Tätä palstaa lukiessani olen tullut siihen johtopäätökseen, että Ellen white oli se antikristus josta Raamattu meitä varoittaa.
Johtopäätös.
12
53
Vastaukset
- Totuuden Pasuuna
Kakki todellakin todistaa sen, että adventismi on vain sanan helinää ja pahuuden ovela juoni.
Ellen White oli yksi pahuuden kätyri, kirjoittaessaan sellaista, joka voi eksyttää, jos mahdollista myös valitutkin.
Vääryys on kavalimmillaan silloin, kun se erehdyttävästi muistuttaa totuutta ja jäljittelee sitä.
Ei sellainen eksytä, joka on selvästi vastoin Jumalan sanaa.
Se on kavalinta eksytystä, joka näytttää hyvinkn aidolta mutta onkin mm. Amerikasta tullutta uususkonnollisuutta, oppirakennelmia ja opinkohtia.
Sellaiseen kulttiin ei koskaan kannata luottaa, joka on asetanut päiviä ja vuosia erilaisille Jumalan toimille, mm. vuosi 1844.
"Katso meillä on Kristus" hokemat ja asenne ovat tällaisille kulteille ominaisia.
Siitä jo tietää, että se on eksytystä ja harhaan johtamista.
Jeesuskin sanoi, että meidän ei tule uskoa heitä.- että simottii
"Totuuden Pasuuna"a ei ainakaan voi syyttää siitä, että hänellä olisi "Katso minulla on Kristus" asenne. Jos sinulla on Kristus, niin hyvin sinä pidät kynttiläsi vakan alla.
Niitäkö Jeesus käski meidän uskoa, jotka eivät vahingossakaan heijasta hänen valoaan ulospäin? Teitäkö, niin? - Totuuden Pasuuna
että simottii kirjoitti:
"Totuuden Pasuuna"a ei ainakaan voi syyttää siitä, että hänellä olisi "Katso minulla on Kristus" asenne. Jos sinulla on Kristus, niin hyvin sinä pidät kynttiläsi vakan alla.
Niitäkö Jeesus käski meidän uskoa, jotka eivät vahingossakaan heijasta hänen valoaan ulospäin? Teitäkö, niin?Jos Ellen White oli se pienempi valo, niinkuin adventistien mantra kuluu, niin mihin te sitä pienempää valoa tarvitsette?
Adventistit tyytyvät pienempään valoon, koska heillä ei ole sitä oikeaa suurta valoa. - Corno 5m-
Totuuden Pasuuna kirjoitti:
Jos Ellen White oli se pienempi valo, niinkuin adventistien mantra kuluu, niin mihin te sitä pienempää valoa tarvitsette?
Adventistit tyytyvät pienempään valoon, koska heillä ei ole sitä oikeaa suurta valoa.http://www.youtube.com/watch?v=8MSRm8FRrG0&feature=player_embedded#!
Valoa kansalle toivoo Totuuden torvi, pasuna, trombone, vai oliko käyrätorvi? - Fniss!
Totuuden Pasuuna kirjoitti:
Jos Ellen White oli se pienempi valo, niinkuin adventistien mantra kuluu, niin mihin te sitä pienempää valoa tarvitsette?
Adventistit tyytyvät pienempään valoon, koska heillä ei ole sitä oikeaa suurta valoa.Kuules Totuuden Pasuuna, kun Raamattuhan käskee meitä kaikkia olemaan pienempänä valona, eli heijastamaan Jeesusvaloa ympärillemme. Jotkut heijastavat sitä kirkkaammin, toiset vähän himmeämmin. Kaikki eivät ollenkaan.
- !"#€%&/()!!
Me olemme tulleet siihen johtopäätökseen, että te olette isästä perkeleestä lähteneitä suunsoittajia.
- *---*--
EGW oli ihminen ja hänen oppiin uskominen vie kadotukseen.
- ♪♫♪♫♫♪
Onko Suomen adventtikirkossa työntekijöinä vielä muusikoita, jotka olivat pedofiiliskandaalissa mukana?
- nunnuka-lailailai
Jos olet etsimässä itsellesi rikostovereita, niin olet tainnut tulla väärään paikkaan.
- kukkuu, kukkuu.
Sinulla soi monikkomuoto asiassa, olisiko totuuden torvi, vai pasuuna kyseessä?
toisaalta, jos toistaa vanhoja asioita, on kuin käkikello, joka kukkuu joutavia.
Onko sinun sydämesi Kristuksessa, vai oletko sinä hän, joka kieltää Sanan? - johdot päätöksessä.
Minä olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, etttä pitää vetää sähköjohdot, että sähkö kulkee johonkin.
Ilman piuhoja ei sähkö kulje, paitsi mitä nyt sähköhammasharjan laturisssa.
Se lataa ilman välijohtoa.
Mutta Imatran voimalta tarvii johtoja, että saadaan talo lämpimäksi.
Tällaisen totuuden olen löytänyt.
Sitten olen miettinyt, että vieläkö siellä maailmassa on kaikenlaisia rosvoja ja rykäleitä, jotka tekevät sydämensä kyllyydestä kaikkea pahaa ja kieltävät jopa Jumalan="==??#""!!- päätös johtoja.
Niin, sellaiseen johtopäätökseen tulin, että siellä teillä on kaikkea pahuutta maailmassa tulvillaan.
Kerrotko, että kuinka ne pärjäävät ja miksi ne niin tekevät.
Mietitään sitten näitä johtopäätöksiä, mihin ne kuuluisi vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472