elämä ja iankaikkinen kuolema
elämä ja kuolema
jne
Mitä tahansa asioita voidaan hämmentää ja sekoittaa, jos sitä halutaan. Ja sitoa ihmiset tähän hämmennys puuhaan kiinni, ettei muuhun aikaa jää. Uuvuttaa ja väsyttää. Tulee mieleen Hoosea 7:9 :) - heima
Heima kirjoitti:
" Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi." Luuk.3:16-20
Isä lähetti Poikansa, koska hän itse oli kuin kuluttava tuli. Pyhä ja Kaikkivaltias.
Jeesus on syntien sovittaja, jonka kautta ihminen pääsee rauhaan Jlan kanssa. Toimi maan päällä, hänen elämänsä, kuolemansa, ylösnousemuksensa kautta kaikki on jo valmiina, kun se uskossa vastaanotetaan.
Pyhä Henki on opettaja, joka todistaa Pojasta. Hänen Henkensä vaikuttaa ihmisen henkeen ja ohjaa.
Koska vastakkainen puoli haluaa eksyttää jäljittelemällä Jumalaa ja Jumalan teitä, silläkin on oma kolminaisuutensa. Peto, pedon kuva ja pedon merkki(666). Miksi se ja sen kolminaisuus on helpompi ymmärtää kuin Jumalan kolminaisuus. Peto on itse saa*tana, joka haluaa olla itse Jumalaa korkeampi. Ja Ihminen Antikristus, jonka kautta hän toimii maanpäällä . Itse s. on kuilussa, jollei ole sieltä vapautettu. Ja väärä profeetta, "hengellinen" opettaja, joka viettelee vääryyteen, vihaan, sotaan ihmeillä yms.
On taivaallinen Jer. ja vast. Babylon
On Jumala ja Tyros
On Pyhä Henki ja eksytyksen henki
On Jeesus ja Antikristus
On iankaikkinen elämä ja iankaikkinen kuolema
elämä ja kuolema
jne
Mitä tahansa asioita voidaan hämmentää ja sekoittaa, jos sitä halutaan. Ja sitoa ihmiset tähän hämmennys puuhaan kiinni, ettei muuhun aikaa jää. Uuvuttaa ja väsyttää. Tulee mieleen Hoosea 7:9 :)Vielä Matteus 23: 8-12:
-"Älkää antako kutsua itseänne RABBIKSI, sillä teillä on vain yksi OPETTAJA ja te olette kaikki veljiä.
-älkää myöskään kutsuko ISÄKSI ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teillä isä hän, joka on taivaissa.
-älkää antako kutsua itseänne OPPIMESTARIKSI, sillä teillä on vain yksi mestari Kristus".
ja
Kymmenen käskyssäkin alunperin oli:
1) Älä pidä muita JUMALIA minun rinnallani.
2) Älä tee itsellesi JUMALANKUVAA, äläkä mitään kuvaa,.....älä kumarra niitä,äläkä palvele niitä. Sillä...
3) Älä turhaan lausu Herran sinun JUMALASI NIMEÄ...
ja
Luku 13: Peto2 tekee:
Ilk14:17-18:
"..panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, (17) ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se jossa on merkki; PEDON NIMI TAI SEN NIMEN LUKU.
(18) Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon PEDON luvun; sillä se on IHMISEN LUKU. Ja se luku on 666."
ja
Luku14: 3 enkelin varoitus:
Ilk14:9:
"Ja heitä seurasi vielä 3. enkeli, joka sanoi suurella äänellä: jos joku kumartaa PETOA ja SEN KUVAA ja ottaa SEN MERKIN otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka PETOA ja SEN KUVAA kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa SEN NIMEN MERKIN. (12) Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. (13) Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan:"kirjoita: Autuaat ovat ne kuollet, jotka Herrassa kuolevat tästedes,Totisesti-sanoo Henki-he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
ja
luku15:voitto
Ilk 15:2:
"ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton PEDOSTA ja SEN KUVASTA ja SEN NIMEN LUVUSTA,seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet".
vrt. Ilk 20:4:
" Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan Sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet PETOA, eikä SEN KUVAA eivätkä ottaneet SEN MERKKIÄ otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta".
On lukuisia esimerkkejä Jumalan kolminaisuudesta kuten myös edellä kirjoittajan Vanhan testamentin esimerkit.
Eikä ole "rivi"kristittyjen vika, jos niitä on häivytetty Raamatusta. Samoin on homo ym asioilla, joita kristityt puolustavat tänä päivänä yleistä mielipidettä vastaan. Sitten raamatun käännöstyössä tekstin sisältö vuosisatojen saatossa häipyy ja sitten ihmetellään erilaisia tulkintoja mitä nyt/ tulevaisuudessa tehdään. Suu vaahdossa höyrytään ja pilkataan. - heima
heima kirjoitti:
Vielä Matteus 23: 8-12:
-"Älkää antako kutsua itseänne RABBIKSI, sillä teillä on vain yksi OPETTAJA ja te olette kaikki veljiä.
-älkää myöskään kutsuko ISÄKSI ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teillä isä hän, joka on taivaissa.
-älkää antako kutsua itseänne OPPIMESTARIKSI, sillä teillä on vain yksi mestari Kristus".
ja
Kymmenen käskyssäkin alunperin oli:
1) Älä pidä muita JUMALIA minun rinnallani.
2) Älä tee itsellesi JUMALANKUVAA, äläkä mitään kuvaa,.....älä kumarra niitä,äläkä palvele niitä. Sillä...
3) Älä turhaan lausu Herran sinun JUMALASI NIMEÄ...
ja
Luku 13: Peto2 tekee:
Ilk14:17-18:
"..panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, (17) ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se jossa on merkki; PEDON NIMI TAI SEN NIMEN LUKU.
(18) Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon PEDON luvun; sillä se on IHMISEN LUKU. Ja se luku on 666."
ja
Luku14: 3 enkelin varoitus:
Ilk14:9:
"Ja heitä seurasi vielä 3. enkeli, joka sanoi suurella äänellä: jos joku kumartaa PETOA ja SEN KUVAA ja ottaa SEN MERKIN otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka PETOA ja SEN KUVAA kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa SEN NIMEN MERKIN. (12) Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. (13) Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan:"kirjoita: Autuaat ovat ne kuollet, jotka Herrassa kuolevat tästedes,Totisesti-sanoo Henki-he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
ja
luku15:voitto
Ilk 15:2:
"ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton PEDOSTA ja SEN KUVASTA ja SEN NIMEN LUVUSTA,seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet".
vrt. Ilk 20:4:
" Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan Sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet PETOA, eikä SEN KUVAA eivätkä ottaneet SEN MERKKIÄ otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta".
On lukuisia esimerkkejä Jumalan kolminaisuudesta kuten myös edellä kirjoittajan Vanhan testamentin esimerkit.
Eikä ole "rivi"kristittyjen vika, jos niitä on häivytetty Raamatusta. Samoin on homo ym asioilla, joita kristityt puolustavat tänä päivänä yleistä mielipidettä vastaan. Sitten raamatun käännöstyössä tekstin sisältö vuosisatojen saatossa häipyy ja sitten ihmetellään erilaisia tulkintoja mitä nyt/ tulevaisuudessa tehdään. Suu vaahdossa höyrytään ja pilkataan.Sorry, se kirjoitus onkin vasta äsken kirjoittamani jäljessä. Raamattu on totuus.
- Raamattu on totuus.
Kuninkaan sotureissa on kirves lyöty kiveen ja pahemman kerran.
Ensimmäisessä Mooseksen kirjassa sana Elohim on monikkomuoto.
Ihmisen luomisessa Hän sanoo;" Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme. ts. monikko.
Syntiinlankeemuksen jälkeen Hän toteaan näin.
jae 3:22 "Katso ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan.. ts. monikko.
Mennään Baabeliin 1. Moos 11:7 Tulkaa, astukaaMME alas ja sekoittakaaMME siellä heidän kielensä. ts. monikko.
Jesaja kirjoittaa 6:7
Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: Kenenkä minä lähtän? Kuka menee MEIDÄN puolestamme? rk 1933/38
Se Vanhan testamentin puolelta, ja UT, kertoo myös kolminaisuuden,
Matt. 28:19-20 2. Kor. 13:13
eli
Sotureilla on ongelma selittää Raamatun totuus muuksi.
Kun eksyy vähässä, eksyy suuressa.
Jumala näillä persoonallisuuksilla tekee tehtävänsä ajassa ja iankaikkisuuksissa. Luodun on vaikea ymmärtää tämä Jumalan ykseys, on Yksi Jumala, Jumala, joka ilmenee Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä, Henkenä joka on persoona.
Eli on turhaa adventisteja syyttää omasta harhasta soturikuningas Lind. - Huomioinut
Onko soturikuningas Lindillä oikeus käyttää toisen ihmisen yksityiskodista otettuja kuvia ja osoitetietoja omiin "bisneksiinsä" ilman lupaa? Jos toimii kahdessa paikkaa yhtä aikaa, onko kysymyksessä silloin kaksisuuntainen häiriö vai yksisuuntainen harhautus? Tuoppikujalta ei näytä olevan mitään kuvamateriaalia, mutta missä tämä Kingi ei pidä toimintaansa, on kuvaa yllin kyllin!
- selkokielinen
johan on sotkusentuntusta touhua...
- Lirko Mand
selkokielinen kirjoitti:
johan on sotkusentuntusta touhua...
"Työlkii ellää, mutt kaupall rikastuu..."
- Työlkii ellää, mutt
Lirko Mand kirjoitti:
"Työlkii ellää, mutt kaupall rikastuu..."
Ostakaa vaihtakaa hevosii autoi uskonlahkoo... ostakaa meilt !!!!
- kotirauhanturvaaja
MARKO LIND, KYSYMYS SINULLE:
Tiedätkö itse, miksi pidät kuninkaan soturien sivustollasi kuvia ihmisistä, jotka eivät halua olla missään tekemisissä kanssasi ja ovat ehdottomasti kieltäneet, heistä otettujen, minkäänlaisten kuvien käyttämisen missään, ilman lupaa?
Mitä tarkoitusta varten pidät heidän kuviaan esillä? Vaikuttaa aika oudolta ja ihmeelliseltä, saatko jotakin erityistä tyydytystä kiusaamisesta? Sinuahan on jo kuukausia pyydetty poistamaan henkilöt kuvistasi, ei luulis olevan vaikeaa nykyteknologialla!
Haetko jotain hyötyä heidän esillä pitämisestään, vai onko ainoa selitys se, että kun ne kuvat ovat sinulle jotenkin päätyneet, saat leikitellä niillä ihan miten lystäät?
NE VALOKUVATHAN OVAT TOISEN KODISTA OTETTU, EIVÄT SINUN KODISTASI!
ps. asutko muuten Heikinkadulla vai Tuoppikujalla?- MarkoLind
Mitä tulee yllä olevaan kysymykseen - niin vastasin siihen jo eräässä aikaisemmassa keskustelussa joka ylläpiton toimesta poistettiin. Vastaan siis vielä kerran: kuvien tekijänoikeudet ovat minulla JA KUVAT ON OTETTU minun pitämistäni hengellisistä tilaisuuksista. Minulla ei ole mitään syytä poistaa kuvia internetsivuiltani.
MITÄ TULEE MUIHIN KOMMENTTEIHIN:
Selvästikkin monet täällä kirjoittavista tarvitsevat Evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta (päätellen kirjoituksista, vink). Siispä linkitän tähän yhden uusimmista lauluistani ja suosittelen kuuntelemaan ajatuksella:
SYYTÖN SYYLLISTEN TÄHDEN:
http://www.youtube.com/watch?v=zw-UP4oCMqI&feature=related
Raamatullista opetusta voit lukea sivustoltani:
TEKEMÄÄN HENGELLISTÄ MUSIIKKIA VOIT KUUNNELLA os.
http://www.youtube.com/user/SaarnaajaEvankelista
(myös videoita pitämistäni tilaisuuksista)
Ps. ME julistamme vaikka saammekin vastaamme mustamaalaamista, herjauksia sekä pahanpuhumista; kuuntele tekemäni laulu
JUUDAAN LEIJONA:
http://www.youtube.com/watch?v=sx-cae-i91Y
JULISTAMME USKOLLISINA RAAMATUN TEKSTEILLE:
Jumalan Seurakunta - Imatra
http://www.sanansaattaja.com/JUMALANSEURAKUNTA.htm - MarkoLind
MarkoLind kirjoitti:
Mitä tulee yllä olevaan kysymykseen - niin vastasin siihen jo eräässä aikaisemmassa keskustelussa joka ylläpiton toimesta poistettiin. Vastaan siis vielä kerran: kuvien tekijänoikeudet ovat minulla JA KUVAT ON OTETTU minun pitämistäni hengellisistä tilaisuuksista. Minulla ei ole mitään syytä poistaa kuvia internetsivuiltani.
MITÄ TULEE MUIHIN KOMMENTTEIHIN:
Selvästikkin monet täällä kirjoittavista tarvitsevat Evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta (päätellen kirjoituksista, vink). Siispä linkitän tähän yhden uusimmista lauluistani ja suosittelen kuuntelemaan ajatuksella:
SYYTÖN SYYLLISTEN TÄHDEN:
http://www.youtube.com/watch?v=zw-UP4oCMqI&feature=related
Raamatullista opetusta voit lukea sivustoltani:
TEKEMÄÄN HENGELLISTÄ MUSIIKKIA VOIT KUUNNELLA os.
http://www.youtube.com/user/SaarnaajaEvankelista
(myös videoita pitämistäni tilaisuuksista)
Ps. ME julistamme vaikka saammekin vastaamme mustamaalaamista, herjauksia sekä pahanpuhumista; kuuntele tekemäni laulu
JUUDAAN LEIJONA:
http://www.youtube.com/watch?v=sx-cae-i91Y
JULISTAMME USKOLLISINA RAAMATUN TEKSTEILLE:
Jumalan Seurakunta - Imatra
http://www.sanansaattaja.com/JUMALANSEURAKUNTA.htmSyytökset valokuvista ja ties mistä muista asioista eivät kestä kriittistä tarkastelua. Valheiden sekä juorujen alullepanija on vain katkeroitunut siitä, kun jouduin nuhtelemaan tätä epäraamatullisesta elämäntyylista sekä sanouduin irti hänen kanssaan kaikenlaisesta hengellisestä työstä.
- MarkoLind
MarkoLind kirjoitti:
Syytökset valokuvista ja ties mistä muista asioista eivät kestä kriittistä tarkastelua. Valheiden sekä juorujen alullepanija on vain katkeroitunut siitä, kun jouduin nuhtelemaan tätä epäraamatullisesta elämäntyylista sekä sanouduin irti hänen kanssaan kaikenlaisesta hengellisestä työstä.
JUMALA EI VUODATA SIUNAUSTAAN VÄÄRÄMIELISYYDEN YLLE:
KUUNTELE PITÄMÄMME HERÄTYSKOKOUS RÄÄKKYLÄSSÄ
http://www.youtube.com/watch?v=MMERXAzey0Y - ei vuodata ei
MarkoLind kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=MMERXAzey0YSinäkö pidät omaa herätyskokoustasi väärämielisenä?
- mitäs täälä teet
MarkoLind kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=MMERXAzey0YMites tuo liittyy adventismista keskusteluun? Eikö se kuuluisi lähinnä tuonne herätysliikkeet- tai yleistä kristinuskosta-palstalle.
- PYSYTÄÄN FAKTOISSA
MarkoLind kirjoitti:
Syytökset valokuvista ja ties mistä muista asioista eivät kestä kriittistä tarkastelua. Valheiden sekä juorujen alullepanija on vain katkeroitunut siitä, kun jouduin nuhtelemaan tätä epäraamatullisesta elämäntyylista sekä sanouduin irti hänen kanssaan kaikenlaisesta hengellisestä työstä.
"Jos tila, missä kuvia otetaan, on yksityiskoti, kuvien(olkoonpa ne muiden ottamia) julkaisuoikeudet ovat kiinteistön omistajalla.
Tuo mainittu paikka, josta paljon M.L:stä videoita sekä luvattomia kuvia, on puhtaasti yksityisomistuksessa.(tietoa saatu facebookin ryhmästä)
Sinne ei ole perustettu seurakuntaa, eikä ole yhdistystäkään.
Näyttää siltä, että osoitteessa pidetään kotikokouksia.
Kotikokouksien pito on hyvinkin Raamatullista. Sellaisia pidetään paljon Suomessa.
Kotikokouksia ei kuitenkaan mainosteta niinkuin nyt näyttää tapahtuneen negatiivisessa mielessä M.L:n taholta.
Omalta puoleltani en voi kuin pahoitella M.L:n tekemää haittaa kiinteistön omistajalle.
Ja paikkaa voi kutsua rukoustilaksi, sillä siellä nähtävästi rukoillaan paljon.
Näyttää henkilöllä olevan toimivat tilat isommallekin vierasjoukolle.
Kotikokouksien pitäminen ei tee tilasta julkista,
jota M.L. saisi hyödyntää omassa bisneksessään.
Toimintaa on netin(facebook) mukaan 2xviikossa.
M.L. on tietäen tai tietämättään nyt tainnut kuitenkin syyllistyä moneen "pikku rikkeeseen", jotka eivät kestä Suomen Lakia. (kuvien julkaisu / youtuben videot,joissa paikasta osoitteet / nettisivuilla hajanaisesti kuvia joissa osoitetiedot, facebookissa PALJON kuvia ja osoitteita, lisäksi herjauskirjeitä kiinteistön omistajasta, jotka julkisesti esillä > esimerkiksi tässä ketjussa!)" - MarkoLind
PYSYTÄÄN FAKTOISSA kirjoitti:
"Jos tila, missä kuvia otetaan, on yksityiskoti, kuvien(olkoonpa ne muiden ottamia) julkaisuoikeudet ovat kiinteistön omistajalla.
Tuo mainittu paikka, josta paljon M.L:stä videoita sekä luvattomia kuvia, on puhtaasti yksityisomistuksessa.(tietoa saatu facebookin ryhmästä)
Sinne ei ole perustettu seurakuntaa, eikä ole yhdistystäkään.
Näyttää siltä, että osoitteessa pidetään kotikokouksia.
Kotikokouksien pito on hyvinkin Raamatullista. Sellaisia pidetään paljon Suomessa.
Kotikokouksia ei kuitenkaan mainosteta niinkuin nyt näyttää tapahtuneen negatiivisessa mielessä M.L:n taholta.
Omalta puoleltani en voi kuin pahoitella M.L:n tekemää haittaa kiinteistön omistajalle.
Ja paikkaa voi kutsua rukoustilaksi, sillä siellä nähtävästi rukoillaan paljon.
Näyttää henkilöllä olevan toimivat tilat isommallekin vierasjoukolle.
Kotikokouksien pitäminen ei tee tilasta julkista,
jota M.L. saisi hyödyntää omassa bisneksessään.
Toimintaa on netin(facebook) mukaan 2xviikossa.
M.L. on tietäen tai tietämättään nyt tainnut kuitenkin syyllistyä moneen "pikku rikkeeseen", jotka eivät kestä Suomen Lakia. (kuvien julkaisu / youtuben videot,joissa paikasta osoitteet / nettisivuilla hajanaisesti kuvia joissa osoitetiedot, facebookissa PALJON kuvia ja osoitteita, lisäksi herjauskirjeitä kiinteistön omistajasta, jotka julkisesti esillä > esimerkiksi tässä ketjussa!)"Minä jo arvaan kuka näiden nimimerkkien takana on JA SIKSI en vaivaudu kyseisen henkilön kanssa enempään mielipiteenvaihtoon; luulenpa nimittäin, että tällä henkilöllä on vain tarve riidellä ja "jollakin" tapaa saada huomioni.
Mitä tulee valokuviin - niin tuolloin alakerran yksi huone oli varattu täysin rukoushuonetoimintaan JOSTA TIEDOTIMME LEHDISSÄ ja josta on asiakirja kiinteistön omistajan kanssa. Asiakirjasta selviää, että kiinteistön alakerta Jumalan Seurakunnan käytössä eikä tila näin ollen ole ollut yksityiskoti, vaan yleinen kokoustila.
TOTEAN VIELÄ, että kyseisestä henkilöstä on tehty Imatran poliisille rikosilmoitus kunnianloukkauksesta / herjauksesta. Näin ollen poliisi hoitaa tätä asiaa; minä keskityn Jumalan Valtakunnan työhön.
Kristuksen rakkaudella:
Marko Lind
http://www.sanansaattaja.com - 1+1=2
MarkoLind kirjoitti:
Minä jo arvaan kuka näiden nimimerkkien takana on JA SIKSI en vaivaudu kyseisen henkilön kanssa enempään mielipiteenvaihtoon; luulenpa nimittäin, että tällä henkilöllä on vain tarve riidellä ja "jollakin" tapaa saada huomioni.
Mitä tulee valokuviin - niin tuolloin alakerran yksi huone oli varattu täysin rukoushuonetoimintaan JOSTA TIEDOTIMME LEHDISSÄ ja josta on asiakirja kiinteistön omistajan kanssa. Asiakirjasta selviää, että kiinteistön alakerta Jumalan Seurakunnan käytössä eikä tila näin ollen ole ollut yksityiskoti, vaan yleinen kokoustila.
TOTEAN VIELÄ, että kyseisestä henkilöstä on tehty Imatran poliisille rikosilmoitus kunnianloukkauksesta / herjauksesta. Näin ollen poliisi hoitaa tätä asiaa; minä keskityn Jumalan Valtakunnan työhön.
Kristuksen rakkaudella:
Marko Lind
http://www.sanansaattaja.comMitä haittaa valokuvista voisi tulla kiinteistön omistajalle, sitä vain ihmettelen. Olihan se lehdissä että M. Lind aloitti kiinteistön alakerrassa olevasta rukoushuoneesta käsin toimintansa imatralla. Mielestäni on aika säälittävää touhua kiinteistön omistajalta alkaa veuhkaamaan jostakin valokuvista tai videoista jotka kuvattu kyseisestä herrasta.
http://www.imatralainen.fi/artikkeli/51061-”heratysliikkeet-ja-kirkkokunnat-valehtelevat”
http://www.uutisvuoksi.fi/Online/2011/04/12/Marko Lind konsertoi Karelia-salissa sunnuntaina/2011510969817/16
- 4+11
Onko tuon aloitustekstin kirjoittanut Jehovan todistaja tai islaminuskoinen, koska heillä on yksi Jumala.
Jehovan todistajilla on Jehova, jonka todistajia he ovat. En oikein tiedä, mikä merkitys heidän Jeesuksella on. Koska he kuitenkin puhuvat Jeesuksen lunnaista. ???- Hiiohoi!
Heh-heh! Pitäisi sinun Jehovan todistajana itse se tietää.
Marko Lind on kyllä teillepäin kallellaan aika vahvasti. - 4+1
Hiiohoi! kirjoitti:
Heh-heh! Pitäisi sinun Jehovan todistajana itse se tietää.
Marko Lind on kyllä teillepäin kallellaan aika vahvasti.sorry vaan. 4 1 ei ole jehovan todistaja. Ihan tavallinen Jeesukseen uskova.
Enkä ole seurannut Marko Lindiä. Kuka hän on.
- 17
Tuomas ei uskonut Jeesuksen ylösnousemukseen. Kun Jeesus ilmestyi hänelle ja Tuomas sai koskea naulanjälkiä, hän sanoi: "minun Herrani ja minun Jumalani"
- HOKSANNUT
Kyllä näin on ja !AAMEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472