Jussi Parviaisen blogi on suljettu ja Saana sanoo tehneensä rikosilmoituksen siitä. Onko jussi raudoissa vankilassa?
Jussi kirjoita meille lisää julkkispaljastuksia! Meillä on oikeus kuulla totuus! Olet nero!
Poliisit haki Parviaisen? (JussiLeaks)
40
4212
Vastaukset
- Kohde
Jussi ei ole valitettavasti nero, Jussilla viiraa ns. päästä. Ei tollasia juttuja terve ihminen kirjoita. Onhan meillä jokaisella luurankoja kaapissa, mutta Jussin jutut menivät törkeän kunnianluokkauksen puolelle.
Tuollaisen todistetusti sairaan ihmisen ihannoiminen on myös sairasta.- TotuudenTorvi2
Voi olla Jussin jutut kunniankinloukkauksia.....
MUTTA USEIMPIEN KOHDALLA TÄYSIN TOTTA !!!!
Heehheeee onhan se vähän noloa monien kohdalla.
Ei tavallinen taapertaja voi ehkä sitä käsittää, kun monen kohdalla julkisuudessa
on niin puhtoinen kuva. - 6957i45907t09568hy+5
sinulla on pas-kaa housussa! ja siellä se pysyy! herra Parviainen ei ole tyhmä,niin kauan kun vaan ei anna ilmaiseksi näitä kommenttejaan.tämä viesti kaikille ku-sipäille jotka haukkuu Parviaista!! kateelliset homot...
- kohu-blogi
Blogi hakkeroitiin.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122014977486_vi.shtml- noinsiinäkäysitten
Jussi kirjoitti liikaa eliitin asioista.
- 1+1 = ??
Hakkerointia?? Heh.
- vagina tiina
1+1 = ?? kirjoitti:
Hakkerointia?? Heh.
olisko jussi tehnyt tän ihan ite että sais huomiota ja saana sais pillunsa näkyviin.
- back on line
vagina tiina kirjoitti:
olisko jussi tehnyt tän ihan ite että sais huomiota ja saana sais pillunsa näkyviin.
No, taas näkyy osa juoruista (3-6)
- lyoiuyuyuyuyuftyf890
vagina tiina kirjoitti:
eräillä on jotain kaunista mitä näytellä...
- Mitäs jos...
Pakkohoitoon Parviainen. Ei ole Parviainenkaan turvassa laittomuuksilta, tai sitten vaan valehtelee hakkerista. Tyhjentänyt itse tietonsa kun poliisi kolkutellut ovella. Turpaan vetäisin, jos näkisin.
- lanii
sama homma turpaan vaan ja tukkapöllöä tommoselle vastakkoon teoista saatanan raukka
- Passi Jurviainen
Jaa monille näyttää olevan ihan sama mitä niillä verorahoilla poliitikot tekee. Minua ainakin haittaa se, että Ilkka Kanerva käy maksullisissa naisissa minun maksamilla verorahoilla. Oli siellä muutakin mikä ei kestä päivänvaloa. Ilkka Kanerva pitäisi jo siitä vaimonsa pettämisen määrästä heittää vankilaan. Mies on niin epärehellinen kuin vain olla voi. Luottaisin enemmän juoppoon lähikuppilassa kuin Ilkka Kanervaan.
- Vapauttakaa Jussi!
Eivät muutkaan ns. kansanedustajat edusta kansaa, vaan itseään ja vähemmässä määrin puoluettaan.
- Hulluja..
Mun mielestä JOS ne Jussin kirjoittamat ihan järkyt asiat on totta niin hepskukkuu, aivan sairasta, siis mitä sakkia Suomessa oikein on esim. eduskunnassa tai ihan yleisesti vaan julkimoissa! Sairasta en muuta sano.
- HEPSKUKKUU
Jotkut Jussin juoruista on tulleet vastaan muuallakin ja Jorma Uotisen masturbointia olen joutunut itse todistamaan yleisen uimahallin saunassa. Ei minulla ole mitään syytä kovin paljoa epäillä muiden kirjoitusten todenperäisyyttä. Varsinkin kun JP antaa ymmärtää kirjoittavans ikään kuin totuuden nimissä, ja on kyllä jo osoittanut pistävänsä itsensä likoon, joten en usko että olisi vain myötätuntoa hakemassa.
Media ei ole kommentoinut blogeja mitenkään, vaikka siellä on rajuja paljastuksia eliitistä ja... niin, mediasta.
- et silleen
Miten mieletään sairas ihminen voi erottaa faktan ja fiktion? Parviainen kirjoitteli juttujaan oman kokemuksensa mukaan, mutta jokainenhan sen näki kuinka vinoutunut se kokemus oli. Se viimeisin JP:n julkaisema video oli niin härski ja rivo, että pahaa teki. Miten mies voi alistaa (ja toinen alistuu) tuollaiseen hyväksikäyttöön?
Jussi oli taas vaan katkera siitä, kun Saana heivasi sen. Jussi ei kestä hylkäämistä, ja sen takia sitten alkaa kostaa. Yksinäisen miehen viimeinen teko on nyt tehty. Ystävät pysyvät kaukana tuollaisesta pillunkuvaajasta, eikä kukaan enää tuollaisen elokuvia rahoita. Good-bye JP, sä itse pilasit sun tulevaisuutesi.- just niin
fanfaari
- jk
vai iin
- gramatiikka
hoitoon samaan suljetttuun osastoon kuin puhuttu henkilö, ainakin voisit lukea yläasteen kieliopin niin voit kirjoittaa lisää, vaikutat maahanmuuttajalta, jolta puuttuu äidinkieli.
- Jussin paluu
Osa blokista on tullut takaisin
http://jussiparviainen.blogspot.com/ - Mistä Jussille apua?
Voi pyhä jysäys sentään!!! Eikö se Jussi vieläkään väsy? Koska se oikein nukkuu? Eikö sillä ole yhtään ainoaa kaveria, joka menisi jelppaamaan, kun mies on noin huonossa kunnossa?
Ihan Jussin itsensäkin takia olisi parempi kun hän pitäisi hiukan taukoa blogissaan. Tuntuu että Jussin tilanne pahenee koko ajan, mutta hänellä ei tunnu olevan enää mitään menetettävää. Jos Jussilla on aikuisia lapsia, niin hoi!! tehkää jotain!- vittu vai kyrpä
Olin joskus jussin facebookissa ja sain kummallisia vastauksia, kirjoitat yleiselle seinälle ja olet hullu, tyyppi. Mikä yleinen syyttäjä on itse, kaikki vaikuttavat hänen mielestä huorilta ja ms. paitsi ei hän ja hänen ihana neitsytvaimonsa.
- Passi Jurviainen
Koko blogi osaan nro. 18 on ladattavissa täältä:
http://www.megaupload.com/?d=6T8VPI4E
Kannattaa levittää linkkiä monessa paikassa, että Jussin vihamiehet eivät voita. Voisin kuvitella hakkeroinnin taustalla olevan saanan, hjallis näytä pallis tai iso ja lihava aatos poika.- hvhkglghli
Jussin vihamiehet eivät voita ? No mitähän Jussi sitten kuvittelee tällä voittavansa, koska nyt on jo käynyt selväksi, ettei yksikään media korvaansa lotkauta tälle p*skaläjälle mitä hän blogiksi kutsuu.....
- JussinMenestystarina
Jussi Jussi, sontasäkki, kakkapussi!
Taiteellinen nero ja totuuden torvi! Tämä ylistysvirsi olkoon sinulle aina omistettu. - apua sinne
Miksi Jussi ei jo vaan lopeta tuota hölmöilyä? Saanan värkin on kaikki nähneet, ja jos joku haluaa yleistä naista niin ainakin nyt tietää mistä sellaisen löytää. Vanhempana ihmisenä Jussin olisi pitänyt ymmärtää, että seksimessut ovat pientä siihen verrattuna, mitä Jussi itse on Saanalle tehnyt. Onko mies tosiaan noin katkera, että käyttää noin raukkamaisia keinoja muka voittaakseen jotain? Miehen touhuja nauraa jo kaikki, eikä ne muka fiksulta vaikuttavat blogitkaan ole enää muuta kun käösittämätöntä sekoilua.
Pliiss...joku nopeesti jelppaamaan kaveria.- Passi Jurviainen
Jonkun Saanan toosa on täysin irrelevantti asia, mistä kukaan normaali mies ei ole enää kiinnostunut. Suurta yleisöä kiinnostaa paljastukset valtaapitävistä, julkkiksista ja verorahojen väärinkäytöksistä. Esimerkiksi Veikkauksen entisen toimitusjohtajan Matti A:n tilaamat maksulliset naiset veikkauksen huvilalle lappiin.
Hyvän Tahdon Pelejä:)
Sisäpiirille...
Jussin Blogin kopio: http://www.megaupload.com/?d=6T8VPI4E
- s.aana-tanana..prkl.
Voi voi ja voi!
Oottekos niin tyhmiä että ette tajua tämän kaiken olevan julkisuustemppu eikä mikään muu.
Jussi julkisuudenkipeänä teoillaan saattaa toki loukata joitakin, mutta suuri osa heistä on juonessa mukana. Herran olen baarissa tavannut ja juuri tällainen on hyvin tuttua toimintaa hänen taholtaan, joskin nyt suuremmassa mittakaavassa. Baarissakin aivan levoton ja huomionhakuinen, kepposia muille tekevä, oman egonsa pönkittäjä. Jatkuva huomionkipeys ja keskipisteenä olemisen tarve on saanut monasti tragikoomisia piirteitä, myötähäpeän tunteita jne. Itse en pidä häntä juuri minään, korkeintaan keskinvertaisena ohjaajana ja huonona näyttelijänä. Sori vaan "jusa"...- Ei
Pitääkö joku häntä jonain?
- Passi Jurviainen
Soita sitten Jussille.
Lähde:http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/831681-jussi-parviainen-3.html
http://aijaa.com/001919231788.png - kkkskkkkskkks
Mitään suuria paljastuksia en ainakaan minä ole Jussin blogista löytänyt. Akkamaisia juoruja, joiden fokus on siinä kuka ketäkin on pannut. Suuret paljastukset ovat kyllä ihan toista luokkaa. Kunnollisen journalisimin rinnalla Jussin räpellykset ovat lähinnä lapsellisia purkauksia. Seksielämässä on jotain todella pahasti vialla, mutta mikäs sen helpompaa kun projisoida omat ongelmat muihin.
Jussin korvat nähtävästi kuulee vain näitä seksiin liittyviä juttuja. Vanha mies höyrähtänyt perusteellisesti ja ehkä lopullisesti.
Onkohan sille naisen sukuelimet jonkinlaisia fetissejä, kun se niitä tiiraa ja kuvaa. Täytyy sääliä' Saanaa, koska Jussi teki hänelle julkisen raiskauksen!!
Mies pitää saada telkien taaklse.- Voi voi
Tunnevammainenhan hän on selvästi. Myöhäistä enään tuolla iällä saada edes apua, tunnevammat (persoonallisuushäiriöt) kun syntyvät jo hyvin varhain!
Usein nämä vammat sitten vain korustuvat siinä vaiheessa, kun ns." työikä" alkaa olla ohi ja miehuus on jo laskusuuntainen ; D
- JussiLeaks osa 2
Tää on nyt vissiin se juruosivusto mistä Jussi uhosi metropolin haastattelussa. Juutuubiin oli ilmestynyt tänään tällanen http://www.youtube.com/watch?v=pKdCZdWkIko
- Hyvä jussi
jussin uusi saitti juorukello.fi
- hakkeroimisesta
"Syyttävä sormi saattaisi osoittaa Jussin entistä vaimoa Saana Uimosta, joka kommentoi asiaa blogissaan vain muutamia kymmeniä minuutteja hakkeroinnin jälkeen “Ps. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, käykää vaikka itse herran blogista katsomassa…. ;)”. Asiasta on tehty rikosilmoitus"
http://www.juorukello.fi/parviaisen-kohublogi-hakkeroitiin/
- What ever!!!
Teki Parviainen sitte mitä tahansa niin onks tää koku kateelisten provomesta, jossa te saatte tyydytystä omaan surkeeseen elämmäänne, kun joudutte painamaan tavisduunia joka päiv 07:00-16:00 ja nousemaan sen kuorsaavan äijän tai sen harakanpelättimen vierestä joka aamu. Kyllä mä muistan Parviaisesta 100 hyvää juttua ihan heti. Eipä ole teitä kukaan kyttäämässä, kun liipasette rouvaa kämmenselällä tai örisette kännipäissänne milloin mistäkin. Luulettekste, että ihmiset eroais ihmisistä jotenkin "ammatin" puolesta. Saatanan taviskyyniköt. Ootte tosi urpoa porukkaa koko lafka...? Meikäläinen on painanun tavisduunia koko ikänsä ja olen lopen kyllästynyt tällaisten urpojen kommentointiin näillä palstoilla. Hei jos, teillä on jokin ongelma, niin kannattais varmaan tehdä sille jotain. Teillähän on kykyä ihan kaikkeen, kun osaatte myös arvostella muita. Tulee mieleen heti samalta istumalta ne keväällä kesäks kuntoon tyypit punttisalilta. Ihraa riittää, vaikka muille jakaa ja sitte puffataan pari kuukautta salilla ja ihmetellään, ettei tultukaan "lehtikuvan" näköiseksi anodikseksi ta pimatsuksi. No sitte siitäkin voi olla kateelline ihan vaan vitutuksen vuoksi... Hei camoon luuserit. Koittakaa nyt etsiä itseenne jotain itsekunnioitusta ja lopettakaa tää julkkisten palvonta.
- yksinteoin 4+
Missä kansakunnan nero on nyt, kuka tietää?
- Villi veikkaus
Suljetulla ... iso projekti menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886