mielenkiintoiseksi tulee presidenttipeli menemään, jos kokoomuksen niinistö uskaltaa tehdä irtioton jo nyt kokoomuksen perinteisistä rahoittajista. ja lunastaa viime vaalien lupauksensa työväen presidenttinä! tällä menettelyllä ja ammattiliittojen jäsenten tuella vaalit voivat ratketa ekalla kierroksella.,
toivottavasti tp halosen toimista tai tekemättä jättämisistä uskalletaan näissä asioissa viimeinkin puhua. olisihan tässä nyt akavalla näytön paikka!
Presidentinvaalit 2012 – Sisäilmamyrkyistä sairastuneiden tilanteet pääaiheeksi
Posted on marraskuu 17, 2011
Kokoomuksen presidenttiehdokas Sauli Niinistöllä on täydet mahdollisuudet nousta presidentinvaaleissa 2012 Suomen todelliseksi arvojohtajaksi. Sisäilmamyrkyille altistuneiden 800 000 suomalaisen joukko osaa arvostaa sellaista tasavallan presidenttiä, jonka puheiden ja tekojen välinen ero pysyy mahdollisimman pienenä.
http://suomi2017.wordpress.com/2011/11/17/presidentinvaalit-2012-sisailmamyrkyista-sairastuneiden-tilanteet-paaaiheeksi/
niinistö palkkatyötä tekevien presidentiksi
5
80
Vastaukset
- Lue tämä
Nämä vaalirahassa ryvettyneet puolueet ja niiden poliitikot ovat kyllä syvältä. Ike Kanervakin joutuu nyt kuuntelemaan kun luetaan lakia. Presidenttiä valitessa jokaisen pitäisi miettiä haluammeko yritysjohdon vai työntekijöiden edustajan ruoriin. Täällä hyvä analyysi aiheesta:
http://sites.google.com/site/presidentinvaali/
Klikkaa ja lue!- työläinen voittaa
Kyllä työläinen äänestää työläis pressaa siis Paavo Arhinmäki
ainoa vaihtoehto!
Lipponenkin porvari!
- havannoitsija
Taas yllä täällä tämä yhdyssanavammainen vasemmistolainen.
Lienee koulut jääneet kesken !- J.K.P.
No jos pikkutarkoiksi ruvetaan, niin välilyönti ennen huutomerkkiä on myös virhe. Eikä yhdyssanavammaisuus tunnu olevan koulutuksesta kiinni. En itsekään ole käynyt kuin peruskoulun ja amiksen, mutta väitän kirjoittavani jokseenkin täydellistä suomea.
- jargonia
J.K.P. kirjoitti:
No jos pikkutarkoiksi ruvetaan, niin välilyönti ennen huutomerkkiä on myös virhe. Eikä yhdyssanavammaisuus tunnu olevan koulutuksesta kiinni. En itsekään ole käynyt kuin peruskoulun ja amiksen, mutta väitän kirjoittavani jokseenkin täydellistä suomea.
Tai se on JARGONIAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701