Martta Vilhelmiinan ja Kerttu Josefiinan veljelle kaivataan sopivaa nimeä. Ehdotuksia kaivataan kipeästi =)
Martan ja Kertun pikkuveli kaipaa nimeä..Auttakaahan!!
16
206
Vastaukset
- sibyllavon
Esim. Pertti Hermanni tai Joose Aleksanteri
- Pk
Juho
Aapo
Eemeli
Olavi
Matias
Veikko
Lauri
Veljelle sopisi perinteinen nimi. Tossa mun top7. - kolome ehotusta
Pietu Petteri
Arttu Severi
Veerti Valtteri - 45+
Aarni/Arttu/Aarne Anselmi
- -ada-
Arttu!!! Tässä on r-kirjain, sekä sama kaksois-t-kirjain samoin kuin siskojen nimissä.
Muita nimiä joissa kaksoiskonsonantti ja r-kirjain:
Erkka
Jarkko
Larri
Erkki
Pertti
Valtteri
Artturi
Kaksoiskonsonantti, ei ärrää:
Otto
Santtu
Okko
Ilkka
Hemmo
Altti
Immo
Jonne
Antto
Anttoni
Nimessä r-kirjain:
Petro
Erik
Henri
Roope
Tarmo
Iiro
Jarno
Arto
Erno
Elmeri
Santeri
Alvari
Ilari
Jalmari
Martta Vilhelmiina, Kerttu Josefiina ja Arttu Elmeri / Erkka Santeri / Santtu Kasperi / Iiro Viljami / Tarmo Samuli- -ada-
Vertti Ilmari!?
- Täti
Vertti Anselmi sopisi erinomaisesti pikkuveikan nimeksi :)
Tai
Altti Eemeli,
Jarkko Ilmari,
Arttu Olavi,
Nuutti Alvari,
Otto Jalmari,
Santtu Oskari - ??!!??
Aatos Viljami
- Primrose
Martti olisi komea, mutta turhan lähellä Marttaa.
Arttua on ehdotettu moneen kertaan, ja se on mielestäni oikein hyvä.
Muita: Juho, Kaarlo, Lauri, Vilho. - sisiliskosisko.
Ehdotukseni on EETI AUKUSTI!
- NimiTäti
Lauri Hermanni.
Juho Akseli. - ...
Suosittelen Valtteri, Verneri, Santeri, Severi, Jalmari, tai Vihtori. Ja toiseksi nimeksi Henrik, Fredrik, Tobias, Tuomas tai Hernanni
Herkko
Jarkko
Perttu
Turkka
Vertti
Valtteri
Verneri
Vihtori
Santeri
Severi
Jalmari - Jsks
Arttu sopis miunki mielestä Martan ja Kertun kanssa
hyvin :)!
Jarkkokin kuulostaa ihan mukavalta
Arttu Alexander
Jarkko Julius
:) - huhuhuhuh
Kiitos kaikille vinkeistä!!
Tuo Arttu on ollut mielessä, mut tuntuu liiaan tupu,hupu,lupulta.
Aatos nimenä ihana, mutta onkohan liiaan poikkeava.
Nuutti ja Vilho ollut myös pohdinnoissa.
Aatos nyt vahvana, mutta mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vieläkin vastaan ja jatketaan mietintää. - ABC-123
Jos pojasta tulee Arttu, niin lasten nimet ovat paljolti Tupu-Hupu-Lupu meinikiä.
Paras vaihtoehto on VERTTI. - PK
Aatos on kaunis perinteinen nimi -hyvä valinta! Pitäkää kiinni siitä. Mielestäni on hyvä vaan, ettei ole ihan samanlainen nimi kuin siskoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473