Olisi kiva vaihdella yksityisia' ajatuksia jonkun kanssa,joka on selvinnyt elamassa narsistin kanssa tai ollut parisuhteessa. itse olen nainen ja hyvin vahvaluonteinen.
vertaistukikavereita
49
395
Vastaukset
- vanja
Moi
Narsisti mieheni jätti minut 2 viikkoa sitten. ja olen ihan rikki. 3 vuotta oltiin yhessä ja nyt olen kuin ilmaa sille. eilen soitti kaverinsa puhelimesta varmaanki oli kuskia vailla mutt pidin pääni enkä vastannu..... Kokemuksia narsistien uhreilta. - vanja
suhteen alkuvaiheessa, hän oli hyvin hurmaava tunsin itseni naiseksi ja tärkeäksi sain olla oma itseni. hän kuunteli murheitani.. muutaman kuukauden jälkeen mieheni muuttui, raivostu pienistä asioista esim, jos olin ostanut vääränlaista wc-paperia. monesti kysyi kerro miksi sinä näin teit????? hän syyllisti minua kaikesta kuinka minusta ei ollut mihinkään... kuinka tyhmä, idiootti ja kusipää olen. en osannut autolla ajaa.... jatkuvaa mitätöintiä , halveksuntaa, arvostelua... rakastin häntä todella ja yritin tehdä kaikkeni sen eteen. :( kaikki yritykset nujerrettiin. MIKÄÄN EI KOSKAAN RIITTÄNYT...
- vanja
Itellä tuli kaksi viikkoo siitä kun narsisti mieheni ilmotti ett ei haluu enää tavata mua.
koko kahden viikon aikana hänestä ei ole kuulunut mitään. paitsi eilen soitti kaverinsa kännykästä. oli varmaan kuskia vailla mutt en vastannu.... olen 3 vuotta kuunnellu loukkauksia, vähättelyjä, solvauksia kuinka minusta ei ole mihinkään. miten tyhmä, idiootti ja kusipää ämmä olen. kaiken paskan keskellä valmistuin laitoshuoltajaksi ett jotain hyvääkumminki.- someone12345
ositko laittaa s.postiosoitteesi? :)
- vanja
- vanja
Narsisti ei rakasta ketään muuta kuin, itseään sen olen huomannu tässä 3 vuoden aikana. hy vä ett pääsin siitä hirviöstä eroon!!!!!!!!!!!!!!! VOIMIA MUILLEKKIN NARSISTIEN UHREILLE. uskokaa itseenne :)
- vanja
mieheni oli mustasukkainen jopa kissalleni!!!!! eikö ole lapsellista. kysyi kumpi on rakkaampi. hän vai kissani???? ????????????? EI OLE TODELLISTA..
- ihan hirveitä ovat
Narsistit ovat mustasukkaisia lapsille, omilleenkin ja kotieläimille. Se kenen kanssa olin, oli mustasukkainen koiralleni, se oli jopa hänelle syy lähteä pettämään.
- vanja
ihan hirveitä ovat kirjoitti:
Narsistit ovat mustasukkaisia lapsille, omilleenkin ja kotieläimille. Se kenen kanssa olin, oli mustasukkainen koiralleni, se oli jopa hänelle syy lähteä pettämään.
miten selvisit narsistin otteesta?????? mikä oli viimeinen pisara????? ETTÄ LÄHDIT SUHTEESTA??? oliko väkivaltaa, henkistä?
- ihan hirveitä ovat
vanja kirjoitti:
miten selvisit narsistin otteesta?????? mikä oli viimeinen pisara????? ETTÄ LÄHDIT SUHTEESTA??? oliko väkivaltaa, henkistä?
Henkistä väkivaltaa koko ajan, alussa piilotellusti, sitten avoimesti, väkivallalla uhkailua monta kertaa minkä muuttuessa uhkauksista todeksi, laitoin suhteen poikki. En ottanut enää takaisin, yritti monin tavoin kyllä.
- xcch
"mieheni oli mustasukkainen jopa kissalleni"
Normaalia narsistin toimintaa, puoliso on vain käytettävä esine, joten narsisti on mustasukkainen, kissoille, koirille, puolison sukulaisille, puolison hevoselle jos sellainen on, puolison kaikille ystäville paitsi selaisille joita voisi käyttää hyväksi.
Puolison autolle, puolison kyvyille jos hän osaa tehdä joitakin asioita paremmin kuin narsisti. Mikään narsistin kanssa ei ole normaalia, ei mikään, kaikki on ylöslaisin.
"Narsistit voivat olla onnellisesti naimisissa alistuvan, palvelevan, itseään vähättelevän, häntä jäljittelevän, heijastavan ja jatkuvasti avuliaan puolison kanssa. He pärjäävät hyvin myös masokistien kanssa. Mutta on vaikeaa kuvitella, että terve, tavallinen ihminen olisi onnellinen tuollaisessa jaetussa hulluudessa tai kahdenkeskisessä psykoosissa."
Löytyi sivulta, siinä oli myös selviytymis keinoja http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Survive.html - vanja
miten voi olla mahdollista että, narsisti mieheni oli suhteen alkuvaiheessa hyvin hurmaava, kertoi kuinka olen parasta mitä hänelle on tapahtunut!!!!! tunsin itseni tärkeäksi ja silloin ajattelin että nythän olen löytänyt oikean rakkauden... OLIN VÄÄRÄSSÄ, miten olin niin hyväuskoinen ett uskoin kaikki sepitykset??? viime vuosina hurmaaja muuttui varjokseen. rakastavasta ihmisestä tuli röyhkeä, alistava vähättelevä. vaikka tein kaikki juuri niinku oli sanottu, siltikään mikään ei kelvannut.
- ihan hirveitä ovat
Niiden on pakko antaa itsestään alussa valheellinen kuva, koska muuten täydellinen alistaminen ja mitätöiminen ei olisi mahdollista, ensin on hankittava luottamus valheellisilla keinoilla että nöyryyttäminen onnistuisi. Narsisti on taitava pelaamaan psyykkisiä pelejä, joita tavallinen ihminen ei voi kuvitellakaan. Narsisti on emotionaalisesti impotetti ihminen.
Kun tulee ero narsisti usein väittää olevansa "muuttunut" ja pystyy esittämään sitäkin hyvin uskottavasit. Ei kannata IKINÄ uskoa tuollaista. Narsisti ei pysty muuttumaan. ihan hirveitä ovat kirjoitti:
Niiden on pakko antaa itsestään alussa valheellinen kuva, koska muuten täydellinen alistaminen ja mitätöiminen ei olisi mahdollista, ensin on hankittava luottamus valheellisilla keinoilla että nöyryyttäminen onnistuisi. Narsisti on taitava pelaamaan psyykkisiä pelejä, joita tavallinen ihminen ei voi kuvitellakaan. Narsisti on emotionaalisesti impotetti ihminen.
Kun tulee ero narsisti usein väittää olevansa "muuttunut" ja pystyy esittämään sitäkin hyvin uskottavasit. Ei kannata IKINÄ uskoa tuollaista. Narsisti ei pysty muuttumaan.Entä jos onkin emotionaalisesti niin kyvykäs että pettyy 'tavikseen' :)
Mikä on totta, mikä mutu-tietoa?
Ja hei, narsisti -pystyy- muuttumaan (mutta se ei ole uhrin ongelma, ritolat vaan ja oma elämä kuntoon)- luulet vain
yxex kirjoitti:
Entä jos onkin emotionaalisesti niin kyvykäs että pettyy 'tavikseen' :)
Mikä on totta, mikä mutu-tietoa?
Ja hei, narsisti -pystyy- muuttumaan (mutta se ei ole uhrin ongelma, ritolat vaan ja oma elämä kuntoon)"Entä jos onkin emotionaalisesti niin kyvykäs että pettyy 'tavikseen' :)"
Tuo nyt on ainakin vain narsistin mutu-tietoa, narsistihan on aina OMASTA MIELESTÄÄN ylivertainen ja muita kyvykkäämpi, vaikka usein on vain keskinkertainen ja lapsellinen paskahousu. Lahjakas ainoastaan valehtelemisessa ja huijaamisessa koska se on hänen elämänsä päätehtävä. luulet vain kirjoitti:
"Entä jos onkin emotionaalisesti niin kyvykäs että pettyy 'tavikseen' :)"
Tuo nyt on ainakin vain narsistin mutu-tietoa, narsistihan on aina OMASTA MIELESTÄÄN ylivertainen ja muita kyvykkäämpi, vaikka usein on vain keskinkertainen ja lapsellinen paskahousu. Lahjakas ainoastaan valehtelemisessa ja huijaamisessa koska se on hänen elämänsä päätehtävä.Psykiatrit ympäri maailman pähkäilevät mutu-ilmiön kanssa, koska tietävät ihmisten tunnelatausten värittävän ja vääristävän totuutta.
- vanja
jos ex:äni soittaa anelee minua takaisin.... miten pystyn oleen kova. että en mene taas samaan retkuun. haavottuneessa mielentilassa sitä tulee ajateltua monesti sydämellä, eikä järjellä. AUTTAKAA HYVÄT IHMISET.
Jos exä havittelee takaisin tai itse koet halua laastaroida ikävääsi hänellä:
Ei periksi kertaakaan. Se on riippuvuutta ja sisin etsii jotain sellaista mitä olemassa ei kuitenkaan ole. Tai, tässä kohdassa voi kysyä, onko? Itse tiedät parhaiten vastauksen.
Pitkität vain tuskaasi. Jos tiedostat mikä sinulle on hyväksi ja mikä ei, pysy irti, jooko? Sanot tuossa alempana ettet halua olla kynnysmattona. Ura ei useammin kaunistu jatkuessaan siitä. Sitä nopeammin eheydyt ja alat nähdä maailman siitä illuusiosta jossa olet elänyt, kun avaat silmäsi.
Luopumisessa ei ole mitään pahaa. Luopuminen voi olla sitä suurinta rakkautta, minkä itsensä hyväksi tekee. Joskus se voi tarkoittaa myös välittämistä toisesta. Mutta joskus on aika luopua. Tulet pärjäämään kyllä.
- vanja
kaupasta en osannut ostaa mitään, kaikista tuotteista piti muistaa katsoo kilohinta, jos ostin edullisen ( juuston) sai raivarit miks ostit tällästä paskaa???? jos kalliimman, onko hän pyytäny tällästä ostaan??? MIKÄÄN EI KELVANNUT. alkoholi pahensi myös tilannetta. arvaamaton, agressiivinen, henkinen väkivalta oli myös jokapäiväistä.. käänsi kaikki asiat itselleen hyödyksi. minä olin syyllinen kaikkeen, silloin kun hän väänsi kädestäni, sanoi mulle ett, nautinko siitä kun saan härnätä, ärsytettyä häntä, ett menee tuossa hermo keneltä vaan kun olen niin tyhmä ja idiootti..... MINÄ EN OSANNU KÄYTTÄYTYÄ KUNNOLLA.. VIKA OLI AINA MINUSSA :( onko teitä muita kohdeltu samoin???
- 17+16
Itse olen elänyt narsistin kanssa parisuhteessa ja haluaisin mielelläni vaihtaa ajatuksia enemmänkin ja ihan vertaistukeakin. En tajua miksen pääse irti miehestä en saa itseeni niin paljon voimia että pystyisin lopettamaan kaiken yhteydenpidon häneen. kirjoitelkaa kokemuksistanne [email protected]
- vanja
minkälaista elämäsi oli narsistin kanssa????
- vanja
voiko narsisti koskaan muuttua??? rakastin miestäni ihan oikeesti. Olin hänelle vain joku kynnysmatto johon sai pahan olon kaataa! MIKÄ NEUVOKSI.
- 1715
Muuta neuvoa ei ole kuin päätös, että et suostu enää olemaan kynnysmatto ja toimit päätöksesi mukaan vaikka narsisti esittäisi herran enkeliä. Helppoa se ei ole mutta ehdottomasti kannattaa. Toimi nyt kun sinulla on vielä voimia toimia.
- vanja
luulenpa ett mieheni vehtasi jo meidän yhdessä olo aikana muiden kanssa, on soitellu ja textannu entiselle...... otin asian puheeksi ja kysyin oliko pettänyt minua?????? siihen mieheni ei minua koskaan vaan niitä muita kylläkin.... TÄYTTÄ PUPPUA!!!!!!! JOS KERRAN PETTÄÄ, SITÄ TEKEE AINA nyt olen huomannu miten kiero ja kaksinaamanen hän voi olla..... täys mätä, koko äijä... mitä olen nähny tuossa monta vuotta.. MÄ LÖYDÄN VIELÄ MIEHEN JOKA RAKASTAA JA ARVOSTAA MUA SELLAISENA KUIN OLEN.
- vanja
ENKÖ KELVANNUT MIEHELLENI.... KUN EN RYYPÄNNYT KUTEN HÄN, OLIN LIIAN TAVALLINEN/ TYLSÄ..... ????? OLINKO LIIAN NUORI????? ENKÖ OLISI SAANUT NÄYTTÄÄ TUNTEITANI..... OLEN KUULLU ETT SILLÄ NYT ON OIKEA NAINEN?????!!!!! SEKÄÄN SUHDE EI PITKÄÄN KESTÄ.
olisinko voinut tehdä jotain toisin, olenko tehny kaikki väärin????? kertokaa te muutkin mielipiteenne.- 357i
tunteet ja niistä puhuminen on narsisteille semmonen punainen vaate.
357i kirjoitti:
tunteet ja niistä puhuminen on narsisteille semmonen punainen vaate.
Vanja; on aika puhua tunteista. Jätä viha syrjään.
- vanja
Retkahdin taas ex:ääni, mikä mua vaivaa??????????? enkö koskaan opi??? vakuuttavasti kietoi minut pikkusormen ympärille. rakkauden tunnustukset. taas humalassa. luulin ett se olis itekin tajunnu miten on kohdellu mua... olin taas väärässä. TAAS NUOLEN HAAVOJA :( OSASI VAKUUTTAVASTI ESITTÄÄ KATUVAISTA/ YMMÄRTÄVÄISTÄ. miten pystyn oleen vahva etten vastaa sen puheluihin??? kertokaa mielipiteenne.
.- M.B.
Et näköjään pysty koska et ilmeisesti vielä täysin edes halua. Mun mielipide.
Mikä on oma mielipiteesi? - parempaa sulle
Vanja, saat olla vihainen ja puhua vihasta niin paljon kuin haluat. Viha on normaali reaktio kaikkeen sairaaseen mitä narsisti tekee ja auttaa ensi alkuun myös pääsemään eroon narsistista.
Jossain vaiheessa pääset eroon vihasta, kun olet ensin vihannut ETKÄ KÄTKENYT SITÄ SISÄÄSI TAI SUUNNANNUT VIHAA ITSEESI!!!!!
Sinun, VAIN sinun on tehtävä päätös erosta, ei narsisti luovu yleensä mistään "saavuttamastaan edusta". Älä kuvittele että narsistin kanssa voi tehdä eropäätöksen yhdessä, se ei onnistu ikinä!
Älä syytä itseäsi siitä että retkahdit taas. Niin käy useimmille uhreille ennen kuin tulee p*skasäkki niin täyteen että riittää! Narsistit ovat niin ovelia valehtelemaan ja alistettu uhri tuntee voimattomuutta.
Voimia sinulle! Ota järki käteen ja ajattele JÄRJELLÄ, älä tunteella. Jonain päivänä ehkä vuosien jälkeen huomaat luultavasti senkin ettet edes rakastanut sitä, narsisti vain sai sinut luulemaan niin. - voimia
Hae apua vaikka terapiasta!
Hankkiudu eroon ihmisestä joka tuhoaa sinun ainoan elämäsi. Olet vastuussa ITSESTÄSI, et mistään narsistinrentusta!
- vanja
Pelkään ett koko suku hylkää mutt, kun kerta toisensa jälkeen retkahdan ex.ääni. siskoni ei varmaan enää puhu mulle. yritän olla vahva mutt narsisti vakuuttavastii valehtelee miten on ikävöinyt mua.... rakastanut joopa joo... ei olis pitänyt mennä tapaamaan sitä.... narsistin kanssa ei saisi olla missään tekemisissä. seuraavan kerran jos soittaa parempi olla vastaamatta. halusin uskoo jospa olis muuttunu, ja itekkin tajuu miten on toista kohdellu. mutt eihän nämä koskaan muutu.
- vanja
EX:ÄNI PYÖRITTÄÄ TÖRKEESTI HYVÄKSEEN 2 NAISTA..... RAIVOSTUTTAA.. HALUAISIN ANTAA TÖRKY LÄJÄLLE OPETUKSEN. OKSETTAA MITÄ OLEN TUOSS HYVÄKSIKÄYTTÄJÄS NÄHNY.
- VANJA
EX:ÄNI SOITTI TÄNÄÄN. OLI KUSKIA VAILLA. TUNTU OLEVAN PUHEAJATKIN LOPUSSA, TAIS PERIMMÄINEN SYY OLLA ALKOHOLIN LOPPUMINEN.... EN MENNYT SEN LUO. OLENKO ITSEKÄS????? KUN EN LÄHTENY. KUUNTELEEN MOITTEITA. OLISIKO TÄLLÄ KERTAA OLLUT ERILAINEN???? SANOKAA TEINKÖ OIKEIN???????????????????? VAI OLIKO PUHELIMESSA NÄYTELLY/ TEATTERIA KAIKKI
- xcch
"OLISIKO TÄLLÄ KERTAA OLLUT ERILAINEN???? "
Ei ois, olisi ehkä jonkin tunnin näytellyt, mutta mihinkä koira karvoista pääsee?. Tuo on vain eräs temppu päästä sinuun käsiksi ja saada sinut jälleen riippuvaiseksi hänestä hyväksikäyttöä varten.
Teit aivan oikein, erittäin oikein, onnittelen sinua hyvästä päätöksestä :). Vaikka se oli sinunlaiselle empaattiselle ihmiselle varmaan vaikea päätös. Pidä puolesi edelleen ja sen myötä etäisyyttä. - valois*
Elin narsistin kanssa 4 vuotta, yhteinen talo, kaksi lasta, tuntui että jouduin pikkuhiljaa luopumaan kaikesta kotirauhan säilyttämiseksi, mikään ei riittänyt. Lopulta olin vain kotona, meillä ei käynyt ketää, emmekä käyneet missään, sillä kaikissa oli jotain vikaa ja syytä, miksi ei olisi pitänyt tavata...
Elin pelossa kokoaja, aina minussa oli vikaa ja syytä toisen raivostua, olin kuulemma onnekas, että olin mieheni tavannut, kun olin niin tyhmä, etten muille kelpaisi. En kyllä tuota koskaan uskonut, ihmettelin vaan, miten ilkeä toinen voi olla, sille ketä on luvannut rakastaa?
Lopulta vihasin miestä niin paljon, että toivoin, että kuolisi pois, vihasin niin mielettömästi ja kestin silti edelleen... Enimmäkseen väkivalta oli juuri sitä henkistä, jatkuvaa mitätöintiä, en osannut mitään tehdä oikein Mies oli myös mustasukkainen koirallemme ja sillekin, että kävin sen kanssa lenkillä, en olisi saanut mennä jumppaankaan kerran viikossa, sillä se aika oli perheeltä pois, olin siis huono äitikin.
Jos halusin mennä, minun oli otettava lapset mukaan, mies ei suostunut olemaan lasten kanssa ilman minua. Olin suhteessa ja kuitenkin yksin. Mies pelasi, odotti ruokaa nenänsä eteen ja useinmiten keksi ruoastakin jotain huonoa sanottavaa, tai ainakin olin sotkenut keittiössä.
'
Jos suutuin hänen puheisiinsa, hän saattoi uhata tappaa tai pahoinpidellä, tai välillä kävikin kimppuuni.Minusta tuli hiljainen näkymätön, kunnes yksi syksyinen ilta, kun olin sanonut, että jos vielä kerran käyt kimppuuni, minä lähden, pakkasin lapset autoon, lähdin turvakotiin. Olin siellä pari päivää miettimässä tilannettani. Sinä päivänä kerroin vanhemmilleni, kerroin ystävilleni, mikä on tilanne...
Palasin takaisin kotiin ja elämä jatkuikin yllättävän tasaisena ja tuntui, että jopa parempanakin, kunnes keväällä taas hän kävi päälleni mitättömän erimielisyyden vuoksi. Muutin samana päivänä ja marssin maistraattiin tekemään erohakemuksen. Ihme kyllä, saimme sovittua lasten huoltajuusasiat täysin sovussa, ja kaikki sujuikin todella hyvin, en ollut enää miehen omaisuutta, kun erosimme.
Jossain vaiheessa mies pyysi minua takaisin, mutta tein selväksi, että sitä ei tapahdu koskaan Olemme olleet hyvissä väleissä toistaiseksi, kokoajan pohjalla on kuitenkin pelko, että miehen ystävällisyys on vain kulissi, mutta hyvä, kun lasten kanssa asiat ovat sujuneet tosi hyvin.
Tässä tapauksessa ero on ollut todella hyvä kaikille, myös miehelle itselleen, sillä vasta eron jälkeen hän on kunnolla tutustunut lapsiin, ja lasten ei tarvitse enää nähdä, kun isi ja äiti tappelevat.
Näin kun itse lukee kirjoittamaani juttua, kaikki näyttää jotenkin tosi yksinkertaiselta, että otin vaan eron, mutta tiedän kokemuksesta, miten vaikeaa narsistista on oikeasti päästä eroon ja jos lisänä on vielä yhteistä omaisuutta ja lapsia. Suosittelen todella, että erosta tulisi riidaton, sillä narisitin kanssa voi olla todella helvetillistä mennä oikeuteen asioita selvittämään.
Annan myös sen neuvon, että ottakaa etäisyyttä, kun eroatte, älkää antako narsistin soluttautua takaisin elämäänne. - vanja
syyllinen olo kun en lähteny kuskaan sitä... puhelimessa vaikutti vilpittömästi aidolta!!!!!!!!!!!!!! vai oliko pelkkää näytelmää... jos olisin sinne menny. taas olis sama meno jatkunu.. viina oli varmaan kaikki ja sen takia soittikin mulle!!!!!! olen semmonen hätävara vaan.ei ole koskaan soittanut kysyäkseen kuulumisia. aina pitää olla taka-ajatus, viina, tupakka, kalja, puheaika. olenko huono ihminen jos haluan viettää kotonani, jossa ei tarvitse kuunnella huutoja.....???? MITEN PÄÄSEN SYYLLISYYDESTÄ EROON!!!!! OLEN HUOLISSANI MITEN PÄRJÄÄ. EX:ÄNI EI VARMAANKAAN UHRAA MINULLE AIKAA. MITÄ MULLE KUULUU????? TAAS ON ALKANUT PORUKOIMAAN ENTISEN NAISYSTÄVÄNSÄ KANSSA, JOTKA OVAT ERONNEET KAUAN SITTEN TAI NIIN MIES MULLE VÄITTÄÄ. MINÄ EN KELVANNU, MUTT ALKOHOLISOITUNU MUIJA KYLLÄKIN.....
- vanja
OLEN MIEHELLENI OLLUT VAIN ILMAINEN KUSKI, KAUHEESSA KÄNNIS KELPAAN MYÖS RAKASTELU KUMPPANIKS, OLEN TEHNYT KAIKKENI, NARSISTI VAAN KÄYTTÄÄ KAIKKIA HYVÄKS... ON VAIKEE PÄÄSTÄÄ IRTI NARSISTIN LUOMASTA IHANNEKUVASTA, KUINKA MUKAVA JA YSTÄVÄLLINEN, TOISET HUOMIOONOTTAVA SE ON..... KAUKANA SIITÄ.
- irti narskuista!!!!!
NYT VANJA!
Yritä päästä irti turhasta syyllisyydestäsi!!!!!!!!
Kun soudat ja huopaat narsistin kanssa, se käyttää sinua hyväkseen vaikka maalmantappiin.
Sinun on tehtävä eropäätös, narsisti ei tee sitä ikinä. Ei silloinkaan vaikka menisi naimisiin jonkun toisen kanssa.
SINÄ ITSE PÄÄTÄT OMASTA ELÄMÄSTÄSI!!!!!!!! - 112233
yxex kirjoitti:
vanja, oletko toiselta nimimerkiltäsi xcch?
Taitaa sinua xcch:n ihan mukavat ja totuudenmukaiset kirjoitukset risoa oikein kunnolla, kun alennut tuollaiseen. Mutta sääli on sairautta, joten en tunne sitä sinua kohtaan....mut sanon vain sen, että mielestäni se mitä usein tänne kirjoitat on hyvin säälittävää.
- vanja
yxex kirjoitti:
vanja, oletko toiselta nimimerkiltäsi xcch?
en ole.
- VANJA
et tiedä mistään mitään..... taidat olla ite narsisti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pidä kommenttis ihan vaan omana tietona...... luulet tietäväs jotain... MEE HOITOON.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ynnää yhteen
Ihmettelen vaan, miten sekaisin voi ihminen olla, jos tuo kaikki todella on totta. Mikä tuollaisessa ihmisessä voi aiheuttaa riippuvuutta? Vaikuttaa kaikella tapaa hyvin vastenmieliseltä, varsinkin kun mukana ovat päihteet ja pettäminen.
Vielä jaksaa surkutella, että ei kelvannut. Missä on hyvä ihminen itsekunnioituksesi ja omanarvontuntosi, tuollaiselleko sinun tulisi kelvata, noin halvaksiko itsesi arvostat???
Sinulla on, tiedätkin sen jo ilman sanomattakin, ongelma minäkuvasi kanssa. Et arvosta itseäsi ja hänestä on tullut sinulle jatke. Tiedosta läheisriippuvaisuutesi ja hae siihen apua. Narsisti ei ole sinun ongelmasi vaan sinun läheisriippuvuutesi.- 143
Jos tuo tarinasi on totta niin kyllä, narsisti ON ongelmasi mutta sen lisäksi sinulla on ongelmia minäkuvasi kanssa. Onko se ollut niin hauras, että narsisti on pystynyt sen rikkomaan? Se ei ole mikään häpeä mutta sinun pitää nyt mennä terapiaan ja alkaa vahvistamaan itseäsi, jos haluat tuollaisesta selvitä!
Narsisti pitää toista ihmistä jatkeenaan, mutta tuollaiseen ei tarvitse suostua. Ei ikinä - vanja
millä oikeudella, sinä vähättelet minun tuskaani.... oletko koskaan elänyt narsistin kanssa!!!!!!!!!!??????? et tiedä tuskistani mitään.. parempi kun pitäisit naamas kiinni!!!!!!! kaikki mitä olen kertonu on totta.
- VANJA
MITÄ VIHJAILET???????????
- Vanja
VANJA kirjoitti:
MITÄ VIHJAILET???????????
Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin????????????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko221170Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906