http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/ny-hivvaksine-klar-for-utproeving-3666666.html
Uusi AIDS-piikki on testausta vaille valmis.
12
69
Vastaukset
- zxc xc
Mieluummin menen testaamaan onko Mustamäellä myytävässä pirtussa metanoolia. Enhän toki halua puliväen sokeutuvan.
- asdssdvfdgb
eipä taida uskaltaa kirjoitti:
älä avaa tuota linkkiä, jotain Sonera-paskaa siellä vaan on
- tushkjin.
AIDS ja Malaria ovat sellaisia tauteja joihin itse voisin harkita ottavani rokotteen. Tosin kumpaankaan ei ole toimivaa rokotetta, enkä usko että AIDS:iin ihan heti tulee kunnollista rokotetta.
AIDS ja Malaria ovat oikeasti VAARALLISIA tauteja.
Influenssa ei ole vaarallinen tauti kuolleisuustilastojen valossa (alle 0.1% kuolleisuus joista 99% vanhuksia tai sairaita jo ennestää)
AIDS/HIV tappaa alunperin perusterveitä nuoria.
Influenssa ei voi perusterveelle mitään. Siihen ei ole mitään syytä rokottaa.
Malaria voidaan kai nykyään hoitaa?
Ja ainoastaan ottaisin siinä tapauksessa että kyseessä olisi ns adjuvantiton rokote. Huomatkaa että THL pyrkii valehtelemaan ihmisille, että rokotteet joissa ei ole skvaleenia ovat adjuvantittomia.
Tosiasiassa lähes kaikissa rokotteissa on jotakin adjuvanttikompositioita.
Eli käytännössä en voisi ottaa rokotetta ainakaan THL suosituksesta, enkä mitään THL:n tarjoamia myrkyllisiä variantteja
Ja influenssalle en ottaisi missään olosuhteissa rokotetta, en varsinkaan nyt kuin sikainfluenssa kampanja toi esiin THL:n epäkompetenssin ja rokotteiden vaarallisuuden- v sdfv
Milläs tarkistat onko se tehosteeton? Onko sulla niin kehittyneitä välineitä että voit tsekata mitä aineita siinä on? Vai luotatko pelkästään lääketeollisuuden palkkaaman lääkärin väitteeseen?
- tushkjin.
v sdfv kirjoitti:
Milläs tarkistat onko se tehosteeton? Onko sulla niin kehittyneitä välineitä että voit tsekata mitä aineita siinä on? Vai luotatko pelkästään lääketeollisuuden palkkaaman lääkärin väitteeseen?
Huomatkaa nyt kuitenkin se että vaikka minä voisin ottaa rokotteen joihinkin valittuihin tauteihin jos sellainen olisi olemassa, niin minä en silti ole pakottamassa ketään rokotteiden ottamiseen, enkä halua pakottaa, ja vastustan ihmisten pakottamista rokotteisiin. Minä vastustan myös rokotteiden tyrkyttämistä, lasten painostamista ja kansallisia massa-rokotuskampanjoita yleensä. On jokaisen ihmisen oma asia ottaako, ja silloin ottaa myös tietyn riskin. Minä en myöskään halua että rokotteiden mainetta kiillotetaan ja riskejä vähätellään.
- wefwe
Pöljinäkö ne ihmisiä pitää?
- ei mainoksen uhri
Koko rokotustouhu on mennyt täysin kaupalliseksi. Siksi uusia rokotuksia koko ajan kehitellään. Joka jouluksi haluttaisiin mahdollisimman hyvin myyvä sesonkituote. On huomattu, että aina höynäytettäviä riittää ja tähän mainonta juuri tähtää.
- asdcsd
ei mainoksen uhri kirjoitti:
Koko rokotustouhu on mennyt täysin kaupalliseksi. Siksi uusia rokotuksia koko ajan kehitellään. Joka jouluksi haluttaisiin mahdollisimman hyvin myyvä sesonkituote. On huomattu, että aina höynäytettäviä riittää ja tähän mainonta juuri tähtää.
On muuten olemassa semmonen sukunimi ku Höynälä, armeijja-ajalta muistan. En tiiä sitten onko sellainen suku hoynäytettävissä vai höynäyttämässä
- ei höynäytettävissä
Totta, mutta pahinta tuossa touhussa ovat kuitenkin ne myrkyt, joita samalla ihmisruumiiseen tumpataan. On kuviteltu, että se olisi jotenkin sallittua "tieteen" näkökulmasta. Nyt, kun seuraukset ovat alkaneet paljastua, ihmiset ovat kylläkin tulleet varovaisemmiksi, eikä turhia piikityksiä enää kannateta.
- ascdasdfv
Ja vauvapalstoilla jokku paniikkiset räähkät on kirkumassa että jos äMPRi-kattavuus laskee alle 90:n niin ihan varmaan tulee sitte pakkorokotukset. Voi ny jessuksen horna, pitäisivät itse lapsensa erossa niistä rokotetutkimuksista niin voisivat ne vauvansa tuhkiksestakin kunnialla selvitä
- mietinnän tulos
Mainonnan keinot kautta aikojen ovat olleet ihmisen sisimpiin tunteisiin vetoaminen ja utopististen mielikuvien luominen, jotta myytävästä tuotteesta olisi mahdollisesti jotain hyötyä. Kuitenkin rokoteteollisuuden tuotteita myydään etupäässä vetoamalla ihmisten kuolemanpelkoon ja vakavaan sairastumiseen. Se on kuin jotain uhkailua, jos et tätä ota, siitä voi seurata jotain katastrofaalista. Juuri tuo uhkailu ja suoranainen pakottelu pistää miettimään, etteivät puhtaat jauhot ole pussissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955