Tänään taivuttiin sarjajumbo Ilvekselle hienoin lukemin 3-0 HIENOA Kärpät!!!
Mikä on Oululaisen kiekkoilun tulevaisuus??K-Laserkin konkurssiin...Kärpät olisi kyllä voinut auttaa,ITSEKÄSTÄ porukkaa koko Kärppien johto...
Kärpät pelaa niin p*skasti,etten kehtaa edes sanoa..Pitää varmaan vaihtaa joukkuetta,mitä suosittelette??Nyt loppui tämä ikuinen Kärppien puolustaminen,täytyy jo vihdoin hyväksyä,että Kärpät on yksinkertaisesti P*SKA!!
Nyt voidaan oikein hyvillä mielin yhdessä haukkua Kärppiä!! :DD
Kiitos Reindeer Kingille,joka on saanut minut tajuamaan Kärppien paskuuden :DD
Kärpät on p*ska!!!
10
570
Vastaukset
- Reindeer King
Ole Hyvä! Kun tuijottaa vain vanhoja hyviä aikoja käy näin jokaiselle joukkueelle joka ei halua uudistua, aloittakaa saneeraus Junnusta,,,,
- kärppä23
Hyvä,että katsoin(taas)Kärppien surkeaa peliä Urho Totalilta,sellaisen kun meninkin ostamaan,jotta voisin katsoa kaikki Kärppien mahtavat pelit :D
Tämän päivän pelin jälkeen tajusin,että täytyy tulla oikaisemaan mielipiteeni Kärpistä..Eikä tunnu pahalta sanoa tätä,Kärpät on p*ska!! :D
Toivottavasti voimme nyt sivistyneesti puhua palstalla,sillä eihän meillä taida nyt enää niin paljoa erimielisyyksiä olla :DD
Katsotaan sitten jos Kärppien peli alkaa parantua(ei tarvitse sitä odottaa),että tuleeko niitä erimielisyyksiä.. :DD
Jos jotain haluaa Kärppien pelille tapahtuvan,niin tarvitaan ehdottomasti uusi(a) pelaajia(en nyt tarkoita mitään tsekkejä) :DD Kärppien nykyiset pelaajat ovat surkeita,ei kunnollista maalintekijää,huonoja puolustajia,mitä vielä..
Jos jotain positiivista,Salomäki! Siinä on huikea pelimies!Eikai sitä tarvitse perustella?? - Reindeer King
Ja jatkakaa Arasta, jos valmentaja ilmoittaa että hyvä puoli oulussa on se että pääsee pelin jälkeen illalla lentään äkkiä mamman luo iltateelle,,,kertoo paljon miten sitoutunut on joukkueeseen ja vaatii joukkueelta sitoutumista, outo yhtälö!
- kärppä23
Tuota en ole kuullutkaan,,tosiaan outo yhtälö...Varmasti parempi valmentaja saisi edes vähän enemmän liikettä tuohon kärppien p*skaporukkaan!!
- Reindeer King
Kommentti tuli haastattelussa kun sopimus julkaistiin,,,,,,,
- kärppä23
Aivan,menee jo pikkuhiljaa hermot tähän kyseiseen joukkueeseen,pelaajiin ja valmentajiin... :DD
- ööö...
Siis mitä??
- Reindeer King
Tulokset puhukoon puolestaan,,,,
- Aly-959
Omat suosikit ifk. Kärpät.
- Kärpät rules
Mutta Kärpätpä voitti: http://www.kaleva.fi/urheilu/karpat-voiton-paassa-valierapaikasta-katso-video/572423/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483