pakaroiden kasvatus

kuntokimma

haluaisin saada pakaroihini ihan kunnolla kokoa. Olen tehnyt n.3kk kyykkyä ja prässiä mutta tuntuu että tulosta tulee vaan etureiteen. Onko kellään antaa vinkkejä että sais pakarat oikeasti kasvamaan?

15

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oitewdgkll

SJMV
      Askelkyykky
      Kyykky pohjasta

• Kannattaa tuollaisten kyykkyliikkeiden lisäksi tehdä myös ihan pakaroille suunnattuja liikkeitä. Kuntosalilta löytyy usein pakaralaitteita. Laitetta vastaavaa liikettä voi tehdä myös taljassa pakarapotkuna. Reiden loitonnus treenaa pakaroita vaikka nimi on ehkä harhaanjohtaja. Myös yllämainittu suorin jaloin maastaveto voi olla hyvä. Kyykyssäkin kannaattaa kiinnittää huomiota siihen ettei treenaa pelkästään niitä reisiä vaan esim. asentoa leventämällä voi saada enemmän vaikutusta pakaroihin. :)

• Minnuuli

Mä kävin spinningissä 2 krt vk, kävelyllä 3 krt vk 4 kk ajan ja olen saanut pakaroihin täytettä ja pyöreyttä, mies on ihan uuh :D Samalla lähti viimesetkin läskit, - 14 kg.

• Pyllypyöreäxxx

Monet ovat saaneet pakaroihin kokoa syömällä reilusti ruokaa ja ihonalaisilla injektioruiskeilla

• pakaroiden kasvatus

Maastaveto suorin jaloin.

Jalkaprässit ja kyykyt.

Reiden koukistuslaitteet (voi tehdä myös alataljalla jalkahihnoilla)

Pakaralaite http://online.fysioline.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3005
      Takapotkun suorin jaloin voi tehdä myös alataljalla, kun hankkii jalkahihnat

Reiden loitontajalaite. Tai tekee taas hihnojen avulla alataljassa

Makaa mahallaan ja nostaa jalkoja vuorotellen ilmaan. Makaa kyljellään ja nostaa jalkoja sivulle ilmaan.

.

• lihakseton

Hei!
      Olisiko kellään antaa vinkkejä miten saisin pepustani pyöreämmän ja reisistäni lihaksikkaammat, kotona treenaten? Minulla on jumppapallo ja olohuoneessa reilusti tilaa. Sopusuhtaisuuden vuoksi olisi myös kiva saada käsiinkin lihaksia, eli joitain perusliikkeitä joilla voisi aloittaa?

• elämänkokemusta on

no jo on huolenaiheet sinulla ! Uskotko todella, että sitten olet onnellinen, kun saat peppusi pyöreämmäksi ? Katso ympärillesi ja näe sydämellä tämä maailma ja arvota uudelleen elämäsi ! Ei sillä, itsekin olen elämäni aikana liikkunut paljon, voimistellut, pelannut pallopelejä sun muuta, vaan enpä tuolla asenteella. Nykytrendi vaan valitettavasti näyttää olevan , että pelkkä ulkokuori on tärkeää ja vain isotissiset, pyörepeppuiset ja hoikat pärjäävät elämässä. Ei se niin mene, joskus , toivottavasti, tulet sen huomaamaan.

• mk

Tee riittävän isoilla painoilla niin tulosta tulee mutta kun olet vuoden treenannut niin alkaa näkymään ja 3kk vasta lihakset tottuvat treenamiseen. Tee pyramiini harjoituksia eli menet vaikka 5kg välein nostat painoja tankoon ja vii´meiset sarjat noi 90% maksimista ja takaisin pieniin painoihin etttei lihakset jäykisty. Maastaveto on kanssa hyvä liike pakaroille ja jalkahauisliike.

• voi jeee:::::::::

ota apinoista mallia,niin saat sellasen peräsimen.Onks naiset oikeesti näin hömeleitä:O

• prööt...

Itse olet, kun uskot naiseksi.

• että prööt vaan
        prööt... kirjoitti:

Itse olet, kun uskot naiseksi.

Niin siis kirjoittajahan on "Kuntokimma" Joten kovin montaa vaihtoehtoa ei ole :D Ellei joku mies halua itseään kimmaksi kutsua.

• Nopea.

Konsti kuntokimmalle. Laita tyyny verkkareittesi takapuolelle,näin takalistosi näyttää toosi suurelta; D

• lihakseton

Tässä ekana kiittäisin asiallisesti vastanneita ja kiittäisin neuvoista :)
      Sitten sellaista asiaa että olen luonnostaan jo melkein alipainoinen ja en todellakaan halua pepustani pyöreää minkään viimeisten trendien takia. Halusin vaan kiinteyttää vartaloani omaksi iloksi ja halusin saada itsevarmuutta vartalostani kun treenin jälkeen ne vähän suuremmat vaatteetkin voisi istua. Sinä, joka kirjoitit nimimerkillä elämänkokemusta on, loukkasit minua vaikkei se ehkä ollut tarkoituksesi. Aion nyt kuitenkin ''parantaa ulkokuortani'' vaikka se ei sinusta ole näköjään hyvä asia.

• jkmk_

mitäs vikaa siinä on jos haluaa lihaksilla muokata ulkonäköään? Ei se automaattisesti tarkoita sitä että on elämän realiteetit hakusessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe