Moikka!
Olen parikymppinen nuori nainen ja ostin taannoin netanttilasta crosstrainerin, ketler merkiltään ja 299 e siitä pulitin. Pituutta minulla on 165cm ja painoa 60 kiloa. Netin kalorilaskureiden mukaan kulutukseni crosstrainerilla pitäisi tunnissa olla n. 560 kaloria, mutta laite näyttää kulutukseni olevan vain 350 kaloria tunnissa. Vastustasoja laitteessa on 8 ja käytän vitosta. Kumpaa nyt sitten uskoa, netin laskuria vai laitetta? 350 crosstrainerilla kuulostaa kyllä tosi vähäiseltä kun sen pitäisi mukamas olla soutulaitteen rinnalla raskaimpia kuntosalilaitteita:P
crosstrainer kalorikulutus
3
374
Vastaukset
- Treenaaja82
560 kuulostaa taas ihan liian isolta. Kyllä se siellä 300-400 paikkeilla on. Mutta se riippuu tietysti tehoista paljonko kuluttaa.
Miksi ihmeessä krostreiner olisi jotenkin erityisen tehokas? Jaloilla siinä sätkitään ja kädet pyörii kampien mukana. Käsien pyöriminen kampien mukana ei tee liikkeestä yhtään parempaa.. - -
Joo en usko myöskään että saisit noin isoa kulutusta crosstarinerilla. Tosin kaikkihan riippuu syketasoista. jos vedät sen 30min täysillä sykkeet 80% maksimista niin kuluttaa varmasti tuon ja tunnissa ton 560kcal.
Kevyemmin mentäessä tietty kuluu vähemmän.
Edelliseen kommenttiin kommentoisin että ei ne kädet pelkästään ole tarkoitettu pyörimään siinä kampien mukana. Kun käsilläkin voi ammentaa voimaa siihen liikkeeseen mikä on tarkoituskin. Silloin treenataan jo koko kroppaa kun käsillä vääntää välillä enemmän. Silloin voi vastuksenkin laittaa sinne maksimiin. - mittari!
Suosittelen, että ostat sykemittarin ;) sillä voit saada luotettavimman tuloksen. Ja ittelläni tuli ainaki lenkkeilyyn ja punttiksee ihan uutta puhtia kun tuon sykemittarin ostin. Sitä kun kattoo lenkilläkin, niin aattelee et "kyllä mä ny viel ainaki 100 kcal:n edestä meen lisää" :)
Mukavia kuntoiluhetkiä tähän talven kaamokseen!!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472