Olen syksyn käynyt salilla 2-3 kertaa viikossa, mutta nyt muutan treenit seuraavasti.
Teen 1-jakoisella ohjelmalla (välipäivät välissä) 3x vko koko kehon treenin. Tavoitteena intensiivinen treenaaminen ja toistot kolmannessa sarjassa jääköön sinne 8 huitteille.... eli painot sen mukaan.
Lisäksi tavoitteena on vetää aerobista matalalla sykkeellä n. 3h viikossa joista kaksi 45 minuuttista ja yksi 1½ tunnin pläjäys.
Ruokavaliossa olen jo mennyt siihen, että hiilareita on ajettu alas, mutta niistä voi vielä karsia. Tavoitteena on vetää n. 1800 kcal päivä ja on dietti on varsin proteiinipainotteinen. Alkoholista kieltäydyn kokonaan tehostaakseni tavoitteellisuutta.
Lähtötilanne tällä äijällä on 100 kiloa, joista 22% läskiä.
Mihin pitää kiinnittää erityistä huomiota ja mitä mielestänne saa aikaan 6 viikossa, 3 kuukaudessa ja puolessa vuodessa.
Mitä tällä saa aikaan....
1
80
Vastaukset
- alkuperäi....
Kiitti Daniel kommenteista. Pituus on 186 ja ikää 40 . Mun pitäis pudottaa rasvoja about 7-8 kiloa, että pääsen 15% tasolle. Mulla on se käsitys, että 15 on sellainen rasvataso, että ryhti ja lihakset erottuu kohtuudella, mutta ollaan ns. "terveellisessä" kunnossa. sixpackista taitaa olla turha haaveilla vielä tuolla rasvatasolla?
Perusaineenvaihdunta oli muistaakseni lähempänä 2300 kcal, joten toi 1800 on aika lähelle -500 kcal/pv, mutta treenit tietty lisää vajetta radikaalisti.
Tavoitteena olisi saada tiukalla asenteella poltettua valtaosa tavoitteesta helmikuun loppuun mennessä jotta jäisi sitten kevät hienosäätöön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482