No nythän Suvi näytti todellisen luonteensa heh heh.Huutaa kun joku piru,ei osaa enää peitellä todellista minäänsä.Minä,minä minä.....ja aina puhuu toisita pahaa yäk.
outo Suvi
8
94
Vastaukset
- Hirvittävä kausi
Todella hyvä, että joku uskaltaa sanoa edes jotain vastaan tuolle typerys Tanjalle. Tanja on niin itseään täynnä, että tuntuu oikein kauhistuttavalta jos tuolla on pienikin voiton mahdollisuus. Luulee olevansa Jumala kun päihitti Sebastianin vaikka kyse oli äänestysvahingosta.
Tanjan voitto olisi katastrofi koko BB:n formaatille.- Hyrräsilmä
Älä pelkää, ei kukaan NIIN tyhmä ole että siihen olmisikailijaan rahojaan tuhlaisi.
- Ei tapettia
Tässä on yksi sellainen, joka äänestää Tanjaa. Pidän ihmisistä, jotka osaavat keskustella, tietävät asioista, ovat hauskoja ja ennenkaikkea näyttävät tunteensa.Jos on oikein paha olo , saa huutaa ja raivota. Se on tyhmä henkilö, joka näkee vain raivon, eikä muista, että suurimman osan ajasta talossa Tanja on käyttäytynyt fiksusti.
- silläsiisti:fi
Se on hävijäjä joka huutaa!
- BB talon tunnariksi
Raportti kirjoitti:
BB 2011 kansallislaulu
http://www.youtube.com/watch?v=oWCiHU-az54&feature=relatedSopiva biisi
- ei arvele
Tänään selviää voittaja, jännää on.
Kaikilla mahdollisuus voittoon. - päättyy
On ollut rankka viikko niin finalisteille, kuin katsojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483