http://english.pravda.ru/science/mysteries/01-12-2011/119806-big_bang-0/
Gamma Säde
5
139
Vastaukset
- pööörb
höh..
- Skeptikko Kalle
Siinäpä olis hyvä, jos joku osaisi kertoa..
Mutta arvailuksi menee.. Oletteko panneet merkille kuinka järkyttävän helposti maailmanlaajuisen kommunismin äänitorvi alkoi pikku vallansiirron tönäisystä suoltaa ääriuskonnollisten kreationistien propagandaa?
Ilmeisesti heillä sittenkin on enemmän yhteistä kuin eroavaisuuksia...- Mie oon Rauha
Joo, on pantu mekille, että Pravda kertoo asioista joista länsimedia vaikenee.
Ole sinä kolli vaan rauhaassa herkkusieni!
Jokaisen oma valinta.
Taas kun tähdet ja avaruus on täysin nasan äänitorvi! - ruskia
Mie oon Rauha kirjoitti:
Joo, on pantu mekille, että Pravda kertoo asioista joista länsimedia vaikenee.
Ole sinä kolli vaan rauhaassa herkkusieni!
Jokaisen oma valinta.
Taas kun tähdet ja avaruus on täysin nasan äänitorvi!Usko että Puuttin on vaihettu avaruusolioon, et sie näe? Miksei oligarkin valekommarilehti kerro?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502