Janica ja reva

Day Tripper

Mietin vain, kannattaisiko Janican järjestää vauhdikas strippaus-show.
Voisiko se siivittää hänen kannatuksensa nousuun ja voittoon?

20

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Ei tarvitse. Janica on jo voittaja, niin kuin muutkin finaaliviikolle päässeet. Poislukien Mikael, joka pääsi finaaliviikolle jo alussa järjestetyn äänestyksen kautta.

    • wymtmw

      Mietin vain, kannataisiko sinun, ahdasmielisen ihmisen hankkia itsellesi elämä? Auttaisiko se sinua näkemään asioita suvaitsevaisemmin?

      • Lazy Lester

        Häh? Ooksä kännissä vai mitä toi kommentti tarkotti?


    • unhre

      Janica on BB historian härskein ihminen, mitä ikinä on ollut.
      Ja samalla kuvottavista kuvottavin.
      Äiti ihminen, jolla ei ole häpyä lainkaan.
      Leikkii lastensa kustannuksella, varmasti tietää, että heitä kiusataan, heidän äitinsä sikamaisen pornoilun ja peitonheilutuksen vuoksi.

      • Ben Cartwright

        Mielestäni Janican ei kannata enää stripata, koska hän jo jo näyttänyt kaiken sen, mikä hänellä on näytettävää.
        Sen sijaan hän voisi yrittää yllättävää temppua ja yritää näyttää älykkäältä. Se löisi kanssakilpailijat ällikällä sekä tietysti äänestävän yleisön.


      • Porno-Mauri
        Ben Cartwright kirjoitti:

        Mielestäni Janican ei kannata enää stripata, koska hän jo jo näyttänyt kaiken sen, mikä hänellä on näytettävää.
        Sen sijaan hän voisi yrittää yllättävää temppua ja yritää näyttää älykkäältä. Se löisi kanssakilpailijat ällikällä sekä tietysti äänestävän yleisön.

        Tuotanto voisi juottaa Janican perskänniin ja vihjaista jotain eroottisen tanssin esittämisestä. Kyllä lähtee!


      • Kaki_69

        Kyllä sillä vaan häpy on, vilahtanut useaan otteeseen ruudussakin normaalilähetyksissä.


    • mene HOITOON!!!!!!!!

      ´´Ja samalla kuvottavista kuvottavin. ´´

      ja sinä olet tämän keskustelupalstan kateellisin IHRAMAHA!

      • tyttö.....

        janica on sitte kateellinen kierosilmä :)


    • I'm psychiatric

      Miksi Janica on strippari? Hän on vihjaissut henkilöhistoriansa kipupisteisiin. Onko se johtanut holtittomaan ja välinpitämättömään kehosuhteeseen. Siksikö hän paljastaa ruumiinsa kaikkien kuolaavien tollojen tölisteltäväksi?

    • Mister Naked

      Kannatan avausviestiä! Janican The Great Xmas Clothes Off Strip Tease Show pisistäisi Subin katsojien viikonlopun viettoa.
      Revaa kehään!

    • On ja ei ole

      Maailmassa on seitsemän ( 7) miljardia ihmistä.
      Joka toisella on ... arvaappa mikä.
      Ei se nyt niin ihmeellinen ole.

    • peittoo heiluun jeah

      Heh, sinne Roberto pariks tuntia, niin saatais me 24/7 maksajat rahoille vastinetta, kannatetaan :)

      • ei enään pliis

        pari tuntia liian pikä aika janikan mukaan kestää vaan 10 sekunttia.
        Ei korvaa niitä senttejä. Ja sitä naista "nähty" jo ihan tarpeeks täl kaudella. Toi on niin nähty!


    • Question Mark

      Janican kannattaa tänään olla finaalilähetyksessä siveä. Hän voisi kertoa oppineensa talossaoloaikana paljon Sebastialin maailmankuvasta ja sen vuoksi päättäneensä jättää rippauksen ja keskittyä kodinhoitoon ja työelämään.

      Mitäs ajattelette, toimisiko tämä?

    • Äpärän pentu

      Tottakai toimii!

    • niin tai näin mutta

      Big Brotherin tuleva voittaja on Miss Helppo Reva

    • Mrs Märkä Reva

      Vuoden Toosa.

    • j. revander

      Seiska lehdessä Vuoden Toosa sitten poseeraa rohkeissa kuvissa.

      • Mr Synonyym

        römpsä, pillu, toosa, tussu, vittu, vagina, rönttönen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe