Äänestän Soinia pressavaaleissa, se on varma.

isänmaan ystävä

Niinistö on vastenmielinen ja liian euro- ja natomyönteinen.

25

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunnuka-lailailai

Sorry vaan, mutta taisit piipahtaa väärälle palstalle? Vai?

• somos

Persujen kannattajat ovat olevinaan aina oikealla palstalla. Äänioikeutettu tietysti
      äänestää ketä haluaa, mutta uhoaminen kuuluu persujen propakandaan.

• ilmiantaja

Soini on hyvä valinta.
      Hän on katolilainen ja adventistithan vihaavat kaikkia katolilaisia, Paavista alkaen.

Kun Soini valitaan presidentiksi, alkaa hän välittömästi laatia Suomeen sunnuntailakia yhteistyössä eduskunnan kanssa ja sitten kun laki on saatu voimaan, niin silloin alkaa muslimien, juutalaisten ja adventistien vainot Suomessa.
      Heidät karkotetaan maasta tai tapetaan.

Sitten tämäkin palsta on aivan turha ja se lakkautetaan.

• adventistina sanon

Minä adventistina arvostan Timo Soinia presidenttiehdokkaaksi, sillä hän on antanut ymmärtää itsestään, että hän on heikommassa asemassa olevien puolella ja että hän kunnioittaa kaikkia kristittyjä, hän ei ole paavin inkvisition kannattaja, niin kuin tänne palstalle tulleet monet EGW:a herjaajat/kirjoittajat !

• älä yritä taas
        adventistina sanon kirjoitti:

Minä adventistina arvostan Timo Soinia presidenttiehdokkaaksi, sillä hän on antanut ymmärtää itsestään, että hän on heikommassa asemassa olevien puolella ja että hän kunnioittaa kaikkia kristittyjä, hän ei ole paavin inkvisition kannattaja, niin kuin tänne palstalle tulleet monet EGW:a herjaajat/kirjoittajat !

Kerrotko vielä, mitä sinä noin oikeasti luterilaisena sanot. Adventistihan sinä et ole, vaikka sellaista kuvaa yrität itsestäsi antaa.

Miten niin heikommassa asemassa olevien puolella. Kummat ovat heikommassa asemassa, pakolaiset vai persut?

• Tiedäpä tämä
        älä yritä taas kirjoitti:

Kerrotko vielä, mitä sinä noin oikeasti luterilaisena sanot. Adventistihan sinä et ole, vaikka sellaista kuvaa yrität itsestäsi antaa.

Miten niin heikommassa asemassa olevien puolella. Kummat ovat heikommassa asemassa, pakolaiset vai persut?

Olen yhä adventisti, olen kastettu Apt.2:38 (ei kolmeen arvoasemaan) mukaisesti ja vietän Sapattia" :)

.. monet köyhät suomalaiset ovat syrjittyjä tässä meidän omassa maassamme, perussuomalaiset ovat nyt ajamassa näitä asioita kuntoon, mitä nuo edelliset eivät saaneet aikaiseksi!

• Mamu Sortaja
        Tiedäpä tämä kirjoitti:

Olen yhä adventisti, olen kastettu Apt.2:38 (ei kolmeen arvoasemaan) mukaisesti ja vietän Sapattia" :)

.. monet köyhät suomalaiset ovat syrjittyjä tässä meidän omassa maassamme, perussuomalaiset ovat nyt ajamassa näitä asioita kuntoon, mitä nuo edelliset eivät saaneet aikaiseksi!

Lykkyä tykö sitten vaan!

• Kekkosen miehiä
        älä yritä taas kirjoitti:

>>Miten niin heikommassa asemassa olevien puolella. Kummat ovat heikommassa asemassa, pakolaiset vai persut? >>

Eivät kai pakolaiset ole presidenttiehdokkaina?

• älä yritä taas
        Kekkosen miehiä kirjoitti:

>>Miten niin heikommassa asemassa olevien puolella. Kummat ovat heikommassa asemassa, pakolaiset vai persut? >>

Eivät kai pakolaiset ole presidenttiehdokkaina?

Ymmärsin sitten väärin. En ymmärtänyt, että "adventistina sanon" tarkoitti Soinin olevan heikommassa asemassa olevien presidenttiehdokkaiden puolella.

• XXxXX*

Pidän Soinia liian huonona aineksena Presidentiksi. Tähän virkaan tarvitaan kansanvälistä poliittista ymmärrystä tajuava henkilö. Soini on oikein mukava mies nukkuessaan.

Kyllä Suomesta löytyy hyviä hyvän poliittisen kokemuksen omaavia henkilöitä. Uskosin Niinistön ja lipposen vetävän pitemmän korren tässä valinnassa. Koettakaa panna Soini laihdutus kuurille, sillä jos Suomen kansaa kohtaisi sellainen onnettomuus, että Soini valittaisiin, niin ei hän kovin kauvaa eläisi, koska hän söisi siinä virassa itsensä hengiltä.

• pelolla seurannut

Mikäli homma jatkuu samankaltaisena, niin meillä on kohta somali presidenttinä ja eduskunnassa somalienemmistö.
      Meinaan vain sitä, että kohta väestöstämme yli puolet on somaleita ja ei ole vaikea arvata ketä he äänestäisivät.

Suomalaisten syntyvyys on romahtanut, kun taasen somalivähemmistön syntyvyys kasvaa hurjaa vauhtia.
      He ovat ottanet Raamatun sanasta vaarin:

"Lisääntykää ja täyttäkää maa!"

• meinaatko

>>Suomalaisten syntyvyys on romahtanut, kun taasen somalivähemmistön syntyvyys kasvaa hurjaa vauhtia.

"Lisääntykää ja täyttäkää maa!" >>

Meinaatko, ettei ne muutoin olisi osanneet lisääntyä kuin Raamatun lisääntymiskäskyä totellen: Itse puolestani epäilen ettei niissä maissa, joissa sikiävyys on suurinta, juurikaan edes tiedetä Raamatussa käskettävän lisääntyä ja täyttää maa.

• antirasisti
        meinaatko kirjoitti:

>>Suomalaisten syntyvyys on romahtanut, kun taasen somalivähemmistön syntyvyys kasvaa hurjaa vauhtia.

"Lisääntykää ja täyttäkää maa!" >>

Meinaatko, ettei ne muutoin olisi osanneet lisääntyä kuin Raamatun lisääntymiskäskyä totellen: Itse puolestani epäilen ettei niissä maissa, joissa sikiävyys on suurinta, juurikaan edes tiedetä Raamatussa käskettävän lisääntyä ja täyttää maa.

Ja mitäköhän Soini tosiaankin, jos pääsee presidentiksi, aikoisi asialle tehdä. Kieltäisikö suomalaisilta ehkäisyn tunnettuun katolilaiseen tapaan? Vai tulisiko kysymykseen maahanmuuttajien joukkokastreeraaminen? Ei hyvälle kuulosta kumpikaan.

Mieluummin sitten somalitaustainen pressaksi kuin Soini.

• sillä se hoituu
        antirasisti kirjoitti:

Ja mitäköhän Soini tosiaankin, jos pääsee presidentiksi, aikoisi asialle tehdä. Kieltäisikö suomalaisilta ehkäisyn tunnettuun katolilaiseen tapaan? Vai tulisiko kysymykseen maahanmuuttajien joukkokastreeraaminen? Ei hyvälle kuulosta kumpikaan.

Mieluummin sitten somalitaustainen pressaksi kuin Soini.

Lakia/sääntöjä/rajoituksia tulee olla maahanmuuttajillakin!! Ja heidät on saatava palaamaan omaan maahansa!

• nunnuka-lailailai

Ei kai somalialaiset saa Suomen presidentinvaaleissa äänestääkään? Vai tarkoitatko kenties somalitaustaisia suomalaisia? Mikäs siinä niin pelättävää on?
      Ja mites Soini aikoo heidän syntyvyyttään säännöstellä ja suomalaisten syntyvyyttä lisätä? Ei kai hän itse... Meinaatko?

• miksi

Miksi he eivät mene kotimaahansa tekemään sitä arvokkaaksi/asuttavaksi?!

• Fniss!
        miksi kirjoitti:

Miksi he eivät mene kotimaahansa tekemään sitä arvokkaaksi/asuttavaksi?!

Mene itse käymään Somaliassa paikan päällä ja kysy sitten uudestaan, miksi eivät mene.

• ...ha, ha,

.Fniss on mies!

• Fniss!

Valitetavasti en voi tässä vaiheessa mennä somalin kanssa naimisiin, sillä puolisoani en halua jättää ja moniavioisuus ei ole alaani.

Soini saattaa itse edustaa kristillisiä arvoja, mene ja tiedä, mutta kun hän on onnistunut vetämään kannattajikseen tuota latua hiihtäviä, niin katson paremmaksi ottaa etäisyyttä siihen puolueeseen. Kristillinen lähimäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Minulla on monta henkilökohtaista maahanmuuttajatuttavaa. Maahanmuuttajahan olen itsekin, vaikka en juuri Somaliasta. Eivät he huvin vuoksi ole tulleet sinun "pöydästäsi syömään" ja sinun päähänpotkittavaksesi. Ne tarinat, joita he kertovat, eivät varmasti pysty kuvaamaan täysin sitä karmeutta, mitä he todellisuudessa ovat kokeneet. Mielikuvitus ei ana tilaa sille, koska itse on elänyt turvatuissa oloissa ikänsä.

Toisaalta taas, suomalaisiahan on levittäytynyt ympäri maapallon. Jos nyt kaikki Suomen ulkopuolista alkuperää olevat lähetettäisiin pois, niin eikö olisi kohtuullista, että kaikki, joilla on suomalaisia juuria, kerättäisiin takaisin Suomeen, osasivatpa sitten enää suomenkieltä tai ei. Sinun pöytääsi syömään...

• Fniss!
        Fniss! kirjoitti:

Valitetavasti en voi tässä vaiheessa mennä somalin kanssa naimisiin, sillä puolisoani en halua jättää ja moniavioisuus ei ole alaani.

Soini saattaa itse edustaa kristillisiä arvoja, mene ja tiedä, mutta kun hän on onnistunut vetämään kannattajikseen tuota latua hiihtäviä, niin katson paremmaksi ottaa etäisyyttä siihen puolueeseen. Kristillinen lähimäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

Minulla on monta henkilökohtaista maahanmuuttajatuttavaa. Maahanmuuttajahan olen itsekin, vaikka en juuri Somaliasta. Eivät he huvin vuoksi ole tulleet sinun "pöydästäsi syömään" ja sinun päähänpotkittavaksesi. Ne tarinat, joita he kertovat, eivät varmasti pysty kuvaamaan täysin sitä karmeutta, mitä he todellisuudessa ovat kokeneet. Mielikuvitus ei ana tilaa sille, koska itse on elänyt turvatuissa oloissa ikänsä.

Toisaalta taas, suomalaisiahan on levittäytynyt ympäri maapallon. Jos nyt kaikki Suomen ulkopuolista alkuperää olevat lähetettäisiin pois, niin eikö olisi kohtuullista, että kaikki, joilla on suomalaisia juuria, kerättäisiin takaisin Suomeen, osasivatpa sitten enää suomenkieltä tai ei. Sinun pöytääsi syömään...

Viestini oli siis tarkoitettu rasistille, joka välillä vilahti jossain tuossa, mutta viisaasti otti taka-askeleen.

• Isänmaan ystävä väitti äänestävänsä Soinia. Katolilaisuuden ystävä varmaankin.
      Minä olen Maa-planeetan ja ihmiskunnan ystävä, siksi äänestän Haavistoa.

• !"#€%&/()=

Siis homo presidentiksi?? Minä en äänestä ketään, kun ei ole ketään ketä voisi äänestää.

• Äänestämistä
        !"#€%&/()= kirjoitti:

Siis homo presidentiksi?? Minä en äänestä ketään, kun ei ole ketään ketä voisi äänestää.

se on äänestämättä jättäminenkin.

On siel mies ehdokas Väyrynen.

• Maailman ystävyys

Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.

Haavisto edustaa tätä maailmaa makaamalla miehen kanssa julkisesti.

• Pressanvaalit kallistuvat aina viime hetkillä gallupeissa kahden suurimman taisteluksi. Jommalle kummalle siinä vaiheessa äänet annetaan, muut tippuu jo siinä vaiheessa ja toinen/jompikumpi sitten voittaa.

EU on hankala asia. Sanoisin kuitenkin että on ihan mainostemppu kerätä ääniä eu-vastaisuudella siinä on kyseessä aivan ymmärtämättömien ihmisten jotka elävät vielä muutosvastarinnan kautta hyväksikäyttö itsekkäin tarkoituksin eli saada ääniä.
      Korruption raja kulkee aina siinä missä on omat edut ja missä ryhmän edut. Laillisuudessa vielä mennään kuitenkin asiassa. Vallanhalu saa joskus ajattelemaan hassusti.
      Jokainen pressaehdokas tietää ettei Eu:sta irroittautuminen ole mahdollista.

Norja voi niin olla öljyvaltiona.
      Meille EU on ollut elinehto. Vuodesta 1951 on ollut EU.
      1992 EU sai nykyisen muotonsa kun sen liitoille joita on perustettu vuodesta 1951 tehtiin hallinto. EU- ministerikokous, EU- komissio, EU-parlamentti paljon muuta nk kaikessa byrokraattisessa hallinnossa erilaisia organisaatioita pienempiä.

EU- liitoissa on ollut kyse tulli ja valuuttaliitoista etupäässä, eli kaupan helpottamisesta.
      Nyt jos EU lakkautettaisiin joutuisimme olemaan jokaisen maan rajalla tullien ja valuuttakurssien kanssa ?!
      Työvoima- valuutta- tulli- on vapaasti liikkuvaa.
      Kekkonen veti ETYK in komeasti 1975. EU on siis myös turvallisuusliitto.
      EU voi puolustautua muiden maiden väärisytynyttä kilpailua vastaan joka voisi syödä yhtäkkiä kokonaisen valtion jonkun teollisuushaaran.
      Minkä maan rajoille ensimmäisenä takkuamaan tullin ja valuutan kanssa jos EU lakkautettaisiin ? Tätä pitää kysyä?

Konkurssivaltiot eivät ole leikin asia. Konkurssi on aina katastrofi. Maiden kesken on sovittu talouden tunnusluvut jolloin muut maat tarttuvat asiaan. Minusta konsultointia/osaamista pitäisi osata ajoissa aloittaa ennen kriittisiä pisteitä. Tästä pitäisi tehdä mietintöä, eli ei päästettäisi ollenkaan kriisiin valtioita vaan autettaisiin ne ajoissa ihan omin talouden resussein talouden konsultoinnilla.

Monilla mailla on riesana mafia ja korruptio. Talousrikollisuus on inhottavaa, joku aina maksaa ja kärsii.
      Rankoin ottein etiikan moraalikysymyksiin pitää puuttua ennen lisää maita kaatuu.

Meillä suomessa byrokrtatia on luonut koulutusjärjestelmät/osaamisen ja lojaalin virkamieskunnan.
      Ossaminen ja moraali ovat menestystekijät että Suomi on maailman neljänneksi kilpailukykyisin valtio kymmenellä mittarilla mitattuna, ja EU on mahdollistanut tämän helpottamalla kauppaa verkostoitumisen aikakautena.

yst. Hyvää Joulua
      Jari Laurila
      http://jarinhotelli.blogspot.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1191
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      535
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe