Moikka! Livia Anna Emilia on esikoisemme ja nuorempi tyttö on nimeä vailla. Haluaisimme etunimeksi jonkin tavallisuudesta poikkeavan, kun toiset nimet on jo päätetty ottaa suvusta, ja ne ovat tavallistakin tavallisemmat (Venla Katariina).
Livian nimi löytyi eräästä nimikirjasta, Sillä ei ole sen suurempia merkityksiä, kuulosti vain korvaan niin kivalta että valitsimme sen : )
Mietintämyssyyn on sujautettu jo kuukausia sitten nimet Liia ja Silva, jotka löytyi myös nimikirjasta jo silloin, kun esikoista nimesimme. Ne vain olivat unohduksissa sen parin vuoden ajan, kun ei nimiä enää aktiivisesti tutkittu. Mitä mieltä niistä ja onko teillä uusia ehdotuksia antaa?
Livian pikkusiskolle nimi!
12
2806
Vastaukset
- Miqqi
Itse laittaisin ehkä mieluiten Livian siskolle Silvan sijasta nimeksi Silvia, koska vaan sointuu siihen kauniimmin. Ja Liian sijaan ehkä Lia.
Silvia Venla Katariina
Lia Venla Katariina - 45+
MInä taas laittaisin Silva. Se on tosi kaunis ja herkkä nimi ja sopii hyvin siskon nimeen. Tunsin vuosia sitten aivan uskomattoman kauniin Silvan. Nimi on yhtä kaunis kuin kantajansa ja melko harvinainen.
- sibyllavon
Silva sopii hyvin, on kaunis.
- NimiTäti
Silva on ihan hyvä nimi, mutta ehdotan lisäksi Sofia ja Sesilia.
- Beppelsiini
Minulle Silva on koiran nimi, Silvia paljon kauniimpi!
- Täti
Silva sopii huomattavasti paremmin Livian kanssa kuin Liia, ja on kaiken lisäksi hyvin kaunis nimi.
- TT
Silva on kaunis ja sopivasti erilainen nimi kuin sisarellaan. Livian voi katsoa tulevan Oliviasta (oliivipuu), joten nimet sopivat siksikin hauskasti yhteen: Silva tarkoittaa puuta tai metsää! Kaunis nimikokonaisuus.
- -ada-
Livia ja Silva sopivat kivasti siskoksille! Venla Katariinan eteen sopii kuitenkin Silvia paremmin kuin Silva. Silva-Venla-sama rytmi töksähtää.
Muita ehdotuksia:
Alma
Alva
Dalia
Isla
Malva
Pihla
Sinia
Kiana
Loretta
Liisi
Milaja
Rosalia
Amelia
Serafia
Viola - Tui tui tui...
Miksei normaalit nimet kelpaa? Noista ehdotetuista tulee lähinnä mieleeen koiran tai lehmän nimet.
- Primrose
Ehdotan nimeä Sylvia. Ikävä kyllä nimestä Silva tulee minulle mieleen silava.
Muita: Alina, Louna, Lucia, Selene, Viola, Heloise. - LiviaSilvia
Livian siskolle Silvia! Silvia paljon kivempi kuin Silva tai Liia!
- siiderimuumio
Livia ja Silvia liian samanlaiset. Oma ehdotukseni Laami tai Salviina. ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514