Tein EILEN iltakenon klo 20.11 TEIN 2 LAPPUA KENOA
Iltaarvonnan tuloksen mukaan olin voittanut 16e menin päivällä lunastamaan voittoani kioskilta ja tulosta ei saanut,koska minun tekemäni iltaarvonta lappu oli laitettu 6.12 ARVONTAAN!!!
Eli tästä opin sen,että tarkistan jatkossa heti lipukkeen saatuani mille arvonta päivälle lappuni on.
Kioskilla oli sama nainen joka möi keno lapun minulle.
Häneltä kysyin syytä miksi minun lappuni on laitettu vasta tämän päivän arvontaan vastausta hän ei osannut sanoa!!!!! Lappuni olin täyttänyt oikein.
Jostain kumman syystä tämä myyjä laittoi minun lappuni tämän päivän arvontaan.
TARKISTIN ÄSKEN MOLEMMAT LAPUT JA TOINEN TEKEMÄNI KENO LAPPU OLI LAITETTU EILISEEN ILTAARVONTAAN JA TÄMÄ TOINEN TÄMÄN PÄIVÄN ARVONTAAN.LAPPU JOKA OLI MENNYT OIKEIN ( EI VOITTOA ) MUTTA JOS KIOSKIN NAINEN OLISI LAITTANUT SEN TOISENKIN LAPUN ILTAAN OLISIN VOITTANUT SEN 16E
OLKAA IHMISET TARKKOINA,KUN SAATTE PELITOSITTEEN MYYJÄLTÄ!
TARKISTAKAA AINA PÄIVÄMÄÄRÄ
TARKISTAKAA AINA SAAMANNE PELITOSITE MYYJÄLTÄ!!!
EN LUOTA MYYJÄÄN
3
203
Vastaukset
- diidaadii
eikö kenon arvonta pääty klo 20.00??
tietty se meni silloin tälle päivälle. - EN LUOTA MYYJÄÄN
En pääty silloin!!!! HUOM! toinen tekemäni keno lappu oli mennyt eiliseen iltaarvontaan!!! ja tämä toinen ei!!!
ILTAARVONTA PÄÄTTYY KLO 20.45 VASTA!!!!! - Totuus esille
HAH! Siinä se taas tuhannennen kerran nähtiin, JOS OLISIT pelannut rivisi jonain muuna päivänä tai eri arvontaan, OLISIT voittanut, mutta kun osallistut tiettyyn arvontaan rivilläsi ET TAATUSTI VOITA MITÄÄN! Eli älä ole tyhmä pelaamalla kusetuspeliä nimeltä keno!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511