Ny kunnon ilmoitus "ajiksesta"

Minä täällä

Hän on 166cm pitkä, hoikka, akateeminen, kaunis ikää 36 vuotta. Erittäin vaativa. Asuu melkoisella varmuudella Lahdessa.
Häntä etsii 180cm 84kg tumma ja tulinen komeahko mies ikää 39-vuotta.

101

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä täällä

      Ei ainakaan pitäisi kenenkään sanoa, että tämä etsintäkuulutus on jotenkin epäselvä? Täällä suurin osa on sellaisia täysin epämääräisiä töherryksiä, joiden perusteella ei kukaan ymmärrä mitään.
      Minulla on ikävä sinua ajis, vaikka suhteemme onkin virtuaalinen. Miten sinulla menee ja onko jo joulu mielessä kovasti? Muistatko joululahjaideani viikko sitten!:-)

      • 32

        Sinä Siellä... muistatko minun jl-ideaani? Onhan rämesoitakin.


      • Minä täällä
        32 kirjoitti:

        Sinä Siellä... muistatko minun jl-ideaani? Onhan rämesoitakin.

        Heippa! Oletko kenties ex " vastausta odotellen" nimimerkillä? Olet siis 32 vuotias? Natsaisiko tuntomerkit muuten?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Heippa! Oletko kenties ex " vastausta odotellen" nimimerkillä? Olet siis 32 vuotias? Natsaisiko tuntomerkit muuten?

        Mennään joskus laivalle ja nautitaan ruoasta? Sitten katsotaan muut jutut!:-)


    • tulkki

      Erittäin vaativa sano; ettei senteil ole mittään merkitystä. Onni ja elämä löytyy kyllä jostain muusta.

      • Minä täällä

        Noh. Kyllä niillä senteillä nyt jotain merkitystä on, mutta onko "ajista" näkynyt?
        Rauhallista joulua sinulle!


      • sivusta seurannut
        Minä täällä kirjoitti:

        Noh. Kyllä niillä senteillä nyt jotain merkitystä on, mutta onko "ajista" näkynyt?
        Rauhallista joulua sinulle!

        Taisinpa nähdä vilahduksen, mutta sankan pyryn vuoksi en ole varma. Tuskinpa täplät paikoillaan, jos tuollaisessa kelissä juoksentelee..


      • Minä täällä
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Taisinpa nähdä vilahduksen, mutta sankan pyryn vuoksi en ole varma. Tuskinpa täplät paikoillaan, jos tuollaisessa kelissä juoksentelee..

        Just! Juuri nyt kuitenkin niin mielelläni purkaisin hänelle sydäntäni, jos häntä kiinnostaisi?


      • ehkä hän
        Minä täällä kirjoitti:

        Just! Juuri nyt kuitenkin niin mielelläni purkaisin hänelle sydäntäni, jos häntä kiinnostaisi?

        Häntä kiinnostaa.


      • Minä täällä
        ehkä hän kirjoitti:

        Häntä kiinnostaa.

        No tiedät minne kirjoittaa ja päästään tutustumaan! Muistin virkistämiseksi.

        [email protected]


      • ehkä hän
        Minä täällä kirjoitti:

        No tiedät minne kirjoittaa ja päästään tutustumaan! Muistin virkistämiseksi.

        [email protected]

        Oletko oikeesti joku ihme vainooja?


      • Minä täällä
        ehkä hän kirjoitti:

        Oletko oikeesti joku ihme vainooja?

        En ihan taatusti ole. Kai minä saan "ajiksesta" olla kiinnostunut? Mitä tekemistä sillä on vainoamisen kanssa? Hieman liioiteltua!


      • gud jul
        Minä täällä kirjoitti:

        En ihan taatusti ole. Kai minä saan "ajiksesta" olla kiinnostunut? Mitä tekemistä sillä on vainoamisen kanssa? Hieman liioiteltua!

        mur


      • Minä täällä
        gud jul kirjoitti:

        mur

        Mur vaan itsellesi! ´
        Sovitaanko, että palvon maata sinun jalkojesi alla?

        Hyvää joulua ja toivorikasta uutta vuotta 2012.


      • minä täällä 2
        Minä täällä kirjoitti:

        Mur vaan itsellesi! ´
        Sovitaanko, että palvon maata sinun jalkojesi alla?

        Hyvää joulua ja toivorikasta uutta vuotta 2012.

        Onko jalkojeni alla maata?
        Nyt olen ehdottomasti vitsin tarpeessa!


      • Minä täällä
        minä täällä 2 kirjoitti:

        Onko jalkojeni alla maata?
        Nyt olen ehdottomasti vitsin tarpeessa!

        Mitä tähän nyt sanoisi? Sinä et siis ainakaan ole ajis, joten voin sanoa mitä tarvitseekin.
        Kyllä 100% aina jalkojen alla on maata, mutta jos satut lentämään niin välissä on sitten ilmaa lentokorkeuden verran!:-)) Tässä asiassa ainakin olen varmasti oikeassa.
        Lähinnä tarkoitin tuolla, että "ajis" on nainen jota kunnioitan ja arvostan täysillä. Se on sitten toinen juttu mihin sillä päästään..


      • tietämätön
        Minä täällä kirjoitti:

        Mitä tähän nyt sanoisi? Sinä et siis ainakaan ole ajis, joten voin sanoa mitä tarvitseekin.
        Kyllä 100% aina jalkojen alla on maata, mutta jos satut lentämään niin välissä on sitten ilmaa lentokorkeuden verran!:-)) Tässä asiassa ainakin olen varmasti oikeassa.
        Lähinnä tarkoitin tuolla, että "ajis" on nainen jota kunnioitan ja arvostan täysillä. Se on sitten toinen juttu mihin sillä päästään..

        Hei, minä täällä!
        Olenkin kauan kaivannut, missä olet ollut? Toisaalta en tiedä nyt tästä maailmasta mitään.


      • Minä täällä
        tietämätön kirjoitti:

        Hei, minä täällä!
        Olenkin kauan kaivannut, missä olet ollut? Toisaalta en tiedä nyt tästä maailmasta mitään.

        Hei tietämätön! Mikä sinun maailmasi on kadottanut? Minut kyllä löydät jo viestiketjussa antamastani osoitteesta, joten vaikeaa ei ole!


      • tietämätön
        Minä täällä kirjoitti:

        Hei tietämätön! Mikä sinun maailmasi on kadottanut? Minut kyllä löydät jo viestiketjussa antamastani osoitteesta, joten vaikeaa ei ole!

        no niin ja nyt palaa puurot pohjaan..hetkonen


      • Minä täällä
        tietämätön kirjoitti:

        no niin ja nyt palaa puurot pohjaan..hetkonen

        mannapuuroa? Riisipuuroa? :-))) Riisipuuroa ja luumukiisseliä kaveriksi-nam;-)


      • tietämätön
        Minä täällä kirjoitti:

        mannapuuroa? Riisipuuroa? :-))) Riisipuuroa ja luumukiisseliä kaveriksi-nam;-)

        hehhe, tuutko keittämään, mulla alkaa olemaan hieman väsy-olo. Maistuis riisipuuro ja luumukiisseli kylläkin.


      • Minä täällä
        tietämätön kirjoitti:

        hehhe, tuutko keittämään, mulla alkaa olemaan hieman väsy-olo. Maistuis riisipuuro ja luumukiisseli kylläkin.

        Noh. Tiedät itsekin, että se ei ole mahdollista!
        A: En tiedä missä asut?
        B: Et ilmeisesti ole "Ajis" ?
        C:Voit oikeasti lukea viestiketjua ja kirjoittaa.
        D: Silloin toiveesi voi toteutua ja yllätyt positiivisesti ja 2-3 vuoden kuluttua sitten tiedät oliko yllätys oikeasti positiivinen!:-)))))))))


      • tietämätön
        Minä täällä kirjoitti:

        Noh. Tiedät itsekin, että se ei ole mahdollista!
        A: En tiedä missä asut?
        B: Et ilmeisesti ole "Ajis" ?
        C:Voit oikeasti lukea viestiketjua ja kirjoittaa.
        D: Silloin toiveesi voi toteutua ja yllätyt positiivisesti ja 2-3 vuoden kuluttua sitten tiedät oliko yllätys oikeasti positiivinen!:-)))))))))

        minä ja minun toiveeni on nyt peitto korville ja tyyny silmille. hyvä yötä kuka sitten oletkin.


      • Minä täällä
        tietämätön kirjoitti:

        minä ja minun toiveeni on nyt peitto korville ja tyyny silmille. hyvä yötä kuka sitten oletkin.

        Samma på svenska, eli hyvää yötä
        . Jos olet etsimäni, tai täytät kriteerit niin kirjoita. Elämäsi muuttuu taatusti, eikä uskoakseni huonompaan suuntaan. Muista, että jokainen on oman onnensa seppä!:-)


      • tietämätön
        Minä täällä kirjoitti:

        Samma på svenska, eli hyvää yötä
        . Jos olet etsimäni, tai täytät kriteerit niin kirjoita. Elämäsi muuttuu taatusti, eikä uskoakseni huonompaan suuntaan. Muista, että jokainen on oman onnensa seppä!:-)

        ja saksankielisii unii..huh. Kriteerit ovat minulle ilmeisesti liian vaativat, voioi.
        Takomista on juu kyllä.


      • Minä täällä
        tietämätön kirjoitti:

        ja saksankielisii unii..huh. Kriteerit ovat minulle ilmeisesti liian vaativat, voioi.
        Takomista on juu kyllä.

        Niin sinähän haluaisit sitä oppia saksan kieltä? Minäkin joskus koulussa hieman lukenut. Osaan minä ich komme!:-) Sen kyllä sitten huomaatkin. Olen nimittäin aika raju, mutta myös hellä.;-)


        Sinun pitäisi nyt tyttönen muuttaa kokonaan asennetta ja ottaa tällainen hieman huonommin koulutettu, mutta rikas ja komea mies. Eikö se kuitenkin kantaisi aika pitkälle? Komeudella nyt sinänsä on aina tuleva loppu, mutta varakkuus oikeissa käsissä vain hieman kasvaa vuosi vuodelta ja kas kummaa sitä tarvitaan joka käänteessä-mammonaa!


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin sinähän haluaisit sitä oppia saksan kieltä? Minäkin joskus koulussa hieman lukenut. Osaan minä ich komme!:-) Sen kyllä sitten huomaatkin. Olen nimittäin aika raju, mutta myös hellä.;-)


        Sinun pitäisi nyt tyttönen muuttaa kokonaan asennetta ja ottaa tällainen hieman huonommin koulutettu, mutta rikas ja komea mies. Eikö se kuitenkin kantaisi aika pitkälle? Komeudella nyt sinänsä on aina tuleva loppu, mutta varakkuus oikeissa käsissä vain hieman kasvaa vuosi vuodelta ja kas kummaa sitä tarvitaan joka käänteessä-mammonaa!

        nihtchis, en ole tyttönen.
        Piika akkana tässä sun viestisysteemissäs on aikaa vievää. Nyt muuta puuhaa. Mammonaa kyllä riittää vielä tässä maassa, ainakin sen vertaa mitä minä tarvitsen. a ) olenhan sen suurkuluttaja hahaheh


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        nihtchis, en ole tyttönen.
        Piika akkana tässä sun viestisysteemissäs on aikaa vievää. Nyt muuta puuhaa. Mammonaa kyllä riittää vielä tässä maassa, ainakin sen vertaa mitä minä tarvitsen. a ) olenhan sen suurkuluttaja hahaheh

        Heippa "ajis". Minä jo luulin, että olet matkoilla kun viimeinen kontaktisi oli 21.12 aamulla. Nyt kuitenkin olet ollut linjoilla.
        Anteeksi tytöttely-ajattelin kyllä laittaa Arvon kuningatar, mutta en sitten laittanut!:-)
        Tiedän toki, että sinulla hilloa riittää. Ei, että kulutat paljon? Minä olen taasen itse kauris luonteestani johtuen aika huono kuluttamaan. Sinulle kuitenkin lupaan ostaa karaatteja-paljon!


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Heippa "ajis". Minä jo luulin, että olet matkoilla kun viimeinen kontaktisi oli 21.12 aamulla. Nyt kuitenkin olet ollut linjoilla.
        Anteeksi tytöttely-ajattelin kyllä laittaa Arvon kuningatar, mutta en sitten laittanut!:-)
        Tiedän toki, että sinulla hilloa riittää. Ei, että kulutat paljon? Minä olen taasen itse kauris luonteestani johtuen aika huono kuluttamaan. Sinulle kuitenkin lupaan ostaa karaatteja-paljon!

        Niin pidätkö timanteista? Ainakin Bondissa sanotaan, että diamond´s are the girls best friend,,,:-)
        Pidäthän myös hyvästä illallisesta hämyisessä ravintolassa viinin kera? Pidäthän myös miehen Varmasta kosketuksesta,,, tiedät mihin se johtaa? Tiedät toki senkin, että elämää ei rakenneta pilvilinnojen varaan vaan todellisuuteen. Silloin et varmaan halua menettää tilaisuutta. Harmillista, kun tämä joulu ollaan ainakin vielä erillään. Sinä voit kuitenkin muuttaa tilanteen aivan helposti.


      • kysyn vaan
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin pidätkö timanteista? Ainakin Bondissa sanotaan, että diamond´s are the girls best friend,,,:-)
        Pidäthän myös hyvästä illallisesta hämyisessä ravintolassa viinin kera? Pidäthän myös miehen Varmasta kosketuksesta,,, tiedät mihin se johtaa? Tiedät toki senkin, että elämää ei rakenneta pilvilinnojen varaan vaan todellisuuteen. Silloin et varmaan halua menettää tilaisuutta. Harmillista, kun tämä joulu ollaan ainakin vielä erillään. Sinä voit kuitenkin muuttaa tilanteen aivan helposti.

        Juu ihan heti huomenn aamusta vaikka, minne suhaillaan?


      • Minä täällä
        kysyn vaan kirjoitti:

        Juu ihan heti huomenn aamusta vaikka, minne suhaillaan?

        No tuota...

        Onko nyt siis kyseessä sama henkilö, kun nimimerkki vaihtuu koko ajan?
        Sinä saat ihan päättää, mutta mitään ei tapahdu ilman kirjettäsi sähköpostiini joka löytyy viestiketjusta!:-)


      • samanen
        Minä täällä kirjoitti:

        No tuota...

        Onko nyt siis kyseessä sama henkilö, kun nimimerkki vaihtuu koko ajan?
        Sinä saat ihan päättää, mutta mitään ei tapahdu ilman kirjettäsi sähköpostiini joka löytyy viestiketjusta!:-)

        kysyn vaan että mitä se kirje stten auttaa


      • Minä täällä
        samanen kirjoitti:

        kysyn vaan että mitä se kirje stten auttaa

        No sitä se auttaa, että saadaan virallinen kontakti henk koht toisiimme ja voidaan tutustua lisää. Sitten vasta toki aika näyttää miten "meidän" käy!


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        No sitä se auttaa, että saadaan virallinen kontakti henk koht toisiimme ja voidaan tutustua lisää. Sitten vasta toki aika näyttää miten "meidän" käy!

        Rauhaisaa joulua kaikille eritoten "Ajikselle" -kaunottarelle.
        "Olet neito lumivalkoinen, tähti joulun kirkkahin. Sinua kauniimpaa päällä maan ei koskaan ole konsanaan."


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Rauhaisaa joulua kaikille eritoten "Ajikselle" -kaunottarelle.
        "Olet neito lumivalkoinen, tähti joulun kirkkahin. Sinua kauniimpaa päällä maan ei koskaan ole konsanaan."

        Mitä olet puuhaillut? Olet näköjään ollut just linjoillakin! Saitko lahjoja paljon?
        Mukavaa iltaa.


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Mitä olet puuhaillut? Olet näköjään ollut just linjoillakin! Saitko lahjoja paljon?
        Mukavaa iltaa.

        Mun mielestä me voitaisiin "Ajis" muuttaa meidän keskustelupalsta tuonne suhdepuolelle, kun jo aletaan tuntea toisemme suht hyvin? Täällä vain etsitään kadotettua ja me nyt ei enää varsin etsitä,,,


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Mun mielestä me voitaisiin "Ajis" muuttaa meidän keskustelupalsta tuonne suhdepuolelle, kun jo aletaan tuntea toisemme suht hyvin? Täällä vain etsitään kadotettua ja me nyt ei enää varsin etsitä,,,

        Katselin jo tuossa "sillä silmällä" suhdesivustoa, että pian aloitan siellä tarinoinnin. Alkaako huomenna kaunottarella arki? Minä pidän lomaa ja aloitan vasta 2.1!:-)) Toki omia puuhasteluja on aamusta alkaen. Mitä uutena vuotena suunnitelmissa?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Katselin jo tuossa "sillä silmällä" suhdesivustoa, että pian aloitan siellä tarinoinnin. Alkaako huomenna kaunottarella arki? Minä pidän lomaa ja aloitan vasta 2.1!:-)) Toki omia puuhasteluja on aamusta alkaen. Mitä uutena vuotena suunnitelmissa?

        No joo!

        Imeisesti "ajis" ei näillä sivuilla.
        Mikäli käy niin asia on tullut selväksi ja hän vain ei haluakaan miestä itselleen.
        Voi toki halutakin, mutta olen sittenkin väärä!:-((


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        No joo!

        Imeisesti "ajis" ei näillä sivuilla.
        Mikäli käy niin asia on tullut selväksi ja hän vain ei haluakaan miestä itselleen.
        Voi toki halutakin, mutta olen sittenkin väärä!:-((

        Mahdotonta päivittäin luurailla näillä sivuilla, Herra Itsesääli. Kyllä se vuos vaihtuu ilman meikäläisen suunnitelmiakin. Sentään tapahtuu jotain eikä sen eteen tartte tehdä mitään. Voihan sitä olla niinkuin muutkin ja vetää koomakännit vaikka hehhe


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Mahdotonta päivittäin luurailla näillä sivuilla, Herra Itsesääli. Kyllä se vuos vaihtuu ilman meikäläisen suunnitelmiakin. Sentään tapahtuu jotain eikä sen eteen tartte tehdä mitään. Voihan sitä olla niinkuin muutkin ja vetää koomakännit vaikka hehhe

        Moikka "ajis"!:-)
        Jaa, että herra itsesääli-perkeles!
        Sä oot sit hauska. Ai meinaat vetää kännin päällensä. Viina pukee sua ja yleensä riisuu!:-))) Ois kiva olla paikalla ja kyllä mä voisin olla sun kaverina juomassa.


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Moikka "ajis"!:-)
        Jaa, että herra itsesääli-perkeles!
        Sä oot sit hauska. Ai meinaat vetää kännin päällensä. Viina pukee sua ja yleensä riisuu!:-))) Ois kiva olla paikalla ja kyllä mä voisin olla sun kaverina juomassa.

        Nii, stten voisin olla koomassa ilman känniä, vai olisinko kännissä ilman koomaa hmm..


      • b)
        b) kirjoitti:

        Nii, stten voisin olla koomassa ilman känniä, vai olisinko kännissä ilman koomaa hmm..

        voivoi i puuttuu (toisesta sanasta, äskeisessä viestissä)


      • Sinä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        No sitä se auttaa, että saadaan virallinen kontakti henk koht toisiimme ja voidaan tutustua lisää. Sitten vasta toki aika näyttää miten "meidän" käy!

        Miten teidän "meidän" kävi?


    • Erittäin vaativa

      missä? Seksissäkö?

      • Minä täällä

        Toivottavasti on vaativa seksissä, kun sattuu olemaan vahva lajini!:-)))

        Hänelle pitäisi olla sellainen professorin koulutus ja sitten lisäksi kaikki muut.

        Minulla on ne kaikki muut, mutta yliopistossa viihdyin vain yhden syksyn.:-(


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Toivottavasti on vaativa seksissä, kun sattuu olemaan vahva lajini!:-)))

        Hänelle pitäisi olla sellainen professorin koulutus ja sitten lisäksi kaikki muut.

        Minulla on ne kaikki muut, mutta yliopistossa viihdyin vain yhden syksyn.:-(

        Eikös oikeesti "ajis" me voitaisi toteuttaa yksi kiva ilta? Syödään hyvin alkuruoasta pääruokaan ja jälkiruoaksi antaudut!:-))


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Eikös oikeesti "ajis" me voitaisi toteuttaa yksi kiva ilta? Syödään hyvin alkuruoasta pääruokaan ja jälkiruoaksi antaudut!:-))

        Mikä on vahvin lajisi? Laitoin tiikerii jalanpohjiin, ja sukat päälle. Mene uudestaan yliopistoosi, ni ei naamari oo väärinpäin.,ehehe. Siellä vaeltelee 90-v paappojakin, ni oletko sittenkin mamuska?


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Mikä on vahvin lajisi? Laitoin tiikerii jalanpohjiin, ja sukat päälle. Mene uudestaan yliopistoosi, ni ei naamari oo väärinpäin.,ehehe. Siellä vaeltelee 90-v paappojakin, ni oletko sittenkin mamuska?

        Hmm-Vahvin lajini? Riippuu vähän puhutaanko koulukuvioista, työkuvioista vai vapaa-ajasta? Parempi varmaan jättää kahdenkeskiseen keskusteluumme nämä jutut. Milloin ajattelit kirjoittaa [email protected] osoitteeseeni?

        Tiikerii jalanpohjiin-mitä se on?
        Olin -97 yliopistossa syksyn. Kyllä nyt on liian pitkä aika jo opiskeluista. Minulla ei ole motivaatiota, vaikka sinä sitä niin kovasti haluatkin!


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Hmm-Vahvin lajini? Riippuu vähän puhutaanko koulukuvioista, työkuvioista vai vapaa-ajasta? Parempi varmaan jättää kahdenkeskiseen keskusteluumme nämä jutut. Milloin ajattelit kirjoittaa [email protected] osoitteeseeni?

        Tiikerii jalanpohjiin-mitä se on?
        Olin -97 yliopistossa syksyn. Kyllä nyt on liian pitkä aika jo opiskeluista. Minulla ei ole motivaatiota, vaikka sinä sitä niin kovasti haluatkin!

        Ai sä laitoit tätä jalkapohjiin?-Jalkapohjiin Frantsilan tiikerin voimasalva

        No olisit nyt minut tilannut sulattamaan sun jännitys ja kolotus.

        100% varmasti hyvällä aterialla punaviinillä ja vaatteiden riisumisella saan sinut rennoksi!:-))


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Ai sä laitoit tätä jalkapohjiin?-Jalkapohjiin Frantsilan tiikerin voimasalva

        No olisit nyt minut tilannut sulattamaan sun jännitys ja kolotus.

        100% varmasti hyvällä aterialla punaviinillä ja vaatteiden riisumisella saan sinut rennoksi!:-))

        Anyway.
        Vahvasti näyttää siltä, että huomenna ei kynttiläillallista tule. Et myöskään saa täytettä sinne!:-)


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Ai sä laitoit tätä jalkapohjiin?-Jalkapohjiin Frantsilan tiikerin voimasalva

        No olisit nyt minut tilannut sulattamaan sun jännitys ja kolotus.

        100% varmasti hyvällä aterialla punaviinillä ja vaatteiden riisumisella saan sinut rennoksi!:-))

        Viininlitkut tai ryysyjen poistot eivät nyt auta.
        Sinähän se ihmeitten-mies sitten, kun lajia pitää niinkin laajalti pohdiskella. Pohdi sitä, minä meen uinuu. Hyvää viimeistä yötä.


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Viininlitkut tai ryysyjen poistot eivät nyt auta.
        Sinähän se ihmeitten-mies sitten, kun lajia pitää niinkin laajalti pohdiskella. Pohdi sitä, minä meen uinuu. Hyvää viimeistä yötä.

        :-)

        Onhan tuota pohdittu, mutta kerron sitten sinulle kasvotusten hyviä ja huonoja puolia. Se on sitten 15 tuntia elonaikaa. Minä menen illlalla pojan kanssa katsomaan ilotulitusta. Tyttönen jää exän kaa kotiinsa.
        Vieläkö sinä lisää muuten ajattelit?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        :-)

        Onhan tuota pohdittu, mutta kerron sitten sinulle kasvotusten hyviä ja huonoja puolia. Se on sitten 15 tuntia elonaikaa. Minä menen illlalla pojan kanssa katsomaan ilotulitusta. Tyttönen jää exän kaa kotiinsa.
        Vieläkö sinä lisää muuten ajattelit?

        Taidat olla jo juhlimassa? Minä menen nyt saunaan ja sitten alan odotella, että alkaa iso tulitus tasan 00.00. Olisit aivan hyvin voinut tulla, kun ihan yksikseni olen yön!:-))))))


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Taidat olla jo juhlimassa? Minä menen nyt saunaan ja sitten alan odotella, että alkaa iso tulitus tasan 00.00. Olisit aivan hyvin voinut tulla, kun ihan yksikseni olen yön!:-))))))

        Olet näköjään selvinnyt eilisestä. Miten menee? Arki ja maanantai alkaa huomenna?
        Hyvää uutta vuotta rakas!


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Olet näköjään selvinnyt eilisestä. Miten menee? Arki ja maanantai alkaa huomenna?
        Hyvää uutta vuotta rakas!

        Heippa taas!
        Oli pakko kertoa, että nelokanavalta tulee ohjelma (tyttö, joka oli tähti) jonka päänäyttelijä on sun näköinen?:-) Ruskeat silmät ja vaaleahkot hiukset. Kiesus kun kaunis,,,,,


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Heippa taas!
        Oli pakko kertoa, että nelokanavalta tulee ohjelma (tyttö, joka oli tähti) jonka päänäyttelijä on sun näköinen?:-) Ruskeat silmät ja vaaleahkot hiukset. Kiesus kun kaunis,,,,,

        Olisihan se mukavaa.
        Sanoisin, että selvinnyt koko vuodesta niin vaihde menikin totaalisessa lamaanuksessa, hengenahdistuksessa, pistelevinä nipistyksinä puutuneissa raajoissa, hiustuppien jännityneisyydessä jne. Ymmärräthän etten voinut juhlia viimeeksi mainitun johdosta?


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Heippa taas!
        Oli pakko kertoa, että nelokanavalta tulee ohjelma (tyttö, joka oli tähti) jonka päänäyttelijä on sun näköinen?:-) Ruskeat silmät ja vaaleahkot hiukset. Kiesus kun kaunis,,,,,

        En nähny, koska luin..sitäpaitsi se on katovaista ihan koko ajan. Olet pinnallinen. Miten voit olla rakastunut sellaiseen mikä katoaa joka sekunti... kysyn tässä Herra Täydellisyydeltä?


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        En nähny, koska luin..sitäpaitsi se on katovaista ihan koko ajan. Olet pinnallinen. Miten voit olla rakastunut sellaiseen mikä katoaa joka sekunti... kysyn tässä Herra Täydellisyydeltä?

        Niin. Mitä sitten rakkaus lopulta onkaan? Olen toki ehkä hieman pinnallinen, mutta olen myös erittäin syvällinen. Voin täyttää toiveesi oi armaani!:-) Jaa, että hiusten jännitys esti uuden vuoden juhlinnan? Sallitko minun nauraa:-)))))))))))
        Odotan innolla kirjettäsi mailiini ja treffejä viinilitkuineen ja lihanpaloineen, sekä paljaan ihon koskettelua,,,,,


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin. Mitä sitten rakkaus lopulta onkaan? Olen toki ehkä hieman pinnallinen, mutta olen myös erittäin syvällinen. Voin täyttää toiveesi oi armaani!:-) Jaa, että hiusten jännitys esti uuden vuoden juhlinnan? Sallitko minun nauraa:-)))))))))))
        Odotan innolla kirjettäsi mailiini ja treffejä viinilitkuineen ja lihanpaloineen, sekä paljaan ihon koskettelua,,,,,

        Tai voidaanhan me muuttaa järjestystä. Katsotaan ensin se ihon pinta ja mennään sit tuhlaamaan, jos tuntui hyvältä. Sitten tietenkin uusinta alusta!:-)


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Tai voidaanhan me muuttaa järjestystä. Katsotaan ensin se ihon pinta ja mennään sit tuhlaamaan, jos tuntui hyvältä. Sitten tietenkin uusinta alusta!:-)

        Niin. En huomannut tuota tärkeintä. Mun puolesta voidaan vaikka ekalla laakilla tehdä!:-) Kyllä sä oikein sopiva olet äidiksi. Hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen ja oikein kivan oloinen ainakin minun mielestä,,,


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin. En huomannut tuota tärkeintä. Mun puolesta voidaan vaikka ekalla laakilla tehdä!:-) Kyllä sä oikein sopiva olet äidiksi. Hyvin koulutettu ja hyväpalkkainen ja oikein kivan oloinen ainakin minun mielestä,,,

        Moi "ajis"! Olet näköjään palloillut sivuillasi, mutta tänne et ole kirjoitellut. On ikävä,,,,


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Moi "ajis"! Olet näköjään palloillut sivuillasi, mutta tänne et ole kirjoitellut. On ikävä,,,,

        Nii, pallo ties missä...löytyispä jo vihdoin.
        Olen laajentanut työnkuvaani, vaikka olisin kypsä lomalle. Matkustatko mielelläsi?


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Nii, pallo ties missä...löytyispä jo vihdoin.
        Olen laajentanut työnkuvaani, vaikka olisin kypsä lomalle. Matkustatko mielelläsi?

        Juu ei sen väliä ole. Minne ajattelit, että mentäisiin? Ei kai me nyt ravintolaa ja sun asuntoa kauemmaksi näin aluksi? :-)


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Juu ei sen väliä ole. Minne ajattelit, että mentäisiin? Ei kai me nyt ravintolaa ja sun asuntoa kauemmaksi näin aluksi? :-)

        Minne vaan, jos seura on "hyvää".


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Minne vaan, jos seura on "hyvää".

        Heippa "ajis" ! Pitäisi siis ottaa pieni riski ja kirjoittaa minulle sähköpostia?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Heippa "ajis" ! Pitäisi siis ottaa pieni riski ja kirjoittaa minulle sähköpostia?

        Hiljaista on,,,,


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Hiljaista on,,,,

        Muutosta tulossa "ajis"! Yllätän sinut uutisella kevään aikana. Haluat vielä minut oikeasti!:-))))


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Muutosta tulossa "ajis"! Yllätän sinut uutisella kevään aikana. Haluat vielä minut oikeasti!:-))))

        "Ajis" taitaa kaiken lisäksi olla hieman taikauskoinen, kun ei perjantai ja 13 ole hänen juttujaan,,,,:-)


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        "Ajis" taitaa kaiken lisäksi olla hieman taikauskoinen, kun ei perjantai ja 13 ole hänen juttujaan,,,,:-)

        Yllätät, minut..hheeheh.
        Jonkin verran olen kyllä taikauskoivainen oikeaikaan, mutta tylsänpuoleisesti kuitenkin.


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Yllätät, minut..hheeheh.
        Jonkin verran olen kyllä taikauskoivainen oikeaikaan, mutta tylsänpuoleisesti kuitenkin.

        Niin. Pidän just sellaisesta sopivasti tylsästä naisesta. Sinä olet kuitenkin positiivisesti tylsä "ajis" !:-)) Kovasti odotan kirjettäsi,


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin. Pidän just sellaisesta sopivasti tylsästä naisesta. Sinä olet kuitenkin positiivisesti tylsä "ajis" !:-)) Kovasti odotan kirjettäsi,

        Tylsä ja positiivistäen..niinpänii. Varon etten törmää terottajaan, jotta pysyisin kevääseen kelvollisena..heh, miten aiot uutisoida..kympin kevennyksessäkö?


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Tylsä ja positiivistäen..niinpänii. Varon etten törmää terottajaan, jotta pysyisin kevääseen kelvollisena..heh, miten aiot uutisoida..kympin kevennyksessäkö?

        Kyllä minä tyttö sinulle vielä kevennykset näytän, kun lihan palan ja punaviinin litkun jälkeen päästän sinua,,, Älä väitään vastaan tiedän sinua haluttaa. Sinäkin joudut nyt turvautumaan muihin apuihin, mutta et millään haluaisi. Odotan kirjettäsi,,,,


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Kyllä minä tyttö sinulle vielä kevennykset näytän, kun lihan palan ja punaviinin litkun jälkeen päästän sinua,,, Älä väitään vastaan tiedän sinua haluttaa. Sinäkin joudut nyt turvautumaan muihin apuihin, mutta et millään haluaisi. Odotan kirjettäsi,,,,

        Kumpaa sukupuolta olet?


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Kumpaa sukupuolta olet?

        ? Ai et tiedä sitä? Tottakai, kun etsin kaunista naista olen MIES! Joku muuten epäili sinun olevan BI. Oliko hän kenties oikeassa? Etkö etsikään miestä itsellesi?


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        ? Ai et tiedä sitä? Tottakai, kun etsin kaunista naista olen MIES! Joku muuten epäili sinun olevan BI. Oliko hän kenties oikeassa? Etkö etsikään miestä itsellesi?

        Niksei kaunista naista voisi etsiä nainen?
        Minä tarvitsen kyllä pelkän miehen, mutta miehen siis.


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Niksei kaunista naista voisi etsiä nainen?
        Minä tarvitsen kyllä pelkän miehen, mutta miehen siis.

        Niin,,, Eikö tekstistä nyt ole jo selvinnyt, että olen juuri etsimäsi?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Niin,,, Eikö tekstistä nyt ole jo selvinnyt, että olen juuri etsimäsi?

        Moi "ajis"! Tämä ei nyt oikein etene. Mitä olet ajatellut asian suhteen? Jatketaanko, vai lopetetaanko?


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Moi "ajis"! Tämä ei nyt oikein etene. Mitä olet ajatellut asian suhteen? Jatketaanko, vai lopetetaanko?

        Nyt aika myöhäinen vastausaika, joten vastaan hieman myöhemmin..liikun kuitenkin pikemmin..yritän illalla vastailla..kiirettää pitää sitten..huhu pitääkö jo päiväsen kahveet


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Nyt aika myöhäinen vastausaika, joten vastaan hieman myöhemmin..liikun kuitenkin pikemmin..yritän illalla vastailla..kiirettää pitää sitten..huhu pitääkö jo päiväsen kahveet

        Alkaa jo ikävöidä meidän päiväkahvittelua!:-)) Siitä se sitten alkaa, tai ei ala. Luulen kyllä alkavan. Molemmat haluaa ilmeisesti?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Alkaa jo ikävöidä meidän päiväkahvittelua!:-)) Siitä se sitten alkaa, tai ei ala. Luulen kyllä alkavan. Molemmat haluaa ilmeisesti?

        Olet sitten aloittanut tänäänkin oikein aamusta työt. Heräätkö aamuisin 04.00 aikaan? Miten jaksat? Olet kyllä sinnikäs. Edes minä en ole ihan noin kova työmyyrä.


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Olet sitten aloittanut tänäänkin oikein aamusta työt. Heräätkö aamuisin 04.00 aikaan? Miten jaksat? Olet kyllä sinnikäs. Edes minä en ole ihan noin kova työmyyrä.

        Mites viikonloppu alkanut muuten, kuin online tilassa?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        Mites viikonloppu alkanut muuten, kuin online tilassa?

        Miten kauan se "huominen ilta" kirjeesi tuloon kestää? Kyllä tämä suhteemme aloitus taitaa tuonpuoleiseen aikaan mennä, mutta siellä sitten voimmekin nauttia oikein kunnolla? Minä ajattelin ostaa taivaassa valkoisen mersun valkoisella nahkasisustuksella. Sitten itselleni ostan täysin valkoisen asun. Sinulle minä laitan vitivalkoisen turkin ja alla on vain valkoiset pikkarit ja sirot valkoiset rintsikat!:-)


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Miten kauan se "huominen ilta" kirjeesi tuloon kestää? Kyllä tämä suhteemme aloitus taitaa tuonpuoleiseen aikaan mennä, mutta siellä sitten voimmekin nauttia oikein kunnolla? Minä ajattelin ostaa taivaassa valkoisen mersun valkoisella nahkasisustuksella. Sitten itselleni ostan täysin valkoisen asun. Sinulle minä laitan vitivalkoisen turkin ja alla on vain valkoiset pikkarit ja sirot valkoiset rintsikat!:-)

        Kuolema jo tulossa? Ei haittaa.


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Kuolema jo tulossa? Ei haittaa.

        No ei "ajis" ole kuolema tulossa ainakaan millään tiedossa olevilla vaivoilla. Eihän sitä koskaan tiedä, jos kuolee yllättäen kolarissa tai jokin sairaskohtaus. Tämä meidän jaarittelu on tässä jo kestänyt vissiin 5 viikkoa tämäkin ilmoitus ja et vain ole kirjoittanut g-mailiini? Ai sinua ei haittaa minun kuolema?:-(( Etkö rakastakaan minua?
        Nyt oli paljon kysymyksiä oi armaani. Kerro minulle?


      • Minä täällä
        Minä täällä kirjoitti:

        No ei "ajis" ole kuolema tulossa ainakaan millään tiedossa olevilla vaivoilla. Eihän sitä koskaan tiedä, jos kuolee yllättäen kolarissa tai jokin sairaskohtaus. Tämä meidän jaarittelu on tässä jo kestänyt vissiin 5 viikkoa tämäkin ilmoitus ja et vain ole kirjoittanut g-mailiini? Ai sinua ei haittaa minun kuolema?:-(( Etkö rakastakaan minua?
        Nyt oli paljon kysymyksiä oi armaani. Kerro minulle?

        Alan etsiä pian uutta akateemista, jos et huoli minua.


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Alan etsiä pian uutta akateemista, jos et huoli minua.

        Olenko sanaillut Sinun kuolemasta? Vai kommentoinut sinun kertomaasi minunkin kuolemasta? Sinähän olet tappanut minut.


      • ????????
        Minä täällä kirjoitti:

        Muutosta tulossa "ajis"! Yllätän sinut uutisella kevään aikana. Haluat vielä minut oikeasti!:-))))

        Oliko se yllätys uskontopalstalla?


      • vastaan,,,,,
        ???????? kirjoitti:

        Oliko se yllätys uskontopalstalla?

        oli se


      • ......
        Minä täällä kirjoitti:

        Muutosta tulossa "ajis"! Yllätän sinut uutisella kevään aikana. Haluat vielä minut oikeasti!:-))))

        ......


      • Minä täällä
        ...... kirjoitti:

        ......

        En ole huomannutkaan, että täällä on vielä toimintaa. Missä sinä Ajis nykyään olet? Olen muuten nähnyt täällä Seinäjoella erään aivan upean pientä koiraa kävellyttävän kaunottaren. Hänellä on silmälasit, on vaalea ja lyhyt hiukset. Hänen peppu on niin upea, että sellaista ei voi ollakaan!:-) Ja tietenkin kaikki muukin on linjassa. Jotenkin minulla on sellainen tutina, että olisi sinkku mutta en tiedä.


    • Minä täällä

      Nyt kyllä kulta putosin kyydistä! Jos minä olen tappanut sinut, niin miten voit kirjoittaa täällä? Kirjoita nyt sinne mailiini, niin pääsemme vauhtiin,

      • Minä täällä

        Muutetaan tuonne ikävä palstalle, jossa jo olenkin sinua huhuillut. Ei me enää mitään etsitä, kun ollaan jo löydetty. Nyt vain pitäisi keksiä keino miten saan sinut kirjoittamaan sähköpostiini viestin ja siitä se sitten lähtee. Kait sinäkin muuten äänestit?


      • b)
        Minä täällä kirjoitti:

        Muutetaan tuonne ikävä palstalle, jossa jo olenkin sinua huhuillut. Ei me enää mitään etsitä, kun ollaan jo löydetty. Nyt vain pitäisi keksiä keino miten saan sinut kirjoittamaan sähköpostiini viestin ja siitä se sitten lähtee. Kait sinäkin muuten äänestit?

        Pitäisi äänimäärästä huomata = )
        Sinulle taitaa tulla kiire, koska minä en odota loputtomiin sii... aika loppuu


      • b)
        b) kirjoitti:

        Pitäisi äänimäärästä huomata = )
        Sinulle taitaa tulla kiire, koska minä en odota loputtomiin sii... aika loppuu

        Kiinnosta On Yhtä Kuin hmm? toitoitoi mintaaaaasi


      • Minä täällä
        b) kirjoitti:

        Pitäisi äänimäärästä huomata = )
        Sinulle taitaa tulla kiire, koska minä en odota loputtomiin sii... aika loppuu

        Voi hyvä ihminen! Ei tämä asian eteneminen ole minusta kiinni. Varmasti jokainen yleisöstäkin sen pystyy todistamaan. Kirjoita minulle kirje mailiin ja jatketaan siellä juttua, jos haluat. Tämä on sinusta kiinni ja haluaisin oikeasti toimintaa,,,,


    • HAHAHAAAA

      Minä täällä
      22.1.2012 21:50
      0
      Sulje
      Muutetaan tuonne ikävä palstalle, jossa jo olenkin sinua huhuillut. Ei me enää mitään etsitä, kun ollaan jo löydetty. Nyt vain pitäisi keksiä keino miten saan sinut kirjoittamaan sähköpostiini viestin ja siitä se sitten lähtee.

      IKÄVÄPALSTALLE

    • ajjis

      Sun juna meni jo..

    • Minä täällä

      Näin varmaan on totuus. Ajis katosi treffipalstalta noin vuosi sitten. Haaveeksi jäi onnen maa!:-)

      • sinä täällä

        Kuole jo, hyvä mies. Ajis voittaa mennen tullen sinun kaltaiset paskan puhujat... oletko Jehovan todistaja?????


      • Minä täällä
        sinä täällä kirjoitti:

        Kuole jo, hyvä mies. Ajis voittaa mennen tullen sinun kaltaiset paskan puhujat... oletko Jehovan todistaja?????

        Kuolema tulee, kun on sen aika ja herra kutsuu omansa kotiin! Missä asiassa ajattelit, että olen kilpailemassa voitosta Ajiksen kanssa? Tiedätkö, että kaikki mikä ei ole kustavissa on paskaa? En ole Jehovan todistaja!


      • sivusta ......
        Minä täällä kirjoitti:

        Kuolema tulee, kun on sen aika ja herra kutsuu omansa kotiin! Missä asiassa ajattelit, että olen kilpailemassa voitosta Ajiksen kanssa? Tiedätkö, että kaikki mikä ei ole kustavissa on paskaa? En ole Jehovan todistaja!

        miksi lappix/ profetta/ Jukka L. sotkeutuu toisen henkilön aloittamaan keskusteluun? mene pois Jukka L.!!! Sinä et ole ketjun aloittaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe