Kummasta naiset pidätte, miesten-, vai naistenhausta?
Kummasta naiset pidätte, miesten-, vai naistenhausta?
13
384
Vastaukset
- Miehet saa hakea
Eiköhän se riipu paljon siitä hakevatko miehet. Ne naiset, jotka jäävät seinäruusuiksi haluavat hakea, jotta pääsevät edes silloin tanssimaan. Itse pidän miesten hausta, kun flaxi on vielä ainakin kohillaan :D. Toki naistenhakutunti on ok.
- 3+11
Vuorotuntihaku paras.
- 67547547
Sekahaku on paras.
- Miehet valitsee :)
Miehet saa hakea. Jos itse tykkäisin hakea kävisin naistentansseissa. Puoli tuntia tunti naisille on ihan ok, kuten onkin monessa paikassa, joissa tanssit on ajalla klo 20-1.30.
- Nykykäytäntö toimii
Komppaan kybällä. Siirryn sitten naistentansseihin kun ei enää haeta. En ala vaatimaan lisää hakuaikaa naisille. Siinä mielessä olen vanhanaikainen, mies vie ja hakee, mie vikisen :)
- alli2012
Nykykäytäntö toimii kirjoitti:
Komppaan kybällä. Siirryn sitten naistentansseihin kun ei enää haeta. En ala vaatimaan lisää hakuaikaa naisille. Siinä mielessä olen vanhanaikainen, mies vie ja hakee, mie vikisen :)
Olen samaa mieltä !!
- miss j
Seka tai vuorohatu paras!
- Seinäruusu37v
Vuorotuntihaku totta kai. Kummallekin sukupuolelle yhtä paljon hakuaikaa. En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa.
- Hyvä flaxi :)
"En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa. "
Koska flaxia vielä riittää miesten haulla. Miksi siis ehdoin tahdoin pitäisi olla taistelemassa niistä mahdollisesti minua hakevista miehistä, jotka hakisivat omalla vuorollaan minua paitsi elleivät esim. sekahaun vuoksi tule haetuksi jonkun nopsajalkaisen naisen toimesta. Itse ehdin mainiosti 1-1,5 tuntia kestävän naisten haun aikana tehdä tarvittavat hakuni. - rabbit tanssijat
Hyvä flaxi :) kirjoitti:
"En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa. "
Koska flaxia vielä riittää miesten haulla. Miksi siis ehdoin tahdoin pitäisi olla taistelemassa niistä mahdollisesti minua hakevista miehistä, jotka hakisivat omalla vuorollaan minua paitsi elleivät esim. sekahaun vuoksi tule haetuksi jonkun nopsajalkaisen naisen toimesta. Itse ehdin mainiosti 1-1,5 tuntia kestävän naisten haun aikana tehdä tarvittavat hakuni.Ja täältä meni flaxit 90-luvulla, joten naistenhaku ehdottomasti on tarpeen, että pääsen tanssimaan! Kyllä ne flaxit menee vuorollaan itsekullakin, vaan ei kannata vielä uskoa, kyllä aika tekee tehtävänsä. Paitsi saattaapa olla niinkin kuin jenkeissä, että naiset sitten maksaa tanssittajile ja semmoista menoa siellä jo, kun miehet eivät muuten tule tantsuihin. Toiset saa sitten rahan voimalla tanssahdella ja toiset vaan menee yksikseen. Arvelen, että minä otan mun jänikseni mukaan tansseihin jos viimeisetkin miehet kieltäytyvät tansseista. Se rabbit doll on just hyvä, kun sei sano vastaan ja seuraa ihan mihin haluan.
- Manun i
Vuorohaku on paras. Välillä saa tanssittaa ketä itse haluaa, välillä saa olla haettavan osassa.
- -miesten-haku-num1
Miestenhaku on mukavampi. Sittenpähän tulee ainakin vain semmoisia tanssipareja ketkä oikeasti haluavat kanssani tanssia !
- naurattaa ajatuksesi
Entäpä sitten , jos sellainen hakee jonka kanssa itse et "oikeasti halua tanssia". mutta et kehtaa antaa rukkasia.Millaisia tanssipareja silloin tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864