Missä Stadin k18 yökerhossa EI OLE MAMUJA!?!?

gsgdfhdfsdf

En jaksa katella noita paikkoja missä on pelkkiä somppuja sun muita afrikan karitsanpaimenia joita kuhisee kaikki stadin yökerhot, jotka vaan hölisee kovaan ääneen ja ovat kilpailemassa samoista naisista heikentäen hieman omaa onnistumista iskeä naisia. Missä yökerhossa Stadissa EI OLE mamuja, tai ainakaan niin paljoa? Pienet mamumäärät ei ehkä haittaa, mutta suurempia en viitsi katsoa.

32

3524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohhhhioooo

      kebablihaa kaikkialla, tigerissa sairaasti, näin varoituksena...

      • ulkomaalainen nainen

        hahahah... osuit maaliin :D ite en enää käy tigerissa ku siellä on liikaa ulkomaalaisii miehii, ja valitettavasti suurin osa niistä ei tajua missä menee flirttailun ja ahdistelun raja..


    • Vieras

      Mee jonnekin kapakkaan, siellä ei oo ku suomijuntteja. Bongaat jonku pubiruusun sieltä.

      • ...kuten minäkin.

        Tuskinpa aloittaja on "pubiruusuja" bongailemassa. Stadin baarit kun eivät ole mamu-naisia täynnä vaan mamu-miehiä, joten eiköhän aloittaja ole näihin karvajalkoihin kyllästynyt.


    • .....

      vitun rasisti

    • I Seppo

      Tämä on tärkeä tieto minullekin, kertokaa nyt ihmeessä kuka tietää.

    • takuuvarmaalihaa

      Kontulan Pariisi

    • 3+1+

      Olen suomalainen nainen, ja en ole kiinnostunut ulkkis-miehistä.
      Ne vaan yrittää lähestyä, suomalaiset ei ota kontaktia tai ei lähesty,
      harmittaa minuakin miksi että pidä puolianne.

    • Aku89

      Näin ulkomaalaissyntyisenä voisin kertoa että tosi harvassa baarissa ihmiset katsovat näin tarkkaan mamujen määriä, mutta voisin suositella sinulle että itsekään en suosi mitään teiniluolajia enkä mitään seduloita, ei kannata mennä baarin porukan määrästä vaan laadusta, päätä itse ensin mitä menoo kaipaat
      varmasti suomalaisista baarikulttuurista saat itsellesi uudenlaisen näkemyksen ja löydät paikan, itse olen myös baarimestarina, voisin suosia sinulle lähinnä drinkki baareja, sielä tuntuu olevan "mamuja" vähemmän ehkä yksi. ;) mutta sekin taisin olla ehkäpä vuodessa kerran minä. &;)

    • dtm rules

      Uusi DTM on hyvä paikka, koska on paljon nuoria heteromimmejä ja kilpailijoista osa homoja, joten mahkut saada pesää on paremmat.

      • irina galleie

        Joo dtm rulez, sieltä voit saada peräaukon revähtymään ammolleen.


      • ...

        Ne heteromimmit on oikeasti lesboja. Katsos kun seksuaalisuus ei näy ulospäin. Useimmiten heteroäijät luulee,että kaikki naiselliset mimmit DTM:ssä on heteroja, vaikka ne on lesboja. Mitä järkeä heteromimmin on muutenkaan mennä johonkin homobaariin kun miehiä saa paremmin heteropaikoista. Toisaalta mitä ideaa heteroäijän on lähteä homobaariin iskemään lesboja kun heteromuijia löytyy pilvin pimein heteropaikoista?Vai onko se niin, että mitä vaikammin saavutettavissa, sitä parempi?


    • hutera

      DTM:ssä käy tosi paljon nuoria naisia. Mamuja ei ole paljoa, koska paikalla on homomaine, vaikka onkin ihan heteromesta nykyään.

      • pahvipää

        Ei se mikään heteromesta ole. Seksuaalisuus ei näy ulospäin, pahvi! Mamuistakin löytyy homoja ja lesboja samaten nuorista naisista.


    • Pelimies1976

      Heteromesta?? kehtaakos sinne todellakin mennä naisia pokailemaan ???ette tule peräluukun puolelle joku??

    • hyvä paikka

      Aikanaan ainakaan Kultaisessa Oravassa ei ollu ulkolaisia lainkaan.

    • MAMUmiehetpois

      Sanotaanko, että kovasti pitää etsiä jos haluaa kokonaan "mamuttoman" yökerhon tai baarin Helsingistä löytää. Itse mainitsit yökerhot. Niissä teinijuottoloissahan harvemmin on näitä 30v afrikkalaisia mamumiehiä (tai naisia.) Nuorempaa mamuporukkaa varmasti.
      Mielenkiintoista olisi myös tietää, että onko ongelmasi ihonvärissä. Nythän 90-luvun ensimmäisen suuren mamumies suomalainen nainen yhdistelmän lapset on täysi-ikäistymässä, joten tummahipiää nuorissa porukoissakin näkee enemmän. Mutta jos ongelmasi on siansaksan mongertamisessa ja röhkeässä naisten pokailussa "african style", niin teinijuottoloihin matka käy. Esim alepub, kesällä kävin siellä muutamaan otteeseen ja en kyllä muista, että olisi mamuja paljon näkynyt.
      Koti matka takaisin sieltä steissiltä on kyllä ihan oma juttu. Nuoret tytöt saa olla varuillaan jo senkin puolesta, että hinkkaako joku ei-sanaa ymmärtämätön ällötys reidessä bussin/junan odotuksen ajan.

    • Milliklubi

      Millissä niitä ei näy

    • Lebbävaara

      Mee vaik lepuskin tinurin tupaan... siel tuskin on

      • Lebbävaara

        Ainii se on kyl espoossa... ihan sama


    • NabbeX

      Tavastiassa ei ole ainuttakaan. Paitsi mä :D

    • esme1

      oon sanaton..

    • suomi on paska maa

      mee millin... siel vitun rasisti poke.. varmaa yhtä juntti ku te vitun pellet.... miettikää ny yökerho ilman ulkomaalaisia... aika tylsää meininkii... ja junnuu...

      • en muista yhtäkään

        "miettikää ny yökerho ilman ulkomaalaisia... aika tylsää meininkii"

        hehehe
        20 v sitten oli mukavaa yökerhoissa.
        Oliko silloin ulkomaalaisia?


    • UKKO51

      MENKÄÄ VANHN KELLARIIN EI OO ULKOMAALAISIA

      • Tenderbaring

        Mietin tässä yö kerho iltoja ilman ulkomaalaisia, ja niiden kanssa, ja lopputulemaksi on pakko sanoa, että kyllä tuo mamujen meininki on niin sikamaista, etten ihmettele miksi ihmiset kyselevät vaihtoehtojen perään.

        Ammatiltani olen baarimikko, ja vuosien varrella olen päässyt tutustumaan tähän kulttuurien monimuotoisuuteen. Jos suomalaisessa vastaanotto keskuksessa joku olisi valistanut että, älä koske naisiin jos he eivät sitä tahdo, niin olisi vältytty käsittämättömältä määrältä turhia nujakoita.

        Suosittelen rentoja pubeja ilman tanssilattiaa, ja ilman ale viinoja, niin eipä ne jaksa tulla niihin notkumaan kun ei ole, överikännisiä lissuja miltä mankua pesää.


    • pikkublondi 92

      Loppujen lopuksi hyvin pieni prosentti tavallisista suomalaisista tytöistä/ naisista on millään tavalla kiinnostunut varsinkaan afrikan mantereen, usein melko röyhkeistäkin notkujista, niin onhan se selvää että kun oma lehmä kotona hoitaa sossun avustuksella 8 kakaraa ja vaalea suomtyttö ei lämpene niin alkaa tunteet kuumeta kun pesää ei herukkaan.

    • yyi

      Mahdoton kysymys

    • Sedula

      Jos jostain löytyy lois vapaa paikka niin kertokaa.. Olen valmis maksamaan extraa sisäänpääsystä.

    • vanha kansa

      tai sit aikoinaa klamydian keikka piti Bohemian 2-3h vain paikallisii valkosii jos sinne eksy joskus 1-2 niin ei ollu kauaa paikalla kun kuuli että musiikkina soi punkki

    • Poikettua

      Tulipa poikettua Maxinessa ja Königissä...

      Pelkkiä mamu ukkoja täynnä puristelemassa naisten peppuja.

      Tähänkö on tultu...

      Meni nuo paikat boikottiin, en halua katsella loisia ja röyhkeää käytöstä naisia kohtaan.

    • Poikkesin minä myös

      König laittoi jo lapun luukulle eli jotkut muutkin kuin sinä ovat boikotoineet paikkaa. Nykyään samassa tilassa toimii joku ruokaravintola.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe