Tintille MARIANNE!

Arimanne

Arto "Tintti" Raekorpi on suorittanut kuudennen danin eli punavalkoisen "marianne" vyön! Onnea!

31

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhuhuhuh

      Hyvä Tintti, olit eka joka onnitteli Tinttiä!

      Mahtoi olla silmiä hivelevä suoritus....

      Mutta, onnittelut silti pienelle suurelle joka on noin pitkälle päässyt pelkällä uskottelulla.

      • kukahähmitä

        tintti,
        älä välitä noista pölvästeistä.

        Kaikki judokat tietää sinun ansiot, onnittelut!

        Toivotavasti keväällä myös ymmärretään sinun taitosi kun uutta päävalmentajaa ryhdytään valitsemaan.


      • Rikuttajatruirui

        Säälittävää, että on noin paljon onnettomia paskoja, jotka voivat vain sivusta ruikuttaa.

        Vyö meni just oikeaan paikkaan


    • Päijäthämeen Suurin

      Onnea MariAnnesta! Kokemuksella, jonka Tintti omaa, voi hyvin ryhtyä ensi vuonna päävalmentajaksi! Valmentanut kymmeniä SM-mitaleita ja ollut itse lähellä maailman huippua omalla aikakaudellaan.

      Onnea Tintti!

    • Meriittejä on

      Tintti voitti suomen mestaruuden 5 kertaa!

    • määäääääääääääääääää

      Suorittiko vai saiko?Mikä kata piti esittää??

      • oiugl

        Suoritti. Ilmeisen hyvinkin vielä, mitä kuulopuheisiin on uskominen. Vaatimusten mukainen kata tietenkin.


    • historia proffa

      Ei mestaruuksia silloin kumarreltu !
      Esitti usein joensuulaisen pystykatan ja porilaisen mattakatan ;-)
      Ukena monasti toinen pieni suuri mies, nyt myös Marianne-vyöllä.

      • " elämäntyö "

        Mahtava Juttu Tintti

        Todellas Suuri REI Sinulle saamastasi ja ansaitusta
        vyökorotuksesta.
        Nämä vyöt eivät tule vahingossa eikä sattumalta

        Kesä mennään Tintti niinkuin Kouvolassa sovimme


    • terorrrrrr

      Tintti SUORITTI Suomen ensimmäisenä yli 6.danina eli oli ensimmäinen joka esitti KATAN graduoinnissa noin korkeaan vyökokeeseen. Ainakin dan-kollegion sivujen mukaan ! Ukena Tintillä Sami Perälä!

      Katana oli hieno "erinlainen" samurai kata KOSHIKI NO KATA ! Mikä onnistui erittäin hyvin vastaanottajien mukaan ! Katan kenraaliharjoituksesta tulossa video, kunhan saan sen koostettua !

      Orimattilan Judoseura onnittelee valmentajaansa!

      Teror

      • yx harrastelija

        Hyvä Tintti !
        Omalla linjalla kannattaa pysyä, hyvää jatkoa.


    • ohikulkija...

      ihan vaan ohikulkijan huomio, että Tintin treeneissä käy säännöllisesti 3-6 krt/vko VAIN 8 aikuista, 8 junnua ja 1 joukkue, jotka ottivat tänä vuonna SM-mitalin!!!

      muut pistesijoille yltäneet ja nousijat....

      Onnea Tintti seepravyöstä - ja 45-vuoden judo urasta!

      • tanitanitani

        ja hän vielä kaikkien henkilökohtainen valmentaja oikeasti!!!!!!!


    • kuljin ohi

      ... ja kuinka pitkän aikaa ko. treenaajat ovat olleet Tintin kultivoitavina ?

      Tästä huolimatta/Tämän vuoksi: Onnea Tintti !

    • ohikulkija2

      ... ei varmaan olisi päivääkään, jos ei itse sitä hyvänä pitäisi!!!

      ps. terveisiä kateellisille!!!

      • kuljin ohi

        Jaaha, kateuskortti tempaistiin sitten esiin. No kukin tulkoon autuaaksi uskossaan, jos siitä uskostaan voimaa saa. Hyviä treenipäiviä vain kaikille tasapuolisesti, Tintin valmennuksessa tai ilman.


    • väärin meni

      Hauskaa, kun tintti itse vastaa ja manipuloi kirjoituksiin. ( taas kerran). Oikeasti et ole vyösi arvoinen. Kaikki tosimiehet tietää sen. Naukuja Natiainen.

      • erokönkkötinttifani

        Päijät-hämeen judo ei olis mitään ilman Tinttiä.
        Kukaan, ei kukaan, päijät-hämeen urheiluakatemian judoka olis tolla tasolla ilman Tinttiä!

        Miehen ei tarvi edes näyttää mitään kun kaikki jo osaa...

        Ja mikä itseluottamus, vain suurilla on sellainen.


      • piuhiuhy
        erokönkkötinttifani kirjoitti:

        Päijät-hämeen judo ei olis mitään ilman Tinttiä.
        Kukaan, ei kukaan, päijät-hämeen urheiluakatemian judoka olis tolla tasolla ilman Tinttiä!

        Miehen ei tarvi edes näyttää mitään kun kaikki jo osaa...

        Ja mikä itseluottamus, vain suurilla on sellainen.

        Onhan tuo toki helppoa mussuttaa ja yrittää sarkastisesti vähätellä tintin saavutuksia, mutta vastatkaahan tähän.

        Tintti taisi olla kuudes mariannen ansainnut. Ketkä olisivat ne judokat, joille nyt olisi pitänyt vyö myöntää ennen tinttiä. Ei näitä ehdokkaita tolla tasolla kovin montaa ole. Laittakaa lista.

        Tintti on kuitenkin ollut omana aikanaan huippukisaaja ja on nyt huippuvalmentaja ja tekee varmasti kaikkensa lajin eteen. Kukin omalla tavallaan, kaikkea ei kukaan ehdi tehdä ja kaikkia ei voi miellyttää. Lisäksi hän suoritti daninsa vaatiman katan ja ilmeisen hyvin, joten näki harjoittelun vaivan, vaikka ei ehkä niitä suurimpia katafaneja olekaan.


      • jo vain
        erokönkkötinttifani kirjoitti:

        Päijät-hämeen judo ei olis mitään ilman Tinttiä.
        Kukaan, ei kukaan, päijät-hämeen urheiluakatemian judoka olis tolla tasolla ilman Tinttiä!

        Miehen ei tarvi edes näyttää mitään kun kaikki jo osaa...

        Ja mikä itseluottamus, vain suurilla on sellainen.

        Mr. stamina. Onnea tintille


    • Kaima espoosta

      Kyllä nyt pätkävyö meni oikealle jätkälle/pätkälle, lämpimät onnittelut!

    • Janos

      Tintti on vielä niitä harvoja judokoita jotka tietävät judon olevan kamppailulaji, ei kahden uroksen paritanssia! ONNEA!

    • tintin tuttu jo 30.v

      Onnea Tintti. Moniko kuutosen judoka on ollut judon parissa ilman taukoa, eli kilpailemisen jälkeen aloittanut valmentamisen ja ollut koko elämänsä matolla taukoa pitämättä?

      Antakaa lukuja!

      • rallejavalle

        1


      • elämääeisenenempää

        kyllä mies kuutosen ansaitsee, jos elämässä ei muuta....

        ja vielä vaatimaton, nöyrä ja tunnusta muille antava......


      • lukuja sulle

        2 eiku 3


    • valetudo

      Olisko muilla ollut elämä ?

      • wsdffhj

        Ei ikinä mariannea. Jos ei hönis koko ajan omaan liiviiin.


      • läheltä seurannut.
        wsdffhj kirjoitti:

        Ei ikinä mariannea. Jos ei hönis koko ajan omaan liiviiin.

        Olen vähän aikaa miettynyt. Hönijälle ei pitäisi ikinä myöntää lisä-daneja.


    • " omaanliivii"

      Mitä työ taas jauhatte joutavia,käykääpä kattomassa treenikassistanne,jos sellainen Teillä on,että onko oranssista vyöstä natsa tippunut. Jos joku vyökorotuksen ansaitsee,niin hyvä.
      Muuthan sen asian päättää eikä korotuksen saaja ite.
      Ei se Teiltä pois ole,olipa jollakin vaikka kaksi vyötä rinnanpäällä ristissä. Ja mikä liiviinveto,omaan liiviin.Voi hyvänen aika Teitä
      peukalon imijät. Onhan tapahtumilla ja seuroilla tilintarkastajat.

      • alpert nussi

        jep,jep, vain muodollisuus, ja tintti vie liiviin, samoin kun Kuusankosken mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe