Martan ja Kertun pikkuveli kaipaa nimeä..Auttakaahan!!

huhuhuhuhuh

Martta Vilhelmiinan ja Kerttu Josefiinan veljelle kaivataan sopivaa nimeä. Ehdotuksia kaivataan kipeästi =)

16

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sibyllavon

      Esim. Pertti Hermanni tai Joose Aleksanteri

    • Pk

      Juho
      Aapo
      Eemeli
      Olavi
      Matias
      Veikko
      Lauri

      Veljelle sopisi perinteinen nimi. Tossa mun top7.

    • kolome ehotusta

      Pietu Petteri
      Arttu Severi
      Veerti Valtteri

    • 45+

      Aarni/Arttu/Aarne Anselmi

    • -ada-

      Arttu!!! Tässä on r-kirjain, sekä sama kaksois-t-kirjain samoin kuin siskojen nimissä.

      Muita nimiä joissa kaksoiskonsonantti ja r-kirjain:
      Erkka
      Jarkko
      Larri
      Erkki
      Pertti
      Valtteri
      Artturi

      Kaksoiskonsonantti, ei ärrää:
      Otto
      Santtu
      Okko
      Ilkka
      Hemmo
      Altti
      Immo
      Jonne
      Antto
      Anttoni

      Nimessä r-kirjain:
      Petro
      Erik
      Henri
      Roope
      Tarmo
      Iiro
      Jarno
      Arto
      Erno
      Elmeri
      Santeri
      Alvari
      Ilari
      Jalmari

      Martta Vilhelmiina, Kerttu Josefiina ja Arttu Elmeri / Erkka Santeri / Santtu Kasperi / Iiro Viljami / Tarmo Samuli

      • -ada-

        Vertti Ilmari!?


    • Täti

      Vertti Anselmi sopisi erinomaisesti pikkuveikan nimeksi :)

      Tai

      Altti Eemeli,
      Jarkko Ilmari,
      Arttu Olavi,
      Nuutti Alvari,
      Otto Jalmari,
      Santtu Oskari

    • ??!!??

      Aatos Viljami

    • Primrose

      Martti olisi komea, mutta turhan lähellä Marttaa.
      Arttua on ehdotettu moneen kertaan, ja se on mielestäni oikein hyvä.
      Muita: Juho, Kaarlo, Lauri, Vilho.

    • sisiliskosisko.

      Ehdotukseni on EETI AUKUSTI!

    • NimiTäti

      Lauri Hermanni.
      Juho Akseli.

    • ...

      Suosittelen Valtteri, Verneri, Santeri, Severi, Jalmari, tai Vihtori. Ja toiseksi nimeksi Henrik, Fredrik, Tobias, Tuomas tai Hernanni

      Herkko
      Jarkko
      Perttu
      Turkka
      Vertti
      Valtteri
      Verneri
      Vihtori
      Santeri
      Severi
      Jalmari

    • Jsks

      Arttu sopis miunki mielestä Martan ja Kertun kanssa
      hyvin :)!
      Jarkkokin kuulostaa ihan mukavalta


      Arttu Alexander
      Jarkko Julius

      :)

    • huhuhuhuh

      Kiitos kaikille vinkeistä!!

      Tuo Arttu on ollut mielessä, mut tuntuu liiaan tupu,hupu,lupulta.

      Aatos nimenä ihana, mutta onkohan liiaan poikkeava.

      Nuutti ja Vilho ollut myös pohdinnoissa.

      Aatos nyt vahvana, mutta mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vieläkin vastaan ja jatketaan mietintää.

    • ABC-123

      Jos pojasta tulee Arttu, niin lasten nimet ovat paljolti Tupu-Hupu-Lupu meinikiä.

      Paras vaihtoehto on VERTTI.

    • PK

      Aatos on kaunis perinteinen nimi -hyvä valinta! Pitäkää kiinni siitä. Mielestäni on hyvä vaan, ettei ole ihan samanlainen nimi kuin siskoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe