Huomio Tamperelaiset!
Tarkoituksena olisi muuttaa alkuvuodesta Tampereelle. Tanssiharrastusta haluaisin jatkaa ja kyselisinkin vinkkejä.
Missä tamperelaiset käyvät tanssimassa? Viikolla, viikonloppuna?
Onko antaa vinkkejä hyvistä tanssikursseista? Alkeet suht koht hyvin hanskassa, mutta lisäoppia olisi mukava saada.
Kiitokset tiedoista jo etukäteen!
Missä Tampereella?
6
165
Vastaukset
- Googlaus auttaa
Tämä selviää helposti mm. guuglaamalla.
esim. http://www.hurmio.fi/
ja muita. - Moving Mover
Google on ollut kaveri. Lähinnä kuitenkin haluaisin henkilökohtaisia mielipiteitä.
- tangon huumaa
Minä suosittelen tota Hurmioo.
Tosin en ole ollut muilla tanssikursseilla, mut mielestäni opetustaso, tanssikaverit ja tilat on hyvät.
Eiköhän sieltä taas kohta päivitetä uudet kevään "harjoitusryhmät" sivu, niin näkee mihin kerkiää.
Innolla odotellaan.- ikärasisti
Enempi taitaa olla eläkeläistanssiseura, nuoria ei taida paljon käydä.
- Kaikkea kokenut....
ikärasisti kirjoitti:
En sanoisi ihan noinkaan. Keski-ikä taitaa olla jossakin 40 v. paikkeilla.
Hurmio on siitä hyvä että kuka tahansa saa itse valita itselleen sopivan tason jatkaa tanssin opettelua. Tämä kun on vapaa-ajan harrastus, niin jokaisella maksavalla jäsenellä / asiakkaalla pitää olla oikeus itse valita kurssinsa.
Toisin on eräässä Tampereen keskustassa toimivassa tanssikoulussa, siellä moni jo perustanssitaidot ja erikoisemmatkin tanssit hyvinkin osaava tulee tuntemaan itsensä ei-toivotuksi asiakkaaksi. Tietysti menestyvä yrittäjä saa valita asiakkaansa. - tangon huumaa
ikärasisti kirjoitti:
Meinaatko että toi aloittaja etsii jotain lasten balettitunteja ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463