jooo oon 11w ja poltan ja mul on yks hakija ja tartteeen lisää hakijoita oiko hakioi täs jokelan-hyvinkään läheel hinnast voidaan puhuuu
hakijoita??
16
107
Vastaukset
- N3rd g1rl 13
Taasko näitä kakaroita, jotka hakee netistä paheellisia asioita? Ilmoittaudu heti poliisille/terkalle! Ettet yhtään sitten häpeä, vai? Oletko tietoinen siitä, mitä kaikkia kemikaaleja (eli myrkkyjä) tupakka sisältää? Tupakasta on tunnistettu todella monia vaarallisia juttuja! Kiva sitten sinulla, kun on kaiken maailman syövät sun muut! Tulet kuolemaan tuskallisesti, ellet hakeudu hoitoon! No, et voi ainakaan väittää, ettei olisi varoitettu!
- King Troll
Mut hei tupakkahan vähentää niveltulehduksen riskiä ni onhan siinä ainakin 1 hyvä puoli.
- N3rd g1rl 13
King Troll kirjoitti:
Mut hei tupakkahan vähentää niveltulehduksen riskiä ni onhan siinä ainakin 1 hyvä puoli.
Miten niin? Sitä paitsi, siinä on lukuisia huonoja puolia.
- ssssssssssssssssssss
muah hävettää nerd girl 13 puolesta
- N3rd g1rl 13
Niin mikä minussa hävettää?
- Minä itse
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Niin mikä minussa hävettää?
Vihaat tupakkaa. Siinä ei tosin oo mitään hävettävää.
- N3rd g1rl 13
Minä itse kirjoitti:
Vihaat tupakkaa. Siinä ei tosin oo mitään hävettävää.
Niin, ei siinä minustakaan ole mitään häpeämistä. Miksi pilata terveytensä, kun voi olla pilaamatta?
- jkbchvx
mua ei vituakaan kiinosta et sairastunko johonki syöpään.... et ei tarttee tulla kertooo mitään opetusta et mä kyl tiiän mitä siit voi käydä et mee kertoo tota jolleki muulle.....
- N3rd g1rl 13
Niin, mutta et ilmeisesti ymmärrä, että se on vakavaa. Tupakkaan kuolee Suomessa vuosittain tuhansia ihmisiä, ja sinäkin voit olla yksi heistä, tai voit hakeutua hoitoon. Ja motkotan tästä siksi, koska näissä asioissa on henki kyseessä.
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Niin, mutta et ilmeisesti ymmärrä, että se on vakavaa. Tupakkaan kuolee Suomessa vuosittain tuhansia ihmisiä, ja sinäkin voit olla yksi heistä, tai voit hakeutua hoitoon. Ja motkotan tästä siksi, koska näissä asioissa on henki kyseessä.
Joo onhan se vakavaa, mutta mitä helvetin väliä, kun ei tälle kersalle kukaan kuitenkaan hae. Turhaan sinäkin esität jotain aikuista siinä.
- N3rd g1rl 13
p1578 kirjoitti:
Joo onhan se vakavaa, mutta mitä helvetin väliä, kun ei tälle kersalle kukaan kuitenkaan hae. Turhaan sinäkin esität jotain aikuista siinä.
En esitä aikuista, minä ajattelen noin! Voin olla asiallinen, jos haluan!
- jjeennaaa
ja mistäs sä sen tiiät et ketään ei hae mulle kyl mä voin pöllii mun faijjalt ja näilt ja saan mun frendilt joka saa röökiii sen siskolt .... ja mä sanoin jo mä tiiän et siihen voi sairastuu mut ei voi mitään mä poltan ku poltan ja ketää ei voi estäää
- N3rd g1rl 13
Ei, mutta pitäisi. Ja kyllä puututaan, jos se paljastuu.
- fvbgbfvsxz<
TROLOLO
- !!
Sehän on vanha Ämmä kun täällä kirjoittelee puutteessaan.
Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.--------------------->Siis PSYGIATRIN APUA!!! Jos 11 vuotias pyytäisi minua hakemaan röökiä, niin melko varmasti en pahastuisi, vaan purskahtaisin nauruun, koska pitäisin sitä illan loppukevennyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462